Jun 13, 2014

L'Amour Toujours

ENG
I'm a sucker for languages, in professional and every other way. I speak 3 of them and kind of understand and learn a few more. However, when it comes to French I'm not there yet. I know typical words and that's it. But for some reason I love French words in clothes, home decor etc. If you're French that probably sounds ridiculous but a little bit of French gives that je ne sais quoi, something that says "I'm chic and I don't care" :P Does it happen to you as well or I'm just weird? :D Well, here is my "French" sweatshirt, ripped jeans that I've been wearing so much that probably will end up torn apart any time soon, heels to freshen up that casual feel and messy bun. Enjoy the weekend! :)
ESP
Soy una adicta cuando se trata de idiomas, es mi profesión y algo que forma una gran parte de mi vida. Hablo 3 idiomas y quizá puedo decir que entiendo o por lo menos intento aprender unos cuantos más. Sin embargo, cuando se trata del francés, aún no estoy ahí. Conozco las palabras típicas y ya está pero por algún motivo me encanta cuando hay palabras francesas escritas en ropa, decoración de casa, etc. Sí sois franceces esto seguramente suena ridículo pero un poquito de francés da ese je ne sais quoi, algo que dice, "Soy chic y no he hecho nada para conseguirlo" :P ¿Os pasa a vosotras también o soy un bicho raro? :D Aquí está mi sudadera "francesa", vaqueros rotos que un día de estos acabarán totalmente rotos porque me los he puesto mil veces ya, tacones para refrescar el look y moño desenfadado. ¡Qué disfrutéis mucho del finde! :)
SRP
Ja sam zaluđenik za jezike, i u profesionalnom i u svakom drugom smislu. Govorim 3 jezika a na neki način razumem tj. pokušavam da naučim i još neki. Međutim, što se francuskog tiče, nemam čime da se pohvalim. Znam nekoliko tipičnih reči i tu se završava cela priča ali npr. obožavam kad odeća, dekoracija za kuću itd. imaju francuske natpise ili reči. Ovo bi Francuzima verovatno delovalo besmisleno  ali nekako mrvica francuskog daje malo tog je ne sais quoi, nešto kao "Danas sam šik i baš me briga za sve" :P Da li se i vama to dešava ili sam ja samo čudna? :D Sada vas čeka moj "francuski" duks, pocepane farmerke koje će se skroz pocepati ovih dana ako ne prestanem da ih nosim, štikle da  malo osveže kombinaciju i "neuredna" punđa. Uživajte u vikendu! :)

Ph. by Ulises

I wore:
Sweatshirt: H&M
Jeans: H&M
Bag: H&M
Heels: Zara
Sunglasses: Firmoo
Bracelet: Claire's


Share:

36 comments

  1. Učila u osnovnoj 5 godina, a sve što znam da kažem je kako se zovem i pitam tebe za ime :D.
    Ima francuski u sebi to nešto :), nisi čudna. Svidja mi se kombinacija skroz :)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa kao nemački i ja :D
      Ima, ima :)
      Hvala ti!

      Delete
  2. I love this chic, casual outfit <3 You look pretty!

    ReplyDelete
  3. Odlicna kombinacija :-)
    Dopada mi se frizura, divno ti stoji tako ! xoxo

    NEW POST
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2014/06/silver-lake.html

    ReplyDelete
  4. to danas sam šik i nije me briga mi je nekako esencija tog pariškog nonšalatnog štiha i mislim da je to ono što većina ljudi misli kad priča o nekom pariškom izgledu...to je nekakva elegancija, ali na opušteni i prirodni način...nekako kao i ova odjevna kombinacija:)

    I meni je francuski jako zanimljiv iako ga ne poznajem dobro...dosta jezika mogu razumijeti iako ih ne govorim, ali ne i francuski...kada su dva francuska turista sjedila iza mene u busu moram priznati da ih ništa ama baš ništa nisam razumijela...ali zato volim slušati pjesme na francuskom i gledati njihove filmove...jezik im je nekako čaroban:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa da, to je to :)
      Isti slučaj, apsolutno ga ne razumem, ponekad mi neka reč deluje poznato zbog španskog i engleskog ali to je sve. A jeste čaroban i obožavam francuske filmove :)

      Delete
  5. Draga jako mi se dopada ovaj france sik u tvom stilu :) Stoji ti tako modno i dobrooo ;) Samo napred za jezike, podrzavam te! :) :) Divnaaaaaa si! :) :********

    ReplyDelete
  6. Blago tebi, meni jezici baš nešto i ne idu. Sad ponovo učim engleski, iznova i iznova. A sve bih dala da znam bar 2 jezika dobro. Inače, ova tvoja kombinacija mi se jako dopada ali meni npr ne bi palo na pamet da obujem štikle i duks. A drago mi je što ti jesi, stoji ti odlično i pokazala si da može drugačije :) Lidija
    P.S. I punđa ti super stoji <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa ne ide sve svakome ali bar se trudiš dok neki samo kukaju što ne znaju a ne rade ništa po tom pitanju...
      Drago mi je da ti se dopada kombinacija, sasvim spontano sam došla na tu ideju pa eto rezultata :)
      Hvala ti <3

      Delete
  7. Super je, sve mi se sviđa <3 Ni ja nemam pojma francuski, a volela bih da znam bar nešto. U pravu si, francuski natpisi daju neku šik notu svemu, čak i natpis za toalet zvuči glamuroznije :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, u pravu si :D Drago mi je da se slažemo :)

      Delete
  8. Savršeno si dočarala francuski šik ovom kombinacijom!

    ReplyDelete
  9. You look lovely as always :) gorgeous jeans n shirt

    Thank you for your wonderful comment on my earlier post :)

    Maybe you have time to read my new post: New Find + Contest

    Love
    Akanksha

    ReplyDelete
  10. que bonita que es tu sudadera, a mi tambien me encantan las frases en frances :)
    un besoteee enormee reina!!!

    http://baulderaquel.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Je, francuski je divan kao uostalom i svi romanski jezici... ako mene pitaš, nema ljepših jezika od romanskih! Ipak, nekako ga nikako ili vrlo teško mogu povezati s npr. talijanskim (kojeg sam jednom znala jako dobro, sada nažalost puno manje) ili kojim god. Preko talijanskog ( i teen zaluđenosti Enrique Iglesiasom :)mogu skoro sve razumijeti na španjolskom (u gramatiku ne ulazim) ali francuski mi nikako "ne ide" :)
    No, kako god, krajnje je prikladan kada se koristi na majicama i inim odjevnim predmetima! Dakle, meni si ovdje totalno svjetska! baš si mi tako casual a tako cool... onako... baš me briga kako izgledam, obukla sam prvo šta mi je palo pod ruku a izgledam za past u nesvjest... e, tako mi izgledaš,a meni je to uvijek san tako da... sve ti je jasno! :)
    Brate mili, kada ja krenem sa svojom strujom svijesti, mislim da bi me i Joyce teško pratio :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, koji si ti genije! :D Ne znam za Joyce-a ali ja te odlično pratim :D I slažem se, romanski jezici su ipak nekako numero uno, a vidim da francuski nikome ne ide ovde :D I hvala ti puno, znam šta hoćeš da kažeš a to nije lako postići. Jako mi je drago što misliš da ja jesam ;)

      Delete
  12. Love the look <3

    ReplyDelete
  13. Super fun, casual and cool!

    xo

    ReplyDelete
  14. me encanta la sudadera y la verdad que los mensajes en frances como que tienen un toque chic y romantico

    besos
    ♥Nshantel By Tamara♥

    ReplyDelete
  15. Ne znam ni rijec francuskog, ali sve mi djeluje tako prefinjeno :) Super si ovo iskombinovala!

    ReplyDelete
  16. También me encantan los mensajes escritos en Francés ,pero me pasa que no me gusta escucharlo cuando hablan jaja no se porque yo de idiomas nada pero bueno !
    La sudadera es hermosa me encanta ,un look precioso !! besos

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaja, qué gracioso :D Pero sí, te entiendo :D
      Me alegro que te guste! :)

      Delete
  17. My our outfits looks comfy and chic at the same time. Love the shoes, they complete the look

    ReplyDelete
    Replies
    1. That's usually what I wear most ;) I'm glad you like it :)

      Delete
  18. Ovo mi je jedan od tvojih najboljih outfita, savrseno! Torbica mi je preslatka :) Govorim 4 jezika, 2 "nabadam", a isla sam na kurs francuskog jako kratko tako da mi je zelja da ga sto prije savladam. Inace, obozavam francuske filmove. Smatram da koliko jezika znas toliko vrijedis! x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno, baš mi je drago! :) I takođe mi je drago što i ti znaš i voliš jezike i potpuno se slažem sa poslednjom rečenicom, To je jedno tako veliko bogatstvo da ne znam sa čim bih ga uporedila ali razumeš me već... I meni su super francuski filmovi :)

      Delete
  19. Amazing casual look! I love it. I love French words as well :)

    noradulce.blogspot.com

    ReplyDelete

© Fashion Abejita | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig