Jul 10, 2015

Charmed


Yup. Because Barcelona's old town charms me each and every time I find myself there. Its walls and streets made of stone are always welcomed on my photos. The second reason is because of my charm bracelet from Soufeel which I showed you the other day - HERE. I wore it with this fun tee, a gift from my aunt (she always finds me the cutest things) and denim short with a pop of color for these boiling hot days. Is it also hot where you live? By the way, now when I can actually wear the bracelet, I realize how awesome it is. I like the fact that it's discreet, it represents some important things to me, and of course, because it can be worn with almost any outfit. I'm also charmed by the fact that the first part of my summer vacation starts tomorrow so I'll be back with you on Thursday. In the meanwhile, you can find me HERE ;)
Esp
Encantada. Sí. Por varios motivos. Primero porque el casco histórico de Barcelona me gusta incluso más cada vez que lo visito. Sus paredes de piedras siempre encajan en las fotos, como hoy. Estoy encantada con mi nueva pulsera de Soufeel, la os enseñe AQUÍ el otro día. La llevé con esta camiseta divertida, el regalo de mi tía, que siempre me sorprende con esos detallitos chulos y originales. Luego tenemos unos vaqueros cortos y un poco de color para estos días de mucho calor. ¿Hace mucho calor en vuestra ciudad? Por cierto, ahora cuando he probado la pulsera, me gusta incluso más. Es discreta, representa mis cositas y creo que sería un buen complemento para casi cualquier outfit. También me encanta la idea de que mañana empieza la primera parte de mis vacaciones de verano, así que estaré de vuelta el jueves, y mientras, me podéis encontar AQUÍ ;)
Srp
Da. Očarana ili začarana. Kako god. Kao prvo očarana starim gradom Barselone koja ne prestaje da me oduševljeva i čiji stari, kameni zidovi su uvek dobrodošla podloga mojim fotografijama, kao što je slučaj i danas. Takođe sam očarana mojom novom narukvicom marke Soufeel koju sam vam pokazala OVDE pre neki dan. Nosila sam je sa ovom zanimljivom majicom, poklonom od moje tetke koja me oduvek iznenađuje slatkim i neobičnim sitnicama. Tu je i teksas šorts i malo boje kao spas za ove vrele letnje dane. Da li je i kod vas mnogo vruće? Inače, sada kada i nosim narukvicu, sviđa mi se još više. Osim toga što simbolizuje neke meni bitne stvari, ona je i diskretna pa se može nositi uz skoro bilo šta. Takođe me očarava činjenica da sutra počinje moj prvi deo letovanja tako da se "vidimo" ponovo u četvrtak. U međuvremenu, možete me naći OVDE ;)


I wore:
T-shirt: non branded
Shorts: Terranova
Bag: Primark
Wedges: Deichmann
Bracelet: Soufeel HERE
Nails: Astor - Runaway Strawberry
Share:

70 comments

  1. Preciosa camiseta , me encanta el toque del bolsito amarillo !
    besos y buen finde !
    http://nohayedadparalamoda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Meni je odmah za oko zapela majica, naprosto je preslatka i savršena u kombinaciji s malom žutom torbicom :)
    Želim ti divan provod na ljetovanju i veselim se postovima koji će usiljediti :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nekako sam očekivala takav komentar od tebe jer mi se čini da voliš takve stvari :)
      Hvala ti puno! Imam toliko nagomilanog materijala koje treba da objavim po povratku, ali doći će i letovanje na red u neko skorije vreme :)

      Delete
  3. Me ha encantado todo el look, sobre todo tu bolsito amarillo.

    En México no se siente mucho calor, practicamente es un verano de lluvia y a veces de diluvio, lo cual hace que refresque.

    Besos, felices vacaciones.

    http://ichbinsil.blogspot.mx/2015/07/simplicity.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muchas gracias, guapa! :)
      No suena tan mal, un poco de lluvia me vendría genial jeje ;)

      Delete
  4. Qué guapa, Tijana!! unas fotos preciosas, y la camiseta me ha encantado!!
    estás ideal!!
    un besito y feliz finde!!
    natali

    100% natural & homemade cosmetics => sano sanisimo

    ReplyDelete
  5. Majicica je odlicna kao i hlacice, ali znas koliko ja volim ovu torbicu pa kada god je ona u postu "ukrade" mi svu paznju! ;)
    Ma divna si! Boje, vesela majicica, preslatke sandalice... ma secer secer... prava ljetna kombinacija s daskom tvoje ljepote i sarma! Lajk :***

    ReplyDelete
  6. OH, I love this look so much! The shoes are adorable and I love the shirt! :)

    Florals&Smiles

    ReplyDelete
  7. Que guapas las fotos!
    El bolsito es una cucadaa, un besitooo

    ReplyDelete
  8. Linda Barcelona ! que bonita la pulsera ! super casual en la propuesta.


    Besos


    http://www.thetrendysurfer.com/

    ReplyDelete
  9. ljetovanje, kažeš? Uživaj!

    Centar Barcelone je divan, a mene veseli vidjeti svaki dio Barcelone kao pozadinu na tvome blogu. Stvarno divne fotografije, tvoj muž je pravi meštar o' fotografije (kako bi mi ovdje u Splitu rekli).

    Kombinacija je prava ljetna, šorc i ta preslatka majica na mace ti odlično stoje...žuta torba i sandale na punu petu su pun pogodak.

    Narukvica je stvarno divna, a najbolje je što svaki simbol i privjesak ima neko značenje i predstavlja nešto u tvom životu...baš je milo imati jedan takav komad nakita!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, draga moja, zaista jesam uživala :)
      Da, Barselona ne može da dosadi, raduje me kad pomislim da koliko god da je poznajem, uvek ima nešto novo što nisam videla :)
      Hvala ti na svim divnim rečima <3

      Delete
  10. Qué linda te ves en las fotos! Me encanta tu outfit porque refleja tu optimismo perfectamente. Que tengas muy bonitas vacaciones!

    Natalia
    www.lindifique.com

    ReplyDelete
  11. You look great dear!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/07/ultimatevegasoutfit.html

    ReplyDelete
  12. A taman sam htjela pitati kakava je to divna majica i gdje ima da se kupi! :D
    Na Barseloni zavidim...jedan od gradova koje bih voljela posjetiti i fotografisati.
    A tvoje fotografije su onakve kakve i trebaju biti na takvom mjestu - pozitivne, pune boja i pozitivne vibre. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obično imam odgovor na to pitanje ali ovog puta ne :D
      Da, Barselona je stvarno nešto posebno, nekad ni sama ne verujem da živim ovde :)
      Hvala ti puno na svim divnim rečima! :)

      Delete
  13. Preciosa!!! Esa camiseta me recuerda a un cuadro de Romero Britto. Un besazo y disfruta de las vacaciones. Mil besos.

    ReplyDelete
  14. ¡Estás guapísima! Un look genial. Disfruta de las vacaciones!

    Ya te sigo en GFC guapa.
    http://elvestidorderachel.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  15. Jooj kako si mi slatka, jedva čekam tvoje nove pustolovine letovanja. :)

    ReplyDelete
  16. Qué look más divertido, es super original. Efectivamente Barcelona es magnifica. Un beso

    ReplyDelete
  17. I really like your bracelet from Soufeel, you chose amazing charms :) And I love your look, it's comfy, but stylish at the same time and I love your yellow bag. Btw, enjoy your vacations, dear Tijana!

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Znaš da si ti meni uvijek prekrasna, ali prva slika gdje se ovako od srca smiješ.. savršeno! <3
    Isto kao i cijeli outfit, šteta što ne znamo otkud je majica, jer bih ju sad odmah išla naručiti koliko mi se sviđa! Super mi je i kombinacija plave i žute, sad se opet ponavljam, ali kad je ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mila, hvala ti od srca! :)
      Da, obično imam rešenje ili makar ideju gde može da se nađe nešto slično, ali ovog puta ne :/

      Delete
  19. pero que guapa!! me encanta la camiseta, y el toque de amarillo queda genial!
    un beso preciosa y disfruta de la semana.

    http://diarioparaquererme.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  20. You look so happy in the first picture and so cool in the last one :D Have fun babe!

    Instax mini 25 giveaway - www.mykindofjoy.com

    ReplyDelete
  21. You look beautiful <3 Such a fabulous summer outfit!

    Have a nice day!

    http://www.rakhshanda-chamberofbeauty.com/

    ReplyDelete
  22. Total model bod - you certainly look incredible! Thank you for sharing.

    I'm blogging about similar things, check it out and let me know what you think: www.kellmenow.com

    XO K

    ReplyDelete
  23. Estas guapísima, un look fresco y muy favorecedor. Besos

    ReplyDelete
  24. Unas fotos preciosas. La camiseta muy bonita. Besos
    http://dulceychicbynuria.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. The title immediately reminded me of the Charmed TV Series from long ago.I love how young and fun this outfit is
    sophieatieno.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, I wanted to mention it actually, I also saw the series :) Thank you so much! :)

      Delete
  26. Divno izgledaš!
    :=
    http://theartofstyleselmabijedic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Izgledaš super! Outfit je idealan za ovo vreme, a narukvica prelepa :) xx Maja
    http://majasmuffin.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Hi Tijana, you look amazing, great photos, plus I love your top and the way you style your outfit.
    Have a wonderful day, hugs!

    Dusana :-)

    www.letnedni.com

    ReplyDelete
  29. super it je ovaj outfit ! izgledaš slatka i puna pozitivne energije :D

    ReplyDelete
  30. What a great look sweetie!! I love your bag! :)

    I would like to invite you to check out my latest post: 10 Activities that will Make You Happier Today!

    Diana Bryant
    www.ManhattanImageandStyle.com – Blog
    www.DianaBryant.com – Web

    ReplyDelete
  31. Koja pozitiva kroz outfit, divotica.... Majica je preslatka, a mene je ovo ljeto nešto više nego obično uhvatila žuta tako da mi je torbica jedan veliki WOW, krade poglede. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, torbica je pokupila sve simpatije :) Ja obožavm žutu uvek i svuda, nema pozitivnije boje ako se ja pitam :) Hvala ti puno, Ela! :)

      Delete

© Fashion Abejita | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig