Nov 4, 2015

About my hair


One of the questions that I get almost every day is related to my hair. How do I style it? What do I do with it? What is my secret? Well, I've finally decided to start these hair series and to try to answer your questions. First of all, I want to point out that I'm not a hair expert, I just want to share with you some of the tips that work for me.
     I'm planning to do more posts about my hair in the future (would you like that?), in order to cover every subject but today, I'm going to show you how I obtain the straight hair look. My hair is pretty much straight already but with really soft waves that tend to get up tangled if I just let them be. That's why it's easy for me to obtain that effortless messy hair look or to curl my hair. However, I tend to wear those styles in summer and with colder days, I prefer my hair straight. 
     I don't use heating products on everyday basis but when I do, I make sure that I use good quality products such as my Diamond Flat Iron from a New York based hair brand called Irresistible Me. Whenever I used hair irons in the past, I would get those ugly random pieces of hair that would just end up being burnt and to be honest, I was a bit unsure whether I should try my new iron or not. I'm glad I did because it didn't burn my hair, it made it even softer. I used it for about five minutes and I obtained my desired straight hair look that still looked natural because I'm not a huge fan of super straight hair that looks like being glued to the head. Another thing that I like about the iron is that it's really fast while heating up and very simple to use. Also, its red color and cute box where I keep it, just make me happy because I can't help myself when I see a product that has a beautiful design.
     So, firstly, you're going to see my natural hair and then, how it looks after I used the iron. My desired hair style lasted all day and you could already see the result in my latest blog post.

Esp
Una de las preguntas que se repite en mi blog está relacionada con mi pelo. ¿Cuál es mi secreto? Qué es lo que hago? Por eso por fin he decidido a hablaros un poco más sobre este tema e intentar cubrir vuestras preguntas. Antes que nada, quiero decir que no soy una experta cuando se trata de este tema y voy a compartir solo las cositas que me han gustado.
     Habrá más post sobre mi pelo en futuro (¿os gusta la idea?) porque se me hace imposible hablaros de todo en solo un post. Hoy os quiero enseñar que es lo que hago para que mi pelo sea liso. Esto puede parecer un poco raro porque mi pelo ya es liso de forma natural, pero la verdad es que suelo tener unas ondas super suaves que se convierten en algo caótico si las dejo tal como son. Ese tipo de pelo es ideal si queremos obtener ese look muy natural y messy, o si queremos tener el pelo ondulado. Esos dos peinados me gustan sobre todo en la época de verano, pero ahora con los días más frios, me apetece tener el pelo liso.
     No suelo usar planchas de pelo, pero cuando lo hago, me quiero asegurar que se trata de un producto de buena calidad, como es esta plancha de Irresistible Me, una marca de pelo con la base en Nueva York. Cada vez que usaba las planchas en pasado, solía tener esos mechones feos y medio quemados que no resultaban nada atractivos. Por eso no estaba segura si era una buena idea darle una oportunidad a mi nueva plancha. Afortunadamente, no me he arrepentido, mi pelo no se quemó y de hecho, ahora lo tengo más suave que nunca. Necesito solo unos 5 minutos para tenerlo liso pero con un aspecto natural, porque a mí no me gusta nada ese pelo super liso que parece estar pegado a la cabeza. Otra cosa que me gusta es que la plancha no tarda nada en calentarse o enfriarse y es muy fácil para manejar. La guinda del pastel es su color rojo y la cajita donde la guardo. Es que tengo una debilidad cuando se trata de cosas bonitas y bien diseñadas.
      Ahora, primero vais a ver como es mi pelo en su estado natural y luego, que tal quedó después de usar la plancha. El efecto duró todo el día, y la prueba está en mi último post.

Srp
Jedno od pitanja koje dobijam skoro svakodnevno je vezano za moju kosu. Kako je čuvam? Koje proizvode koristim? Koja je moja tajna? Mislim da je bilo dosta čekanja i zbog toga sam i odlučila da pokrenem ovaj mali serijal vezan za kosu. Pre svega želim da napomenem da skoro uopšte ne poznajem ovu tematiku i nisam nikakav ekspert, već ću samo pokušati da vam objasnim par stvari koje funkcionišu kad je moja kosa u pitanju.
    Planiram više postova na ovu temu (da li biste želeli da vidite tako nešto?) jer je nemoguće pokriti svaki njen deo u samo jednom postu, a danas ću da počnem sa ravnom kosom, tj. na koji način postižem tu frizuru. Moja kosa zapravo i jeste ravna ali uz veoma blage talase koji iako deluju lepo na početku, ubrzo se pretvore u pravi mali zamršeni haos. To je dobra baza kada želim da postignem onu razbarušenu, messy frizuru ili ako želim da uvijem kosu. Tim frizurama uglavnom naginjem u letnjem periodu, a sada sa hladnijim danima više volim da nosim ravnu kosu.
     Nisam neko ko svakodnevno koristi peglu za kosu ili figaro, ali kada se na to odlučim, jako mi je bitno da se radi o kvalitetnom proizvodu kao što je Diamond Flat Iron, brenda Irresistible Me, sa sedištem u Njujorku. Kad god bih peglala kosu u prošlosti, uvek bih na kraju imala po neki ružan i polumrtav pramen kose koji nije izgledao nimalo atraktivno. Zbog toga sam i bila skeptična kada je trebalo da probam ovu novu peglu za kosu. Drago mi je da jesam jer ne samo da je moja kosa ostala netaknuta, već je postala i nekako mekša i lakša za oblikovanje. Postigla sam željenu frizuru posle samo nekih 5 minuta korišćenja, što je bilo dovoljno da moja kosa bude ravna ali i da dalje deluje prirodno jer nikako ne volim one slepljene frizure kada deluje kao da ste lepkom zalepili kosu za glavu. Ono što mi se još dopada je to što ne moram da čekam dugo da se pegla zagreje ili ohladi, kao i činjenica da je jako laka za korišćenje. Šlag na torti je njena crvena boja i divna kutija u kojoj je čuvam. Takve sitnice me čine srećnom jer obraćam veliku pažnju na proizvode koji ne samo da vrše svoju funkciju, već su i pažljivo dizajnirani.
     U nastavku možete da vidite kako izgleda moja kosa u svom prirodnom izdanju i kako je izgledala nakon peglanja. Frizura je trajala ceo dan a dokaz tome su i slike iz mog prethodnog posta.


Diamond Flat Iron: Irresistible Me - HERE
Top: non branded
Nail polish: Rimmel - White Hot Love
Lip gloss: Astor - 006 Fuchsia Cabaret


www.choies.com/singles-day-sale?Cid=7957suemao
Share:

41 comments

  1. You have beautiful hair <3
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. I like how voluminous your hair looks..It looks nice and strong
    sophieatieno.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! I try to take care of it as much as I can :)

      Delete
  3. Lijepa si i "kustrava" i ravna i obje ti frizure divno stoje jer jednostavno - imas divnu, kvalitetnu i zdravu kosu. Za jednu plavusu je to rijetkost... sad ce me zatuci neka plavusa, ali najiskrenije- rijetko srecem koju, a da ima tako lijepu i zdravu kosu kao ti... Divna mi je i ova boja, najljepsa nijansa plave i nemoj je nikako mijenjati jer je d i v n a.
    Znas da sam ja ljubiteljica "pticijeg gnjezda" na glavi, ali tebi i ova ravna varijanta stoji za 10 ♡ !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se za plavuše (ne sve, naravno) ali često se dešava. Utoliko ti više zahvlaljujem na ovim divnim rečima :) Ja sam svesna da bi mi kosa bila još u boljem izdanju kad se ne bih farbala, ali ja i smeđa kosa, ne, nikako :D Hvala ti još jednom! <3

      Delete
  4. Sales preciosa en las fotos!
    Las planchas tienen muy buena pinta!
    Un besazo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muchas gracias :)
      Sí, son de muy buena calidad ;)

      Delete
  5. Ja sam mislila da ćemo čitati o proizvodima koje koristiš za negu kose , to je iskreno moja želja :) Svakako ti je kosa divna i negovana, to se vidi da je mažena i pažena :D L.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kao što rekoh, biće još postova na temu kose, a taj svakako imam u planu. U svakom slučaju, hvala ti na predlogu i na komplimentu :)

      Delete
  6. Prelepa kosa, vidi se da je negujes mazis i pazis. Pegla za kosu je izgleda stvarno kvalitetna, lepo izgleda :D
    Divan post, jedva cekam sledeci post <3

    http://jfashionlover.blogspot.rs

    ReplyDelete
  7. I bez peglanja tvoja kosa ima neku svoju prelijepu notu, kao i čitava tvoja osobnost ustvari.. A super je znati da postoji pegla koja ne uništava kosu, jer sam prije neki dan toliko spržila kosu peglom, da bježim sada od nje na kilometre haha :)
    :****
    Suprug je postao pravi profesionalac u pravljenju fotografija za blog :) Bravo za oboje!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aww, hvala ti <3
      Haha, joj, bolje oporavi kosu onda. Ja sam imala samo pozitivno iskustvo sa ovom, e sad ne znam da li je to tako kod svakoga...
      Hvala ti puno na divnim rečima! On se stalno trudi da sprovede moje ideje u delo i drago mi je ako se primećuje naš trud :)

      Delete
  8. Baš se veselim ovim postovima, mislim da je tvoja kosa stvarno zaslužila da joj se posveti malo pozornosti kad tako fantastično izgleda u svim svojim izdanjima :D Mislim da ti super stoji i prirodna varijanta i ova ravna, ja obje solucije volim podjednako iako sama nikad nemam volje ni peglati se ni kovrčati jer sam naprosto grozno lijena. I definitivno imaš jednu od najljepših plavih nijansi ikad, niiiikad je nemoj mijenjati haha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je. Onda ću se i potruditi da povremeno posvetim neki post i toj temi. To mi je nešto što skroz odudara od svega ovoga što radim, ali sam takođe tu i da saslušam sve nove predloge i ideje :)
      Haha, ma i ja sam lenja kad je kosa u pitanju, ali isto tako se osećam bezveze kad znam da mi je kosa bezveze i onda prevagne to da ne želim da se osećam bezveze :p Ali uopšte nisam neko ko provodi sate sa kosom pa je onda ok. Nemam u planu da je menjam, samo se nadam da će uvek biti u prodaji :D

      Delete
  9. LOVE your hair dear its SO Bardot ::) so fun and cute post.

    Check out my Cute carpet post !

    LOVE M

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, she's definitely my girl crush when it comes to hair! Thank you so much! :)

      Delete
  10. Estas preciosa en las fotos
    Tiene buena pinta esa plancha
    Besos

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gracias, Nuria :)
      Pues sí, la verdad es que estoy muy contenta ;)

      Delete
  11. nasmijala me Ivana s onim da će je zatući neka, ali ima istine u tome što kaže:) Mislim da prirodne plavuše uvijek imaju malo tanju kosu koja nije baš gusta, a tvoja je baš gusta i izgleda jako bujno i zdravo, što nije često slučaj, po tome si neki izuzetak. Ja sam poznavala jednu djevojku iz Trogira koja je imala gustu kosu koja je bila gotovo bijela koliko je bila svijetla, baš je bila prirodna plavuša, ali imala je tamne oči i znam da joj nitko nije vjerovao da je prirodna plavuša, svi su je uvijek pitali koja je to boja. Međutim, većinom kada se tamnije djevojke bojaju u plavo, to nikada nije ta plava boja kao kada se oboja netko tko prirodno ima svijetlo smeđu kosu ili je bio plav kao mali (frizeri i tu nijansu smeđe zovu plava i po meni to je i plava). Prelaskom iz tamne u plavu gubi se taj prirodni sjaj koji kosa ima....tako sve u svemu, nije mi čudno što te svi pitaju o kosi. Jučer sam pročitala i onaj intervju za frizer i bio mi je jako zanimljiv. Slažem se da se moramo znati snaći i bez frizera, mada je lijepo i otići kod frizera. Ja idem kod nekoliko njih (ovisno u kojem sam gradu ili kvartu) i to mi je uvijek opuštajuće, ali treba se i sam znati snaći. Jako lijepe fotografije i članak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, sad se pitam da li se neko uvredio. Nadam se da nije :) Pa da, ja imam tanku dlaku ali gustu kosu i onda se to nekako nadopunjuje. Volela bih da sam ostala prirodna plavuša, ali što kažeš, frizeri i tu malo tamniju varijantu zovu plavom. Ja se i sećam da sam u jednom trenutku želela svetliju kosu baš iz razloga jer sam je imala ranije i uvek sam težila toj nekoj nijasni koju sam imala, a ovo sad je najpribližnije tome, plus sam napokon naišla na farbu koja mi uopšte ne smeta, čak mi neguje kosu, ali pričaću i o tome jednom. Da imam tamnu kosu, ne verujem da bih se ikada upustila u tako nešto jer prosto onda ne bih imala pravu podlogu za tako nešto i ne bi bilo isto.
      A što se frizera tiče, ja sam u Beogradu stalno išla kod jedne frizerke koja mi je bila odlična i onda sam se odselila u Španiju, a u međuvremenu smo promenili i adrese, i gradove i u sred sve te nestabilnosti sam shvatila da mogu ja to sama, a opet napimnjem da ne radim ništa specijalno i zahtevno. Plus su ovde frizeri jako skupi i šta da ti kažem kad za tu cenu mogu avionom do Majorke, npr. što je meni naravno mnogo draže. I naravno, hvala ti ;)

      Delete
    2. Moja je dlaka isto tanka, nego je ima u velikoj količini pa se ne primijeti:) nadam se da se nije nitko uvrijedio, svaka boja kose ima svoje prednosti i mane, ja iskreno ne mogu reći da mi je draža jedna ili druga. Osim toga, ima istine u tome da svakome na neki način najbolje stoji prirodna. Svijetla kosa ima i brojne prednosti, ali obično je malo nježnija. Ja sam se jednom davno obojala u plavo (kad sam živjela u Italiji) i bila sam našla neki balzam za obojanu kosu od kojeg mi je kosa bila nevjerojatno mekana, nažalost nikad ga više nisam uspjela pronaći, mislim da je to bio neki lokalni proizvod....tako da imaju i ti preparati i boje za kosu neku ulogu u zdravlju kose, mada kad se netko jako taman godinama boja u jako svijetlo, to mora ostaviti neke posljedice. Blanš i boja za kosu su dvije različite stvari, zato se recimo netko tko ima i prirodno svjetliju kosu kao ti može bojati bez blanša, a onda to nije toliko štetno za kosu. Kod nas srećom frizeri nisu skupi, ali znam da su vani puno skuplji, pa nije loše biti sam svoj majstor.

      Delete
    3. Slažem se. Svaka boja kose je lepa na svoj način i u zavisnosti od boje tena, očiju i prirodne predispozicje, nekome stoji bolje ili gore. Nisam znala da si bila plava :) Poptuno si u pravu za lokalne proizvode. Ja često kupujem kozmetiku iz lokalnog supermarketa za koju niko nikada nije čuo a ima odličnih i povoljnih proizvoda. Što se blaša tiče, ja dok sam nosila pramenove sam baš i videla sama koliko je štetan. Da, ovde su neke stvari čak i daleko jeftinije nego što je to slučaj u Srbiji npr. kao putovanja, hrana, odeća... A frizeri i slično dižu cene u nebesa.

      Delete
  12. ¡¡Que guapa estas!! te queda ideal el pelo asi. estoy pensando en comprarme una nueva plana ¿me recomiendas la tuya?
    bss

    www.mipiache.es

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muchas gracias! :) Pues sí, te la recomiendo! Como ves, a mí me ha gustado mucho y además, tiene muy buenas críticas ;)

      Delete
  13. Tu pelo es precioso, asi que mejor usar buenas planchas para conservarlo. Besos guapa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sí, hay que cuidarlo. Gracias, guapa! Tu pelo también es precioso! ;)

      Delete
  14. came out very nice, lov the hair texture
    new post
    http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/11/styling-snake-print-and-grey-coat.html

    ReplyDelete
  15. La verdad es que tienes un pelo muy bonito, y me encanta el color.
    Está muy bien compartir truquillos!

    Un beso!

    ReplyDelete
  16. Kosa ti je prelea, a tek boja :)

    ReplyDelete
  17. This product looks very proffesional and makes your hair even more beautiful (if it's possible of course, because even without using hair iron they're stunning! ;)). What's more, I've heard about this brand before and people said that it's great brand, which makes wonderful products for hair and now I know that it's truth, because I see that you're so pleased with this product, Tijana :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much, sweety :) Yeah, I'm honestly satisfied and I'm sure that other stuff are good, too :)

      Delete

© Fashion Abejita | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig