Oct 5, 2015

Bloggers Lab - The Fab Glasses


Hace poco, junto con un grupo de bloggers de Barcelona, fui elegida como la embajadora de la marca de gafas, The Fab Glasses. La presentación de la nueva colección, Provence, tuvo lugar en el Hotel Neri, un sitio exclusivo de la cuidad. Tuve la oportunidad de conocer de primera mano esa magnífica colección de 12 modelos de gafas que nos trasladan a algún sitio de la Provenza, una región famosa de Francia, conocida por su naturaleza y paisajes de película.  En continuación podéis ver algunos de los modelos.
     Como tengo ojos claros y sensibles, las gafas de sol para mí son algo imprescindible. Por otra parte, todavía no me ha hecho falta llevar gafas graduadas, por lo cual fue divertido verme con un aire diferente y darme cuenta de que hoy en día, llevar gafas graduadas no se relaciona exclusivamente con un problema ocular, sino se convierten en un complemento que da mucho juego al consturir nuestros looks.

Eng
Few months ago I was chosen as a brand ambassador of a new brand of glasses, The Fab Glasses. I attended the event that took place in one of the most exclusive places in Barcelona, Hotel Neri, where whith few other bloggers from Barcelona, I learned all about this new collection, called Provence. Each model of glasses that I'm going to show you takes us to Provence, the famous region of France, known by its incredible nature and landscapes. Below you can see the models I wore.
     As my eyes are light and sensitive, I pretty much don't leave the house without sunglasses but on the other hand, I still don't have the experience of wearing the regular glasses. That's why this opportunity was truly fun, because this time I could go for a different look. At the same time I've realized that wearing glasses isn't associated with some ocular problem as it used to be, but that nowadays, they're actually an accessory that can give a special touch to our looks.

Srp
Pre par meseci zajedno uz par blogerki iz Barselone, izabrana sam za brend ambasadora nove marke naočara, The Fab Glasses. Prezentacija nove kolekcije pod imenom Provence je organizovana u jednom od najeksluzivnijih mesta u Barseloni, u Hotelu Neri. Imala sam priliku da iz prve ruke saznam sve o ovoj kolekciji i upoznam 12 novih modela koji nas vode direktno u neki deo Provanse, poznate francuske regije, čuvene po svojoj prirodi i filmskim pejzažima. Ispod teksta možete videti modele koje sam probala.
     Kako imam svetle i osetljive oči, retko se desi da ne izađem bez naočara za sunce. Sa druge strane, još uvek nisam bila prinuđena da nosim naočare za vid, pa mi je zato možda ovo iskustvo bilo posebno zanimljivo jer sam imala priliku da vidim sebe u malo drugačijem izdanju. Takođe želim da istaknem da se naočare sa providnim staklima u današnje vreme ne povezuju isključivo sa lošim vidom, već da mogu da osveže bilo koju odevnu kombinaciju.

Luberon

...Inspirado por el paisaje típico de la Provenza, los famosos campos de lavanda y su color violeta / Inspired by the famous landscape of Provence, the violet lavender fields / Inspirisan čuvenim ljubičastim poljima lavande...


Camargue

...Inspirado por un paisaje de dunas y lagunas, donde el cielo se funde con la tierra / Inspired by the landscape of dunes and lagoons, where the sky blends with the ground / Inspirisan dunama i lagunama, gde se nebo i zemlja stapaju jedno u drugo...


 Nice

...Inspirado en la elegancia y el estilo de vida de la Riviera francesa / Inspired by the elegance and lifestyle of the French Riviera / Inspirisan elegancijom i životnim stilom Francuske Rivijere...


Cassis

...Inspirado en el pintoresco pueblo pesquero y sus rocas y calas / Inspired by the picturesque fishermen village and its rocks and beaches / Inspirisan piktoresknim ribarskim selom i njegovim stenama i uvalama...


Gardanne

...Inspirado en los colores más vívidos de la Provenza / Inspired by the most vivid colors of Provence / Inspirisan najživljim bojama Provanse...


Peinado / Hair style/ Frizura: http://www.newlook.es/
Share:

55 comments

  1. These glasses are truly fabulous,I wouldn't mind wearing them
    sophieatieno.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Las negras son chulísimas!! Y en general tienen buena pinta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sí, son unas de mis favoritas :) Me alegro que te gusten :)

      Delete
  3. These frames looks super cute on you :)

    RedLip&Love

    ReplyDelete
  4. Qué fotos tan divertidas y que gafas tan chulas! Besos guapisima!

    ReplyDelete
  5. Hermosa amiga!

    Felicidades por la maravillosa colaboración, están divinos todos los armazones.

    INSTAGRAM: @ichbinsil TWITTER: @silramara

    ReplyDelete
  6. Que fotoss tan chulas!! te quedannn ideales todas las gafasss!!! :D Con la cara que tienesss todo te queda bienn :D.
    me encanta el post
    bss

    www.mipiache.es

    ReplyDelete
  7. you look adorable with glasses on
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    ReplyDelete
  8. its lovely
    new post:
    http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/10/how-to-wear-denim-button-front-skirt.html

    ReplyDelete
  9. Unas gafas preciosas. Me encantan las negras. Te quedan muy bien
    Besos preciosa

    ReplyDelete
  10. Amazing! You write so interesting posts and make very beautiful photos! Like your blog! Keep doing it!

    Diana Cloudlet
    www.dianacloudlet.com

    ReplyDelete
  11. Svi modeli su mi super, ali mi se Gardanne baš jakooo sviđaju :D
    A sve ti tako super stoje, pogotovo one sa crvenim detaljima :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Njih sam baš i sama odabrala između ostalog :) Zapravo su mnogo crvenije uživo nego na slici pa su baš fora :) Hvala ti puno! Drago mi je da ti se dopadaju :)

      Delete
  12. Awesome style :) I think you must share your photos on www.voguedrobe.com, too :)

    ReplyDelete
  13. svi su modeli naočala tako lijepi, stvarno ne mogu odabrati neki par koji se najviše ističe...stvarno ti svi ovi okviri odlično stoje. Slažem se da se danas naočale ne povezuju samo s lošim vidom, već mogu biti i modni dodatak...ja sam jednom bila ozbiljno u iskušenju da kupim jedan par.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno :) Drago mi je da se slažemo i razumem iskušenje, stvarno ima preslatkih modela :)

      Delete
    2. da ima...da bar ovih okvira za dioptrijske naočale ima kao povoljno kao što su sunčane naočale:).

      Delete
  14. You had to have fun in this event, these glasses look great! To be honest, I don't have any experience with wearing regular glasses too (luckily!), but as you mentioned here - it's great way to change your look for a while, I love this classic Luberon's model :) Hope you've just started great week, dear!

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. I did, it was totally a different experience for me and to be honest, before the event, I knew nothing about the glasses. Yes, we are both lucky and I hope it continues for a long time :) But yes, it's not a tragedy if we have to wear them one day, the models are getting cuter and cuter :) Luberon is beautiful, very classy and timeless :) Thank you my dear, I hope the same for you :)

      Delete
  15. Felicidades por ser elegida embajadora de esta marca! Como dices es verdad que ahora las gafas se usan mucho más como complemento que por otra cosa. Yo he empezado hace poquito a usar graduadas, ya se nota la edad...! Pero es cierto que las de sol siempre las he necesitado por mis ojos claros, como tú. Todas las que has sacado son una monada, no sabría cual escoger, que indecisión!!!!

    Feliz semana!! Carmen

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muchas gracias, Carmen :) Sí, es una ventaja de esta época en la que estamos viviendo :) Bueno, no pasa nada, ojalá yo pueda esperar tanto. Seguro que te quedan genial, tanto como las gafas de sol, que ya veo que te gustan mucho como a mí :) Buff, yo soy super indecisa, no sabes cuanto me costó elegir dos gafas para mí jeje!

      Delete
  16. Prekrasne naocalee, kao i fotografije :)
    www.lafdiary.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. U-la-la!! Baš si mi šik u svim modelima, a ove s crvenim okvirom ti savršeno stoje. <3 Meni su Luberon favorit broj jedan, takav model baš i želim skoro u kolekciji, nažalost, kod mene je to ipak do vida, odnosno astigmatizma, ali hvala bogu pa živimo u vremenu kada dioptrijske naočale nisu rezervirane samo za "štreberski look". ;)
    I da ne zaboravim...čestitam ti na ovo suradnji, nisu ni mogli pogriješiti s tobom. :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma tako ja to :D Šalim se :) Hvala ti, draga moja i welcome back! <3 Jesu, divne su, nekako za sve prilike i klasične :) Nisam znala da nosiš naočare... Ja kažem, kad budem morala da ih nosim, neću na to gledati kao problem (ne makar u tom estetskom smislu) jer stvarno ima toliko varijanti da svako može da nađe nešto za sebe. A meni je bilo zanimljivo da se vidim i tom pomalo štreberskom izdanju jer samu sebe ne mogu da prepoznam :D
      Hvala ti puno! :) :*

      Delete
  18. Fotografije su prelepe, modeli su bas interesantni i dopadaju mi se. :)

    ReplyDelete
  19. Vec 2 godine nosim naocare i obozavam da biram ramove, istina je da mogu izuzetno da pomognu i osveze outfit. Odlicno ti stoje, i dolaze do izrazaja posto imas plavu kosu. Super :)

    http://www.adelaacanski.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onda ti znaš i bolje od mene da ne grešim u tome što sam rekla :) Naravno, u današnje vreme je to skroz druga priča, a ne kao ranije ;) Hvala ti puno! :)

      Delete
  20. Ja spadam u kategoriju "coravaca" i ne vidim nista bez leca/naocala tako da bi meni ovako nesto sjelo kao naruceno :)
    Iako, kako si napisala... naocale su davno prestale biti neko medicinsko pomagalo i postale modni
    dodatak...
    No, super ti stoje sve od reda... mozda su mi samo one zlatne zadnje previse stroge za tvoje lice (ali je dizajn krasan) ali ostale su kao da su radjene za tebe... pogotovo one crvenkaste (pun pogodak)!
    U svakom slucaju, cestitke na suradnji, odabrali su odlicnu ambasadoricu :*****

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ćoravac moj lepi :D Nisam znala da i ti nosiš naočare. Izgleda da sam se dotakla prave teme :) Pa da, kome su potrebne, ima 2 u 1, i pomagalo i taj neki estetski momenat koji u zavisnosti modela može da se postigne :)
      Nisam ni ja fan zlatnih i bilo je još modela gde i ja i ostale devojke delujemo kao vanzemaljci haha, ali ima šta da se probere, naročito su mi se crvene svidele :)
      Hvala ti puno! :***

      Delete
  21. divno ti stoje naočale, sve tri ste odlilčne!
    xx
    http://littlemisstwiggy.blogspot.hr/2015/10/pastel-flowers.html

    ReplyDelete
  22. Ma znala sam da će biti nešto sjajno čim si nam pokazala onaj mali sneak-peek, i baš je FAB! :) Ne znam koja mi je simpatičnija i ljepša od vas tri, koji predivni osmijesi, ma savršen odabir ambasadorica! Ja sam jedno vrijeme baš željela nositi naočale i išla na pregled pa me doktorica potjerala kući jer imam savršen vid haha, e onda sam tražila ovakve s običnim staklima ali izbor je kod mene toliko loš da sam vremenom i odustala. E ali ovdje bi se dalo puuno toga lijepoga izabrati.. a tvojoj lijepoj glavici svi okviri prekrasno stoje :**

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mila dušica :) Hvala ti puno! Baš mi je drago da se i tebi dopadaju. Iskreno, nisam znala kakve ću reakcije dobiti :) Haha, e to prvi put čujem da neko ide kod očnog jer želi da nosi naočare :D Baš si me nasmejala! Ne brini, doći će i taj trenutak, svi mi oćaravimo kad tad :D Hvala ti još jednom, baš si srce! :**

      Delete
  23. Kad sam videla fotku na IG odmah su mi se dopale, ove crvene ti super stoje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, draga Suz :) Da, crvene su nekako posebne :)

      Delete
  24. What a shame, I've forgotten about the most important thing, when I was here last time - haaappy birthday to you, dear friend! I wish to you a lot of love, hapiness and I hope that your dreams will come true (especially those ones conecting with travelling, of course!) :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, don't worry about that! :) Thank you so much, dear! You're so, so sweet and kind :)

      Delete
  25. Preciosas todas!
    Me encantan las gafas!
    Un besazo

    ReplyDelete
  26. ¡Qué preciosidad de gafas! Son todas chulísimas. Yo llevo gafas desde pequeña y me apetece comprarme unas parecidas a las primeras de color negro. Me chiflan :D

    Un besito,
    Melania - Mode in Technicolor

    ReplyDelete
    Replies
    1. Entonces eres una experta en gafas :) Me alegro que te gusten y sí, la verdad es que son preciosas y creo que favorecen mucho :)

      Delete

© Fashion Abejita | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig