Jan 13, 2014

Little red skater skirt

ENG
An abandoned fabric, a big avenue with a mix of palms and trees with golden leaves, a futuristic park in the middle of a perfect little neighbourhood, one sunny winter day. One blonde, her husband behind two cameras, a little bit of black, a little bit of grey. And a little red skater skirt...
ESP
Una fábrica abandonada, una avenida llena de palmeras y árboles con las ojas doradas, un parque futurista en el medio de un barrio pequeño y perfecto, un día soleado de invierno. Una rubia y su marido detrás de dos cámaras, un poco de negro, un poco de gris. Y una falda skater, pequeña y roja...
SRP
Jedna napuštena fabrika, avenija prošarana palmama i drvećem sa zlatnim lišćem, jedan futuristički park u sred malog savršenog naselja, sunčan zimski dan. Jedna plavuša i njen muž iza dva fotoaparata, malo crne, malo sive. I jedna mala crvena skater suknja...






















Ph. by Ulises

I wore:
Coat: New Yorker
Sweater: Ebelieve
Skirt: H&M
Bag: H&M
Boots: Aldo
Headband: Lilly
Sunglasses: MiniInTheBox
Share:

62 comments

  1. Divna!!;)



    http://style-squared.blogspot.ca/

    ReplyDelete
  2. This is my fav outfit of yours, I love your skirt and the little bow I hair looks too cute
    I am inviting you to enter phone covers giveaway
    http://www.beingbeautifulandpretty.com/2014/01/spice-up-your-phone-giveaway.html?m=0
    Kisses
    www.beingbeautifulandpretty.com

    ReplyDelete
  3. Your skirt is really pretty and looks great with gray and black!

    http://www.asparklyhanger.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  4. Preslatka kombinacija :)
    Takav ili sličan rajfić i ja imam :) L.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala L. :)
      Da, rajfić je jednostavan a efektan, naročito za nas plavuše zbog kontrasta ;)

      Delete
  5. Que bonita ,la falda te queda hermosa y me encanta el jersey !!! Como siempre unas fotos bellas !!! besos

    ReplyDelete
  6. I am in love with this look of yours and your hair with that cute bow look beautiful!! :)

    Love
    Charu
    http://www.myglossyaffair.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. I already follow you with facebook, gfc, bloglovin and g+!! :)
      Have a nice day!!

      Delete
  7. Gorgeous, love your skirt and your entire look, very chic <3

    ReplyDelete
  8. love your skirt <3 beautiful look!

    ReplyDelete
  9. Skroz stylish i veselo :)) Odlicna forma i boja skater suknjice!!!
    Bas zracis vedrinom i pozitivnom energijom :D
    Prelepe fotografije, Barselona je zaista carobna!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na divnom komplimentu! :) Drago mi je da ti se dopada i da, Barselona je jedna jedina ;)

      Delete
  10. savršena kombinacija...baš su mi simpatične skater suknje, a ta jarko crvena ti divno stoji...negdje sam pročitala da ta boja super stoji plavušama i složila bi se:)

    Zanimljivo mi je to što sam u Barceloni bila samo na eksurziji, a opet su mi se te slike tako urezale u pamćenje da prepoznajem mjesta sada kad ih vidim...kao i uvijek perfektne fotografije! baš je užitak uživati u pogledu na Barcelonu, a ni tebi sigurno nije loše tamo:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, draga Ivana :) Da, i ja sam čula i složila bih se, nekako mi deluje da "živnem" kad nosim crvenu :)
      Ne čudi me što su ti trenuci u Barseloni ostali u sećanju, teško ju je zaboraviti :) I naravno, ne bunim se uopšte što sam ovde :D ;)

      Delete
  11. Divna je suknjica :) Crvena ti super stoji :)

    ReplyDelete
  12. love your red stuff dear :D


    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  13. Love the description of this post dear.x Stunning as always! I absolutely love everything on this outfit, so chic! Love the colour combination and that skirt looks gorgeous on you! The park looks amazing from the pictures.
    xxxx
    Stephanie
    vidathings.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm glad you like it and it's always great to know that someone actually reads the text ;)
      Thank you so much! :)

      Delete
  14. Love the detailing on your top! You look gorgeous!

    ♥ Oxana
    ♥ www.oxanamua.blogspot.com {new >> CARA DELEVINGNE'S RED MOUTH}
    ♥ Follow @oxanamua on Instagram

    ReplyDelete
  15. That skirt is soooo nice.
    http://www.fashiondenis.com/

    ReplyDelete
  16. Baš te volim u društvu crvene! Crvena na usnama ili na odjeći, baš ti jako lijepo stoji! Super "scenarij", a kao rezultat su kao i uvijek predivne fotkice! Suvišno je reći da obožavam ovu suknjicu i čitav look, zar ne? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, draga Ivana :) Crvenu baš nosim često u poslednje vreme kao što i vidiš uostalom :D

      Delete
  17. Beautiful story and beautiful outfit :p
    And it wouldn't be the same if your hair was any different!

    http://mykindofjoy.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  18. Great xoxo visit please :) http://becoolbepositivebeyou.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Prelepe slike i odlicna kombinacija! :)
    http://creativecornerkb.blogspot.com/ poseti i nas! hvala ♥

    ReplyDelete
  20. Hola guapa!
    Me encanta tu look, la falda es genial!
    Ya te sigo :)
    Un besazo

    ReplyDelete
  21. E ta mala crvena skejter suknja je pun pogodak!Upotpunila je look na pravi način!Slike,kao i lokacija savršeni;)xx
    http://sonjaloli.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Moram ti reci da odlicno izgledas i da si zaista mnogo zgodna.Kombinacija je super,sve si lijepo kombinovala ta suknjica mi se bas svidja i pratim te od sada :*

    http://mypersonalclosetbysamra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. r: I'm always so amazed by the amount of things we have in common :D
    I really wished we had met in Paris! MAybe some other time :p

    xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. The same happens to me :D
      And yes, we should definitely meet one day, I would be more than happy :)

      Delete
  24. Odlican tekst! Look je divan kao i suknja! x

    http://fashionsectionbylory.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Guapisima!! te queda la falda roja genial y el conjunto de todo perfecto!!
    Bss
    http://unvestidorconideas.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  26. Ne znam da li je kosa ili stil ili nesto trece, ali me mnogo podsecas na Alisu u zemlji cuda (u krajnje pozitivnom smislu naravno)...
    Inace kombinacija je super :) Sve mi se svidja. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš si me nasmejala! :D Hvala ti, meni je to svakako veliki kompliment :))

      Delete
  27. DIvota! Suknja je predivna, tako intenzivno crvena, prelepa! A masnica ;)

    ReplyDelete

© Fashion Abejita | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig