Aug 24, 2015

Color Junkie


Usually when we dress up, we pick maybe a shirt that we want to wear and then adapt all the other items to that shirt. But what about the other way around? Sometimes, I want to wear an accessory or piece of jewelry so badly, that I adapt the rest of the outfit to that little detail. This outfit is the result of dressing that way and I adapted everything to the necklace that I'm wearing, which you can find here (for shopping at Born Pretty type PB10K31 for 10% off). It has this gorgeous vintage touch and its colorful stones in different shapes are what made me fall in love with it. I love colors and wearing them, so this necklace is a reminder of that, of a simple thing that we tend to forget - to focus on the things we like, even if it's just a small detail, like a colorful necklace.
Esp
Normalemente cuando nos vestimos elegimos una prenda que nos apetece, por ejemplo una camisa, y el resto de la ropa lo adaptamos a esa camisa. Pero ¿qué pasa si lo hacemos al revés? No sé si os pasa a vosotros, pero a mí muchas veces me apetece llevar una joya sí o sí, y la ropa que la acompaña resulta ser un complemento en ese caso. El outfit de hoy es el resultado de una de esas situaciones. Esta vez lo adapté todo al collar que llevo hoy. Lo podéis encontar aquí y si os apetece comprar alguna cosita de Born Pretty, podéis aprovechar el cógido PB10K31 para obtener un 10% de descuento. El collar tiene un toque vintage y sus piedras de diferentes tamaños y colores son lo que más me ha gustado. Los colores alegres no pueden faltar en mi armario y este collar me recuerda a una cosa simple que muchas veces se nos olvida - enfocarnos más a las cosas que nos gustan, auqnue sea un detalle como un collar de colores.
Srp
Kada se radi o oblačenju, uglavnom biramo neki komad odeće koji nam se nosi, npr. košulju, a onda ostatak kombinacije prilagođavamo toj košulji. A šta ako obrnemo situaciju? Meni se često nose neke naočare za sunce ili komad nakita, pa onda veće komade odeće, prilagodim tim manjim. Današnja kombinacija je upravo rezultat ovog "obrnutog" oblačenja jer je sve počelo od ogrlice koju možete naći ovde, (u slučaju da se odlučite na kupovinu u prodavnici Born Pretty, imate 10% popusta ako ukucate PB10K31). Ogrlica ima pomalo vintage notu koja se savršeno uklapa uz kamenčiće u raznim bojama i oblicima. Boje su ono što me je najviše osvojilo jer ih obožavam i često nosim. Ova ogrlica je na neki način mali podsetnik na jednu jednostavnu stvar koju često zaboravljamo, a to je da fokusiramo pažnju na stvari koje volimo, pa makar to bio detalj u vidu šarene ogrlice.


I wore:
Blouse: Dresslink
Shorts: Terranova
Bag: Primark
Sandals: Sfera
Sunglasses: MiniInTheBox
Necklace: Born Pretty - HERE - (10% off - PB10K31)
Belt: Primark
Share:

57 comments

  1. ¡Un look muy colorido! Me gusta mucho como te sientan los colores, las sandalias son una monada!
    Besitos Tijana, muaaak xx

    Andrea | CON SOMBRERO Y A LO LOCO

    ReplyDelete
  2. Super si ukombinovala sve.. Pink bluzica je fenomenalno slaze sa tirkiznom torbicom..



    soniacreazzione.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ogrlica je bas zanimljiva, a kosulja mi se bas dopada. :)

    ReplyDelete
  4. Very beautiful! I love bright colors so I really like your shirt :) Stunning photos!

    RedLip&Love

    ReplyDelete
  5. you look gorgeous! This pink color is perfect for you Sweety!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Siii, efinitivamente me pasa muy seguido aunque realmente no mucho con las joyas, de hecho creo que me resisto a usarlas, jajaja, realmente lo hago partiendo de los zapatos, son mi perdición... luces espectacular querida amiga, definitivamente el color es lo tuyo, refleja tu maravillosa personalidad.

    Feliz iicio de semana

    http://ichbinsil.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaja, serás de las pocas mujeres a quienes no les gustan las joyas! :D Muchas gracias, querida Sil! :)

      Delete
  7. You look so pretty, Tijana :) I have the same necklace and I love how you styled it with this beautiful pink blouse! What's more, I really like your sandals, they're suit perfectly to this look, dear! :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, you must love it then! :) Thank you so much, my dear :)

      Delete
  8. Que guapa! El collar es precioso y la blusa me ha encantado!
    xoxo

    ReplyDelete
  9. Divno ti stoji ova bluzica, ovo je savršena ljetna kombinacija! :D

    ReplyDelete
  10. The pink is so lovely on you. Have a wonderful day:) Josie xo
    josieannacatherine.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Razumijem te u potpunosti! Meni se baš često dogodi da po nakitu ili torbici krenem kombinirati neku kombinaciju... to mi se dogodi kada kupim neki komad nakita koji nije uobičajen pa onda gledam s čime ću ga nositi! :)
    Ogrlica te odvela u odličnom smijeru i odlično izgleda s ovom košuljicom i kratkim trapericama. Volim te u jarkim bojama jer ih uvijek tako dobro nosiš! Prva je fotka divna... ma svaka jest! Predivna... kraljica Barcelone! :****

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znala sam da nisam jedina :) Hvala ti, draga moja! :*** <3

      Delete
  12. Lovely blouse!) www.elationofcreation.com

    ReplyDelete
  13. The photos and the look are AMAZING!! You rock!

    Ana ❤
    http://aruivablog.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  14. ja sam u potpunosti ista ! baš mi se nosi nekakav ruž i onda prema tome odlučujem što staviti na sebe :D super outfit ;)

    ReplyDelete
  15. Dobro mi je poznato to "obrnuto" kombiniranje. Iako me s vremena na vrijeme i stoji glave...kada uvjerim sama sebe da baš te naušnice nemam s čim iskombinirati...pa ne bilo mi teško moram kupiti, primjer, neku košuljicu koja će ići uz njih. Eh. :D
    Totalno uživam u ovim tvojim ljetnim outfitima, pa ni ovaj nije izuzetak...pogotovo sada kada je ovdje već napola jesen, onda barem u svim tim krasnim bojama mogu guštati na tvojim fotografijama. :)
    Bluzica je savršena, od boje do svega ostaloga, a ne moram ni reći da ti stoji kao da je rađena baš za tebe. A morat ću svakako proći i po BP sajtu, ogrlica je baš nešto što bih i sama nosila. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, e jeste, nema boljeg izgovora :D
      Hvala ti, draga :) Leta će ovde biti i na pretek, možda sam negde na pola puta tek :) Uvek mi je slatko kad vidim da nam se ukusi poklapaju :)

      Delete
  16. Blue of your necklace and pink of your top what a great pair, fantastic photos! ♥
    xoxo
    Mihaela
    About women and not only Blog

    ReplyDelete
  17. Wow,that pink is so refreshing and beautiful.Looking great
    sophieatieno.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah, it's like a perfect pink shade. Thank you! :)

      Delete
  18. Preciosas fotos en las torres Mafre!! Me enamoro tu camisa, la adoro la quiero!!

    http://makeupobsesion.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  19. Que guapa me encanta el look te espero en mi blog besitoss
    http://agirlwithalotofglamour.blogspot.com.es/2015/08/natural.html

    ReplyDelete
  20. To se i meni dogodi kad ulovim neku novu stvar, e onda sve živo prilagođavam tome jer se ne želim odvojiti od toga pa čak i u krevet nosim :)) Divna mi je ova bluzica i kako si skombinirala ogrlicu i remen i sandale, ma za čistu 10! Sad mi čak pomalo i fali ljeto kad vidim kako je tamo lijepo, danas sam pokisla već 3 puta i odlučila da više ne idem van

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, da, i u krevet :D Hvala ti puno! Ovde neće jesen uskoro pa kome treba leto, tu sam :D ;)

      Delete
  21. Pues el resultado es fantástico!! Me encanta la blusa con ese color tan llamativo!!

    http://dosqueavecesson3.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  22. Me encanta la camisa y su color, y lo has combinado con un look de 10, muy guapaaa
    bss

    www.mipiache.es

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muchas gracias! Me alegro que te guste tanto! :)

      Delete
  23. Que bonito ese color!!

    http://pitufinisima.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  24. Enamorada de esa blusa que ya te la he visto por instagram , y con shorts de los look que amo !
    El collar es muy bonito !!!
    besos
    http://nohayedadparalamoda.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muchas gracias, Mariela! Sé que te gustan los colores como a mí ;)

      Delete
  25. Mene isto često nadahne neki komad nakita, pa uzmem to za početnu točku...ova roza bluza ti divno stoji, a ogrlica se tu savršeno uklopila...fenomenalne ljetne fotografije, savršeno izgledaš:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, Ivana! :) Da, izgleda da se to češće dešava nego što možda deluje na prvi pogled :)

      Delete

© Fashion Abejita | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig