Feb 3, 2016

January '16

New Year's weekend in the Pyrenees
1. Mountain lake 2. 3. Huge rocks of Mallos de Riglos 4. My nephew-in-law :)
1. Into the woods 2. Beautiful landscape 3. Wild horse 4. Ski village of Panticosa, Spain
1. Cute shop 2. Fly with me 3. Outfits of 2015 4. Cozy at home
1. White Christmas in Serbia 2. With my beautiful cousin :) 3. 4. Blog: Snow boots
1. Mom & Dad :) 2.3.4. Ada lake - Belgrade, Serbia
1. Perfect for winter 2. Wishlist 3. Another beautiful illustration done by Ivana  4. Belgrade street art
1. The oldest candy shop in Belgrade from 1936 2. River Sava, Belgrade 3. Turkish coffee with nougat and mint Turkish delight 4. Blog: 1st day in the Pyrenees
Blog: 1st day in the Pyrenees
2012 & my men :) 2. Frozen lake in the Pyrenees 3. Goodbye Belgrade 4. Blog: Pyrenees day 2
1.2. Blog: 2nd day in the Pyrenees 3. Banana, forest fruit & oat milk 4. !!!
1.2.3. Blog: Giant rocks of Mallos de Riglos 4. My neigbourhood
1. Me time 2. Messy bun 3. Wishlist 4. Reading about the Universe, one of my greatest passions
1. January in Barcelona :) 2. Making my own marmalade 3. 4. Blog: why?
1. Blog: why? 2. Sunset in Barcelona 3.4. Blog: Golden winter
1.2. Blog: Golden Winter 3. Details of the day 4. Daily walk
1. Sunday essentials 2. Beach in winter - my favorite 3. Palm trees 4. Post for Esprit and my diary

Instagram: @tijanabejita
Share:

77 comments

  1. Tako slatko i s ljubavlju. Divno draga! :****

    ReplyDelete
  2. Seeing your photos, I can only say that your January started lovely! Great to see you had a chance to travel around Spain, but also have some nice moments in your homeland. I am adding you on IG! Looking forward to seeing your February pics! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I really can't complain :) Thank you so much, dear. I've already followed you back ;)

      Delete
  3. Lovely Recap Tijana happy that you had an amazing January and more adventures to come
    have a great day

    ReplyDelete
  4. Unas fotos preciosas :)

    Un abrazo.

    ReplyDelete
  5. Lovely collage of photos and its filled with laughter and happiness.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! Yes, it was such a lovely month :)

      Delete
  6. What amazing pictures!!
    Have a lovely day :)
    Rosanna x
    Rose's Rooftop

    ReplyDelete
  7. beautiful, beautiful photos! and you are so gorgeous :)

    www.erdalandyuka.com

    ReplyDelete
  8. Nice photos
    I love all them
    kiss

    new post http://sarameirelesthesnowwhite.blogspot.pt/2016/02/the-dress.html

    ReplyDelete
  9. What a breathtaking views and you are looking beautiful.
    GlamupGirls

    ReplyDelete
  10. Uvek uživam u ovim tvojim mesečnim rekapitulacijama pa je tako i ovaj put ;) L.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :) Uvek mi je drago da to čujem :)

      Delete
  11. Prelepe slike! Oduševljena sam! :) Ukoliko imaš vremena, pogledaj moj blog littleboxofhappiness.blogspot.rs , nova sam u ovome, pa mi treba malo podrške. :)

    ReplyDelete
  12. Barcelona in winter looks magical, I saw these flowers in Turkey and they're so beautiful, I wish to see similar to them here, in Poland ;) What's more you visited so many great places in mountains, the views are breathtaking, Tijana :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. I think those flowers are all over the Mediterranean, always so fresh and beautiful :) Yes, those mountain landscapes are the best! :)

      Delete
  13. Travel and people ! This is the best things in life :)

    http://moje-kreacje.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Mogu li se ja barem na kratko teleportirati u neki od onih divnih krajolika, tako bi se fino opustila tamo :))
    Fantastičan mjesec, draga moja, želim da ti veljača bude još bolja! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Važi ali idem i ja sa tobom :D ;) Hvala draga moja! Kad sam posložila kockice na kraju, shvatila sam kako i je i van IG sve nekako došlo na svoje mesto i zaista ne mogu da se požalim kako je ova godina počela :)

      Delete
  15. Looking gorgeous and such awesome photos :)

    http://chicglamstyle.com

    ReplyDelete
  16. Svaka slika je na svoj poseban nacin SAVRSENA :) :*

    ReplyDelete
  17. onaj citat od Venus "nemam vremena biti negativna" mi je baš nekako ostao u glavi kao neki lajtmotiv za prošli mjesec...nekad stvarno treba neke misli otjerati od sebe i posvetiti se nekim novima i probati misliti na neki novi način jer na kraju krajeva puno toga je kako si posložimo u glavi.

    Prekrasne fotografije! Puno divnih prirodnih krajolika, ali sviđaju mi se i one urbane slike jer i gradovi imaju neku svoju ljepotu. Hvala što si uključila i moje ilustracije, super ih je vidjeti ovako u kolažu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš mi je drago ako je i na tebe pozitivno uticao :) Zaista i jeste skoro sve u našim glavama i taj proces ume da bude užasno zamoran jer je nekad ta naša glava jača od bilo koje logike ali mislim da ja važno raditi konstantno na tom pitanju, čak i kad je teško. U krajnjem slučaju, negativna energija je pogubna kako za nas same tako i za sve ostalo.
      Nema na čemu, i hvala tebi! Uvek se iskreno obradujem kad vidim da sam deo tvojih ilustracija :)
      I da, urbani ambijent ima svoju lepotu i trudim se i nju da obeležim jer je u krajnjoj liniji ono što najviše viđam ovako svakodnevno :)

      Delete
    2. da, negativna energija stvarno zna biti pogubna, zato treba uvijek si nekako posložiti stvari u glavi. Meni je nekako lakše kada shvatim da sve ima svoje vrijeme i da nije kraj svijeta ako nešto napravim i za deset ili dvadeset godina...bitno je imati volje, pa sve nekako dođe na svoje. Ponekad je motivacija stvarno sve...:)

      Delete
    3. Tako je. Stalno smo pod nekim pritiskom da sve mora sada i odmah. Neke stvari jednostavno moraju da se dese kasnije i to je ok ;)

      Delete
  18. Koliko uživam kada staviš nešto novo na IG toliko uživam i kada napraviš ovaj post pa sve te divne fotke posložiš jednu do druge. Raj za moje oči. :)
    Ali čak se niti te divne lokacije ne mogu mjeriti s fotografijom na kojoj ti prštiš od sreće u nekoj ludoj pozi...osobno su mi te najdraže, toliko su zarazne pozitivom, a to je ono čega puno fali oko svih nas. :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mila moja :) Hvala ti! <3 Da, ne skače mi se baš svaki dan haha ali kad upadne i tako neka slika, uvek mi je drago jer da, negativa napada sa svih strana... :*

      Delete
  19. absolutely enjoyed this post dear!


    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    Subscribe to my YouTube Channel

    ReplyDelete
  20. stunning shots!

    http://www.aimeroseblog.com
    xoxo

    ReplyDelete
  21. your new year destination is heavenly
    keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    ReplyDelete
  22. Hope you had great day, my dear Tijana :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. What a great collage. You obviously had a fun filled January. Wishing you an even funner february.
    http://fashionablyidu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. What a great post with sweet pictures :)
    Thanks for sharing!
    xx Katha
    showthestyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Your January looks like it was awesome. Great pics
    http://fai-heart.blogspot.ru/2016/

    ReplyDelete
  26. those pictures are to die for..great photography as always..

    http://jehanmohammad.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Predivni insta trenuci! Super je videti ih ovako na jednom mestu ukomponovane u interesanyne kolaze. Unapred se radujem februarskim :-)
    Cmok

    ReplyDelete
  28. I love your photography, it is truly on point! Photos are amazing because of the memories they leave us with. I am so envious of every cool thing you did and the traveling. My favorite pic is of your nephew in law. He is such a cuty!!!
    www.fashionstylemogul.com

    ReplyDelete

© Fashion Abejita | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig