Feb 16, 2015

I feel good

Do you like long walks? I do. Very much. What do you wear in those occasions? Well, I wear something like this. These days at least since it's still a little cold. Brownish and beige clothes made of different textures and shapes. Staying comfy without loosing style it's kind of an imperative for me. I'm always seeking for that perfect balance. When you look good you feel good, but when you feel good you look even better. And there's no clothes, makeup or whatever that can compete with that inner confidence and joy. Long walks are just one of the million ways of boosting that sensation.
Esp
¿Os gustan los paseos largos? A mí sí. Mucho. ¿Qué ropa os ponéis en esas ocasioness? Yo algo como la ropa que llevo hoy. Por lo menos estos días mientras aun hace un poco de frío. Se trata de una mezcla de colores marrones y beige con texturas diferentes. Estar cómoda sin perder estilo es una de las cosas más importantes cuando se trata de mi manera de vestir. Siempre busco ese equilibrio ideal. Cuando me veo guapa, me siento bien, pero cuando me siento bien me veo incluso más guapa. Y no hay ropa o maquillaje que pueda sustituir esa confianza y paz que vienen desde dentro. Los paseos largos son solo una de mil maneras de activar esa sensación.
Srp
Da li volite duge šetnje? Ja da. Veoma. Kakvu odeću nosite u takvim prilikama? Ja nosim ovako nešto kao danas, bar ovih dana dok je još uvek prohladno. U pitanju je mešavina braon i bež boje, različitih oblika i materijala. Udobnost sa stilom je jedna od meni najvažnijih stavki kad je odeća u pitanju. Uvek tražim tu savršenu ravnotežu. Kada sebi izgledam lepo, osećam se dobro, a kada se osećam dobro, izgledam još lepše i nema te odeće i šminke koja može da nadomesti taj unutrašnji mir i samopouzdanje. Duge šetnje su samo jedan od bezbroj načina na koji ih aktiviram.


I wore:
Jacket: Sheinside - HERE
Sweater: non branded
Pants:Tex
Bag: H&M
Sneakers: Primark
Scarf: Primark

Share:

61 comments

  1. Holaa Tijana ,ese abrigo es muy bonito y tus zapatillas me encantan ,idel look para pasear !!
    Tu eres y te ves bonita !!
    besos y buena semana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Me alegro que te guste! Gracias e igualmente! ;)

      Delete
  2. Long walks can be so revigorating :) And you look beautiful! Love that jacket :)

    ReplyDelete
  3. beautiful pics..i like your coat
    kisses

    ReplyDelete
  4. Ja obožavam duge šetnje i obično se u tim prilikama oblačim ležerno barem kad je obuća u pitanju (udobne cipele ili patike su obavezne), a kod odjeće je nekad ležernije, nekad malo otkačenije, ovisno od raspoloženje. Važno mi je da je toplo, pa je slojevito oblačenje obavezno. Danas je u Mostaru sunčano, ali opet sad obukla jaknu ispod kaputića jer mi se ne da riskirati pošto sam već prehlađena.

    Tvoja mi je kombinacija savršena, sviđa mi se kako si uskladila smeđe hlače i patike, a sviđa mi se jako i džemper i jakna...šal se super uklopio u sve to.

    Još nešto što mi se sviđa kod tvojih postova je to što uvijek vidimo neki drugi dio grada, vidi se taj tvoj istraživački duh, a mislim da je to odlična stvar. Ja se isto trudim uvijek biti turist u gradu u kojem sam:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Razumemo se kao i uvek ;) I ovde se nekako lomi da bude lepše i toplije ali ne ide baš, ipak je zima još uvek ;)
      Drago mi je da si i to primetila, meni je lokacija podjedanko važan segment na blogu kao i odeća, a ovo je konkretno pomalo napušteni deo grada u blizini mog kraja gde su ranije bile fabrike a sad su poluprazne ulice koje vode do veoma moderne avenije koja me podseća na Njujork iako nisam bila. Volim tu raličitost u Barseloni, ima nekako svega u njoj. I naravno, turista sam svuda i uvek! ;)
      Hvala ti na komentaru i ozdravi brzo! <3

      Delete
    2. evo danas sam već bolje, čak sam bila i u jednoj jako dugoj šetnji prirodom:)

      Delete
  5. Me encanta el color del look y es perfecto para el dia a dia :) Estas guapisima
    Te espero en mi último post cariño
    Un besito enorme!

    xx Lisbeth
    novedadesatualcance.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  6. really like he colors of the outfit, nude on camel pants looks so goo
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    ReplyDelete
  7. Me encanta el juego entre el jersey y la bufanda, la chaquets es preciosa. Un look cómodo, casual y muy chic Tijana. Los colores marrones y ocres te sientan fenomenal. Estás preciosa. Un besazo desde:
    http://sstardivariuss.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Que maximo amei o look este sapato esta perfeito show de imagens
    tenha uma semana abençoada
    Siga o meu canal: https://www.youtube.com/watch?v=1LOCPg0HbTA

    ReplyDelete
  9. Preslatko, moderno i udobno! Sviđa mi se, totalno po mom ukusu za opuštene šetnje :) L.

    ReplyDelete
  10. Love the camel/tan shades xx

    www.susannahzabelle.com

    ReplyDelete
  11. Me encanta la propuesta super casual con esos colores tierra !!!


    Besos

    http://www.thetrendysurfer.com/

    ReplyDelete
  12. I love those pants! You look great!
    Melanie @ meandmr.com

    ReplyDelete
  13. Ja jako volim duge setnje i oduvijek su mi bile najdrazi vid rekreacije. Nisam tip za teretane i neke grupne fitnesse ili sta vec... daj mi samo cestu i svjezi zrak i mogu hodati i hodati... To mi najvise fali sada kada sam trudna i ne mogu... jucer smo dragi i ja malo landrali po gradu i stvarno sam krepala na kraju dana tako da mislim da sam gotova s tim do poroda i da je vrijeme da potpisem kapitulaciju :)

    Slazem se da je udobnost jako bitna i s godinama mi postaje sve bitnija tako da stikli ima sve manje i manje u mome ormaru :) A i nekako se najbolje osjecam u udobnoj a opet stylish odjeci :)

    E pa ti si mi ovdje super stylish! Volim zemljane tonove i ova jaknica mi je odlicna a pogotovo uz ove tenisice i dzemper! Divna si mi i kad mi se smjesis :) a fotkice su majstorske kao i uvijek! Pusam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uh, verujem da je u tvom slučaju komplikovano ali još malo pa gotovo ;)
      Razumemo se, bar je danas lako nositi nešto što je između ;)
      Hvala ti puno! :)

      Delete
  14. you look super chic and very stylish! love the pants.

    ReplyDelete
  15. Me encanta el look, guapísima 👏😍✌️

    www.mipiache.es

    ReplyDelete
  16. Nice and comfortable look, your title makes me think on this song:
    I feel good, so good I've got you...
    https://www.youtube.com/watch?v=U5TqIdff_DQ :))
    xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, yes! That's what came to my mind as well! :) Thanks for sharing! :)

      Delete
  17. great runners, loving them

    Ewelina
    xxoox
    chiclifestyleofewelina.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. You look so pretty in this outfit, Tijana, I love your jacket, it looks so warm and chic as well! And btw, I love long walks too :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, sweety :) Yes, it's very pretty and cozy :) Then we have something in common! :)

      Delete
  19. que chaqueta tan bonita!! me gusta tu post, un abrazo ∞

    www.airesinfinitos.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Super izbor za duge setnje, udobna garderoba ih dodatno cini boljim... :)

    ReplyDelete
  21. Me encanta el look y los tonos!estás preciosa!

    nuevo post en mi blog cielo :)

    besos. Andrea

    http://esmiesconditefavorito.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  22. Obožavam duge šetnje i jedva čekam da im se vratim.
    Patike mi se baš sviđaju.

    ReplyDelete
  23. jakna je predivna :)
    kao i uvek sve pohvale :*

    ReplyDelete
  24. Awesome post! Love your photos too. Have an amazing Thursday dear! :)

    xoxo;
    STYLEFORMANKIND.COM
    Facebook / Bloglovin

    ReplyDelete
  25. Amazing photos and outfit
    great work! the blog it's very good

    portfella.com

    ReplyDelete
  26. Draga i ja sam veliki ljubitelj dugih šetnji jer mi donose mir i podstiču moju pozitivnu energiju. Drago mi je da se po tom pitanju razumemo! Još jedan u nizu lepih i kvalitetnih postova! Kiss

    ReplyDelete
  27. lovely mixture of colors ! love ur jackets ! sending love from msia !

    Sexy Lingerie Malaysia

    ReplyDelete

© Fashion Abejita | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig