Nov 21, 2013

One of those days

ENG
When you think about Barcelona the last thing on your mind is rain which doesn't stop for days, am I right? I know it's November, but still :P Anyway, the night before I still slept on the mattress in living room because the morning after we just finished installing our bed which lasted for hours. We went to see a friend who was staying in Barcelona for the weekend and took photos on the way there, but aghhhh, the rain stopped only for 10 minutes, the lighting was terrible, that's why I had the sunglasses and because of sleeping too little, and that's why many photos are in black and white because otherwise I look like a ghost. My outfit was like the weather, grey and colorless, and I chose the white blazer which I got from Persunmall to look the rain into the eyes and tell her to go away. It didn't go and I just got really wet in the end, because guess what, I forgot the umbrella. Luckily the blazer can be perfectly washed on 30º :D End of the story. If you like the blazer check it out HERE, maybe the black one is more appropriate now, or those in colors if you're like me and don't want to wait for the spring to wear cheerful colors ;)
ESP
Cuando pensís en Barcelona lo último que se os ocurre es la lluvia, ¿verdad? Ya sé que estamos en noviembre, pero me entendéis :P Bueno, la noche anterior aun dormí solo en el colchón porque montamos la cama la mañana siguiente y duró horas. Fuimos a ver a una amiga que ese día estaba en Barcelona e hicimos fotos en el camino, pero aaaaaaaggghhhh, dejó de llover por solo 10 minutos, la luz era horrible, por eso llevaba las gafas de sol y por eso muchas fotos salen en blanco y negro porque si no, parezco un fantasma. Mi ropa era igual que el tiempo, gris y oscura pero al final me puse la chaqueta blanca de Persunmall para mirar la lluvia a los ojos y decirle que se fuera. Lo único que conseguí era más lluvia y al final me mojé toda la ropa, porque adivinad, se me olvido el paraguas. Afortunadamente la chaqueta se puede lavar muy bien a 30º :D Fin de la historia. Si os gusta la chaqueta la podéis encontrar AQUÍ o elegir otros colores, la negra quizá es mejor para estos días, o alguna de colores vivos si sois como yo y no queréis esperar primavera para llevar ropa de colores ;)
SRP
Kada pomislite na Barselonu poslednje što vam pada na pamet je kiša koja danima ne prestaje, jel sam u pravu? Znam da je novembar ali ipak :P Prethodnu noć sam još uvek spavala na dušeku u dnevnoj sobi jer smo završili montiranje kreveta narednog jutra, što je trajalo satima. Posle smo otišli da se vidimo sa drugaricom koja je tog vikenda bila u Barseloni i slikala sam se usput, ali uhhhh, kiša je prestala na samo 10 minuta, osvetljenje je bilo užasno, zato i nosim naočare za sunce, neprospavana noć plus toliko svetlosti, idealno za oči :P Zato su i mnoge slike crno bele jer u suprontom izgledam kao duh. Moja odeća je bila siva i bezbojna kao i vreme i poslednjem trenutku sam se odlučila za beli sako koji sam dobila od Persunmall-a, kako bih prkosila kiši, pogledala je u oči i rekla joj da stane. A šta sam dobila za uzvrat? Još kiše i mokru odeću, jer pogađajte, zaboravila sam kišobran. Srećom, blejzer se savršeno pere na 30º :D Kraj priče. Ako vam se sviđa sako možete ga naći OVDE ili izabrati neku drugu boju, možda je crna ipak bolja za ove dane ili ipak neka vesela boja ako ste kao ja i ne želite da čekate proleće za tako nešto ;)
























Photos by Ulises

I wore:
Sweater: Ebelieve
Shirt: Mango
Pants: H&M
Clutch: H&M
Boots: Aldo
Sunglasses: MiniInTheBox
Necklace: DIY

Share:

43 comments

  1. Rain doesn't stop for days, OMG!!!!
    Persunmall has very nice clothes, u look so smart in the blazer
    I am inviting you to join my $30 certificate giveaway
    http://www.beingbeautifulandpretty.com/2013/11/dressale-30-certificate-giveaway.html?m=0
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah, I suppose it's normal at this time of year :P
      Persunmall is the best ;)
      And thanks :)

      Delete
  2. Pričasš gluposti jer se umor ne vidi :) i zgodna si kao i uvijek! Blejzer je baš lijep kao i ovaj džemper ispod njega :D Slatka kombinacija, a vrijeme... pa i kod nas je takvo, moramo se naviknuti na to :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isto kaže i moja mama :D Pa kad sam se potrudila da stavim slike na kojima izgledam pristojno :D
      Hvala ti :)
      I da, vreme, nego što sam ja sa 30 stepeni prešla pravo na 10, a kišu sam videla 2 puta u aprilu pa ne mogu da dođem k sebi :D :D

      Delete
  3. Love your blazer!

    ♥ NB! I've changed my blog's link! Before I was 'makeupbyoksana', but from now on, I'm 'oxanamua' (which means makeup artist).
    That's why my previous bloglovin page doesn't work anymore.
    ♥ So, please, follow me on my new one to keep reading me - http://www.bloglovin.com/en/blog/11293103

    ♥ Oksana
    www.oxanamua.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Perfect pants and outfit/

    http://www.fashiondenis.com/

    ReplyDelete
  5. Mrzim da fotografišem po tmurnom vremenu jer obožavam jarke boje.. Primetila sam da ih voliš i ti :) Ipak, slike su ti super ispale, meni se bar dopadaju. Lepo izgledaš, kao i uvek.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isti slučaj, obožavem jarke boje i ne volim tmurno vreme ;) Hvala ti puno!

      Delete
  6. Estas preciosa Tijana el sweater es precioso y las chaquetas blancas me encantan !!! besos

    ReplyDelete
  7. me gustan mucho la blusa y la chaqueta, te quedan muy bien, guapa!

    besitos

    ReplyDelete
  8. Odlican outfit !
    Dzemper je fenomenalan :-)

    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Very elegant outfit! I like the contrast of black and white. You look wonderful.

    noradulce.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. That is going to be a very traveled clutch :p
    I really like your shirt, is so nice!
    And I had no idea that Barcelona was known because of the rain xD But on a second thought I think it was raining when I went there xD

    mykindofjoy.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, you see how I take care of it :P
      Haha, yes, stupid rain :D

      Delete
  11. Bas mi se svidja sako, odlicno ide sa ovim dzempericem :)

    ReplyDelete
  12. odlična kombinacija i jako mi se sviđa sako...svijetle boje mogu da nas dignu i iz tog razloga volim ih nositi baš kada pada kiša:) super izgledaš:)

    ReplyDelete
  13. Meni tako fali jedan kvalitetan blei sako. Ovaj tvoj mi se jako dopada. Divna kombinacija, draga! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, drago mi je da ti se dopada. Preporučujem ti isti, stvarno sam prezadovoljna ;)

      Delete
  14. Ova odevna kombinacija je za čistu 10-ku!

    ReplyDelete
  15. Mi querida Barcelona...que le encanta putear. ¡¡No ha parado de llover en una semana!! Pero bueno. Sales guapa igual! Besitos

    ReplyDelete
  16. Obozavam blejzere, a ovaj ti draga dobro stoji, i bas mi se svidja kako si sve uklopila :) Pozadina kao i uvek je neponovljiva, i uvek me iznenadjuje :)

    ReplyDelete
  17. ¡Unas fotos fantásticas! Más aún si cabe con las nubes de fondo. El bolso es una monada. ¡Un beso!

    www.ngpersonalshopper.com

    Hoy en mi nuevo post,"Mi vídeo de StreetStyle para Terra España":
    http://ngpersonalshopper.com/blog/streetstyle-con-terra-espana/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muchas gracias! Sí, las nubes pueden dar ese efecto especial jeje :)

      Delete
  18. Predivna vestica i super mi ide uz blazer... i ti meni uz svu kisu i tmurno vrijeme uvijek zracis pa nisi nikako kao duh :-)

    ReplyDelete
  19. perfecta combinacion , me encanto el detalle de los puños
    http://modakezava.blogspot.mx/

    ReplyDelete

© Fashion Abejita | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig