Jul 20, 2015

Country house


Before heading home and before my hubby's family gathered up in their country house that I mentioned before, we took photos in its beautiful garden full of flowers and greenery, a swimming pool and the star of today's post - golden retriever called Luna :) Once again, my dress blended up with the background and no, I didn't plan it at all. Who knows, maybe the clothes choose us and not the other way around...
Esp
Antes de volver a casa y antes de que la familia de mi marido quedó en la casa de campo que ya os mencioné, aprovechamos un ratito para hacer las fotos en su precioso patio lleno de flores, con la piscina y la estrella de hoy - esta perrita preciosa llamada Luna :) Una vez más, mi vestido se camufló con el ambiente y no, esta vez tampoco lo tenía planeado. Quizá es la ropa que nos elige a nosotros y no al revés...
Srp
Pre nego što smo se upitili kući i pre nego što se familija mog muža okupila u vikendici koju sam vam spomenula, iskorisitili smo ovo predivno dvorište kao lokaciju današnjeg posta. Okruženo je cvećem i zelenilom, a tu je i bazen kao i zvezda ovog posta - zlatni retriver po imenu Luna :) Još jednom se moja haljina potpuno stopila sa ambijentom, a i ovog puta se to desilo sasvim sponatno. Možda je ipak odeća ta koja bira nas a ne obnuto...



I wore:
Dress: H&M
Sandals: Mango
Sunglasses: H&M
Share:

66 comments

  1. luna je preslatka! obožavam zlatne retrivere, oni su tako umiljati i dragi...Ambijent je divan! Ti fenomenalno izgledaš u toj šarenoj haljinici!!! gladiatorske sandale su se super uklopile...odlična ljetna kombinacija!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, samo bi se mazila i spavala :) I ja ih obožavam i planiramo da uzmemo jednog retrivera nekada kada budemo živeli u većem prostoru. Hvala ti puno! :)

      Delete
    2. i ja bi jednog! možda jednog dana, mi sada imamo prostora za psa, čak i praznu kućicu i boks, ali još se bojim da mi ga ne bi otrovali kao i prošlog.

      Delete
  2. Luna je predivna! :)
    A outfit....pa nema što ne bih "pokrala" iz njega. :D Haljina je baš tip kakve i sama iznosim ljeti...lagane, šarene, ne skidam se iz njih.
    I ne mogu nikako zaboraviti prokomentirati - kosa ti wow izgleda!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste, medena je :)
      Drago mi je da ti se sviđa, meni su baš nedostajale takve haljine i ovu skoro ne skidam otkad sam je uzela, navučeš je i gotovo :D
      Hvala ti puno! :)

      Delete
  3. Da, okolina i tvoja haljina ste totalno sinkronizirani :) Divan, divan post! Predivno ti stoje boje a o ambijentu da i ne govorim... a tek Luna :) Misica mala divna... sjecam se fotkice s Ig :)
    Pohvale i za Ulijev stajling, pravi je maneken :) pusa ljube :****
    Ps Ovaj tjedan ide mail :) napokon

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, konačno je došao red na ove slike :) Luna je duša jedna, kako je to umiljato stvorenje, ja nemam reči :)
      Hvala ti puno i u Ulijevo ime ;)
      Jeeeeeeeee! :) <3

      Delete
  4. Estas guapisima!!
    Bss preciosa
    http://unvestidorconideas.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  5. Hermoso vestido y bellísimas fotos como siempre !!
    besos y buena semana
    http://nohayedadparalamoda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. So beautiful I love all the colors of the dress :) Loving that doggie!

    RedLip&Love

    ReplyDelete
  7. such beautiful tropical colours! loving those lace up shoes too! :)

    Metallic Paws

    ReplyDelete
  8. What a colorful dress, you look beautiful and love all flowers and greenery around you. Happy Monday <3


    http://www.rakhshanda-chamberofbeauty.com/

    ReplyDelete
  9. Preciosas fotos!!

    Definitivamente parece que lo planeas, pues siempre tu look esta en perfecta armonía con el lugar.

    Sobra decir que me súper encanto todo.

    http://ichbinsil.blogspot.mx/2015/07/smart-mini-skirt.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Te prometo que no jeje :) Me alega mucho saber que te haya gustado tanto! Gracias! :)

      Delete
  10. Ovo sve u kompletu izgleda predivno! Ti u toj prelepoj letnjoj haljini, sunce, bazen i kuca koji drema pored...sasvim dovoljno za uživanje :) L.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se, uživanje je prava reč. Hvala ti puno :)

      Delete
  11. que estampado más bonito tiene ese vestido!!! me encanta.
    un beso preciosa y feliz semana ♥

    http://diarioparaquererme.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  12. ME encantann las fotosss :)!!! y el vestido con ese estampado te queda geniall :D
    bss

    www.mipiache.es

    ReplyDelete
  13. Hi!
    You look absolutely fantastic !!! This boho dress is amazing - I love that colours <3 Beautiful girl <3
    really nice photos!!!

    have a nice week :***
    kisses

    http://missmoonlight-pl.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Aposolutno se tvoja haljina stopila s ambijentom draga!

    ReplyDelete
  15. Totalno ste se svi stopili s ambijentom, a Luna je prava slatkica :) Obožavam ih jer su takve dobrice, imamo jednu u susjedstvu koju moj ludi maltezer doslovno izubija svaki dan, ali ona mu sve dopušta :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, mi smo pomalo opsednuti njima :D Što kaže moja mama, više ličim na Lunu nego na nju haha :D Joj, i maltezeri su mi medeni :) Zamišljam situaciju :)

      Delete
  16. Lovely photos indeed. Greetings!

    ReplyDelete
  17. Preciosas fotos. Me encanta tu look. Muy guapa
    Besos

    ReplyDelete
  18. the dress is absolutely amazing! you look so cute in it!
    can you please check out my blog for some fashion and beauty tips http://xfashiontipsx.blogspot.com/

    xoxo

    ReplyDelete
  19. Love the dress and pup is absolutely adorable :)

    Erica
    www.eggcanvas.me

    ReplyDelete
  20. Qué bella! Cuánta razón tienes! La elección de la ropa va más allá de lo que somos conscientes

    Natalia
    Lindifique

    ReplyDelete
  21. Beautiful beautiful dress,everything around you looks so pretty
    sophieatieno.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! Yes, the atmosphere is just something else :)

      Delete
  22. Qué fotos tan bonitas, es espectacular como te quedan los tonos rosas! Precioso vestido! Un besazo Tijana.

    ReplyDelete
  23. Ovaj ljetni look ne bi mogao biti bolje kombiniran- haljina je perfektna, u stilu: kad bi boje mogle hipnotizirati ljude... :) xx Maja
    ☀ http://majasmuffin.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi, ni sama to ne bih bolje sročila :D Hvala ti puno! :)

      Delete
  24. Preciosa la perrita Luna !!
    El mix de colores y la frescura del vestido lo hacen especial, guapa !!


    Besos


    http://www.thetrendysurfer.com/

    ReplyDelete
  25. Haljina mi je predivna kao i njene boje, ali Luna mi je totalno ukrala srce (znaš kako sam slaba na pse), preslatka je i djeluje tako umiljato, odmah bi je doma da Fridi pravi društvo :)) Mi inače razmišljamo iduće godine uzeti zlatnog retrivera, ja ih nenormalno obožavam odmalena :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam, znam :) Joj, i mi, ali sve čekamo trenutak kada budemo živeli u nekom većem prostoru. Savršeni su :)

      Delete
  26. wow i love this Outfit so much
    the Dress is amazing, so eyecatchy andlovely
    and the dog is so cute

    hope you visit my blog too <3
    AMELY ROSE

    ReplyDelete
  27. I love what you're wearing and your hair is so pretty :) I wish I was by a pool right now!

    Meme xx

    New Post:
    'But first.. Let me take a selfie*'
    http://thedayinthelifeofmexoxo.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  28. Preciosa!!Qué vestido tan bonito.Besos!

    ReplyDelete
  29. Que bonito el vestido,e stas guapisima
    Bsss
    http://unvestidorconideas.blogspot.com.es/2015/07/wedding-look.html

    ReplyDelete

© Fashion Abejita | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig