Jul 22, 2015

She's a lady


Somewhere between comfy, loose clothes and tomboy trend, I think that us, ladies, forgot a bit that after all we're that - ladies. Don't get me wrong, I think it's very feminine not showing the body figure, because we're much more than that, right? On the other hand, why not change things and let the clothes draw a line on our body figure? Of course, always with a good taste. My ultimate fashion inspiration are ladies from Hitchcock movies and this time I wanted to show you something with that vintage vibe but adapted to these modern times and trends and also, my body shape. As I truly enjoyed this shooting, I promised myself to wear things like this more often. Let me know what you think :)
Esp
En un lugar entre la ropa ancha y suelta y la tendencia masculina, creo que a las mujeres se nos ha olvidado un poco de que somos justo eso - mujeres. No sé si me entendéis. No hay nada malo en el hecho de no enseñar la figura, creo es algo muy femenino porque somos mucho más que un cuerpo, ¿verdad? Pero por otra parte, ¿por qué no llevar la ropa que solíamos llevar, por qué no dejarla que dibuje las líneas de nuestro cuerpo? Obviamente, siempre con límites y buen gusto. Las mujeres que más me inspiran cuando se trata de moda son las actrices de las películas de Hitchcock y por eso hoy quería enseñaros algo con ese toque vintage pero adaptado a las tendencias actuales y mi figura. Tengo que deciros que disfruté mucho de esta sesión de fotos por lo cual me he prometido a mi misma llevar esas cositas más a menudo. ¿Os gusta? :)
Srp
Negde između širokih, udobnih komada odeće i tomboy trenda, mislim da smo mi, dame, pomalo zaboravile da smo upravo to - dame. Nemojte da me shvatite pogrešno, i sama nosim i obožavam opuštenije komade odeće i mislim da je čak veoma ženstveno ne pokazati figuru jer smo mnogo više od toga, zar ne? Ipak, isto tako, ne vidim razlog ni zbog kojeg bi smo je krile. Zašto ne bismo češće dopustile da odeća prati linije našeg tela? Naravno, neka granica i dobar ukus se podrazumevaju. Dame koje mene neprestano inspirišu su možda najviše one koje su se pojavljivale u Hičkokovim filmovima pa sam zato htela da vam pokažem kombinaciju u duhu tog perioda ali ipak adapriranu današnjem vremenu i mojoj figuri. Moram da priznam da sam zaista uživala u fotografisanju i da sam obećala sebi da ću češće nositi ovako nešto. Šta vi mislite o svemu tome? :)

 
I wore:
Top: New Yorker
Skirt: H&M
Bag: Primark
Sandals: Stradivarius
Sunglasses: MiniInTheBox
Bracelet: H&M
Share:

70 comments

  1. Espectacular!!! Me encanta el aire pin up del look! Que maravilla, eres una crack. Besotes.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mira quien lo dice! ;) Muchas gracias, guapa! :)

      Delete
  2. amazing outfit dear and fab body wow...love your shoes
    kisses

    ReplyDelete
  3. Hola. Nos ha encantado tu Look, tu artículo y las fotos. Te animamos a que entres en el nuevo concurso de moda Vota mi Look. http://www.votamilook.com. Podrás lograr el premio mensual si eres el look más votado. Todos los tuyos son ideales.
    Te mandamos un fuerte abrazo y anímate a subir tu look y promover tu sitio web
    Besos
    Votamilook.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muchas gracias! Ahora me paso por la web ;)

      Delete
  4. Te sandale! (Čekaj da dođem sebi pa ću nastaviti.. ) teee sandaleee!! I'm sooo in love! <3 <3
    Prekrasno ti stoji ova lady kombinacija, tako je ženstvena i zavodljiva, ma što da ti kažem.. mrak! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi, daaaa, ulov sa zimskih rasprodaja :) Otprilike mogu 15 minuta u njima i to je to, ali sve im je oprošteno :D Hvala ti puno da divnim rečima :)

      Delete
  5. 1. Igledas da covjeku ispadne vilica
    2. Jesam li rekla da izgledas za pas u nesvjest?
    3. Pala sam u nesvjest koliko mi je ovo dobro
    4. Zuta suknja... uz "moju" najdrazu zutu torbicu
    5. Ja bi ovu zutu suknju i to jako
    6. <3 savrsenstvo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Žena carica! Baš si me nasmejala i oduševila! :D Kako da ti se zahvalim! ;)

      Delete
  6. Colourful, and elegant look and style.

    ReplyDelete
  7. I really like your feminine outfit and I think that you did great job, because this look has vintage vibe with a little bit of something modern ;) I'm so in love with your heels, they're so versatile and chic, so I'm sure that they would be useful in many outfits in the nearest future ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Glad you like it, dear :) Yup, they're awesome and I would wear them all the time, if only they were more comfy :/ But yes, I'll have to incorporate them more often ;)

      Delete
  8. Dobro si ovo napisala i baš mi je lijepo vidjeti te u ovako ženstvenoj kombinaciji jer ti predivno stoji, doslovno, ja bi na tvom mjestu stalno nosila ovakve stvari :)) A kako ti tek žuta boja dobro stoji...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, Matea :) Žuta je meni jedna od omiljenih boja a tvoj savet ću rado uzeti u obzir ;)

      Delete
  9. Tijana querida, luces espectacular, claro que para poder lucir una falda tan preciosa como esa amarilla se necesita un cueprazo como el tuyo. Luces impresionante.

    http://ichbinsil.blogspot.mx/2015/07/my-affair-with-culotte.html

    ReplyDelete
  10. Muy guapa. Me encanta ru look. Muy lady
    Besos

    ReplyDelete
  11. So beautiful! I am in love with the skirt!

    RedLip&Love

    ReplyDelete
  12. Muy bonita la combinación que has hecho, además las fotos han quedado preciosas!

    Besos, Carmen
    http://cincuentayque.es/

    ReplyDelete
  13. ja sam oduševljena ovim fotografijama i odjevnom kombinacijom! prava si pin up ljepotica!
    Ta žuta suknja ispod koljena se tako dobro uklopila s tim sandalama na visoku petu i tim divnim topom na točkice da je to čudo jedno....izgledaš stvarno fenomenalno!!!!

    slažem se i s onim što si napisala, meni se sviđaju svakakvi stilovi, pa i sportski, a možemo se osjećati ženstveno u čemu god želimo, ali stvarno je lijepo povremeno se ugledati na tu modu pedesetih koja je po meni bila jako glamurozna.

    prava si inspiracija!!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti od srca, draga moja! :)
      Naravno, makar danas imamo neograničen izbor i svako može da nosi ono što želi ali isto tako da povremeno eksperimentiše i sa nekim drugim stilom jer nikad se ne zna. Taj period je neprevaziđen ;)

      Delete
  14. ME encanta el look!! especialmente esa falda, me he enamorado de ellas. ¡¡estas guapísimaaaaaaaaa!!
    bss
    www.mipiache.es

    ReplyDelete
  15. Pa ja nemam reči da opišem kolko je ovo dobro, stvarno prava dama seksi i sa stilom. Mogla bi češće da poneseš ovakve kombinacije! Ljubim te draga moja!

    ReplyDelete
  16. OHH wow what a body ♥ Amazing yellow skirt ♥ I love to look at you dear :**** Beautiful pictures !!!!

    have a good week ♥
    http://missmoonlight-pl.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Wow! Stunning look! I love your skirt!

    Check out my last post: How to Forgive No Matter the Offense
    Diana Bryant (Life Coach)
    www.ManhattanImageandStyle.com – Blog
    www.DianaBryant.com – Web

    ReplyDelete
  18. Estás preciosa!! la falda, el top, el bolso, el tipazo... todo es perfecto!! me encanta cómo te sienta el amarillo!!
    unas fotos muy pero muy bonitas!!
    un besito!!
    natali

    100% natural & homemade cosmetics => sano sanisimo

    ReplyDelete
  19. Apsolutno se slažem sa svim što si napisala.
    Iako obožavam "damski" stil, u slobodno vreme sam najčešće u nekim opuštenim kombinacijama.
    Inspirativna si i prelepa kao i uvek, a suknja ti stoji savršeno!Zaista se mali broj devojaka/žena može pohvaliti da im ova dužina i kroj suknje stoje tako dobro kao tebi:)
    Mirjana:-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, draga Mirjana :) Da, razumem te, to je i moj slučaj ali povremeno možemo da prošetamo i nešto drugačije. Prosto prija promena ;) Tvoj komentar mi uvek ulepša dan :*

      Delete
  20. Već sam iskomentirala isto, ali moram, moooram ponoviti....ova torbica krade poglede. Ali bome Tijana, ti u ovom outfitu stvarno izgledaš kao prava filmska diva! Vidi se na fotografijama da se odlično osjećaš u njemu (bez obzira na comfy sandale ;)), a i imaš savršeno tijelo baš za ovakve kombinacije. Moram li dodati da mi je ova žuta suknja 'aaaah'? :)
    Divna, divno!!
    :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidim ja da je trebalo uzmem sve torbice pa da ih ovim putim šaljem svima vama :D Hvala ti puno na divnim rečima! Da, sandale su haos koliko su "udobne" ali kako su slike stale u prvih pola sata, neudobnost ipak nije došla do izražaja ;)

      Delete
  21. Potpuno se slažem s tobom, super je nositi komotnu odjeću ali ponekad želiš da izgledaš lepo i atraktivno... Što si ti uspela da super uradiš :) You are a lady! ;) xx Maja
    http://majasmuffin.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš tako, znala sam da će se većina devojaka složiti sa time. Drago mi je ako sam uspela u tome i hvala ti najlepše! :)

      Delete
  22. Ženo, ti si božanstvena!!!!
    Svaka čast!
    http://lafdiary.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Qué belleza! Es lindísimo el outfit con los colores tan vibrantes y la silueta tan femenina. Te queda precioso!

    Natalia
    Lindifique

    ReplyDelete
  24. Kako tebi dobro stoji ovaj stil!!! Slažem se sa svim što si napisala i podržavam ideju da žene treba da budu ženstvenije :) L.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, draga L. :) Drago mi je da se slažemo ;)

      Delete
  25. No puedo estar mas de acuerdo contigo. Somos mujeres, y de vez en cuando debemos marcar curvas :)
    Estas divinaa, ese color te sienta de maravilla!!

    un besoo

    ReplyDelete
  26. You look beautiful <3 The skirt is so pretty & you've paired it so well with the polka dot top!

    http://www.rakhshanda-chamberofbeauty.com/

    ReplyDelete
  27. Beautiful beautiful skirt,I love the execution of everything here.Quite the lady and yellow looks great on you
    sophieatieno.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Hope you're having amazing and sunny day, dear :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. There's too much sun actually :D Thank you, my dear! :)

      Delete
  29. Perfect! Welcome my blog http://alamodenatine.blogspot.com/
    Thanks))

    ReplyDelete
  30. YOU LOOK STUNNING! I am in love with your yellow skirt<3 thanks for sharing. Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    kisses

    http://www.theclosetelf.com/

    ReplyDelete
  31. I think this is my favourite look of yours ever, sweety! This look just fits you perfectly and I can't think of anyone else that could have worn it better :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, thank you so much, babe! :) If that compliment comes from you, it has even a greater meaning ;)

      Delete

© Fashion Abejita | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig