Jul 18, 2016

Festina lente


ENG

First of all, I apologize for this 10 days absence of mine, I had a lot of things going on and although I planned to be off only for few days while I was on Mallorca, I needed to stop and make a slightly bigger pause. You see, when you're your own boss, it's easy to fall into a trap and either do nothing or don't stop working and feel guilty when you stop, which is my case. However, I'm trying to put more balance in my life and convince myself that 90% of the things usually can wait. It's not the end of the world if I don't tackle every single thing on my to-do list. 
     So, here I am, as I was few weeks ago, chasing all the sunshine through this incredible city of mine and off shoulder mustard yellow top that refuse to stop wearing. Hope you're all doing well and enjoying these summer days. I'll be back with you as soon as I can. 
Festina lente. Hurry slowly.

ESP

Aquí estoy por fin, después de una pausa que hice y que no tuve planeada. Quería descansar solo unos días mientras estaba en Mallorca, pero al final cogí unos días extra porque tenía muchas cosas que hacer y sinceramente, necesitaba descansar del mundo virtual. Cuando uno es su propio jefe, hay dos desventajas. Una es hacer poca cosa y otra es hacer demasiada, como es mi caso y es algo que quiero cambiar. Me tengo que decir una y otra vez que 90% de las cosas que hay que hacer, realmente pueden esperar y que no pasa nada si tardo un poquito más en cumplir algo que yo misma me propuse. 
     Así que estoy aquí de nuevo, tal como fui hace un par de semanas, buscando el sol por mi maravillosa cuidad y a través de esta blusa de color mostaza que no pienso dejar de llevar. Espero que estéis muy bien y disfrutando del verano. Me pasaré por vuestros blogs lo antes posible. 
Festina lente. Date prisa despacio.

SRP

Kao prvo, žao mi je što sam bila odsutna 10 dana jer mi to nikako nije bio plan. Htela sam da pauza bude dosta kraća, svega nekoliko dana koliko sam bila na Majorci, ali sam ipak morala da dam sebi oduška jer je to nešto na čemu želim da poradim. Kada ste sami sebi šef, u moru prednosti se izdvajaju dve mane. Jedna je rizik da radite malo, a druga da radite više nego što bi trebalo. Ova druga je moj slučaj u poslednje vreme. Želim to da promenim i stalno ponavljam sebi kako zapravo 90% stvari koje moraju da se urade nisu uopšte toliko hitne, skoro sve može malo da sačeka, a ja, kao verovatno i vi, treba malo da usporimo. 
     Iako na tome treba da poradim mnogo više, ova pauza mi je prijala i vraćam se slikama koje su nastale u jednoj šetnji po mom divnom, osunčanom gradu, kada sam nosila bluzu boje senfa, mog vernog saputnika ovih dana. Nadam se da ste dobro i da uživate u letu, a ja ću vam se polako pridružiti opet čim ugrabim po koji trenutak. 
Festina lente. Žuri polako.



I wore:
Top: Stradivarius
Pants: H&M
Clutch: H&M
Sandals: Marypaz
Sunglasses: H&M
Necklace: Happiness Boutique
Share:

67 comments

  1. Divna nasa Tijanica u senf zutoj bluzici koja izgleda bozanstveno!
    Neka, leto je i treba da se odmoris i uzivas. Ako kasni po koji post, nije smak sveta i verni citaoci ce i dalje biti tu.
    I sama nisam bas azurna u zadnje vreme jer sam dozivela ljubavno razocaranje, ali ne dam se tmurnom raspolozenju, planiram letovanje i neke nove pocetke u svakom smislu :-)

    Ljubim te punooo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, Ivanice moja :) Pa da, nekad stvarno nije kao uklopiti sve i zaista nema veze ako se nešto što smo planirali za danas ostavi i za neki drugi trenutak, ali trudim se da poradim da mi taj osećaj dođe spontano i da prosto sebe stavim na prvo mesto, a ne obaveze, blog, druge ljude i slično.
      Žao mi je što ti se to desilo :( Ali nema ko nije prošao kroz tako nešto i usput naučio dosta toga i na kraju shvatilo zašto je to trebalo da se desi. Nadam se da nećeš dozvoliti da te to poremeti, ti si divna i pozitivna i videćeš kako će uz malo truda sve doći na svoje mesto, a za to nema boljeg leka od letovanja i novih početaka ;) :****

      Delete
    2. Hvala ti mila moja na ovako divnim rečima podrške :-***

      Delete
    3. Nema na čemu. Uvek sam tu za tebe <3

      Delete
  2. That clutch takes me back to when we first started around here :)

    Beautiful as always sweety. And take your time. We all need it sometimes!

    MY KIND OF JOY

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, you see? I still wear it and I've been wearing it all this time :) Thanks, honey! Yup, I'll do my best ;)

      Delete
  3. I love this look
    That mustard blouse is dope!
    http://dimplekhadi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. welcome back tijana missed having you around, hope you have a lovely week
    your outfit is amazing love it!!
    www.mssparkleandglow.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. I missed you, too! It's good to be back. Thanks :)

      Delete
  5. nice outfit dear,i like this combo
    kisses

    ReplyDelete
  6. Neka si ti sebi uzela kratki predah, s vremena na vrijeme je to baš ono što nam treba da se malo resetiramo i opustimo. Divno ti stoji ova bluzica boje senfa, tebi draga moja doslovno sve boje savršeno pristaju! :) Želim ti sjajan tjedan, uživaj u ljetnim danima! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš! Stvarno nam svima treba "reset" s vremena na vreme, a iako bih ostala još dugo u istom, ipak želim da se potrudim da napravim neku ravnotežu između obaveza i opuštanja. Nekada mi je to spontano išlo od ruke, ali u poslednje vreme moram više da se trduim. Awww... hvala ti! Pa ja čak i volim baš sve boje (osim možda braon) pa to sigurno utiče :)

      Delete
  7. Being your own boss is the best job in the world. But I agree, you need to find balance. You look stunning. I love the color combo.
    www.chicfromhair2toe.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. That's true and I wouldn't change it for anything else! But of course, every job has its good and bad sides and we need to balance between them. Thanks a lot, lovely! :)

      Delete
  8. Wonderful photos my dear, you look amazing in this outfit :-) I love your top <3

    ReplyDelete
  9. neka si ti uzela pauzu, svakako si je zaslužila..divno ti stoji ova žuta bluza, sjajno se uklopila s bijelim trapericama, a cipelice su za deset. Odlična ljetna kombinacija, sjajiš iznutra kao da si doista uhvatilo to sunce.

    Potreban nam je svima ponekad odmor, ja se danas baš nešto bezveze osjećam, a u zadnje vrijeme redovito objavljivam samo zato jer imam spremne postove, inače uopće nisam od volje za slikanje....ali proći će i to. Ako Bog da od srijede sam na odmoru konačno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno! Žuta odeća je stvarno najlakši način da prizovemo sunce, pa čak i kad ga nema. Meni ona uvek podiže raspoloženje i daje energiju :)
      Jeste, u suprotnom neće izaći na dobro. Ja sam već mesecima u nekom čudnom stanju koje popušta povremeno i dosta sam bolje, ali ima dana kad je baš ufff. Ali dosta mi je toga pa idem dalje i prosto moram da ponavljam sebi više puta na dan da uživam u trenutku i da nije smak sveta kad god mi se pojavi neki problem u glavi. Ali nekako sam samu sebe dovela u to stanje jer sam negde usput zaboravila da ugađam sama sebi i da se opustim. Nadam se da ćeš se i ti osećati bolje uskoro i da ćeš se opustiti i uživati u više nego zasluženom odmoru <3

      Delete
    2. mislim da nam se svima to dogodi, jednostavno nekad pustimo stresu da preuzme...i ja znam da sam si za svoja raspoloženja najviše sama kriva jer ja sam ja ta koja sebe maltretira mentalno, ali eto nekad je to jače od nas i jednostavno se moramo izboriti s tim nekim životnim i osobnim razočarenjima....ponekad nam stvarno samo treba mali odmor...nadam se vratiti s Hvara s napunjenim baterijama.

      Delete
    3. Da, baš je tako. Na kraju moramo sami sebe da zaštitimo i da ne stremimo nekom perfekcionizmu jer u suprotnom šta vrede svi postiguti ciljevi ako mi sami nismo ok. I ja se nadam da ćeš se vratiti odmorena i sveža :)

      Delete
  10. Bonitas fotos, el top es precioso
    Besos

    ReplyDelete
  11. Beautiful look! I'm adoring your blouse.

    xo
    www.carinavardie.com

    ReplyDelete
  12. Hello,

    Amazing pics ! :D

    Sarah, http://www.sarahmodeee.com/

    ReplyDelete
  13. All you say it's true I have my boss too ...your yellow shirt and your white pants fantastic
    Kisses

    ReplyDelete
    Replies
    1. Then you know what I'm talking about ;) Thanks!

      Delete
  14. Such a chic top, love the color and so good with the statement necklace! Xx

    www.thefashionfolks.com

    ReplyDelete
  15. Predivan outfit i fotke. Oduševljena sam. Učlanila sam se u tvoj blog, divan je. Od danas pratim ovaj blog redovno!♥

    https://positivethoughts5.blogspot.ba

    ReplyDelete
  16. Me encantan las fotos! El collar y el top son muy maravillosos. Un besote y nos leemos :-)
    lasonrisamagica.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Treba tako... puno puta mislimo da će svijet propasti jer nismo ovo ili ono napravili, a neće... pogotovo što se tiče ovog našeg virtualnog kutka. Nekada me to strašno opterećivalo, ali sam unatrag godinu dana baš poradila na tome i osjećam se sve bolje i bolje. Život je prekratak za jaurnjavu!

    No, sada kada si nam natrag, prvo što moram jest zavapiti nad cipelicma... ajme meni! Da, bluza je predivna, hlače ti stoje kao iz kataloga, ali cipelice! Savršena petica (meni najdraža) plus ti remenčići... pre-kras-ne!Da imaš moj broj, mislim da bi te žicarila :P Kosu odbijam više uopće spominjati... trebala bi raditi kao model za šampone ili boje... pa to je fantazijA! Welcome back, lijepo moje! Pusa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, glavno je što ja uopšte nisam bila takva, a sad me svaka sitnica izjeda. Ali odlučila sam da je dosta i pokušaću da smanjim doživljaj jer zaista ne želim da gubim živce zbog nečega što već sutra neće biti bitno jer će se pojaviti nešto deseto i tako non stop. Baš si to lepo rekla, treba da uramim tu rečenicu o životu i jurnjavi :D
      Hihi, da, njih imam već nekoliko godina i baš sam ih se nanosala u poslednje vreme. Zanimljive su, a jako udobne. Kažem i ja, šteta je što nam se stopala ne slažu tako dobro kao nas dve :D :D Awww... hvala ti! Volela bih da delim makar pola tog entuzijazma kad je moja kosa u pitanju ali šta ću kad sam sama sebi vuk :P <3

      Delete
  18. Hola preciosa, me alegro que hayas desconectada, yo no soy capaz y siempre estoy con falta de sueño. Me han encantado tus fotos de Mallorca igual que me gustan estas. Ese tono de la blusa siempre me ha gustado porque anima mucho cualquier look y las fotografias salen preciosas, aunque las tuyas siempre son maravillosas. Un besito

    ReplyDelete
    Replies
    1. No te creas que lo haya conseguido tanto como me gustaría, pero por lo menos he dado el primer paso. La verdad es que hay que parar y tomar las cosas con calma, porque si no, el estres se acumula y acumula y eso nunca es bueno.
      Exacto! El amarillo mostaza anima mucho y es un color que me encanta y sobre todo ahora en verano. Muchas gracias, Carmen! <3

      Delete
  19. I love the blouse with bare shoulders and the hat is just wonderful!
    www.recklessdiary.ru

    ReplyDelete
  20. I really like the paring of this look, your so gorgeous.

    ReplyDelete
  21. I love your outfit and your shoes! You looks so stylish!


    www.ismurfshion.com

    ReplyDelete
  22. You are looking very gorgeous in this stylish outfits. Like the combination. Lovely bag. Shop Women's Handbags Online UK

    ReplyDelete
  23. Amazing look! Have a nice day) www.elationofcreation.com

    ReplyDelete
  24. Divna Tijanica u divnom otfitu :)
    Sve mi se dopada i nadam se da ti je mali predah prijao, jer... Najbitnija si ti sama sebi, pa onda sve ostalo :)
    Ljubim! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, draga moja :) Jesam mada se sad trudim da sebi ugodim svakodnevno jer je to nešto na šta sam prečesto zaboravljala :/ Cmok :*

      Delete
  25. Amazing gorgeous clicks,,and you look so beautiful babe...xo, neha

    http://www.theinstylejournal.com/

    ReplyDelete
  26. Hola Tijana, ¿cómo va? Primero que nada me encanta el look de hoy y ese color tan vibrante que da justo en el blanco cuando se trata de verano y días tan soleados (te queda muy bien este tipo de amarillo por cierto :D), y hablando ahora sobre tu reflexión pues estoy igual que tú, realmente me puedo identificar con tus palabras porque ahora soy freelance y también estoy teniendo problemas para encontrar el balance, jaja: O hago mucho casi demasiado o hago muy poco, necesito encontrar el punto medio. Desconectar del mundo virtual a veces está visto como un pecado pero no debemos olvidar que es justo y necesario hacerlo unas cuantas veces al mes y sólo dejarnos llevar ;)

    Ya quiero ver esas fotos por Mallorca, yo he estado varias veces y es uno de mis lugares preferidos de España, de hecho es mi segundo hogar en el país se podría decir :)

    PS: Vivo súper cerca de la torre de Universitat, veo que tienes una foto ahí, jaja.

    ¡Besos!
    Pablo
    Fungi Express blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muchas gracias, Pablo! :) La verdad es que es uno de mis colores preferidos y creo que eso influye bastante jeje!
      Sí, eso es lo que tiene la vida de los freelance. Realmente es fácil caer en la trampa de trabajar poco o demasiado y yo estoy intentanto mantener el equilibrio. Espero que tú también lo consigas ;) Y lo de desconectar del mundo virtual es todo un reto y otra cosa que quiero mejorar :D
      Sí, Mallorca es un sitio maravilloso y nunca me canso de ir ahí. Si pudiera elegir, viviría ahí sin problema :D
      Jeje, yo no vivo cerca pero es una zona que me gusta mucho. Quizá nos vemos por ahí algún día :D

      Delete
  27. We all need to click the pause button sometimes, I'm glad you did :) Gorgeous pictures and outfit.
    xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Absolutely! It's a must. I hope you're doing the same from time to time :) Thanks a lot, Marta ::)

      Delete
  28. Hello Tijana! I see that not only me was absent during few last days at blogosphere ;) Hope that you relaxed and enjoyed the time during your break, my dear! What's more - Mallorca sounds terrific, can't wait for your photos, I'm sure that you took terrific ones, like always. What's more, your mustard top is to die for and guess what - currently, I'm looking for similar one! Ha! I think that in some meaning we're SO similar to each other, my dear!

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, haha, we were absent at the same time and it's just incredible the amount of things that we have in common :) I'm better now and I hope you're feeling the same, dear :) Thanks for all your kind words. Mallorca is coming soon and I'm afraid I'm going to "spam" you as usual :D

      Delete
  29. Your blog is wonderful! I am following you and would love
    for you to follow back.
    All the best, Mimi
    http://inmyprimetime.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Beautiful photos! You look really lovely. I love your hair. :)

    Florals&Smiles

    ReplyDelete
  31. Wow!You look so gorgeous and vibrant :D
    Stay in Style
    Karen @ Lookbook Store Blogspot

    ReplyDelete
  32. This look is super cute, great pictures!

    www.moderngirl.dk

    ReplyDelete
  33. Gorgeous look! Such an effortless chic! In addition, those photographs turned out so great)

    http://marylyl.blogspot.ru

    ReplyDelete
  34. Welcome back, lovely lady! I know this feeling, but I must say I truly admire you for being off for only 10 days! Summer is the time when I become completely lazy and non-productive, and because of this I neglect my blog. But I hope this will pass soon. You look pretty as usual, the off the shoulder trend is my favourite this summer! Not to mention the mustard colour, which looks great on you!

    Looking eagerly to seeing your photos from Mallorca!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks, dear :) Oh, I understand you very well. But somehow I keep with it. It's not always easy and I do lose the motivation, but in the end, I still enjoy it, so that's pretty much it ;) It's my favorite trend, too and I'm glad you like it! :)
      There are gonna be a loooot of photos from Mallorca :D

      Delete

© Fashion Abejita | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig