Aug 28, 2015

Merci Beaucoup


A while ago, I told you about my obsession with t-shirts with messages, and especially with messages in French. Maybe it has to do with the idea that French is still a mysterious language to me and I'm a huge language lover. But let's move on to the next subject, to the real star of this post - my new golden gladiator sandals that you can find HERE. I've shown you so many outfits with my other sandals and now I'm going to spam you with these babies because since they came, I refuse to wear anything else :p Merci beaucoup, Dressgal! By the way, we took these photos in the eucalyptus park and in the area of the beach where I usually go in my free time and which for some reason never appeared on the blog.

I won't be posting anything next week because I'll be away on a trip, besides, I really need to disconnect from technology and virtual world, but I'll see you on Instagram (@tijanabejita) whenever I catch some Wifi signal.

Esp
Hace un tiempo os dije que me encantaban las camisetas con mensajes y sobre todo si se trata de mensajes en francés. Quizá porque el francés para mí aun sigue siendo una lengua misteriosa y yo estoy un poco obsesionada con los idiomas. Pero no quería hablaros de eso sino de las verdaderas estrellas de este post - mis nuevas sandalias romanas en color de oro (AQUÍ). Ya os enseñé las marrones pero ahora os vais a hartar de estas porque rechazo ponerme otra cosa :p Merci beaucoup, Dressgal! Por cierto, las fotos las hicimos en un parque de eucalipto y al lado de la playa donde suelo ir cada vez que tengo tiempo. Me di cuenta que ese sitio nunca ha aparecido por aquí.

La semana que viene no habrá actualizaciones en mi blog porque me voy de viaje y sinceramente, necesito pasar unos días desconectada de la tecnología y vida virtual, pero nos vemos Instagram (@tijanabejita) cada vez que Wifi lo permita.

Srp
Jednom sam vam spomenula kako sam opsednuta majicama sa porukama, a naročito porukama na francuskom. Možda jer je francuski za mene nedokučiv i misteriozan, a ako ste ljubitelj jezika, verovatno razumete taj osećaj. Ali nisam htela o tome da vam pričam jer glavnu ulogu u ovom postu imaju moje nove zlatne gladijator sandale (OVDE). One moje braon ste videli već sto puta a sada ću vas verovatno "spamovati" ovim jer odbijam da obujem neke druge :p Merci beaucoupDressgal! Inače, opet nevezano za prethodnu priču, ove slike su nastale u parku eukaliptusa i u blizini plaže na koju uglavnom idem kad god imam vremena, a koja je, čini mi se, po prvi put danas na blogu.

Neću biti aktivna na blogu sledeće nedelje jer idem na put, a iskreno, zaista mi je potreban predah od tehnologije i virtuelnog sveta. To ne znači da se nećemo družiti na Instagramu (@tijanabejita) kad god mi Wifi signal to dozvoli.


I wore:
T-shirt: Mango
Shorts: Stradivarius
Bag: H&M
Sandals: Dressgal - HERE
Sunglasses: C&A
Share:

67 comments

  1. A lovely and simple look.Definitely loving the gladiators
    sophieatieno.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, simple things tends to be the best option ;) Glad you like everything :)

      Delete
  2. Vjetar u kosi, majica koja djeluje preudobno, fantastična plaža...ma jel može bolje? :))
    Uživaj na putu i brzo nam se vrati, a mali predah od virtualnog svijeta uvijek dobro dođe :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa verovatno ne ;)
      Hvala ti, da, vraćam se brzo i sa gomilom letnjeg materijala :D O, da! Ja više ne znam gde udaram od svega toga...

      Delete
  3. koja divna ljetna kombinacija! te su sandalice preslatke<3 Majica se odlično uklopila s šorcem, a tvoju opčinjenost francuskim izrazima i natpisima posve razumijem. Jučer sam cijelu večer slušala Edith Piaf. Ne planiram još učiti francuski, drugi jezici su mi prvi na popisu, ali uvijek je lijepo naučiti makar neku novu riječ. Ja čak imam nekoliko knjiga na francuskom doma, kupila sam ih jer nisam mogla odoljeti. Neke sam poklonila prijateljicama koje znaju jezik, a dvije čuvam samo za sebe (radi se o tragedijama iz klasicističkog razdoblja francuske književnosti) i baš me vesele tamo na polici, pa ih malo prolistam tu i tamo, gledam te stihove i tako to. Mi zaljubljenici u jezike smo čudna sorta:):)

    Odlično ti stoji ova ležerna frizura....ma prava si ljetna ljepotica! Uživaj u putu i odmoru od tehnologije.

    ReplyDelete
  4. Very pretty photos dear, I love your sandals! :)

    RedLip&Love

    ReplyDelete
  5. I like your sandals!!

    http://pitufinisima.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  6. Me encanta el look para una tarde de verano!! Las sandalias son preciosas y la camiseta me gusta muchísimo!!

    http://dosqueavecesson3.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  7. Great outfit! I'm in love with your sandals:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Maravilloso outfit!!

    Moria de ganas verlo completo, vi algunas en IG, y me ha encantado. Pasala increíble, te estaremos esperando, besos.

    http://ichbinsil.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Mnogo dobar post, ali gladijatorke su top draga. Lepotice!

    ReplyDelete
  10. Cute shorts :)
    BLOG M&M FASHION BITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/2015/08/lost-in-woods.html
    Maria V.

    ReplyDelete
  11. I ja volim majice sa natpisom a sandalice su ti čisto savršenstvo <3 L.
    P.S. Srećan put i prijatan odmor!!!

    ReplyDelete
  12. A mi también me gustan mucho las camisetas con mensajes y los idiomas! Me gusta mucho el toque que le has dado con ese short rosa, ha quedado muy dulce. Y las sandalias son geniales en ese color! Disfruta de tu viaje :)

    besos, Carmen
    http://cincuentayque.es/

    ReplyDelete
  13. Ajme sto su divne ove nove gladijatorice.... <3 Vec sam na IG bila odusevljena njima a sada kada ih vidim ovako uklopljene u kombinaciju, odusevljena sam jos i vise... stvarno su wow! Majica je preforica kao i hlacice koje otkrivaju tvoje savrsene noge... cak i u ovako casual kombinacijama izgledas senzacionalno :****
    Odmori se od svega i uzivaj :)))) Ljubim!

    ReplyDelete
  14. Fantastic photos!

    www.izabielaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Me encanta tu look..las sandalias son preciosas
    Besos guapa

    ReplyDelete
  16. Buena elección de look y qué bonitas las fotos!!!

    http://elcielodebubu.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  17. Qué preciosidad de sandalias y lo has combinado genial.
    Disfruta mucho de tu semana de relax.
    Un besito guapa:)

    ReplyDelete
  18. Qué look tan dulce y siempre tan guapa Tijana! Las sandalias no me extraña que no te las quites son divinas! Besos mil!

    ReplyDelete
  19. I'm a huge fan of tees with messages too. Sisters from another mother, for sure :p ehehe

    This outfit is SO perfect!

    Enjoy your disconection sweety!

    ReplyDelete
  20. Que fotazas!! Estás espectacular, cielo. Me encantan las romanas.
    Un beso enorme corazón.

    http://diarioparaquererme.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  21. Draga, ovo je raj na zemlji! Uživaj! Kombinacija je fenomenalna!
    http://lafdiary.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Love the gladiator sandals <3 such a cool, summery outfit!!!

    http://www.rakhshanda-chamberofbeauty.com/

    ReplyDelete
  23. Si que es bonita tu camiseta me encantan los tonos del look !
    Si que son diferentes tus romanas , pero es un calzado que no me termina de convencer !
    besos y buena semana bella
    http://nohayedadparalamoda.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gracias! :) Bueno, es normal, es una de esas prendas que amamos u odiamos ;)

      Delete
  24. i love your sandals you look amazing :)

    xoxo,
    Alice's Pink Diary

    ReplyDelete
  25. Your new sandals from Dressgal are amazing, I'm huge fan of everything metallic/sparkling, so I toally adore your selection, Tijana <3 What's more, I love your tee with message and what about French language, even simple "thank you" sounds better in French :) Btw, enjoy your holiday in Greece, have a great time there :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm glad we have a similar taste in fashion :) Thank you so much, my dear :)

      Delete
  26. Queee guapaaa nuevo post en mi blog te espero
    http://agirlwithalotofglamour.blogspot.com.es/2015/09/torre-del-mar-day-1.html

    ReplyDelete
  27. i ja obožavam majice sa natpisima i baš francuski jezik mi je savršen ! neka ta romantika je u njemu. gladiatorke su ti top ! več jih gledam na stranici na kojoj si jih nabavila :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da razmišljamo slično :) Stvarno ih preporučujem ;)

      Delete
  28. Kada sam ih vidjela na Instagramu svidjele su mi se na prvu, ali sada kada ih vidim kao dio neke kombinacije - fenomenalne su! <3 Samo daj, uključuj ih što češće u outfite, nemamo mi ništa protiv toga, hehe. :))
    Divna si mi draga...ponovno, a noge neću niti komentirati. :ljubomorko: Slatka i jednostavna kombinacija, kakvih sam se i sama nanosila ovog ljeta. :)
    Pratim na IG kako uživaš, i neka, izguštaj se do maksimuma! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, draga moja! :) Ti i ja se uvek složimo oko svega :D :*

      Delete
  29. ¡Adoro las camisetas con mensaje y esta no me puede gustar más! Estás guapísima :)

    Un besito,
    Melania - Mode in Technicolor

    ReplyDelete

© Fashion Abejita | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig