Nov 23, 2015

Balance


Although my monochrome black outfit screams that less is more, my jewelry certainly doesn't. It's about the balance. At least for me. Simple black turtleneck definitely isn't the most fun item to wear but if we pair it with statement necklace in contrast color such as silver, voila! Effortless way to dress up that boring top. What else? This double pearl ring. The effect is the same. Here you can find more fun jewelry.

Esp
Aunque mi ropa de color negro confirma que menos es más, las joyas que llevo cuentan otra historia. Se trata del equilibrio. Por lo menos para mí. Un jersey negro es sin duda una de las prendas que no tiene ese toque especial pero si le añadimos este collar llamativo, parece otra prenda. Es una manera sencilla de darle una vida nueva a nuestra ropa básica. ¿Qué más? Este anillo de perlas. Tiene el mismo efecto. Aquí tenéis más propuestas.

Srp
Iako moja jednostavna kombinacija u crnoj boji potvrđuje teoriju "manje je više", nakit koji nosim priča neku drugu priču. Radi se o ravnoteži. Makar u mom slučaju. Jednostavna rolka u crnoj boji svakako nije najzanimljiviji komad odeće, ali ako je nosimo uz upečatljivu ogrlicu u nekoj kontrastnoj boji, kao npr. srebrnoj, dobijamo sasvim drugi efekat. To je najjednostavniji način da pomalo dosadnim basic komadima odeće udahnemo novi život. Po istom principu funkcioniše i ovaj prsten u obliku dva bisera. Ovde možete pronaći više ideja.

I wore:
Turtleneck: Tex
Pants: Zara
Clutch: Tex
Boots: Zara - HERE
Necklace: Jane Stone - HERE
Ring: Jane Stone - HERE
Nails: Golden Rose Wow 52
Share:

50 comments

  1. kako si divna u crnom! Ova ogrlica je baš onaj upečatljivi komad nakita koji može cijeli kombinaciju podignuti na novu razinu, a taj prsten je divan. Sviđaju mi se te moderne interpretacije bisera još otkako sam ih vidjela na onoj prošlogodišnjoj chanelovoj reviji. Minimalistička torbica se odlično uklopila u te srebrne detalje, a i tako ti lijepo stoji ta puštena kosa i diskretan rozi ruž.

    Kombinacija je jako ženstvena i lijepa, ali opet pomalo frajerska, možda zbog tih visokih čizma...i to mi se baš sviđa....fotografije su prekrasne, baš idiličan park, pogotovo mi se dopada taj mozaik na klupi...Barcelona je puna prekrasnih detalja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno! :) Znaš da sam kao i ti ljubitelj življih boja ali mi se sada nosi crna jer se nekako dobro osećam u njoj a i uvek sam volela crnu na plavušama :) Da, i ja volim tu verziju bisera i iako ne nosim nešto prstenje generalno, ovaj mi je baš sladak i upečatljiv :) Imala sam na umu drugu obuću ali baš nisam htela da bude sve potpuno ženstveno pa sam i tu postigla tu željenu ravnotežu i drago mi je što si primetila. Lokacija je kombinacija parka ispred moje zgrade i ulice Paseo de Gracia u kojoj se i nalaze te klupe kojih često ima na mojim slikama :)

      Delete
    2. kontrast između plave kose i crne je uvijek jako upečatljiv:)
      park ispred zgrade sam zapamtila s instagrama, a i ovaj drugi mi je nešto poznat...
      divne fotografije....ni ja ne volim da je statično na fotografijama, uvijek mi je drago malo promijeniti lokacije, pa i pomiješati.

      Delete
    3. Da, ni ja ne volim statičnost na fotografijama tipa kad se neko slika ipred jednog zida i to je sve...

      Delete
  2. i like the heavy necklace paired with simple black outfit
    keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    ReplyDelete
  3. This is so nice! I like it a lot.

    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    xoxo;
    BEAUTYEDITER.COM

    ReplyDelete
  4. Balance indeed.I really love the necklace.It gives the look an interesting vibe
    sophieatieno.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Beautiful necklace and outfit as always <3
    Have a lovely week!:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Sviđa mi ogrlica draga, a ti si je savršeno uklopila! Kiss

    ReplyDelete
  7. You look adorable, great pants! :)

    www.anetesdomas.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Svaki puta kada vidim crno uz tijelo, sjetim se Catherine Zete Jones u Klopci :) Bila je prekrasna a ni ti nimalo ne zaostajes. Meni je ovo ful seksipilna kombinacija iako ti nista nije golo ni otkriveno. Tako se to radi ali ti to uvijek iznova i iznova pokazujes i dokazujes. Ma sto reci nego da si k r a s n a! Ogrlica je slicna onoj mojoj tako da mi se jakoooo svidja a prstencic je pravi bonboncic... cizmice su vau! Odusevljena od glave do pete! Ljubim :***

    ReplyDelete
    Replies
    1. E da, u pravu si :) Hvala ti na svim divnim komplimentima :) Uvek učiniđ da ostanem bez teksta :) Da, liči na tvoju i već mesecima želim takvu neku jer je tako efektna i moćna, eto, konačno je došla na red :) A prsten, da, toliko mi je sladak, uopšte obožavam bisere koji nisu u vidu klasične ogrlice i slično. Čizmice takođe liče a one tvoje neke, ako se dobro sećam haha ;) Hvala ti još jednom! <3

      Delete
  9. Me encanta. Los complementos y las botas son preciosas
    Besos guapa

    ReplyDelete
  10. hi dear, this necklace is amazing
    kisses

    ReplyDelete
  11. This unique necklace looks great on simply, black outfit :)

    ReplyDelete
  12. Que guapisima estas toda de negro resaltando las joyas. Preciosa es poco. Besos

    ReplyDelete
  13. Ovo je i moja omiljena zimska kombinacija, crna rolka i neka upečatljiva ogrlica.
    A ti si mi baš neobična u crnom iako ti dobro stoji, ja navikla na neke šarene boje :) L:

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Pa nosim ja crnu često nego eto, iz nekog razloga je nije bilo na blogu previše :)

      Delete
  14. I love this look Tijana. The necklace is stunning and yes it's all about balance. Have a great monday.
    http://fashionablyidu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. you look fantastic! Love this monochrome look and your necklace

    http://www.queenhorsfall.com/

    ReplyDelete
  16. Love the necklace :3

    Ana ♥
    http://aruivablog.blogspot.pt/ N/POST

    ReplyDelete
  17. Jao kako mi je lijepo vidjeti te u crnom malo za promjenu, divno ti stoji, pogotovo kao kontrast uz plavu kosu :D Predivni su i ogrlica i prsten, zapravo uopće ne mogu odlučiti što mi se više sviđa i sjajno podižu čitavu kombinaciju! Jednostavno savršeno! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kad bi ste vi sve znale šta ja nosim ovako kad se ne slikam, između ostalog dosta crne i bele :D Baš mi je drago da ti se sviđa sve :) Hvala ti punooo! :)

      Delete
  18. Muy elegante, a veces los complementos lo so todo. Nos ha encantado!Bss

    ReplyDelete
    Replies
    1. Es verdad :) Muchas gracias! Me alegra que os haya gustado :)

      Delete
  19. ¡Muy elegante! Los complementos le añaden el toque perfecto al look. Tengo tu mismo anillo :)

    Un besito guapa,
    Melania - Mode in Technicolor

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muchas gracias! :) Oh, otra vez coincidimos jeje! :)

      Delete
  20. I love your black outfits with this boho statement necklace, it's so beautiful and chic, personally I have very similar one and I also love styled it with basics thing, because it makes the outfit more special and your outfit is a proof for it :) Btw, the ring is so cute, I have similar new earrings (I'll show them on next week) and the combo of small and big pearl is divine ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, sweety! Yes, They're so popular these days and although it's something that really pops out, it can be worn with so many outfits, especially with the simple one and boho style :) Can't wait to see you're earrings! I like everything shiny and pearly just like you :)

      Delete
  21. you looks so gorgeous ! i love your necklace !

    http://chicglamstyle.com

    ReplyDelete
  22. Soo prettyyy!!!
    Check my new post**
    www.a-be-atriz.com
    xx, A Be-atriz

    ReplyDelete
  23. You look lovely, as always :)

    ReplyDelete

© Fashion Abejita | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig