Feb 5, 2015

Tarragona



It's not a secret that I'm the happiest whenever I hit the road. Even if that means just a few hours in a nearby town. Now you guess, that was the case this time. Tarragona still makes me think which shade of its blue is more unreal, the color of the sea or the color of the sky. It hasn't changed a bit since I visited it for the first time 6 years ago. In roman times it was the second most important city at this part of Spain hence it has many hot spots of that period. This time I didn't have time to explore it that much so I went to the place that my mind kept fresh all these years. It's a high spot next to the coast from where you can see the Roman amphitheatre, the nearby beach, rocks, palm trees and all those typical Mediterranean details that you can see and feel everywhere despite the fact that it was January and that the cold sea wind wasn't joking at all. Hope you'll like it! :)
Esp
No es un secreto que estoy como pez en el agua cada vez que viajo, aunque sea una escapada de unas horas en un sitio cercano. Ya podéis adivinar que se trata de uno de esos viajes. Tarragona aun me hace pensar qué es lo que tiene más espectacular. El azul del cielo o el azul del mar. Lo mismo me preguntaba hace 6 años cuando la visité por primera vez. Fue la segunda ciudad más importante de la península en la época romana por lo cual es ideal para los amantes de ese periodo. Yo no tuve mucho tiempo para explorarla y por eso volví al sitio que se quedo en mi mente todos estos años, un sitio un poco elevado que ofrece unas vistas preciosas empezando con el anfiteatro romano, la playa más cercana, rocas, palmeras y todas esas cosas tan típicas para el Mediterráneo. Ni siquera enero y el viento frío del mar podían hacer que disfrutara menos todo eso. Espero que os guste! :)
Srp
Nije tajna da sam najsrećnija kada se uputim u neko novo mesto, čak i ako se radi o nekoliko sati provedenih u obližnjem gradu što je, pogađate, bio slučaj ovog puta. O Taragoni još uvek razmišljam kao o mestu za koje ne znam da li je nestvarnija boja njegovog mora ili neba. Nije se uopšte promenila u odnosu na moju prvu posetu pre 6 godina. Bila je drugi najvažniji grad na Iberijskom poluostrvu u rimsko vreme zbog čega je idealno mesto za sve ljubitelje istog. Nisam imala vremena da istražim ovaj grad onoliko koliko bih želela, tako da sam se opredelila za mesto koje je ostalo netaknuto u mom sećanju tokom svih ovih godina. U pitanju je vidikovac sa kojeg se pruža pogled na amfiteatar, obližnju plažu, stene, palme i sve one detalje i pejzaže tipične za Mediteran. Tu lepotu nije mogla da poremeti ni činjenica da je bio januar i da se hladan morski vetar uopšte nije šalio. Da li vam se sviđa? :)


I wore:
Coat: Choies - HERE
Cardigan: New Yorker
Blouse: Mango
Pants: Zara
Bag: H&M
Boots: Aldo
Sunglasses: MiniInTheBox
Scarf: non branded
Necklace: Primark
Share:

58 comments

  1. such a well put together outfit , beat part is u look really happy
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    ReplyDelete
  2. Qué fotos tan bonitas, me encanta el outfit elegido para la ocasión estás preciosa con este mix de colores. Un besazo.
    http.//sstardivariuss.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. The ocean really has a magic color :) Love to see your happy face whenever your travelling :P

    ReplyDelete
  4. Vetar duva a ti sediš an hladnom betonu? Ccc...hahahaha...
    Šalu na stranu, uživala sam u pogledu, zaista je magično mesto <3 L.

    ReplyDelete
  5. Me encanta la chaqueta de estampado Tartán, es preciosa.

    SORTEO: Por fin tenemos sorteo en el blog (el primero que organizo). Viene de la mano de PicGlaze y es ideal como regalo de San Valentin.

    latentaciondeunarubia.blogspot.com.es

    Un besito desde Sevilla.

    Maria Reina

    ReplyDelete
  6. I love your outfit, you look great! The pictures are gorgeous!

    ReplyDelete
  7. koja pozitivna energija! ove fotografije su mi kao da sam popila multivitamin:) baš se vidi ta neka tvoja istraživačka radost, rekla sam ja da bi bila idealna voditeljica neke putopisne emisije.

    Boja mora je stvarno čarobna, a i grad je koliko mogu vidjeti, stvarno prelijep...fotografije su vrhunske, tko bi rekao da je zima?:) Eto,dokaza da i zima može biti divna.

    Kombinacija je kao i uvijek tres chic<3 Posebno mi je nešto zapao za oko šal, baš toplo izgleda!



    ReplyDelete
    Replies
    1. Kako je to lepo čuti! Baš mi je drago ako je tako :)
      Joj, ne bih ja mogla da budem iza kamere u tom smislu nikako, ali hvala ti u svakom slučaju :)
      Jeste, uopšte ne deluje da je zima, kada sam bila ranije tamo, bilo je leto i izgledalo je identično.
      Hvala ti puno! <3

      Delete
    2. to je prednost kada živiš uz more, čim je sunčano odmah imaš dojam da je ljeto.
      Mada trenutno sam se nekako ufurala u ove poznate Mostarske kiše, pa se ne žalim, iako će mi sigurno biti drago kada ljeto konačno stigne.

      Delete
    3. Jeste, naročito ovde gde je takav ambijent da nema one depresivnosti za koju se vezuje morski ambijent zimi... Pa dobro, sve ima svoje, i kiša ume da bude lepa na na svoj način. Ni ja ne mogu da dočekam leto :)

      Delete
  8. Wow ,amazing Outfit ,looks great!

    kisses :)

    ReplyDelete
  9. Hola guapa!
    Que mona vas, y super calentita!
    Me encantan los leggins
    xoxo

    ReplyDelete
  10. Que lindas fotos son preciosas! Me encanta el look que llevas guapisima :)
    Un post de 10 sin duda
    Nuevo post, te espero cariño :)
    Un besazo enorme!

    xx Lisbeth
    novedadesatualcance.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  11. You look stunning!
    following you now :)

    http://tanitaweith.blogspot.com/

    https://www.facebook.com/TanitaWeith

    ReplyDelete
  12. I love these pictures! You are at such a pretty location!
    Melanie @ meandmr.com

    ReplyDelete
  13. You both look amazing and I love your coat, Tijana :) Moreover, this place looks like a heaven! <3

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much, honey! :) Yes, it really looks like that! :)

      Delete
  14. Prekrasne slike,prekrasan grad, i sama obožavam putovati i doslovno grabim svaku priliku koja mi se pruži da " vidim svijeta ", nasatavljam te pratiti :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je kad vidim da neko ima isti taj "duh"! ;) Hvala ti!

      Delete
  15. Stvarno ne izgleda kao da je zima a da nisi napisala te da te ne odaje odjeca, mogla bi misliti da je ljeto. Stvarno izgleda carobno i drago mi je da vam je bilo lijepo. Ona zajednicka fotkica koju si stavila na Instagram mi je ♡♡♡! Outfit je kao i uvijek besprijekoran kao i tvoja ljepota! Kaputic mi je posebno ☆! Ljubim te :*

    ReplyDelete
  16. I really like the coat!
    xx Elle

    New post up on:

    www.cherryblossomstreet.com - Swedish Fashion Blogger and Model in TOKYO

    ReplyDelete
  17. Que fotos más bonitas, me encanta el abrigo!!

    http://elenacanostyle.com

    ReplyDelete
  18. This place is very beautiful, and I love your outfit, so cute.

    ReplyDelete
  19. The photos, the place looks so beautiful, full of love, joy, peace! ♥

    ReplyDelete
  20. Gorgeous outfit ! Love the checkered shirt and scarf xxx

    www.susannahzabelle.com

    ReplyDelete
  21. I hope that you had amazing weekend, Tijana :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, I did! Thank you for your sweet comment! I hope you had amazing weekend, as well! :)

      Delete
  22. Obiđe ti celu Španiju :-D Najviše mi se dopada prva fotografija, sviđa mi se taj neobični efekat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Traje to već 11 godina a treba bi mi isto toliko života da vidim sve, ali dobro :D Drago mi je da ti se dopada :)

      Delete
  23. Unas fotos geniales y tú estás preciosa!

    Nuevo post en mi blog guapa :)

    Besos. Andrea

    http://esmiesconditefavorito.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  24. very very beautiful scenery and loving your purple screen shades ! nice and comfy boots

    Sexy Lingerie Malaysia

    ReplyDelete

© Fashion Abejita | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig