May 5, 2014

Get up, dress up & show up!

ENG
No matter how you feel, get up, dress up and show up! I'm just quoting Paulo Coelho and I'm going to explain you why. You know when you have to be out all day and you're about to have flue? Well, that's what happened to me a few weeks ago and I even managed to take photos, because the blogger work never stops, right? :P Obviously, I wanted to feel as much comfortable as I could but still look nice. A pair of jeans, flats, basic top and cardigan, similar colors, blue in this case and voila!
ESP
No importa como te sientas hoy, levántate, vístete y sal a brillar! Me estoy acordando de esta frase de Paulo Coelho y ahora les explico porqué. Todos tenemos esos días cuando estamos a punto de coger un vuris o estar malos y tenemos que estar todo el día fuera. Ese fue mi caso hace unas semanas y encima conseguí sacar unas fotos porque el trabajo de bloggera nunca para, ¿verdad? :P Obviamente, quería sentirme cómoda pero bonita así que cogí unos vaqueros, camiseta básica y rebeca de un color parecido, una mezcla de azules en este caso y voila!
SRP
Bez obzira kako se osećaš, ustani, obuci se i pojavi se! Citiram Paula Koelja a sada ću da vam objasnim i zbog čega. Znate one dane kada malo nedostaje da se razbolite ili vas je već napao virus a morate da provedete ceo dan van kuće? To se meni desilo pre nekoliko nedelja a na kraju sam čak uspela i da se uslikam jer blogerski posao nikada ne prestaje, zar ne? :P Sasvim logično, želela sam da se osećam udobno ali da i dalje izgledam lepo i pristojno. Farmerke, baletanke, jednostavna majica, džemperak u sličnoj boji, u ovom slučaju plavoj i voila!

















Ph. by Ulises

I wore:
Cardigan: H&M
T-shirt: Mango
Jeans: H&M
Bag: Primark
Flats: N&S
Sunglasses: MiniInTheBox
Necklace: from Turkey
Share:

31 comments

  1. Estás guapisima!! :)

    http://maybettonight.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  2. so true , dressing up and going out always makes things good.
    sorry about your flue, u look nice and comfy in blue though
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Definitely!
      Well, life isn't all roses... thanks :)

      Delete
  3. Pues lo lograste estas y sos muy bonita ,los zapatos preciosos y el bolso me encanta ! Hoy es para mi uno de esos días ,mucho dolor de cabeza (que se valla pronto ja ) besos

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muchas gracias! :)
      Oh, lo siento, que mejores pronto!

      Delete
  4. Draga divna si, ne daj se jaca si ti od virusa. Znam, samo blogeri to najbolje razumeju! :) Ljubim te! :) Moram da te pitam kako namestas da ti bude ovakav format slike? Kupila sam nov fotoaparat ali ne mogu da nadjem taj format! :) :**

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :) Bilo pa prošlo ;)
      Format slika podešavam u Paint-u tako što u opciji gde se podešava veličina slika, kliknem na opciju pixels, ukucam 640px za horizontalnu dimenziju i tako svaku sliku. E sad, ta mera konkretno odgovara mom blogu i dosta sam isprobavala dok nisam došla do toga. Ja ti savetujem da probaš npr. isto sa 640px pa na osnovu tog broja ćeš videti da li ti treba nešto manje ili veće. Jako je jednostavno iako možda ne deluje tako. Tu sam ako ti treba nešto ;) :*

      Delete
    2. I zaboravih da spomenem da kad se slike postave na blog, stavljaš ih u "original size" da bi imalo efekta ;)

      Delete
    3. Hvalaaa puno draga, sve cu to uraditi sto si mi rekla. Nadam se da cu uspeti u tome! :) Jel to nema veze iako nije u pitanju profesionalni fotoaparat? Kupila sam za sad *amaterski* profi aparat! :) :***

      Delete
    4. Nema na čemu, nadam se da sam od pomoći ;)
      Nema veze sa aparatom, naravno bolji aparat će samo doprineti i boljem kvalitetu slika, a veličinu fotografija ti podešavaš sama posle...

      Delete
  5. Svidja mi se outfit, opusten, casual. :) Fotke vise necu da hvalim, udavicu te pohvalama.

    ReplyDelete
  6. Baš si slatka! nikad ne bi rekla da je bila neka viroza u pitanju, izgledaš svježe, a i odjeća mi se jako sviđa (preslatke baletanke).

    Kad se sredimo automatski se i osjećamo i bolje, pa to itekako ima smisla...tako da razumijem i žene koji se vole i našminkati kad su pod gripom, iako meni šminka nije jača strana, više sam sklona tome da se razveselim odjećom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, Ivana :) Pretpostavljam da se ne vidi ali sebe uvek vidimo drugim očima...
      A ja volim da se i našminkam i obučem, ništa speciajlno ali toliko da izgledam lepo samoj sebi i da na bilo koji način ulepšam te bezvezne trenutke, naravno ako baš moram da izađem, a kad god mi nije dobro setim se Fride Kalo i koliku je ona pažnju posvećivala izgledu čak i dok je bila u neuporedivo gorim uslovima ;)

      Delete
  7. Ni virus ti ništa ne može, lepa si kao i uvek :) Outfit je baš po mom ukusu! Lidija <3

    ReplyDelete
  8. Predivno! Odličan post i prelepe fotografije! Pratim te na Bloglovin-u, GFC-u i Fejsbuku. Nadam se da ćeš pogledati i pratiti moj blog! :) xoxo

    Novi post.. :)

    http://lavieenrosemp.blogspot.com/2014/05/it-was-rainy-sunday-afternoon.html

    ReplyDelete
  9. I bolesna izgledas odlicno! Boje su divne kao i baletanke! x

    ReplyDelete
  10. Kombinacija baš po mom ukusu :)

    ReplyDelete
  11. In the last few pictures you actually look a little bit tired sweety! Hope you're feeling better now.
    And cute casual look! Love your sunglasses :)

    http://mykindofjoy.blogspot.pt/

    ReplyDelete
    Replies
    1. I know and I'm glad you're honest ;) Yes, it was few weeks ago so hopefully won't happen any time soon! Thanks :)

      Delete
  12. Slažem se s g. Paulom ali ja nekada jednostavno ne mogu! Drago mi je da si ti tada uspjela i "napravila" odličan posao! Torba i balerinke su divni! Pusam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ni ja uglavnom, ali tog dana se tako ispostavilo a i širenje optimizma nie na odmet :P Hvala ti :*

      Delete

© Fashion Abejita | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig