Jun 9, 2014

Tossa de Mar #2 + Giveaway Winner!

ENG
Tossa de Mar, same day and different look for going out for a dinner. It was something between day and night when these photos were taken and I just love soft light and tranquility in that time of the day. Heels were interesting choice for rocky medieval streets but a girl needs to complicate her life, right? :P I also want to announce the winner of my giveaway. It's Ivana from blog 5 foot 7 and bambi eyes. Thanks to everybody who participated and I hope to see you again in another giveaway! :)
ESP
Tossa de Mar, el mismo día y un look diferente para salir a cenar mientras se ponía el sol. Me encantan esos momentos por la luz suave y la tranquilidad que se respira. Tacones fueron una opción interesante para callejones mediaveles, pero las chicas tenemos que complicarnos la vida, ¿verdad? :P También quería anunciar la ganadora del sorteo que hice. Ella es Ivana del blog 5 foot 7 and bambi eyes. Muchas gracias a todas que habéis participado y espero veros de nuevo en próximos sorteos! :)
SRP
Tosa de Mar, isti dan ali druga kombinacija za odlazak na večeru u vreme sumraka. Obožavam taj deo dana jer svetlost nekako mekša i oseća se mir. Štikle su bile zanimljiv izbor za srednjevekovne ulice posute kaldrmom ali mi devojke moramo sebi da komplikujemo život, zar ne? :P Takođe sam htela da objavim pobednicu nagrađivanja koje sam organizovala. To je Ivana sa bloga 5 foot 7 and bambi eyes. Hvala svima vama koje ste učestvovale i nadam se da se vidimo i nekom sledećom prilikom! :)


 Ph. by Ulises

I wore:
Jacket: Heart & Soul
Shirt: Mango
Skirt: H&M
Bag: Mango
Heels: H&M
Bracelet: Born Pretty
Share:

33 comments

  1. tako mi je drago što je Ivana pobijedila!:)
    Odjevna kombinacija je savršena, možda je malo zakomplicirala život, ali zato se boje tako divno slažu, elegantna je i divna! Volim cipelice u bojama,a ove plave štikle su baš slatke...kombinacija plave i bijele mi je klasik i strašno mi se sviđa ta suknja:) a tek traper jakna! kao što rekoh, savršeno!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, naša draga Ivana :)
      Hvala ti, baš mi je drago što si se sviđa, i meni je ta kombinacija klasik a suknjica je kriva za te boje :) I zaboravih da pomenem da se veče završilo uspešno, u baletankama :D

      Delete
  2. lovely photos, it gives you a lot of this outfit. The color of the shoes is amazing
    www.chilishake.it

    ReplyDelete
  3. Bellísima ,me encanta la falda y como la has combinado ,me paso ayer domingo de tacos por calles y veredas de piedras jaja solo nosotros !!! besos y buen lunes

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaja, estamos sincronizadas :D Me alegro que te guste :)

      Delete
  4. amazing skirt and heels!
    kisses
    http://www.milanotime.net

    ReplyDelete
  5. I'm so in love with that skirt of yours. It really is beautiful :) And I get that you chose heels for that streets. Girls will always be girls :p

    Congrats to the winner :)

    ReplyDelete
  6. really love your skirt
    unconventionalsecrets.blogspot.it

    ReplyDelete
  7. Really like the soft and elegant feel of the look . How did you managed those sexy heels on rocky road girls.!!
    Do enter my Zarop Summer Dress Giveaway
    http://www.beingbeautifulandpretty.com/2014/06/giveaway.html

    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. A girl needs to do what a girl needs to do :P Thanks :)

      Delete
  8. Me encantan los looks en azul :3

    http://labloguerapelirroja.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Zgodna i lep dezen suknjice draga. Preslatkaaaa! :) :****

    ReplyDelete
  10. Evo me! Hvalaaaaa, još jednom hvala! :) Baš sam :)
    No, krenimo na "posao" i prokomentirajmo kombinaciju! Kratko i jasno, divna! Ovo mi jedna od dražih u zadnje vrijeme. Obožavam plavu i kada je vidim ovako divno iskombiniranu , ne mogu ostati ravnodušnom. Ne samo da mi se sviđaju odjevni komadi već i tebi sve to tako lijepo stoji, a ove fine salonkice (za kojima i dan danas plačem jer ih nisam pravovremeno kupila) su pravi šećer na kraju! Divna!
    Što se tiče žena i cipela i kompliciranja života... nikada neću zaboraviti svoj maturalac. Bili smo u Grčkoj i ja sam na razgledavanje Mikene obula neke klompice na petu. Nisam imala pojma da je to brdo i još onaj glatki, izlizani kamen... na kraju me pola razreda "nosilo" dolje... baš mi je bilo neugodno! :

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja :) I nema na čemu ;)
      Znači baš sam izabrala dobar dan za ovu kombinaciju, drago mi je da ti se sviđa :) A cipelice bi trebalo da nađeš negde, ja sam ih često viđala na raznim mestima, pojaviće se već ;)
      Haha, tako si me nasmejala, zamišljam te, Mikena je valjda najgore moguće mesto za takve poduhvate :D

      Delete
  11. pero que guapisima!!! me encanta la falda y como combina con la cazadora vaquera :)
    genial tu look, un besoteeee enormee reina!!!! ^.^

    http://baulderaquel.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Stunning skirt Miss! Love the denim jacket too! Very cool outfit!
    XO
    Jeanne
    http://fashionmusingsdiary.blogspot.fr

    ReplyDelete
  13. Mnogo mi se sviđa suknja, ima tako zanimljiv dezen i boje.
    Najviše mi se sviđa ona 'sepia' slika.
    A to štikle mi je poznato, ni ja nekad ne mogu da odolim pa ih obujem u šetnju, mada gledam da odaberem neke manje, kao što si i ti, vidim :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je :) I meni je ta slika omiljena :) Pa da, nekad se moramo pomučiti, ne može se živeti u patikama :D

      Delete
  14. me encanta Tossa de Mar y me e ncanats tu jajajja este look es perfecto te sienta genial;-)
    un besazo
    Visit my blog: Tu Nuevo Look

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jajaja, qué graciosa! :D Gracias, guapísima! :)

      Delete
  15. OMG gorgeous skirt, shoes and bag <3

    Thank you for stopping by my blog :)

    Maybe you have time to see my new OOTD post: Floral Frenzy


    Love
    Akanksha

    ReplyDelete
  16. Hola guapa!
    Que mona y elegante, un look muy chic
    La falda es preciosa
    Un besazo

    ReplyDelete
  17. Replies
    1. Muchas gracias, me alegro que te guste! :)

      Delete
  18. Love the skirt!!!

    ReplyDelete
  19. Pero que guapa, me encanta la cazadora.
    Un beso Tijana :)

    ReplyDelete

© Fashion Abejita | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig