Nov 18, 2015

Perfect day in Andorra


One day when I hopefully get very old, I will not care about how many shoes I've had, how many followers my Instagram gained, how much I was paid. I will think about this day. One of the best days this year or maybe even of my entire life. 
     I would abandon my urban life right now if I could live in a cute little house in Andorra's valley, with the mountains, yellow trees, baby cows and wild horses. Being surrounded by this incredible nature made me appreciate even more our beautiful planet and my own life. It made me realize how much I despise all the material things and especially all the negativity that is constantly being served to us. As if living was supposed to be something bad and miserable. Not for me. 
      One day when I hopefully get very old, I will only care about days like this, this day when I'm happy, healthy, loved and in love, so grateful for being alive and surrounded by all these things that money can't buy.
Esp
Algún día cuando sea viejita, no me importará cuantos pares de zapatos he tenido, cuantos seguidores tengo en Instagram, cuanto me han pagado. Pensaré en este día, uno de los mejores días de este año y quizá incluso de mi vida entera. 
     Ahora mismo abandonaría mi vida urbana y la cambiaría por una casita de madera en las montañas de Andorra, con árboles amarillos, vaquitas bebés y caballos salvajes. El hecho de poder haber estado en un sitio como el que vais a ver en un ratito, me hizo sentirme aún más agradecida por toda la naturaleza de nuestro planeta, me hizo apreciar incluso más mi propia vida. Me he dado cuenta que la felicidad no está en las cosas materiales y sobre todo en toda la negatividad con la que nos están bombardeándo constantemente. Como si vivir fuera algo malo y miserable. No para mí. 
     Algún día cuando sea viejita, pensaré solo en los días como este, en este día cuando estoy feliz, sana, querida y enamorada, tan agradecida por tener esta vida y por estar rodeada de todas las cosas que el dinero no puede comprar.

Srp
Jednog dana kada, nadam se, budem bila stara baka, neću razmišljati koliko sam pari cipela imala, koliko pratilaca na Instagramu, koliko sam novca zaradila. Misliću na ovaj dan, na jedan od najlepših dana ove godine, pa možda i otkad znam za sebe. 
     Ovog trenutka bih zamenila svoj urbani život za jednu drvenu kućicu u doline Andore, okruženu planinama i žutim drvećem, kravicama braon boje i divljim konjima. Ta nestvarna priroda i ambijent u kojem sam boravila su učinili da još više cenim ovu našu prelepu planetu, kao i sam život. Shvatila sam koliki prezir osećam prema materijalnom svetu i posebno prema beskonačnoj negativnosti kojom smo bombardovani iz dana u dan, kao da je život nešto jadno i ružno. Ja u to ne verujem. 
     Jednog dana kada, nadam se, budem bila stara baka, misliću na ovaj dan. Misliću na danas kada sam srećna, zdrava, voljena i zaljubljena, prezahvalna što sam uopšte živa i okružena svim onim stvarima koje novac ne može da kupi.


I wore:
Jacket: C&A
Pants: C&A
Bag: Primark
Sneakers: Converse
Scarf: Primark
Share:

44 comments

  1. Great pics!

    ______________
    Perfect look
    blog.justynapolska.com

    ReplyDelete
  2. Amazing photos indeed, this place is just stunning as well :)

    ARedLip&Love

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, it almost feels like to good to be true :) Thank you!

      Delete
  3. Ne znam što je ljepše, slike ili riječi:)! Posve se slažem s tobom, stalno nam se servira da moramo biti nesretni ako nemamo posebnu sobu za cipele ili ne znam kakvu ludost sve ne...i stalno se od nas očekuje da i svoje emocije podredimo nekom trendu ili pomodarstvu...koliko god dobar internet bio, toliko nam i može zaposjesti život i potaknuti jedno nepotrebno uspoređivanje..a mediji su posebna priča...o vijestima i njihovim sadržajima neću ni govoriti....koliko se tu vidi glad za profitom i gledanošću je strašno, još je svijet mode koji je nekako podređen toj zaradi na temelju novog puno puno normalniji....iako ne idealan naravno i u tome se lako izgubiti...nega da ne nastavljam u nedogled....

    Divno izgledaš i fotografije su prekrasne...Ponekad kada smo u prirodi, shvatimo koliko su brojne konstrukcije ljudskog društva u stvari štetne...taj jedan odmak koji nam daje tako neko mjesto kao što su planine nam itekako dobro dođe i posve mi je jasno zašto su u većini religija smatrane svetim mjestima...a još kada smo tu s nekom posebnom osobom...tada je to nešto predivno.

    Slažem se s tobom...takvi dani i trenuci se pamte i oni su važni...puno važniji od većine stvari s kojima se svakodnevno zamaramo....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno! :) U pravu si. Iako mi je internet doneo neke stvari koje bi van njega bile nemoguće, često se zapitam kakav bi mi uopšte dan bio da nije njega i svih nepotrebnih informacija, tuđih života i slično. O vestima da ne govorim. Skoro pa treba da se izvinjavam i opravdavam ako nešto ide kako treba, ako sam zbog nečega srećna, a pritom ako ti se desi nešto pozitivno, odmah te svrstavaju u kategoriju onih koji kao ne znaju šta je život. Bar da znam da ću ih imati nekoliko pa da ovaj jedan posvetim nečemu negativnom. Ovako mi ne pada na pamet.
      I ja jako volim modu i odeću i ne vidim je kao nešto površno što za mnoge jeste, isto tako mislim da se svet ne vrti oko nje, pa ni moj blog, a baš je ta ista odeća nešto na šta se većina fokusira. Kao da je bitno šta sam obukla a pritom sam dušu ostavila ovde. Ali dobro. Ja ni ne radim ovo za one kojima nije stalo tako da baš me briga.
      U pravu si i za prirodu ii planine. Stvarno ima nečega magičnog u njima i ovog trenutka bih se stvorila na jednom takvom mestu. Zamaranje je prava reč. Toliko je stvari koje su nebitne a koje su u stanju da nam pokvare sve. Treba se izdići od svega toga.

      Delete
    2. tek sam sada shvatila da nisam uopće detaljno iskomentirala odjevnu kombinaciju, ali već sam puno puno ponovila da ti pastelno roza i plava odlično stoje tako da se ne ponavljam:).

      Zamaranje je prava riječ doista...stalno nam se nešto servira....ne može se od nas očekivati da svi kolektivno plačemo kada CNN, BBC ili koja kod novinska kuća zaključi da je za to vrijeme...a to kopiranje emocija jedni od drugih mi je nekad malo i čudno i pitam se koliko je prirodno jer mi se čini da često nije prava empatija u pitanju, već baš to...neko kopiranje.

      Prava empatija je nešto drugo, nešto što dolazi samo od sebe...Svi mi imamo i svoje osobne tragedije...i onda ako se usredotočimo na nešto pozitivno i ne daj bože pišemo blog o nečemu što nas veseli, onda ispada kao da glumimo neku pozitivu... stvarno se s onima koji to tako vide ne vrijedi zamarati kao i s onima koji misle da se sve može kupiti i da nema smisla raditi nešto što se ne isplati u nekom klasičnom financijskom smislu.

      Delete
    3. Ma nema veze :) Toliko ima tema vezanog za ovaj post da mi se čini da je odeća u nekom 10-om planu. U svakom slučaju, hvala ti :)

      Baš! Potpuno se slažem! Ljudi ni ne shvataju da sve te bombastične vesti služe da bi se svet zamlatio glupostima i da bi te iste novinarske kuće ili ko već zaradio veći profit. To uopšte nije prava empatija, ona je nešto drugo i lično i ako se pojedinci već predstvaljaju da su toliko humani što onda ne pomognu zaista nekom, što ne podele tu empatiju i na druge krajeve sveta i jadne suudbine, nego na samo one koji su "blizu" i koji se serviraju u medijima. Isto tako, ne treba čekati da neko bude ubijen pa da plačemo za njim, već tretirati ljude onako kako zaslužuju dok se živi. Ja ne želim da moja komšinica preko puta mi ne kaže ni dobar dan, a da ako se desi neka tragedija kobajagi jadikuje za mnom. Toliko licemerja, gluposti i laži ima a sve se to servira na jedan ogavan način.

      U pravu si, svi imamo i svoje tragedije, a ako se smejem na jednoj slici može da znači i da mi je baš neki ružan period ali da ne želim da pričam o tome javno i da širim bedu i na druge. A o ovima što ne razumeju sve ovo što mi radimo sa toliko ljubavi i pažnje i koji ne razumeju da rad zarad lične sreće ima prednost nad čistom finansijkom dobiti i da nije novac sve u životu, kao i da nije uspešan samo onaj ko sedi u kancelariji od jutra do sutra i pritom mrzi i sebe i taj posao... ma bolje da ne pričam na tu temu ;)

      Delete
  4. Fotos preciosas! Andorra es muy bonita... y a mi también me encantaría tener una casita en medio de estas montañas! Cuando voy a Serbia estoy en una zona muy tranquila y puedo desconectar de la vida urbana y ajetreada de Barcelona :)

    Besitos guapa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gracias, guapi :) Sí, podríamos ser vecinas jeje ;) Tú en Serbia por lo menos estás en una zona tranquila. Yo como voy a Belgrado, no hay mucha diferencia. Menos mal que Andorra está al lado :)
      Besitos

      Delete
  5. Jao, priroda je nestvarno lepa <3
    Potpuno se slažem sa tobom, sve što godinama pamtimo su osećaji u nama samima, posebni trenuci sreće provedeni sa voljenim osobama. Sve ostalo dođe i prođe... L.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš. Meni sad iz ove svakodnevne perspektive deluje nestvarno gde sam bila, a tako je blizu, a tako drugačije. Drago mi je da se slažemo :)

      Delete
  6. Fantastic post dear! Hope you have a lovely day.

    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    NEW POST: Urban Decay x Gewn Stefani Lipsticks for Spring 2016

    ReplyDelete
  7. amazing pics dear...you are a beautiful couple..
    love your bag

    ReplyDelete
  8. Kakav predivan krajolik, istog trenutka bi se teleportirala ovdje i samo šetala okolo i uživala u svježem zraku :)
    I u potpunosti se slažem s tobom, ja odbijam vjerovati da je život grozan i da se događaju samo loše stvari kad smo svakodnevno okruženi sa toliko divota, dobrih ljudi i na kraju krajeva, ljubavi. Vijesti sam gotovo i prestala gledati, dosta mi je više samo crne kronike na sve strane i općenito mi je dosta negativnosti koja se nakupila u ljudima. Ponekad imam dojam da smo 'istrenirani' da nam je dan grozan i prije nego li smo se ujutro izvukli iz kreveta. Baš me to ljuti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, i ja :) I meni je više muka od svega toga. Dobro si to rekla, kao da smo istrenirani da nam je dan grozan i pre nego što je počeo. Kao da već činjenica da je počeo novi dan tragedija sama po sebi A ako ne kukaš i ne uvučeš se u to sivilo, kao da nisi uspeo u životu. Pritom ima toliko zaista groznih situacija i slučajeva ljudi koji bi dali sve da se zamene sa tobom, a baš neki ljudi koji imaju prave probleme, imaju više volje i želje za životom od ovih što kukaju i pljuju na sve strane očekujući da će im nešto pasti sa neba i gazeći onog kojem nešto dobro ide. Ma što dalje od mene. Ima toliko divnih stvari, ljudi, inspiracije i lepote i ja odbijam da učestvujem u svemu što odudara od toga.

      Delete
  9. Kakva nestvarna priroda! Fotografije savrsene kao i uvijek! Ja isto zamisljam malu kucicu van grada, to mi je tako san <3

    ReplyDelete
  10. This place is so beautiful,so perfect.I understand why one day when you are old you will remember the day you spent there.I would too instead ofthinking about so many material things
    sophieatieno.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for your comment :) I really appreciate when someone actually pays attention :) Those are the things that matter, the rest is just so unimportant.

      Delete
  11. Que maravilla de fotos y cuanta felicidad tranmistes en el post, por eso estas tan guapa! Besos

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, muchas gracias! :) Es cuando mejor me siento, rodeada de la naturaleza :)

      Delete
  12. Unas fotos estupendas de un lugar mágico como pocos. Muy guapa!!!

    Un besito

    http://ametsstyle.blogs.elle.es/.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gracias :) Tienes razón. No hay muchos sitios como este :)

      Delete
  13. Preciosas fotos!
    Me encanta tu chaqueta!
    Un besazo

    ReplyDelete
  14. Unas fotos fantásticas. Que lugar tan bonito
    Besitos

    ReplyDelete
  15. WOW, I'm impressed on this destination, I've already known from your last post that Andorra is beautiful, but these photos are even more breathtaking than the previous ones! And I have no idea why, but Andorra reminds me Tuscany, any ideas why? :P What about your post, you're right, we should appreciate what we have, that we're healthy and young, because these things are priceless! Btw, you have very pretty jacket, Tijana :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, this location is absolutely the most beautiful I've seen in Andorra, and maybe in general :) Tuscany? :D Hehe, that's funny! I don't know, I've been in Tuscany but I don't see a similarity. Absolutely! We tend to pay attention to the details and stuff that don't matter at all, we search for happiness in so many different places, but the truth is that we have everything we need and we need to enjoy it and appreciate it :)

      Delete
  16. Replies
    1. Yes, Andorra is just perfect! :) I'm glad you liked the photos :)

      Delete
  17. Pročitala sam post čim si ga objavila , ali sam željela odvojiti ipak malo mira i vremena da komentiram.
    Ne mogu se više složiti s tobom. Sve je uistinu toliko crno i negativno da ljudi ne vide sreću ni kada im pleše pred očima. Istina je, trebamo biti sretni što smo živi i zdravi, a sve ostalo će doći ukoliko sreću pronalazimo u sebi i voljenima i malim stvarima, a ne materijalnim gluparijama. Znala sam i sama često pasti u zamku kukanja na sve i svašta ali danas, svako jutro i večer zahvalim Bogu na svemu što mi je dao. Sve se danas uzima zdravo za gotovo i ne cijeni se više ništa i nikoga. I onda mi bude vrhunac kada u Americi postoji 1001 tzv. life coach koji ti treba napisati knjigu ili snimiti dvd ili održavati masovna predavanja po svijetu s "mudrim" mislima kojih se dosjetio samo on kako se svijet krasan i kako se trebaš voljeti i voljeti druge i bla, bla. I svi padaju u trans umjestu da izađu van iz kuće i udahnu svježi zrak i zahvale Bogu, svemiru ili u šta god da vjeruju ili ne- da su živi i zdravi i da samim time imaju sve predispozicije da budu sretni. Kao većina stvari u životu, sreća je odabir i odabrati je, već je sasvim dobar početak.

    Lijepa si i ti i Andora i tvoje čisto srce, a post je divan <3 Hvala ti što si podijelila s nama svoje misli i stavove! Ljubim

    ReplyDelete
    Replies
    1. Potpuno se slažem sa tobom. Toliki je fokus na negativnosti da to nije normalno. Sve više bežim i od vesti, negativnih ljudi, kukanja, stvarno više nemam ni živaca, a ni vremena za sve to. Mislim da svi upadamo u tu zamku, mislimo da nam je potrebno ne znam šta da bismo bili srećni, pritom se većina odnosi na materijalne stvari jer nas zaglupljuju konstantno da ako ne kupimo ovo ili ono, šta uopšte očekujemo od života. I sama sebe treniram da u nekim trenucima bukvalno razmišljam koliko sam zahvalna na nečemu što imam, često je ujutru npr. udoban krevet iz kojeg sam sam upravo ustala . A to za Ameriku i life coah, haha, ma ne mogu da se složim više sa tobom! Svi misle da im treba neko šesti da im reši probleme, a pritom smo mi ti sami koji sve to znamo i od koji sve zavisi. Sreća je apsolutno ono kako mi reagujemo na svet. To ne znači da treba živeti na nekom oblaku i ignorisati realnost i probleme. Samo im treba pristupiti na drugi način jer kao što kažu, sve ima rešenje osim smrti. Radovati se malim stvarima je možda kliše ali velika istina i jako dobar početak ka nekoj promeni i uživanju u životu.

      Hvala tebi na ovako divnom komentaru! U moru spamova koji čine sve ovo besmislenim, ja pronalazim smisao u svima vama koji komentarišete od srca ili onima koji ne komentarišu i za koje ni ne znam ko su, ali znam da su uvek tu! :) <3

      Delete
  18. Prije par dana sam vidjela jedan plakat koji mi se jako svidio, želim imati putovnicu punu žigova, a ne kuću s mnogo stvari :) Tako lijepo si sve sročila! <3 Andora baš izgleda kao divno, pitomo mjesto za kako to ameri lijepo kažu bar weekend getaway, odmor za dušu i bijeg od svih tih prestrašnih vijesti kojima nas svakodnevno bombardiraju na svim stranama da ih je postalo gotovo nemoguće izbjeći ma koliko se čovjek trudio ne misliti o tome i uživati u malim stvarima koje ipak život znače, pa čak i od samog sebe i svojih misli.. I definitivno se penje na mojoj bucket listi zahvaljujući tebi, bez obzira na to što bih vjerojatno dušu ispustila dok kažeš keks ;)
    Slike su prekrasne i znaš da dopire i ovdje daleko do mene ta vaša opuštenost i zadovoljstvo, baš sam uživala :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. E pa baš tako! Divno rečeno i potpuno se slažem :) Hvala ti puno :) Da, Andora je baš weekend getaway što je i bio naš slučaj. Neverovatno je koliko odmara sva ta lepota i nekako te spušta na zemlju i koncentrišeš se na stvari koje su zaista važne, a koja naša svakodnevnica puna kojekakvih problema i gluposti zna nekako da baci u drugi plan. O vestima i svemu da ne govorim. Što kažeš, treba pobeći nekad od samog sebe i svojih misli jer to baš često zna da bude naš najveći neprijatelj. Pazi, prvog dana ćeš ostati bez daha a onda će biti sve lakše :D Hvala ti najlepše na divnom i pažljivom komentaru. Baš sam srećna što ti se sve toliko svidelo :) <3

      Delete
  19. Prelijepe su fotografije. Moram priznati da sam par puta razmišljao o Andori kao destinaciji, ali nikada nisam ozbiljnije radio na realizaciji tog putovanja. Priroda mi je fascinantna, mada arhitektonski me nije previše oduševila da bih se odvažio na taj korak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Ja bih svakome preporučila Andoru. Mene je zaista očarala, možda delom jer sam se i prezasitila urbanih destinacija. Što se arhitekture tiče, to joj jeste slaba tačka ali je zato priroda izuzetna...

      Delete

© Fashion Abejita | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig