Nov 24, 2014

Made in Peru



No, I haven't been in Peru. I'm just wearing a backpack that my dad bought me in Peru, 10 years ago. It was a treasured item that I kept hanging on one of the corners of my bed, below the reproduction of one of the oldest world maps, as a reminder of my never ending wanderlust. I'm a little older now, I still haven't been in Peru, I moved to another house, another country and so did my backpack and now we go everywhere together. This time I paired it with an oversized sweater in the color of my favorite maxi skirt which I simply couldn't put away along with the rest of my summer clothes. In fact, I did the right thing because these days feel more like spring than autumn. As you can see, the whole look has that boho vibe, a style that I enjoy very much from time to time.
Esp
No, no he estado en Perú. Solo llevo la mochila que me compró mi padre en Perú, hace 10 años. En esa época la guardaba como un adorno en una de las esquinas de mi cama, debajo de la reproducción de uno de los mapas más antiguos del mundo, como un símbolo de mis enormes ganas de viajar. Ahora no soy tan jovencita, aun no he estado en Perú, me mudé a otra casa, a otro país junto con la mochila que estos días va conmigo a todos los sitios. Esta vez la llevé con un jersey anchito de color de mi falda favorita que aun no pude guardar con el resto de mi ropa de verano. Resulta que no me equivoqué ya que ultimamente los días recuerdan más a primavera que a otoño. Como veis, el look entero tiene un aire boho que a mí me encanta de vez en cuando.
Srp
Ne, nisam bila u Peruu. Samo nosim ranac koji mi je tata doneo iz Perua pre 10 godina. U to vreme sam ga čuvala kao poseban ukras koji je visio na jednom od ćoškova mog kreveta ispod reprodukcije jedne od najstarijih mapi sveta, kao simbol moje goruće želje za putovanjima. Sada sam malo starija, još uvek nisam posetila Peru, živim na drugom mestu, u drugoj zemlji zajedno sa mojim voljenim rancem koji ovih dana ide kuda i ja. Danas ga nosim u kombinaciji sa širim džemperom u boji moje omiljene suknje koju još uvek nisam u stanju da odložim sa ostatkom letnje odeće. Ipak, uradila sam pravu stvar jer ovi dani više liče na proleće nego na jesen. Kao što možete da primetite, cela kombinacija odiše nekom boho notom, a to je stil u kojem veoma uživam s vremena na vreme.


I wore:
Sweater: non branded
Skirt: Sabrina
Backpack: from Peru
Booties: Tex
Belt: non branded
Sunglasses: H&M
Share:

37 comments

  1. Nice photos!!! you look great!!

    http://fashionwalkinbrussels.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Stunning post! love these pictures! Your outfit is so cool and inspiring!Gorgeous colour!
    ♥XO♥

    Jeanne

    http://fashionmusingsdiary.com

    ReplyDelete
  3. Ja baš nisam vična boho stilu odnosno ne znam ga baš najbolje isfurati koliko god bih voljela nekada jer mi je to divno... onako opušteno a chic! E tako mi baš ti izgledaš ... onako nehajno- nabacila ja to na sebe, a stoji mi za poluditi dobro! :) Divna si mi u ovoj jakoj rozoj a tatin ruksak iz Perua je apsolutno savršen (to sam ti već i rekla na Instagramu) i divno ide uz cijelu ovu priču. Jako si mi lijepa Tijanice! :****

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma sigurno bi znala, dovoljno je da imaš jedan komad u tom stilu a ostalo se lako prilagodi. Ja večno mozgam kako da nosim obične komade odeće na drugačiji način, a ovo je rezultat :) Još mi tvoj komentar potpuno potvrđuje da nisam pogrešila ;) Hvala ti! <3

      Delete
  4. Ah, that color. It is such a perfect pink, love it!
    You look beautiful.

    xo

    ReplyDelete
  5. Rusak je predivan, nekako se baš vidi da je orginal, mislim da je stvarno iz Perua. Sada kad malo razmislim i ja sam kao i ti kad sam bila mala uvijek maštala o nekim putovanjima, a mislim da sam i ja imala mapu u sobi...i uvijek sam htjela onaj globus, ali nije ih bilo za kupiti u to vrijeme.

    Svakako bi voljela posjetiti Peru...tko zna možda se i meni i tebi posreći po tom pitanju? tko zna;) ja sam ovo ljeto saznala da imam više rodbine u Južnoj Americi za koju nisam znala, cijele obiteljske linije koje tek otkrivam tako da bi me baš veselilo tamo otići.

    Boho stil i ja jako volim...a ova kombinacija mi je baš savršeni primjer istog:) sviđa mi se duga suknja i džemper iste boje, a i ruž (ili sjajilo) se super uklopilo s ovom bojom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, Ivanice :) Eto vidiš, i ti :) Ja sam imala i neki prastari globus koji je odavno odradio svoje, moram da pronađem neki mada ne znam ni gde da tražim...
      E pa nadam se da će nam se želja ispuniti. Zavidim na toj rodbini hihi, sad imaš još jedan razlog da odeš ;)
      Drago mi je da ti se dopada kombinacija, a u pitanju su oba, narandžasti karmin i roze sjaj pa se dobije ta boja :)

      Delete
    2. i ja to nekad radim, miksam ruž i sjajilo, tako nekako prirodnije izgleda.

      Delete
  6. fab outfit and pics..i like your backpack..
    kisses

    ReplyDelete
  7. que super guapaa me encanta el look enterito;-)
    un besazo bombón!!
    My Fashion Blog
    My FaceBook

    ReplyDelete
  8. Sjajno ti stoji ova boja <3
    I ja volim boho stil sa vremena na vreme a tebi baš pristaje! L.

    ReplyDelete
  9. Qué emoción ver que llevas algo de mi país en tu look, ojalá algún día puedas visitarnos que te garantizo no te arrepentirás, me gusta mucho tu look.
    Un beso enorme desde Perú.

    http://demadridylima.blogspot.com/2014/11/look-para-un-matrimonio.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eso digo yo, ojalá! Me encantaría y estoy segura que lo haré más tarde o temprano! :)
      Otro beso enorme para Perú! :)

      Delete
  10. A baš lepa pričica ♡. Divno je što si čuvala a potom i počela da nosiš ranac.
    Lepa si mi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se svidela. Ispalo je tako sasvim spontano :) Hvala ti :)

      Delete
  11. Svi mi imamo te neke stvari koje cuvamo <3 Divan je rancic, ali meni se mnogo svidja dzemper, zelim takav jedan ;)
    Lepe su fotkice kao i uvek, a na poslednjoj si mi kao lutkica <3 :*** Secerko <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa da, svašta nešto se promeni ali takve stvari ostaju :) Znala sam, džemper je skroz u tvom fazonu :) Hvala ti puno! <3

      Delete
  12. Guapa me ha gustado mucho la historia del bolso. :) a ver si te animas y visitas Perú
    Petons

    ReplyDelete
    Replies
    1. Me alegro :) Yo me animo pero aun no toca. Los viajes como ese hay que planearlos muy bien ;)

      Delete
  13. Draga moja bas ti lepo stoji ranac, boho stil ti lepo stoji, umes da ga nosis a to se vidi u slikama. Pohvala za dizajn bloga, zanime me da li si sama dizajnirala tvoj blog? Vec neko vreme razmisljam i ja moj da sredim ;) ;****

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, draga :) Pa pola, pola, šaljem ti poruku u toku dana ;)

      Delete
  14. Ranac je divan! I ja cuvam razne stvarcice koje mi je deka donosio iz Afrike, neke su starije i od mene, ali ih volim. Dobro ti stoji ovaj boho fazon. I da, stvarno sam mislila da si bila i u Peruu. :) :**

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mogu da zamislim :) Hvala ti! Eee, nadam se da sam ovim postom makar prizvala malo to putovanje ;)

      Delete

© Fashion Abejita | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig