Jun 11, 2014

Tossa de Mar #3 - a gem in the Mediterranean

 ENG
Today's photos pretty much speak for themselves and there are a lot of them so I'm gonna be quick. Just do me a favor and visit this place, you'll thank me later. But first let me take you there virtually. Enjoy! ;)
ESP
Las fotos de hoy hablan por si mismas y hay muchas así que voy a ser rápida. Solo hacedme un favor y visitad este sitio, os va a encantar. Pero primero os llevo a este viaje virtual. ¡Qué disfrutéis! ;)
SRP
Mislim da današnje slike govore same za sebe i ima ih dosta tako da ću biti brza. Samo mi učinite uslugu i posetite nekad ovo rajsko mesto, zahvalićete mi kasnije. Ali prvo pođite samnom na ovo virtualno putovanje. Uživajte! ;)

Ph. by Ulises

I wore:
Cardigan: Shana
Top: non branded
Pants: H&M
Clutch: H&M
Flats: H&M
Sunglasses: MiniInTheBox
Watch: Born Pretty
Body chain: Born Pretty
Share:

41 comments

  1. I love the yellow cardigan. Such a bright, cheerful colour :)

    ReplyDelete
  2. wow amazing pics! What a great location! love your look too <3
    kisses
    http://www.milanotime.net

    ReplyDelete
  3. Un paraíso ,bello lugar ,las fotos hermosas ,precioso look !!!! besos

    ReplyDelete
  4. So true, the pics and the place speak for themselves
    I am noting down all the places you vist in my planner for when I visit your country
    The outfit has a hippy feel and love it.
    Great pants
    Last two days to enter Zarop Summer Dress Giveaway
    http://www.beingbeautifulandpretty.com/2014/06/giveaway.html
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. In that case you have to stay at least one month :D I'm glad that these posts inspire you ;) Thanks!

      Delete
  5. Wow!! These pictures have such beautiful colors. What a beautiful place. You're so lucky :)

    Love that little infinity belt :D Pure love!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah, only 1 hour from Barcelona ;)
      I'm glad you noticed it :D

      Delete
  6. Mooreee! :) Vidim da ti je vetar opet mrsio kosu i ometao slikanje ali to ni malo ne utiče na savršenost fotografije. I, da, ja ti se odmah mogu zahvaliti na virtuelnom putovanju <3 Lidija

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, moreee! :) Joj, jeste, ne volim nikako vetar ali nekad zahvaljujući njemu slike stvarno ispadnu zanimljive :D
      Nema na čemu ;)

      Delete
    2. A pa ja se definitivno moram vratiti tamo. Ovo je predivno!♥ Španija je predivna.
      I vas dvoje ste mnogo slatki.
      Tanja

      Delete
    3. Da, moraš :D
      Hvala puno, Tanja :)

      Delete
  7. Joj kako ti zavidim da svim tim putovanjima...prelepo. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni ovo i nije putovanje jer je na samo sat vremena razdaljine, ali da, to je to :D Hvala

      Delete
  8. Wonderful photos and you look fabulous <3 I wish I was there, seems like an amazing place!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much :) And yes, the place really is amazing!

      Delete
  9. koje predivno mjesto:)! Moj se muž neki dan našalio kad se popravi ekonomska situacija u Španjolskoj da selimo u Barcelonui tražimo tamo posao:) e nije da bi se previše bunila, pogotovo što ima ovakvih bisera u blizini, a i grad po sebi je prekrasan (koliko se sjećam).

    Fotografije su tako divne...točkno se osjeti ta atmosfera mediterana....posebno mjesto čini mi se:)

    Kombinacije je baš po mome guštu...žuta boja koju jako volim...leopard uzorak...divota:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. *kombinacija ( ne znam što mi je u zadnje vrijeme s tipfelerima)

      Delete
    2. Jao, dođi! :) Ne bi se bunila sigurno :)
      Jeste, mesto je stvarno nešto posebno, definitivno jedno od najlepših koje sam videla. Otišla sam bez ikakvih očekivanja i kad nisam pala u nesvest od lepote :D
      Hvala ti, drago mi je da je i kombinacija po tvom ukusu :)

      Delete
  10. Nemam reci kakve slike, znaci vise mi draga glupo da te hvalim ali stvarno je tako. Sve si bolja i bolja, i samo tako nastavi napredddddd! :) :) <3

    ReplyDelete
  11. You look fantastic in this outfit!

    ♥ Oxana
    O X A N A  M.U.A makeup blog NEW POST!!! BOHO PEACHES!
    Bloglovin | Facebook | TumblrInstagram

    ReplyDelete
  12. que preciosidad de sitio!!!!! las fotos son una preciosidad y tu ibas monisima, me gusta mucho como combina el color mostaza con el leopardo :)
    un besoteeee enormeeee reinaaa!!!!!

    http://baulderaquel.blogspot.com.es/2014/06/mandarina-sweet-top-matilda-de-peace.html

    ReplyDelete
  13. Kako li ste vas dvoje fashionable par :) Divna kombinacija a o fotkama da ni ne govorim. Volim leo kao sto znas, volim i boje (zuta mi je u zadnje vrijeme jako srcu mila iako sam je mrzila nekad :) tako da mi je kombica divna! Mjesto izgleda carobno...dibna je ta Spanjolska! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slično se sličnom raduje :D
      Znam, znam, rekla sam ti da ćeš ga videti i kod mene ;) Ja sam oduvek volela žutu osim te senf nijanse ali sada valjda volim sve boje :D
      Ih, i više nego divna! :)
      Hvala ti! :*

      Delete
  14. I love the yellow cardi, it'so pretty. And the styling is great.
    That place seems amazing!

    xo

    ReplyDelete
  15. Amazing cardie! Looks rad with the leo pants!
    XO
    Jeanne
    http://fashionmusingsdiary.blogspot.fr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks. Yes, I wanted a pop of color, so... :)

      Delete
  16. Realmente parece un lugar precioso y mágico.

    http://labloguerapelirroja.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Wonderful pics , love your outfit
    unconventionalsecrets.blogspot.it

    ReplyDelete
  18. que fotos mas bonitas

    besos
    http://nshantel.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  19. These pictures are beautiful! I would love to be in a place like that right now :)

    ReplyDelete

© Fashion Abejita | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig