Oct 29, 2015

Why not?


I don't know about you, but I have a hard time whenever I have to make the transition from summer to winter wardrobe and vice versa. The problem is that there is a bunch of clothes and accessories that I can use whenever I want. Especially with this Mediterranean climate. Some of those items are the bracelets that I'm wearing today (herehere and here) - type PB10K31 for discount. Sea shells, pearls and ribbons. Something that would match many summer outfits, yet I wanted to make them wearable now in this transitional period that we're having in Barcelona. And to be honest, I just like them so much, that I want to wear them all the time. I just can't help myself when it comes to girly items and orange color that makes a great contrast with the atmosphere of these gardens.

Esp
No sé si os pasa a vosotros, pero cada vez que toca hacer el cambio entre la ropa de verano e invierno, hay tantas prendas y acesorios que creo que encajan bien en cualquier temporada. Sobre todo si como yo, vivís en la zona del clima Mediterráneo. Una de esas prendas son las pulseras que llevo hoy (aquíaquíaquí) - el código de descuento es PB10K31. Conchas, perlas y lacitos. Algo que pegaría muy bien con muchos outfits de verano, sin embargo, yo quería adaptarlas a esta época de transición que estamos teniendo en Barcelona. Además, la verdad es que las cositas dulces y femeninas son mi debilidad y me apetece llevarlas siempre. Otra cosa que me encanta estos días es el color naranja que forma un buen contraste con el ambiente de los jardines donde sacamos las fotos.

Srp
Ne znam za vas, ali ja sam jako neodlučna kada su nevažne stvari u pitanju, pa tako kad god treba da napravim promenu između letnje i zimske odeće, naiđem na gomilu stvari koje funkcionišu u bilo koje doba godine, naročito ovde jer je mediteranska klima dosta blaga. Npr. narukvice koje nosim danas (ovdeovdeovde) - ako se odlučite na kupovinu, ukucuajte PB10K31 za popust. Školjke, biseri i mašnice. Nešto što bi se savršeno uklopilo u većinu letnjih kombinacija ali ja sam htela da ih nosim sada u ovom periodu između toplih i hladnih dana, ali da budem iskrena, jako sam slaba na vesele i ženstvene detalje, pa mi zaista i ne treba poseban izgovor za njihovo nošenje. Takođe sam slaba na narandžastu boju koja danas pravi odličan kontrast sa parkom u kojem su nastale današnje fotografije.


:D :D :D

I wore:
Sweater: Primark
Skirt: Pimkie
Bag: H&M
Sneakers: Converse
Bracelets: Born Pretty - HERE, HEREHERE
(PB10K31 discount code)
Nail polish: Astor - Orange Daisy
Share:

44 comments

  1. Las pulseras son preciosas!! El suéter naranja te favorece muchísimo y las fotos una vez más...alucinantes!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muchas gracias! Me alegro que te guste todo! :)

      Delete
  2. very nice!

    _________________________
    perfect look
    blog.justynapolska.com

    ReplyDelete
  3. Preslatke su ti narukvice, i ja bi ih rado nosila :) I ova narančasta ti divno stoji i baš je kao naručena za konstrast ovoj zelenoj pozadini :) Kod mene ništa od odjeće / nakita ne poznaje godišnja doba (osim Božića haha) i veoma često nosim ljetne stvari tokom jeseni i zime (samo u slojevima), ponekad se teško odvojiti od nekih komada na par mjeseci samo zato što su pale temperature (kao recimo startasica).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se sviđaju :) Da, ja jako volim narandžastu, tako je sva živahna i vesela i prosto mi podigne raspoloženje :)Haha, pa da, isti slučaj. I dalje mi stoje pri ruci npr. letnje haljinice koje uz neke deblje čarape i džemper i jaknu/kaput su nosive i zimi, sem ako je baš minus što se ovde ne dešava skoro nikada :)

      Delete
  4. Me encanta tu look. Las pulseras son preciosas
    Un beso guapa

    ReplyDelete
  5. Wow, love the combination of orange and white. You lok so cute honey <3 Kisses <3
    http://www.rakhshanda-chamberofbeauty.com/

    ReplyDelete
  6. beautiful outfit dear..i love orange...your bangles are fab
    kisses

    ReplyDelete
  7. nice orange pullover
    http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/10/boho-boots-with-fringe.html

    ReplyDelete
  8. zaljubila sam se u narukvice, predivne su mi pojedinačno, ali i skupa....stvarno su divne!!! Kombinacija je jako ženstvena i lijepa...Narančasti džemper ti dobro stoji, a u kombinaciji s tom suknjom od bijelog jeansa je savršen...i jako mi se sviđa bijela košulja ispod tog džempera i to ne samo zato jer sam cijeli život izložena porukama o vrijednosti bijele boje ( tj. bile boje, hajduk, bila je košulja itd;) pa na nju reagiram i na valjda podsvjesnoj razini)...već što mi je jako sviđa to slojevito odijevanje, a kada nam već klima omogućava lakše slojevito odijevanje, zašto ne? Ja obožavam ovu toplu jesen i njene blagodati....

    Prekrasne fotografije...baš je simpatičan taj dječak koji je uletio u kadar...Parkovi su mi u jesen nešto posebno dragi. Da ti odgovorim pa komentar, mislim da znam na što misliš....ja mislim da sam kada sam bila u Vatikanu bila jednostavno previše preplavljena tim morem slika i umjetničkih djela da doista nešto doživim...posve je moguće da imam priliku vidjeti orginal Mona Lisa da se u tom trenutku ne bi mogla koncentrirati zbog gužve ili čega što već ne...i ja često bježim od poznatih djela jer se nekako lakše nađem u onima koja nisu tako razvikana, bez obzira na to što puno poznatih djela i zaslužuje posebnu pozornost, uvijek mi je drago otkriti nešto novo...isto je tako i sa malim mjestima ili gradićima...nekad nas puno više dirnu, a i više nam otkriju nego neka poznata mjesta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :) Sigurna sam da bi i sama znala da ih napraviš ;) Da, ja obožavam isto belu boju i bele košulje i to slojevito oblačenje koje te pritom ne koči, kad su sve lagani slojevi koje skoro ni ne osećaš. I da, ove naše klime treba iskoristiti, a mislim da nam dobro ide ;)
      A decak, da, ja se sećam da je uleteo u kadar ali nisam imala pojma da je slika ispala tako smešna, on kao da leti kroz vazduh :)
      To je to, i slažem se za Vatikan potpuno, a i za Mona Lizu koju nisam videla ali sam čula da nije neki doživljaj, valjda upravo zbog toga što si navela. I meni je mnogo lakše da se divim i pronađem u nečemu za šta većina nije ni čula. Ipak se radi o nekom intimnom doživljaju a ne o reakciji koju treba da imaš jer je masa pre tebe već tako rekla...

      Delete
    2. te spontane ili slučajne fotografije nekada su stvarno najbolje, pa tako i ta s letećim dječakom...meni je jučer u kadar uletjela jedna bakica, baš je slatko ispala slika, a ja sam zapravo slikavala kuću i ulicu.

      Delete
    3. Aww, sigurna sam da je preslatko ispalo :)

      Delete
  9. Amazing post. Well done! Keep going

    Please check my last post blog www.welovefur.com
    Many kisses
    Lady Fur

    ReplyDelete
  10. Me he enamorado de tus pulseras, son totalmente preciosas y el color es acertado.
    Te sientan de maravilla y te veo guapísima.
    Un besito :)

    ReplyDelete
  11. I absolutely adore this outfit! The orange sweater is so bright. It's almost florescence. I totally love it. :]

    // ▲ itsCarmen.com ▲

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah, it just puts you in a great mood :) Glad you like it :)

      Delete
  12. Me gusta mucho como has combinado las prendas en blanco y naranja, tus looks siempre aportan personalidad. Besos guapisima.

    ReplyDelete
  13. Narukvice su prelepe, preslatko izgledaju. I super se slazu uz lak. Inace ako bi mogla da mi kazes koja nijansa laka je u pitanju? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se sviđaju :) Naravno, u pitanju je Astor - Orange Daisy. Sve stoji u opisu ispod slika ;)

      Delete
  14. Divan post, kombinacija je pun pogodak, narukvice su mi posebno zanimljive :)

    ReplyDelete
  15. Baš tako, zašto da ne :) Ova topla, lijepa nijansa narančaste je baš savršen kontrast, kako si i sama napisala. Iako brrr.. ma jesu li ti to gole noge? :D I ja sam k'o fol spremala ormar već 2-3 puta i iako mi i dalje puca po šavovima, nekih se npr. kratkih majičica i haljetaka ne želim odreći ni zimi jer ih previše volim i kombiniram ovako ispod džempera ili sakoića.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne, mama, imam čarape :D Ma i ja se sve zalećem pa nikako da završim, mogu satima da vagam ispred ormana, ali moraću da se potrudim ovih dana :) Hvala ti puno, draga moja :) :*

      Delete
  16. Love the orange sweater, all your bracelets are nice too! You look so pretty!

    ARedLip&Love

    ReplyDelete
  17. I ja sam slaba na narandzastu,daje toplinu kombinaciji...ali mislim da je cak i savrsena za neke jesenje komade . Super! Ugodan vikend

    Adela Acanski

    ReplyDelete
  18. Tus pulseras son preciosas, pero o que más me gusta es tu sweater. Me encanta el color naranja, es superenergetico y alegre. Como siempre tus fotos son asombrosas. Un beso

    ReplyDelete
  19. me encanta este tono de naranja ... va genial con tu tipo de belleza!

    ReplyDelete
  20. Ja malo kasnim ali mi je uz terenutno hekticnu svakodnevicu bas tesko naci minut i u miru napisati komentar a tebi sigurno necu i ne zelim samo napisati "lijepo" i bok :)
    Cim sam vidjela outfut, odusevio me na prvu. Dijelim kjubav prema narancastoj, pogotovo u ovoj jarkoj varijanti a posebno me odusevljavaju te kombinacije dugih rukava i golih nogu. To mi uvijek izgleda predobro a pogotovo u ovoj tvojoj mini varijanti (znas moj stav o tvojim nozicama krasnim). Ma divna si mi i ovako nesto bih obukla bilo kada... uljepsala si ovaj divni park. Fotkica s djecakom je bombon ! Ljubim te :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bez brige ;) Ja i bez tvojih dogodovština jedva stižem da vidim sve što bih htela, tj. ne stižem...
      Hvala ti puno! Noge nisu gole iako deluju tako :D I da, znam da voliš tu kombinaciju, kao i narandžastu :) E ta slika je spontano ispala takva, i kao i obično, takve su najbolje :) :*

      Delete

© Fashion Abejita | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig