Oct 12, 2015

Pueblo Español #2


It was surprisingly hot that day. All the mosquitoes that I luckily escaped during the previous months, managed to bite me that afternoon. I even almost fainted (thank you my low blood pressure :p) because the temperature and everything was so unnatural. However, I didn't want to leave. I wanted to stay a bit more in this little oasis in the heart of Barcelona, Pueblo Español (Spanish Village), a replica of different parts of Spain in the open air, that makes you feel like you traveled when you actually didn't. Maybe you remember this post and my first visit to this place? :)

Esp
Ese día hizo un calor horrible. Todos los mosquitos que conseguí engañar durante los últimos meses, decidieron vengarse de mí esa tarde. Casi me desmayé al final (tengo la tensión baja), porque todo fue tan raro, el tiempo me sentó fatal. Pero no quería irme. Quería quedarme un ratito más en esta pequeña oasis en Barcelona, el Pueblo Español, que en realidad es una réplica de diferentes partes de España. Todo está al aire libre y da la sensación de un viaje lejano sin irse de la ciudad. ¿Quizá os acordáis de este post y de mi primera visita a este lugar? :)

Srp
Bio je to možda najtopliji dan u poslednjih par meseci. Svi komarci od kojih sam se uspešno odbranila tokom leta, rešili su da se osvete tog popodneva. Čak sam se i umalo onesvestila (hvala ti moj niski pritisku :p) jer je jednostavno bilo neizdržljivo. Ali nisam htela da idem kući. Htela sam da odem tamo gde sam se uputila, da ponovo vidim tu malu oazu u srcu Barselone, Pueblo Español (Špansko Selo), što je zapravo replika raličitih delova Španije na otvorenom i mesto zbog kojeg vam se čini da ste otputovali daleko, a da pritom niste napustili grad. Možda se sećate ovog posta i moje prve posete ovom mestu? :)


I wore:
Dress: Primark
Bag: Paco Martínez
Wedges: Sfera
Bracelet: non branded
Share:

63 comments

  1. Your photos are magical, and really lovely.

    ReplyDelete
  2. Ajme meni kako je tu lijepo...ma šta lijepo, predivno je :) Tvoja famozna kosa i ovdje izgleda fantastično, ozbiljno imaš najljepšu i najzdraviju plavu kosu koju sam valjda ikad na ikome vidjela :)) Divna haljinica i stvarno kad pogledaš moj i tvoj post netko bi rekao da živimo na dvije različite strane svijeta kao što si i rekla, ja ovdje sva zamotana u slojeve, čizme i džempere, a ti još uvijek u tim preslatkim lepršavim kombinacijama :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste, nekad ni sama ne verujem u kakvom gradu živim :) Hvala ti na komplimentu za kosu :) E jeste, vidiš i sama :D A zapravo klima uopšte nije nešto drugačija nego tu kod tebe generalno, negde ovde nekako sve okasni u poslednje vreme...

      Delete
  3. E ovo je nešto što se mora vidjeti uživo, kad-tad, stavljam na popis...zaljubljena do ušiju. <3 <3 Fotografije su savršene, magične, a ti si kao i inače predivna. :)) Haljinica je preslatka, zavidim i na njoj i na vremenu...ovdje je brrrrrr i #nomegusta. :/ Radije bi da se vrate svi komarci koji su me ovog ljeta ispikali nego da mi je zima. :D
    Oh, mogle bi i o tom niskom tlaku, još jedna takva ovdje. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mora, stvarno je divno a nije tipična turistička atrakcija ;) Hvala ti puno draga moja :) I ovde će polako mada ne još baš tako, ali zato osećam da ću posle na proleće čekati sto godina :/ Haha, pazi kada nisam ni sumnjala :D ;)

      Delete
  4. Ovo mesto je mnogo lepo, ljibicaste saksijice su odlicne. Skroz te razumem za nizak pritisak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, neki je potpuno drugačiji ambijent :) Znači i ti ;)

      Delete
  5. Really love the look :3

    Ana ♥
    http://aruivablog.blogspot.pt/ N/POST

    ReplyDelete
  6. Kroz ove postove i mi definitivno putujemo sa tobom kroz Španjolsku! Prekrasno :***
    http://lafdiary.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Sreća pa se nisi onesvestila inače ne bismo mogli da uživamo u ovako lepim fotkama :)
    Pozdrav od drugarice po nikom pritisku hahaha...L.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ne dam se ja :D
      Vidim da ću morati da osnujem neko udruženje nas blogerki sa niskim pritiskom haha ;)

      Delete
  8. Stvarno je carobno. Posetila sam Barselonu, na zalost jednom i to pre jedno 6 godina a nadam se da cu imati prilike opet jer je stvarno divan grad. Haljina je prelepa i toliko se uklapa u to sareno cvece...divno! Vredelo je izdrzati :)

    Adela Acanski

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, Barselona zaslužuje konstantne posete :) Nadam se da ćeš imati prilike da se vratiš. Hvala ti puno! Vredelo je, da! :)

      Delete
  9. Another stunning place. You look so beautiful dear and I am loving this off the shoulder dress :)

    RedLip&Love

    ReplyDelete
  10. Kao i uvijek jako si ženstvena i lijepa! Znaš da volim haljinice i baš sam uživala u brojnim haljinicama koje si nam pokazala ovo ljeto. Ova je nekako baš romantična...puštena kose lijepo ide uz nju. Ja uvijek volim vidjeti puštenu kosu, samo moja se brzo masti pa barem par dana u tjednu mora biti skupljena:).

    Ova lokacija mi je posebno draga, sjećam se prvog posjeta....bajno mjesto i magične fotografije!


    ReplyDelete
  11. p.s. kod nas su danas bile sve četiri sezone, prvo hladnoća da sam nosila zimsku jaknu, onda jesen, pa na kraju sunce upržilo pa sam se skoro onesvijestila u autu, a maloprije mi je muž po kući tražio tablete protiv komaraca..tako da nisi jedina koja se muči s komarcima....ovi zadnji su najgori!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :) Da, mislim da sam haljinice nosila gotovo svakodnevno i drago mi je što su ti se svidele :) Ovu sam našla skoro, mislila sam šta će mi sada, ali je bila jako snižena i jednostavno me je očarala i nosila sam je čak nekoliko puta, a delovalo je da će čekati proleće ili leto. Ja uglavnom nosim puštenu kosu jer sam već i spomenula, čini mi se, da me boli glava kad je vežem, a imam sreću da mi se ne masti nešto brzo, tako da funkcioniše :)
      Jao, potpuno te razumem, tako nekako je ovde sada, a komarci su stvarno nemogući u ovo doba godine!

      Delete
    2. da, mislim da sam čitala da rep izaziva glavobolju, zato često odabirem punđu.

      Delete
  12. love your dress, off shoulder style looks great on you
    Kisses,
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    ReplyDelete
  13. Unas fotos fantásticas. Me encanta tu look. El vestido es precioso
    Besos guapa

    ReplyDelete
  14. I ja sam kronicni niskotlakas stoga te razumijem... to je i jedan od razloga zasto nikako nisam ljubiteljica ljeta i vrtoglavo visokih temperatura :/
    Ah,;ja se uvijek iznova i iznova ne mogu nadiviti tvojoj kosi ♡ Haljinica je krasna, moj najdrazi kroj, a fotke carobne kao i uvijek! Prekrasna! :) ljubim

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa i ti! Još mi se nije javio neko sa visokim :D Meni najviše smeta kad je oblačno pred kišu, a kiša ne padne. E tad mi nema rešenja :/ Hvala ti, draga moja! <3

      Delete
  15. Love the outfit! Especially in the photo with the blue flowers, it makes a great contrast :D

    3200 degrees photography blog ♥

    ReplyDelete
  16. Que maravilla de lugar! Me encantan todas las fotos. El vestido es precioso. Besos guapa!

    ReplyDelete
  17. Oh, I hope that I'll visit Barcelona someday and I'll see this place on my own eyes, because it's so beautiful, I love it! What's more, you look so pretty in this dress, dear and you're so lucky when it comes to the weather in Spain! Here, in Poland is freezing cold (literally!, aww, can't wait till this cold ends! Hope you had great weekend, dear!

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. I hope you will :) Yes, we've been lucky with the weather so far, it's not that hot anymore, but it's certainly not cold :) Thank you so much, my dear <3

      Delete
  18. Qué bien te queda ese vestido, es muy sencillo pero elegante y los colores te favorecen mucho, veo que llevas unos zapatos muy cómodos, no como yo que voy a conocer sitios y siempre acabo sufriendo las consecuencias de los tacones,jajaj! Ojalá me convenza de una vez. Las fotos como siempre preciosisimas, y el Pueblo español muy bonito. Besos

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gracias, Carmen! :) Jeje, es que yo suelo andar mucho y con los tacones no puedo. Depediendo de los zapatos, puedo aguantar media hora, una hora o un poquito más, pero luego sufro muchísimo y en general, he aprendido mi lección jeje :) Me alegro que te gusten las fotos :)

      Delete
  19. Un look sencillo, pero resultón. En la naturalidad está el buen gusto! Besos

    http://petitetoileblog.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  20. Nice post. :) To be honest, I feel really jealous right now. It' so cold here...
    Have a great day. :)

    P&P style ♡ ☯ ☮ --- DIY --- fashion --- and more --- ☮ ☯ ♡

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you :) Oh, we're getting there as well but it's been so beautiful so far ;)

      Delete
  21. Saksije su prelepe, bas lep detalj. :)

    ReplyDelete
  22. Biljezim ovo za narednu posjetu Barseloni :) Divne fotke kao i uvijek!

    ReplyDelete
  23. Qué bonitas las fotos y el pueblo!! es típico español español :D... ttu como siempre preciosa, me encanta el vestido
    bss

    www.mipiache.es

    ReplyDelete
  24. Slike su ti fenomenalne :)

    Bacite pogled na moj blog i zapratite me, nova sam. Uzvraćam svima :)
    http://dejzi23.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  25. Es mi amor platónico esta ciudad, ya que aunque soy de España no he tenido el gusto de visitarla.
    Un besito guapa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pues en ese caso tienes que visitarla yaaa! ;)

      Delete
  26. Hope you had great day, dear friend!

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Look maravilhoso show de imagens amei, tenha uma semana abençoada.
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=EgeQXJjUpSQ
    Blog: http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/

    ReplyDelete
  28. love the pictures and you look really beautiful!!

    Lot of kisses,

    http://looking4theblacksheep.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  29. Ne zavidim nimalo na tim letećim gnjavatorima, ali sunca sam se već poželjela, ovdje su dani kišoviti i isti cijeli tjedan.. hoću onu lijepu jesen natrag! Bitno je da oni tebi nisu uspjeli pokvariti doživljaj :) Ova plava me pomalo i na Grčku podsjeća, a haljinica se idealno uklopila. Vidim ja da moram u Barcu što prije, mamiš me, opasno mamiš.. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. E to je moj problem sa jeseni, što ima takvih bezveznih perioda kojima nema kraja :p Nadam se da će prolepšati i kod tebe. Ovde već polako posustaje lepo vreme ali se drži kao :) Hvala ti! I da, Barsa i ja te čekamo! ;)

      Delete

© Fashion Abejita | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig