Feb 12, 2015

Sporty chic

Sporty chic is one of my favorite styles especially because it makes a nice balance between comfy and elegant. It's perfect for active days when we want to maintain the comfort of yoga pants but looking put together. I find it very inspiring and creative. For example, until now I didn't know that I would ever pair my navy vintage bag and red Converse sneakers. That's the beauty of this style, matching the unmatchable. Even the background of today's photos goes well with that idea. It's a place where Barcelona's Olympic Games were held in 1992 and yet it's full of classy and modern architecture - the final piece of puzzle that perfectly completed today's story.
 Esp
Sporty chic o estilo que mezcla la ropa cómoda y un toque de glamour, es uno de mis favoritos. Es perfecto para los días activos cuando no queremos renunciar la comodidad de los leggings pero a la vez queremos estar un poco más arregladas. Para mí es un estilo muy inspirativo y creativo. Por ejemplo, hasta hace unos días no se me ocurría mezclar mi bolso vintage y las zapatillas Converse. Es lo bonito de este estilo, mezclar lo que no se suele mezclar. Incluso el sitio donde estoy representa esa idea ya que se trata del Estadio Olímpico de Barcelona (1992) mezclado con arcitectura clásica y moderna que completa esta historia.
Srp
Sporty chic tj. sportska elegancija je stil u kojem se vrlo često pronalazim i jedan je od mojih omiljenih. Savršen je za aktivne dane kada želimo da sačuvamo udobnost sportske odeće a da ipak izgledamo svedenije u isto vreme. Za mene je veoma inspirativan i kreativan. Npr. sve do skoro mi nije padalo na pamet da nosim vintage torbu i Converse patike. To je lepota ovog stila, spajanje nespojivog. Čak se i pozadina sa današnjih slika uklopila u tu priču. Radi se o mestu na kojem su održane Olimpijske igre 1992. godine u Barseloni i ono što ga odlikuje je mešavina tog sportskog duha i klasično-moderne arhitekture koja je kao poslednji delić slagalice savršeno zaokružila moju današnju priču.


I wore:
Blazer: H.E by Mango
Sweatshirt: H&M
Shirt: Mango
Jeans: H&M
Bag: vintage
Sneakers: Converse
Share:

54 comments

  1. Tasnica izgleda malo sanelovski, ali mi se svidja kako crvene starke cine outfit instant casual.

    ReplyDelete
  2. Ovo je i jedna od mojih omiljenih kombinacija za proleće. Majica dugih ili kratkih rukava, sako, farmerke i patike (ja imam teksas sa rozim cirkončićima hahaha), nema ništa bolje ni udobnije za prolećne šetnje :) L.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto vidiš :) Joj, pa gde si našla te patike, želim ih i ja! :D

      Delete
  3. I just love "matching the unmatchable" and I just love this look :D

    ReplyDelete
  4. Beautiful!!! Love the pictures and all your outfit!!

    Just started with my blog, if you want to visit :)
    I'm following you by GFC, would you follow me back?

    Besos, Sonia
    http://molinismos.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  5. Meni je isto draga ta sportska elegancija:) pogotovo su mi preslatke ove crvene starke. Odlično ti stoje pletenice...a fotografije su kao i uvijek predivne!

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Ma carica! :) OI u Barceloni... sjećam se, maskota je bio Cobii (ili kako se već piše, znam da smo ga čitali Kobi) i bila je pjemica pa čak i crtić: "Cobi la marcota mas genial,vive junto al mar de Barcelona"... lala tako nešto :D

    No, budimo ozbiljni sada ipričajmo o tvojoj kombinaciji! Meni je ovo super! I ja volim to spajanje nespojivog iako mi je (kao i većini) to nekada bilo nezamislivo. Nekada je bio tabu da ti je torba drugačije boje od cipela :)
    Sviđa mi se vintage torbica, stvarno je predivna i baš mi ima tu Chanelovsku vibru a da nije kopija od nekog brenda... uz crvene Starke i te tvoje pletenice... ma predivna!
    I ja gledam ovaj sweaterčić u H&M -u ali ne znam koju bi boju... :)

    Pusaaam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, pa ti kao da si 10 godina starija od mene. Ja samo znam da je to prva olimpijada o kojoj imam neko sećanje, ali ne znam ni maskotu, ni pesmu, ma ništa baš :D Pa ako je Cobi onda je to Kobi :p
      Da, i ti si u toj priči, ja mislim da je ovo blogovanje u velikoj meri doprinelo tome da nadogradimo svoje stilove. Mislim da bih i džak kromira uspela da nosim na neki način :D
      A ja ne znam da ima još boja, bio je samo ovaj sivi kad sam ga uzela, a to je bilo negde na proleće ja mislim... U svakom slučaju, uzmi, ide uz svašta nešto :)

      Delete
  7. Qué fotos tan chulas! Me encanta este tippo de looks, es genial! El toque del peinado me ha encantado, adoro las trenxas. Un besazo.
    http://sstardivariuss.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. looking fab , love the street style outfit
    thwo braids look so cutr on you
    Kisses,
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    ReplyDelete
  9. You look so pretty and cheerful here, Tijana :) I love every of your photos, I wish to be in Barcelona someday (let's say - I'm pretty sure that someday I will ;)), moreover I love your jacket :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much, dear :) Oh, you must come and I would be happy to show you around here ;)

      Delete
  10. Love the shirt and jumper combination! Great outfit xxx

    www.susannahzabelle.com

    ReplyDelete
  11. Hi Tijanna! Love the casual sporty look on you! :)
    www.delhidaffodil.com

    ReplyDelete
  12. Guapísima en la propuesta sporty chic , me encanta el toque de las convers !!


    Besos


    http://www.thetrendysurfer.com/

    ReplyDelete
  13. I love this outfit and your picture location!!!
    Melanie @ meandmr.com

    ReplyDelete
  14. Me encantan las zapas y el look en general!estás preciosa :) unas fotos geniales!

    Nuevo post en mi blog :)

    besos. Andrea

    http://esmiesconditefavorito.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  15. estos looks me fascinan, son cómodos, muy estilosos y ideales para nuestro dailylooks, perfecta cariño
    http://sweetcarolblog.blogspot.com.es/2015/02/etnic-cardigan.html

    ReplyDelete
  16. Great pictures! Love the spots that you chose as back drops! :)

    Happy Valentines, Tijana! :)

    xoxo,
    SHAIRA
    http://www.missdream-girl.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Divno Tico :) Bas mi se dopada sto su starke crvene :) I te farke ti predivno stoje :*

    ReplyDelete
  18. Absolutely Amazing post! Love the outfit especially the chucks! totally awesome :)

    http://salonfurnish.com

    ReplyDelete
  19. me encanta el toque de color de las converce!!!un look ideal :)
    besito guapisima y feliz finde!!

    ReplyDelete
  20. Hola guapa
    Un estilo sporty chic genial, cómodo y super estiloso
    Me encantan las zapas, el toque de color perfecto
    Un besazo

    ReplyDelete
  21. Jooooj skroz si mi medenaaaa draga. Kao neka vesela i bezbrižna devojčica! Ljubim teeeee!

    ReplyDelete
  22. I love your sporty look and it sure goes well with the back scene, great photos.

    ReplyDelete
  23. I hope you spent amazing Valentine's Day, dear Tijana :))

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes,sweety. Thank you! I hope you had a great time, as well! :)

      Delete
  24. Sportska elegancija je definitivno jedna od mojih omiljenih, ko bi rekao da crvene starke tako dobro upotpunjuju ceo look!!! ;) pozzz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da se slažemo :) To sam i ja shvatila ;)

      Delete
  25. Great outfit and beautiful photos! Love it! X Minale
    http://minaleme.blogspot.be/

    ReplyDelete
  26. Volim sporty chic, a crvene starke daju posebnu notu outfitu. :) Odlične fotografije! :))


    ReplyDelete

© Fashion Abejita | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig