Nov 16, 2015

Arriving to Andorra


It was one of those terribly hot summer days and I was melting. "We should go to Andorra" - I told Ulises. I was fed up with the heat and I was daydreaming about the mountains, fresh air and just something cold. The next thing I know is that I woke up the day after and I saw an offer for Andorra, on one of the websites where I usually find all these travel bargains (a tip if you want to go the mountains - it's the cheapest right before the ski season starts). 
     So, that long desired weekend came at the end of the last month and just in time for our third wedding anniversary. After 3 hours of driving we arrived to Andorra, this tiny little country between Spain and France. It was my first time on the Pyrenees mountains, the first time I felt my lungs hurt because all of that fresh air and altitude. Our little cozy hotel was waiting us on a cliff and there wasn't anything else. Just nature. Fresh air. New atmosphere. New horizons. New perspective of the outer world and also of my inner world. Much needed tranquility.

Esp
Fue uno de esos días calurosos de agosto y estaba tan agobiada. "Podríamos ir a Andorra" - se lo dije a Ulises. Estaba tan harta del calor y solo quería aparecer en una montaña, en un lugar tranquilo, con aire fresco. El día siguiente me desperté y lo primero que hice fue meterme en una de las páginas donde suelo encontar todos estos chollos de viajes que me permiten moverme tanto (por ejemplo, si queréis ir a Andorra o a las montañas en general, lo más económico es ir justo antes de la temporada de eskí). Ahí estaba. Una oferta para Andorra. 
     Ese finde llegó a los finales de octubre y justo para nuestro tercer aniversario de boda. Después de 3 horas en coche, llegamos a Andorra, ese pequeño país entre España y Francia. Fue mi primera vez en los Pirineos y la primera vez que me costaba respirar por el aire tan fresco y las alturas. Nuestro pequeño hotel, romántico y acogedor, fue lo único que había alrederor. No había nada más. Solo la naturaleza, el aire fresco, nuevo ambiente, nuevos horizontes, nuevas perspectivas, tanto del mundo externo, como de mi mundo interior. La tranquilidad que tanto necesitaba.

Srp
Bio je jedan od onih nepodnošljivo vrelih avgustovskih dana. "Mogli bismo da idemo u Andoru" - rekla sam Ulisesu. Vrućina me je mesec dana za redom ubijala u pojam i samo sam maštala o nekoj planini, svežem vazduhu i miru. Sledeće čega se sećam je da se budim narednog dana i odmah otvaram sajtove preko kojih inače i pronalazim sve popuste za putovanja i prvo što ugledam je ponuda za Andoru (mali savet - ako želite da idete na planine a nije vam bitno kada, najviše se isplati ići odmah pre nego što počne sezona skijanja). 
     Željno iščekivani vikend u Andori je stigao tek krajem oktobra ali i tačno za našu 3. godišnjicu braka. Posle samo 3 sata vožnje, stigli smo u ovu malenu zemlju između Španije i Francuske. To je bio prvi put da sam se našla na Pirinejima i da sam zapravo imala poteškoća sa disanjem zvog svog tog svežeg vazduha i visine. Na jednoj litici nas je čekao naš mali, ušuškani hotel u čijoj blizini nije bilo ničega osim prirode, svežeg vazduha, novog ambijenta, novog horizonta i novog pogleda kako na svet oko mene, tako i na moj unutrašnji svet. Vikend posvećen preko potrebnom miru.


I wore:
Jacket: N&S
Turtleneck: Primark
Jeans: Zara
Backpack: from Peru
Sneakers: Primark
Share:

56 comments

  1. Really cute that outfit!

    Ana ♥
    http://aruivablog.blogspot.pt/ N/POST

    ReplyDelete
  2. Znam da smo daleko od Švicarske i Njemačke, ali na prvoj fotkici sam samo čekala da se pojavi kakva ljubičasta kravica na horizontu. :)
    Andora me još oduševila na tvom Instagramu tako da ne sumnjam da ću uživati u narednim postovima. Planine i šuma su mi čak i draže od mora tako da... što drugo nego blago ti se :) Ne štedi na fotkicama i prenesi nam barem dio atmosfere. Kombinacija je kao i uvijek kod tebe, usklađena s prirodom i koliko si stylish toliko opet "pašeš" uz taj planinski đir. Ma da te nema, trebalo bi te izmisliti! :))) :*****

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je to :) Ima kravica, ali su tamo neke bež boje :) Znam da voliš sve to, ja pre Andore nisam imala neko veće iskustvo sa planinama, a sada mi se čini da bih zamenila moj voljeni Mediteran sa Andorom. Valjda sam se prezasitila mora i svega, a i kao da sam pronašla deo sebe tamo, zaista. Biće više slika u narednom postu, ovo je bilo brzinsko sve jer dok smo stigli, skoro je pao mrak. Hvala ti puno :) Baš si me nasmejala sa poslednjom rečenicom :))

      Delete
  3. Fantastic look dear. Gorgeous pictures You are so beautiful !!!

    have w wonderful week ♥
    kisses

    ReplyDelete
  4. Lepa su slike draga i bude mi neku novogodišnju čaroliju i ova priroda i tvoj outfit! Lepo se provedi draga. KISS

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :) Kao što piše u tekstu, ovo je bio kraj oktobra :p

      Delete
  5. Loving the brown leather coat dear! You look amazing! Also this place is just so beautiful!

    ARedLip&Love

    ReplyDelete
  6. Great outfit! I have the same pants <3
    have a lovely week:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Absolutely great post dear! Hope you have a lovely day.

    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    LATEST POST: Makeup Geek Eyeshadow Swatches & Review

    ReplyDelete
  8. Fenomenalne fotografije, baš se vidi ljepota prirode i gotovo mogu udahnuti taj svježi zrak....mene ove fotografije vraćaju u prošlost, baš su me podsjetile na Blidinje i na to kako bi rado provela vikend u hajdučkim vrletima..planine jako volim, uvijek me opuste i veselim se svakom pa i kraćem boravku u visinama:)

    Kombinacija ti odlično stoji, uske traperice su kao izmišljene za tebe, a taj crveni džemper na tebi izgleda savršeno....rusak je divan dodatak svemu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :) Biće još lepših, ovo je samo zagrevanje ;) Ja nemam neko veliko iskustvo sa planinama, nekako su mi uvek izmicale, a sad shvatam šta sam sve propustila i nameravam to da nadoknadim :) Hvala ti puno! :)

      Delete
  9. pperfect outfit with fall colors..perfect with this location

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, I think they look good together and I'm glad you think the same :)

      Delete
  10. Obožavam planinu u bilo koje doba godine a ti si se odlično stopila sa okolinom. To mi je jedan od najdražih outfita a sviđa mi se još i što si među braon nijanse ubacila crvenu :) Jedva čekam nastavak...L.

    ReplyDelete
  11. really liked red paired with earthy color
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    ReplyDelete
  12. Divan post. Koji je to karmin koji imas? Lepo ti stoji :* <3

    ReplyDelete
  13. First of all, congrats on 3rd anniversary for you and Ullises, dear :) Wow, Andorra is so beautiful destination, this place is breathtaking on this time of the year, especially from the pictures of the views, I love the last photo with autumnal trees :) What's more, I'm so happy that you visited this country for the first time and you was so pleased with this trip. Have a great evening, dear :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much, dear :) Yes, we were lucky to see all those colorful trees and nature, it's just seems unreal. Aww, you always make my day! :) <3

      Delete
  14. Qué envidia me das amor, nada como escaparte al aire libre, respirar hondo y relajarte.
    Me ha encantado.
    Un besito guapa :)

    ReplyDelete
  15. Debe ser muy Andorra. Me enca ta tu look, muy cómodo
    Buen inicio de semana y besos guapa

    ReplyDelete
  16. Que belleza en Andorra y tu tan guapisima con esos colores otoñales. Besos guapi.

    ReplyDelete
  17. O Andori znam jako malo i ustvari sad sam išla po stari atlas ;) Planina, što je to? haha, hoću reć, kao pravo dijete ravnice, već na brdašcu mi se uči počepe i krenem zijevat kao riba jer mi je prečudno :D Tako da, baš me zanima kako bih se ja tamo snašla hihi.. tko zna, možda se i ja jednog dana popnem negdje ;) Crvena, još jedna u nizu boja koje ti savršeno stoje, kao i ostatak kombinacije u skladu s prirodom. A tek ruksačić! <3 Svidio mi se ovaj uvodni post i jako se veselim nastavku priče! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kako je to slatko :) Vidi se ko pazi na času hihi :) Pa nisam ni ja bila daleko od toga a i meni se čak i u gradskom prevozu zapuše uši i slično :D Iako su me pluća bukvalno bolela tog prvog dana, sledećeg je već bilo sve ok, valjda se ogranizam sam navikne i prilagodi, tako da, ako imaš prilike, idi obavezno negde van ravnice ;) Ja jako volim crvenu naročito u jesen i zimu, nekako mi da energiju i oraspoloži u trenutku. A ruksak mi je tata doneo iz Perua pre 10 godina tako da mi je posebno drag :) Stiže sutra nastavak :) :*

      Delete
  18. Amazing pictures and an amazing look.

    ¿Follow? Check my last post talking about my first impression of the VSFS. Xx. http://isntavxguearticle.blogspot.com.es/2015/11/victorias-secret-fashion-show-primeras.html

    ReplyDelete
  19. Predivno,predivno... Slike su kao i ti neodoljive :))

    http://allipreferyoung.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  20. ¡¡¡qué guapisima estas!!! te quedan genial esos colores,y son preciosos para el otoño. bss

    www.mipiache.es

    ReplyDelete
  21. ¡Unas fotos muy bonitas! Y además tú sales preciosa ^^

    Un besito,
    Melania - Mode in Technicolor

    ReplyDelete
  22. divno ti stoji crvena boja!
    xx
    http://littlemisstwiggy.blogspot.hr/2015/11/back-to-black.html

    ReplyDelete
  23. Have a great evening, dear Tijana :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Divota! I da, jos ti zavidim i zbog toga sto ti je sve to predivno na par sati voznje :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, da, zaista živim na savršenoj lokaciji :)

      Delete
  25. You look so beautiful! Love your outfit, fits perfectly in the surroundings <3

    www.rakhshanda-chamberofbeauty.com

    ReplyDelete
  26. Que maravilla Andorra !!! me encantó la propuesta casual !

    Un besazo


    http://www.thetrendysurfer.com/

    ReplyDelete
  27. Amazing photos and look!

    http://chicglamstyle.com

    ReplyDelete

© Fashion Abejita | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig