Dec 20, 2016

Speaking about sunshine...


Speaking about sunshine... It is also soft December light. It's a yellow beret, it's the smiley face on my ring that reflects the smile on my face. It's the light in my mirror sunglasses, the reflection of what my eyes are seeing. It's a yellow skirt that reminds me of Florence, it's a walk through my neighbourhood. Sunshine is an ordinary Saturday that becomes special because every day deserves to be special. I am the sunshine. You are the sunshine.

ESP

Hablando del sol. El sol es una tarde de diciembre. El sol está en mi boina amarilla y en la carita sonriente en mi anillo que refleja la sonrisa en mi cara. Es la imagen llena de luz reflejada en mis gafas, la luz que imita lo que mis ojos están viendo. Es mi falda amarilla que me recuerda a Florencia. Es un paseo por mi barrio. El sol es un sábado ordinario pero especial, especial porque todos los días merecen ser especiales. Yo soy el sol. Tú eres el sol.

SRP

Priča o suncu nije gotova. Sunce je i iskričava decembarska svetlost. Sunce je i moja žuta beretka, osmeh na mom prstenu koji refletuje osmeh na mom licu. Sunce je svetlost koja se ogleda u mojim naočarima, a koja imitira ono što moje oči vide. Sunce je žuta suknja koja me podseća na Firencu, sunce je šetnja po mom kraju. Sunce je jedna obična ali posebna subota, posebna jer svaki dan zaslužuje da bude poseban. Ja sam sunce. Ti si sunce.


I wore:
Jacket: Stradivarius
Skirt: H&M
Bag: Primark
Boots: Zara
Beret: Zaful - HERE
Sunglasses: Zaful - HERE
Ring (smiley): Zaful - HERE
Share:

64 comments

  1. Ja sam opcinjena kako ti lepo stoji zuta boja. Wow. Predivno. :)) ♥

    http://allipreferyoung.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno! Žuta je definitivno jedna od mojih omiljenih boja :)

      Delete
  2. Love your outfit and the photos. You look really beautiful and carefree! <3

    xx
    Lyka Chiang

    ReplyDelete
  3. loving this outfit Tijana, mustard and black always looks gorgeous together
    www.mssparkleandglow.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Glad you like it, dear. I absolutely agree :)

      Delete
  4. Perfect look, I really love your boots! :)

    www.theinvisiblebutterfly.com

    ReplyDelete
  5. divne riječi. Svi smo mi nekom sunce...i svi možemo biti sunce pa makar sebi:)! Fantastična mi je ova kombinacija. Volim suknjice u kombinaciji s visokim čizmama, to mi je jako ženstveno i slatko...osim toga visoke čizme su idealan odabir za zimu, a uz suknjice i haljinice najviše dolaze do izražaja. Baš mi je to što si uskladila crnu i žutu nekako dovelo žutu još više do izražaja. Divna beretka, sjajno se uklopila sa suknjicom. Sunčane naočale su točna na i...baš su neobične i zanimljive.

    To je ta lokacija. Stvarno divna ideja povezati park na ovaj način. Sigurna sam da je Barcelona prekrasna sama po sebi, po položaju, povijesti i svemu, ali baš takvi nekakvi detalji puno znače za grad, a u Barceloni ih ima jako puno (koliko se sjećam).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :) Pa da, sunca ima u svemu i njegova simbolika može da se primeni na sve i svakoga. Svakako mislim da moramo da budemo sunce prvenstveno sebi da bismo zaista bili i nečije sunce :)
      Da, i ja volim te kombinacije. Nekako nepravedno zapostavljam suknje na račun pantalona i haljina, a stvarno su efektne i lake za kombinovanje. Drago mi je da ti se sviđaju i beretka, i naočare. Mislim da takvi upečatljivi detalji mogu da osveže i "najobičniju" kombinaciju ;)
      Da, to je ta lokacija. Taj park je na 5 minuta razdaljine od mene i stvarno ga obožavam. Ima više delova i neke apstraktne detalje, u proleće na luku procvetaju jorgovani i stvarno je divan u svako doba godine. I da, Barselona je prepuna tih nekih originalnih rešenja i ideja. Mislim da je u dobroj meri baš takvi detalji čine posebnom :)

      Delete
    2. Detalji svakako osvježe svaku kombinaciju. Sada zimi ja jako volim i šalove, to mi je super za dodati malo boje...a kapice su isto odličan način za sve osvježiti.

      Barcelona je baš posebna, sigurna sam da je taj park divan... baš je prednost i recimo to što su mislili na to da park bude privlačan u svako doba godine, to su neke male tajne velikih majstora, ja npr. volim gledati engleske programe o vrtlarstvu i nevjerojatno je što oni uspiju prilagoditi svojoj klimi.

      Doslovno ti vrtlari posade desetak biljaka jedna pored druga i svaka nekako štititi onu drugu i omogućava joj da se prilagodi klimi koja joj zapravo nije nikako pogodna. Pravi su umjetnici...mada doduše ne mogu se zamisliti da deset sati dnevno provodim u vrtu da bi to postigla, to je za ekstremne zaljubljenike. Neki od njih imaju te ogromne vrtove koji zahtjevaju stalnu brigu, za tako nešto znam da bi bila prelijena iako volim biljke.

      Gledala sam neku žena na TV-u koja se diže svaki dan u 4 ujutro da bi sve to održala i pazila sve biljke u vrtu, to mi je onako malo previše rada ha ha ha. Ja bi se u taj sat dizala samo radi maslina i lavande i to samo kada sam od toga imala neke direktne koristi. Radi samoga zelenila i cvijeća ne bi..to je valjda neki mediteranski mentalitet. Nismo navikli raditi oko "zelenila" valjda jer ga imamo u izobilju.

      Kod vas je 15 stupnjeva? U Mostaru je dosta zahladilo, mada danas je nešto temperatura skočila, mislim da je vani oko 11 i baš je sunčano. Ne bi se bunila ni da za Božić bude toplo:).

      Delete
    3. Da, šalovi posebno :)
      Jeste, ovde kad odeš i u deo grada u kojem nema "ništa", ima nešto. Takvi detalji stvarno prave razliku i često me impresioniraju više nego neke poznate građevine.
      Uh, Englezi su majstori vrtlarstva. Znam na koje emisije misliš, i ja to mnogo volim i iako bih volela da jenog dana imam svoju bašticu, znam da je to ogroman posao. Ustajati u 4 ujutru zbog tako nečega je baš ekstrem, ali ko voli... ;) Ja i sa svojih 15-ak biljaka u stanu i na terasi nekad ne znam šta ću pre. Mogu misliti tek kako bi bilo da imam nešto veće :)
      Danas je bilo 16 :D Ludo neko vreme. Nismo još ni uključili radijatore ove sezone. Samo se nadam da zima neće stići posle kad joj nije vreme ;)

      Delete
  6. cool outfit and amazing pics..
    i love this color combo
    kisses

    ReplyDelete
  7. this look amazing, love your skirt, pictures so fab
    I posted a new review, I'd love to know your opinion
    kisses
    <<< 🌲 fashion blogger 🌲 >>>

    ReplyDelete
  8. ¡Me encanta el amarillo! Te queda perfecto, tus lentes son divinos ♥

    www.heresometimes.com

    ReplyDelete
  9. wow I love this outfit:) nice skirt and jacket:)
    Merry Christmas:*

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm glad you like it! Merry Christmas to you, too! :)

      Delete
  10. I love your writeup girl. And this look is truly sunshine. Beautiful pictures, you look STUNNING.


    http://www.fashionablyidu.com/

    ReplyDelete
  11. hi dear i repass
    New OUTFIT is up on my blog, take a look
    🌲 fashion blogger 🌲
    kiss

    ReplyDelete
  12. I love your skirt and the berret is also so cute.This outfit is so cute on you.Beautiful.
    sophieatieno.com

    ReplyDelete
  13. Pretty cool outfit :) Nice post! Stay in touch dear.
    rampdiary
    Bridal blog

    ReplyDelete
  14. Ovo je zaista prelepo. Baš kao što si i rekla svi smo mi nekome sunce. Moramo da se trudimo da što više unosimo svetlost u nečije mračne živote. Zaista si predivno sve iskombinovala imaš dobar ukus. Ovih dana ne mogu da dignem glavu od učenja i zaista sam sada shvatila da nije sve crno. Fotografije su zaista odlične i svaka čast onome koji ih je slikao.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :) Drago mi je da ti se dopada sve što si navela.
      Tako je, život nije uvek lak i svi mi imamo probleme, strahove i slično, ali fokusiranjem na pozitivno možemo da ulepšamo nekome dan, trenutak, a uostalom i sami sebi.
      Iza fotografija je uvek moj muž :) Hvala ti i u njegovo ime ;)
      Srećno sa učenjem! <3

      Delete
  15. Amazing look. There is a giveaway on the blog. Come check it out.
    www.effortlesslady.co

    ReplyDelete
  16. Amazing outfit ) You look so cute )
    Would you like to follow each other on g+? Please let me know and I follow you back)
    http://beyoutiful.com.ua

    ReplyDelete
  17. I love this yellow and black combination😍😍

    ReplyDelete
  18. Estoy de acuerdo contigo eres un sol de persona :) Por la buena energía que transmites siempre que leo cosas como esta !Estas muy guapa, esta gorra te sienta muy bien. Muchas gracias por tu visita. Besiños mi guapa,

    www.comparteilusion.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, muchas gracias! :) Tú también eres un sol y una de las personas más positivas que he "conocido" por aquí :) <3

      Delete
  19. Your look like a doll my dear
    Have a great Christmas time

    ReplyDelete
  20. Lovely Outfit. I really love the yellow skirt. Looks so great

    http://aliceimkleiderschrank.blogspot.de/

    ReplyDelete
  21. Mislim da sam još ljetos vikala kako je žuta tvoja boja i evo me sad ponavljam istu stvar! Predivna si mi, tako ti sjajno stoji ova suknjica, ma čitava kombinacija je bombon! Nek je nama lijepog i sunčanog vremena, a svatko od nas svoje sunce nosi u sebi, samo puno puta ljudi na to zaborave :) Puno pusa šaljem! :***

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesi :) Žuta je meni možda i omiljena boja, stvarno obožavam da je nosim i drago mi je ako misliš da mi stoji :) Hvala ti, draga! Tako je! Svako od nas nosi svoje sunce, a isključivo je na nama odluka da li ćemo dopustiti da nas ogreje ili ne... :***

      Delete
  22. Stunning! I adore that skirt :)

    Merry Christmas!
    Florals&Smiles

    ReplyDelete
  23. I love the color mixing idea of yours! Black suede and yellow mustard looks perfect together and the beret hat is totally on my wishlist :)

    xoxo,

    |CHELSHEAFLO BLOG|
    |INSTAGRAM|

    ReplyDelete
    Replies
    1. Glad you think so, sweety! :) Oh, the beret would look adorable on you :)

      Delete
  24. You look stunning, babe!
    I want to wish you happy happy holidays and merry Christmas!
    xx Elisa
    Francine's Place | Diy & Lifestyle Blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much, honey! :) Merry Christmas again! :)
      xx
      <3

      Delete
  25. Daaaa sunašce naše predivnooo! Toliko si lepa na ovim fotografijama, prosto zračiš pozitivnom energijom. Inače, ovo mi je jedan od omiljenih outfit-a koji sam videla u zadnje vreme. Divna lepršava suknjica, čizme preko kolena, bajkerka i prepreslatka beretka kao šlag na torti pa još u žutoj boji. Rado bih nosila sve ove komade hehehe.
    Fotografije savršene kao i uvek, a posebno mi je draga ona gde ti je lice u prvom planu sa tim cool naočarima.
    Lep vikend ti želim i šaljem puno poljubaca

    ReplyDelete
    Replies
    1. A vi drage moje ste moja sunašca :) Baš mi je drago ako sam toliko pogodila i tvoj ukus :) Hvala ti na divnim komplimentima! :) :* <3

      Delete
  26. Hey sweetie, I thought you were in Paris because of the beret. You are literally a little miss sunshine, so colorful and so beautiful at the same time.

    ReplyDelete
  27. Great post)) Happy New Year)
    http://beyoutiful.com.ua

    ReplyDelete
  28. You look amazing!
    Follow you with G+ and GFC and I hope, that you follow me too)
    http://beloglovskaya.blogspot.com/

    ReplyDelete

© Fashion Abejita | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig