Dec 12, 2013

Ikea

ENG
When people ask me these days how's the new house going on and stuff, 90% of things I mention is related to Ikea. New city, new home, empty home, new furniture, new home decorations... Ikea. Although at this point I have all the furniture I need there is always some detail missing and now you know where I go to buy it. I feel like a child in a fairytale when I enter there and that's because I'm my mother's daughter. I remember going to the similar stores with her when I was little and instead of getting bored I felt like in a chocolate factory or something. Ulises brought the camera the other day when we went to Ikea and here are the photos. I had a lot of fun posing there, the people thought we were doing the shooting for a new catalog hehe but I just felt like at home :) Do you like home decoration, Ikea and those stuff? :)
ESP
Cuando alguién me pregunta estos días como va todo con mi nueva casa, 90% de las cosas que menciono están relacionados con Ikea. Todo es nuevo ahora, la ciudad, la casa, los muebles, la decoración... todos los caminos llevan a Ikea. Aunque ahora ya tengo todos los muebles siempre falta algún detallito y ya sabéis donde voy a comprarlo. En Ikea me siento como una niña metida en un cuento de hadas y eso es seguro porque soy la hija de mi madre :D Me acuerdo que íbamos a las tiendas similares cuando yo era pequeña y que me sentía como en una fábrica de chocolate. Ulises trajo la cámara el otro día que fuimos a Ikea y aquí tenéis las fotos. Me divertí mucho posando ahí y la gente pensó que haciamos fotos para nuevo catálogo jeje, y yo a pesar de todo eso me sentí como en casa :) ¿Os gusta la decoración de casa, Ikea y esas cosas? :)
SRP
Kada me neko pita ovih dana kako je u novom stanu 90% stvari koje izgovorim je vezano za Ikeu. Novi grad, novi stan, prazan stan, novi nameštaj, nova dekoracija... i svi putevi vode u Ikeu. Iako sada već imam sav nameštaj, uvek nedostaje neka sitnica i već znate gde na kraju završim. U Ikei se osećam kao u nekoj bajci i za to je sigurno zaslužna moja mama. Sećam se kako smo zajedno išle po sličnim prodavnicama kada sam bila mala i umesto da mi bude dosadno, ja sam se osećala kao u fabrici čokolade. Ulises je poneo foto aparat kada smo otišli u Ikeu pre neki dan tako da su današnje slike odande. Bilo je jako zabavno pozirati među namešstajem i u novom i drugačijem okruženju, a ljudi su čak mislili da smo se slikali za novi katalog :D A ja sam se samo osećala kao kod kuće :) Da li se i vama sviđa dekoracija stanova, Ikea i sve te stvari? :)

























Photos by Ulises

I wore:
Cardigan: New Yorker
Sweater: Tally Weijl
Pants: H&M
Clutch: old
Boots: Deichmann
Scarf: Primark
Nails: Astor - Crystal Blue
Share:

55 comments

  1. Uvek imaš lepe tekstove koje volim da čitam, ali danas si prevazišla sebe. Tako sam se ismejala da je to neverovatno, zapravo srećni izraz lica imam sve vreme. Jako mi je drago što ste u toj fazi, mislim da je potpuno sjajan i jako lep period.

    Slikanje za novi katalog, pa kako drugačije :D?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Srce mi je puno kad znam da neko stvarno i čita ono što pišem mada za tebe već znam ;)
      E baš mi je drago da sam te nasmejala :D
      I da, ova faza je mnogo zanimljivija i opuštenija, skoro pa je sve normalno :D
      Koliko ih reklamiram na sve strane mogli bismo da se dogovorimo nešto :P

      Delete
  2. Your happiness is so evident on your face.. I get so happy when I visit furnishing stores.. You look fab as usual
    Please come and enter my $50 Persunmall giveaway.
    http://www.beingbeautifulandpretty.com/2013/12/persunamll-50-christmas-giveaway.html?m=0
    Kisses
    www.beingbeautifulandpretty.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, yes, the smiles are definitely not fake :D Thanks!

      Delete
  3. Posing at Ikea, That's brave of you :) But the final result looks so nice!!
    I'm my mother's daughter too (home decor is her true gift), but I don't like spending hours at that kind of stores xD My mom would stay in Ikea for days, if we let her :p

    http://mykindofjoy.blogspot.pt/
    Giveaway on the blog :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, I guess. Although I sometimes really hate when there are people staring at me, I somehow didn't give a damn :P And I knew I would like the result so here I am :D
      Well, your mom should definitely meet mine :D

      Delete
    2. nek gledaju ljudi zato oči i služe:) Meni je uvijek smiješno kako ljudi nekad gledaju samo kad se malo drukčije obuče čovjek, evo recimo malo se središ, umjesto farmerki neka lijepa haljina i odma kao da si sedmo čudo.

      Delete
    3. Potpisujem :-) Ali mislim da se tvoja `hrabrost` isplatila jer su ove fotkice divna uspomena i predivne su, jedna ljepsa od druge :-) Nama se napokon otvara Ikea na proljece pa necemo morati preko granice napokon :-) Naravno da sam i sama velika obozavateljica <3

      Delete
    4. @Ivana Dž. Da, baš to, ljudi su svuda isti očigledno, i ne daj bože da staviš šešir na glavu ili da si malo drugačiji, pa makar to bila samo haljina kao što kažeš, ali dobro, neka gledaju ;)

      @Ivana: Hvala ti, nisam uradila ne znam šta posebno ali sam toliko vremena provela u Ikei u poslednjih mesec dana da je prosto morao i post da padne :) Drago mi je da ćete dobiti Ikeu, stvarno je san snova, predivne stvari i još divnije cene ;)

      Delete
  4. Lovely pictures! This is a really cool idea for pictures :)

    x Maria
    Have a look at my newest Outfitpost
    featuring my new burgundy sweater

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, Maria! That's what I wanted, something different :)

      Delete
  5. Beautiful I would love to move to Ikea :D <3

    ReplyDelete
  6. Great post :-) I love IKEA! You are very pretty.

    Have a nice evening :-)
    xoxo
    http://vashionessa.blogspot.de/

    ReplyDelete
  7. I ja sam ista, obožavam gledati namještaj:) super fotografije kao i uvijek!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidim već koliko smo slične u nekim stvarima :)
      Hvala ti!

      Delete
    2. usput super ti stoji ta ležerna pletenica, obožavam takve frizurice.

      Delete
    3. Hvala, i ja volim i da ih nosim i da ih vidim na drugima :)

      Delete
  8. pues a lo tonto a lo tonto hace mucho que no voy

    besos

    ReplyDelete
  9. GREAT PICTURES IN IKEA!!!

    INTERNATIONAL GIVEAWAY IN MY BLOG!

    http://beharrean.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  10. Slike odaju utisak toplog doma, dekoracija je porodicna i novogodisnja. Ti si mi draga kao i uvek slatka, dobar dzember, a posebno mi se svidja ovaj irvas, tako bih ga stavila u svoje dvoriste! :) Uzivaj draga, srecno useljenje u novi stan, sve najlepse! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, da vidiš tek uživo :)
      Hvala ti puno, srce si! :*

      Delete
  11. I can clearly see from the pictures how happy you were! I love visiting Ikea, there is always something new or something that was missing form my house.x The pictures are gorgeous and indeed these could be pictures from Ikea's new catalog, you look great.x Love your sweater.
    xxxx
    Stephanie
    vidathings.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm glad you can notice that :)
      Everybody loves Ikea :D
      Thank you so much for your lovely words, I wish it was true :D ;)

      Delete
  12. Ikea es sensacional! y ademas de que venden comida barata y deliciosa :D
    xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siii, como se me olvidó mencionar la comida!? :D Además ahora te dan menús gratis hasta enero :D

      Delete
  13. I love love checking out Ikea.They have great stuff for great prices :) Good photos!!
    xx
    Style Of OzOz
    Style Of OzOz Facebook Page

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, they're absolutely amazing!
      Thank you! :)

      Delete
  14. Como me gusta ir a Ikea, me pierdo por alli,jiji. Tu muy guapa y con un look muy apropiado para pasar la tarde en Ikea.
    Bss guapa!!
    http://unvestidorconideas.blogspot.com.es

    ReplyDelete
    Replies
    1. A todos nos gusta, ¿verdad? :D
      Muchas gracias! :)

      Delete
  15. What a fun and lovely post and photos :) I like your outfit and your hair.
    I love Ikea too! They always have great stuff for home and decorations.

    noradulce.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm glad you like it, dear :)
      Yes, Ikea is amazing, everybody loves it :D

      Delete
  16. Amazing outfit, love every bit of it.
    And your outfit is gorgeous.

    http://www.jollychic.com/?a_aid=SIRIUSIT

    ReplyDelete
  17. love Ikea, great stuff and the prices are good!
    lovely photos! take a look at our blog?so we can follow
    http://www.we-heart-fashion.com

    ReplyDelete
  18. Wonderful pictures!!! Everything looks so cozy with you!!!!
    I love all this wonderful photos!!!

    Kisses from Istanbul,

    www.brandator.tv

    ReplyDelete
  19. Divan post, kao i uvek ispracen lepim fotografijama ;)

    I ja sam zaludjenik uredjivanjem enterijera ;) Uvek mi nesto nedostaje i obozavam da posecujem takva mesta. Nazalost, kod nas nema Ikee, ali nesto se suska da ce nas obradovati uskoro ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :)
      Znam, baš bi bilo lepo, Ikea je stvarno pun pogodak! :)

      Delete
  20. Raj, naročito za žene :) Savršene fotke kao i uvek, uživala sam :)

    ReplyDelete
  21. they have so many cute stuff. I love IKEA too

    love
    Ewelina
    xxxxxxxxxxxxxxx
    chiclifestyleofewelina.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Potpuno te razumem, i ja obozavam Ikeu :) Kada sam van Srbije i imam vremena obavezno svratim po neke sitnice za stan :)

    ReplyDelete
  23. Hahaha bas sam se nasmejala! I ja imam takav izraz lica kada sam u prodavnici nameštaja! :D Jao IKEA :heart:

    ReplyDelete

© Fashion Abejita | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig