Aug 3, 2015

Mallorca - The beginning




If there is one thing that I don't really enjoy when it comes to traveling, that would be the first day. I mean, I enjoy the trip, the flight, the nerves, the excitement. But when I come to my destination, the lack of sleep and the whole trip take their turn and there's just me at some beautiful or not that beautiful place, tired but happy, confused but excited, just wanting to wake up the next day to be normal again and to take the whole advantage of some new place where I suddenly appeared. Waking up at 4am, traveling with stomach problems and knee injury (yes, I'm an old lady sometimes :p), made me slow down a bit that first day, but before dinnertime, I managed to dress up and to take a walk around our hotel in Mallorca and to even pose for photos because I just have to take you with me, everywhere and every time :) So, here I am with dark circles and a very comfy yet dressy outfit inspired by ancient styles which I adore so much. We'll hit the beach on Wednesday ;)
Esp
Si hay algo que no me gusta mucho cuando se trata de viajes, es el primer día. Me encanta el viaje, los nervios, la ilusión, pero al llegar al destino, de repente solo siento el cansancio, sueño, una mezcla de estar confundida pero emocionada, cansada pero feliz. En esos momentos solo quiero que llegue el momento de desperatrme el día siguiente, sinitiéndome normal y aporvechar todo lo que esconde mi nuevo sitio. Despertarse a las 4am, viajar con dolores de barriga y una lesión de rodilla (sí, soy toda una abuelita jaja), me hicieron parar un poco el primer día, pero justo antes de ir a cenar, me empecé a sentir mejor e incluso hicimos las fotos en el patio de nuestro hotel en Mallorca porque os tengo que llevar conmigo siempre y a cada sitio que visito. Aquí estoy, con las ojeras y este outfit super cómodo pero chic a la vez, que tiene un toque de la ropa de las antiguas épocas que tanto me gusta. El miércoles os llevo a la playa ;)
Srp
Veovali ili ne, postoji jedna stvar koju ne volim kada su putovanja u pitanju. To je prvi dan. Zapravo, jako volim sam proces putovanja, posebno vožnju avionom, svo to uzbuđenje i radovanje. A onda, eto mene na nekom novom mestu koje deluje obećavajuće ili ne baš, u trenutku kada nedostatak sna i umor počinju da vode glavnu reč. Mešaju se umor i sreća, zbunjenost i uzbuđenost. Tada samo želim da svane novi dan kada ću biti ponovno ona normalna ja i kada ću moći u potpunosti da iskoristim sve što to novo mesto pruža. Kada se probudite u 4 ujutru i uputite se na aerodrom sa stomačnim problemima i novonastalom povredom kolena (da, prava sam bakica ponekada :p), morate malo da usporite. Ipak, negde pred večeru sam uspela da malo dođem k sebi i čak da se slikam po dvorištu našeg hotela na Majorci jer moram da vas vodim sa sobom uvek i svuda. Tako da evo mene sa podočnjacima i u jednoj jako udobnoj ali ipak prikladnoj kombinaciji za odlazak na večeru, inspirisanoj odećom u antičkom stilu kojim sam, blago rečeno, opterećena. U sredu vas vodim na prvu plažu ;)


I wore:
Blouse: Dressgal - HERE
Skirt: Mango
Necklace: Suitblanco
Bracelets: non branded
Sandals: Lefties
Share:

42 comments

  1. nice skirt
    http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/08/porcelain-print.html

    ReplyDelete
  2. La falda es preciosa y la blusa me encanta, es un look vaporoso que me chifla. Muy guapa a pesar de tu cansancio. Mil besos

    ReplyDelete
  3. You look so elegant dear! I adore the skirt and shirt together, they match perfectly! :)

    RedLip&Love

    ReplyDelete
  4. love the skirt !!! :)

    saralookbook.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ohh wow you look so amazing! Maxi skirt is so gorgeous, I love that kind of style! beautiful pictures <3

    have a great week!
    http://missmoonlight-pl.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Evo konačno i Mallorca:) baš sam se veselila ovoj objavi, a veselim se i idućima:) Hotel jako lijepo izgleda i hvala ti što si i to podijelila s nama. Nije lako uvijek misliti i o fotografiji za blog, svima nama se nekad ne da i znamo biti umorni, ali opet se nekako potrudimo jer kada se nešto voli, onda je lakše.

    Savršena je ova ljetna kombinacija nadahnuta antikom. I meni je nadahnuća ta elegancije antike, čak mi je i vjenčanica bila u takozvanom rimskom ili grčkom stilu....Ova je kombinacija stvarno rajska! Duga pariškoplava suknja se divno uklopila s tom bijelom bluzom, a i frizura je na mjestu. Fotografije su čarobne, a opet tako prirodne, muž se još jednom iskazao:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, konačno, biće ih još :) Jeste, najlepše od hotela je to što ima svoje ogromno dvorište i samim tim i prostor za slikanje ;) Nije lako generalno, mislim da neko sa strane ne može da shvati koliko truda i posla ima iza svake objave, ali kako kažeš, kad se nešto voli... :)

      Da, ako ostavim po strani modu starog Holivuda, meni je taj neki antički stil omiljeni, naročito leti kad je tako nešto lako sprovesti u delo. Hvala ti najlepše na svim divnim rečima i zapažanjima :)

      Delete
    2. da, ljeti ga je najlakše nositi...možda zato i volimo ljeto:)

      Delete
  7. Ma divna si mi ovdje u ovoj savršenoj i opuštenoj ljetnoj kombinaciji, ne bi nikad pogodila da si se čitav dan osjećala loše. I ne vidim ja te podočnjake :D Znači, u srijedu stiže sigurno još jedna presavršena plaža...već vidim da ćeš me ponovno ubiti u pojam haha :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. E super onda :D Hvala ti :) Vidim ja tu svašta nešto, sto puta sam rekla da ne želim fotografisanje kada ustajem tako rano, ali ne vredi :p Ako je za utehu, ubiću i samu sebe u pojam jer sad kao da nisam bila ja tamo :D

      Delete
  8. Eres imparable y aun con la lesión sigues moviendote, de verdad te admiro, yo soy una chillona que seguramente me hubiera quedado en la cama, gracias por compartir y llevarnos siempre en tu maleta y ser testigos de la belleza que nos transmites por conducto de tus outfits y maravillosas fotografías.

    El outfit esta precioso, amo tu falda, me encanto y esa blusa con el detalle de las mangas me parece espectacular, por cierto que bella foto la que capturas con tu celular.

    Besos, feliz inicio de mes , semana y día.

    ichbinsil

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeje, ya me gustaría ser así de verdad pero cuando se trata de viajes, no hay quien me pare! Si estoy en casa, me dejo llevar por cualquier tontería jaja ;) De todas formas, me alegro que lo pienses y te agradezco mucho por todas tus palabras que siempre me sacan una sonrisa :)

      Delete
  9. No importa que sean donde sean las fotos siempre son hermosa ,tu blusa me encanta y con ese colgante más aún !!
    besos y buena semana !
    http://nohayedadparalamoda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Ti što god da staviš na sebe izgleda kao bajka! Ne znam u što bih prvo gledala, kombinacija za 10+. <3 A da ne kažem da i mene kao i Mateu lagano mučiš sa svim ovim savršenim lokacijama. :) Uživaj draga! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, puno! Ja ću se uobraziti pored tebe :D Tek da vidiš ostale lokacije, ja hoću da crknem što nisam više tamo :/ :*

      Delete
  11. These photos are gorgeous! I love what you're wearing. You look so pretty, like a princess :)

    Florals&Smiles

    ReplyDelete
  12. Wonderful look :)
    http://retromaggie.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  13. u look adorable, the boho style top looks amazing with maxi skirt
    kisses
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    ReplyDelete
  14. Great outfit! Love the skirt!

    http://martasfashiondiary.com

    ReplyDelete
  15. I tottally get what you're saying about the first day. I'm alaways like that you.

    But you still managed to look wonderful :p

    Giveaway - www.mykindofjoy.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, someone understands me :D Thanks, sweety!

      Delete
  16. Woooow! I love this <33 Great outfit! :)



    http://www.maryvolkova.com/2015/08/basic/

    ReplyDelete
  17. La blusa y la falda son preciosas. Te quedan muy bien
    Besos guapa

    ReplyDelete
  18. Izgledas predivno, draga moja! Ja stvarno ne vidim ni umor ni podocnjake vec samo tebe, lijepu i savrsenu kao i uvijek! Kombinacija kao da i jest za neku princezu iz bajke... predivno ti stoji taj anticko/rimsko/grcki stil... biti ce da je zato jer posjedujes bezvremensku ljepotu! Ocaravas kao i svaki puta do sada! :****

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, mila moja :) Pa dobro, svi smo mi nekad samokritični i vidimo sebe drugačije ;) Nadam se da si bolje! :***

      Delete
  19. Me encanta el look!! estas espectacular!! me he enmorado de la falda, ideal hahahah :)
    bss

    www.mipiache.es

    ReplyDelete
  20. Fantástica!!La falda es una preciosidad!Besos!

    ReplyDelete

© Fashion Abejita | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig