Nov 13, 2015

Fast and easy


Although I love colors, on everyday basis, when experimenting with clothes is the last thing on my mind and when the famous question "What I want to wear today?" doesn't have an obvious and fast answer, I keep it simple because you know what they say, less is more. I wear a lot of white and a lot of black, too, believe it or not :p You know, basic and classic stuff. For some reason those outfits don't appear much on my blog, though. Well, this is one of them. Oversized white shirt, skinny jeans, my mom's vintage bag and some golden details. Oh, and messy bun and red lips because it takes me literally 3 minutes to get ready. As I said above, fast and easy.

 Esp
Aunque me encantan los colores vivos, la verdad es que no los llevo todos los días, sobre todo si la famosa pregunta de "¿Qué me pongo hoy?" no tiene respuesta. En esos casos me pongo algo básico, sencillo y clásico. El blanco y negro no pueden faltar. Aunque ese tipo de ropa me gusta casi tanto como algo más experimentado, por algún motivo, no suele salir en mi blog. Hoy sí. Una camisa blanca y anchita, unos vaqueros del estilo skinny, el bolso vintage de mi madre y unos detalles dorados. También este moño messy y labios rojos porque ese look tarda solo 3 minutos.

Srp
Iako volim vesele boje, ne nosim ih baš svaki dan, a posebno kada na čuveno pitanje "šta da obučem?" nemam neki pametan i brz odgovor. Onda se setim da je manje više. To podrazumeva crnu i belu boju koje, verovali il ne, takođe jako volim. Što se same odeće tiče, odlučujem se za nešto jednostavno i klasično. Samo ne znam iz kog razloga takvih kombinacija nema više ovde na blogu, ali dobro. Evo jedne danas :p Bela košulja šireg kroja, uske farmerke, mamina vintage torba i po koji detalj u zlatnoj boji. Plus čupava punđa i crveni karmin jer sam tako spremna za samo 3 minuta.


I wore:
Shirt: Mango
Jeans: H&M
Bag: vintage
Flats: Tex
Bracelet: Primark
Share:

49 comments

  1. Divan post draga, kosulja mi se veoma dopada! <3


    www.misstyrafashion.com

    ReplyDelete
  2. Divnaaaa. *-* Košulja je zakon, ni najmanje se ne bih žalila da je imam u svom ormaru. ;)
    Baš te fino vidjeti i u ovako jednostavnoj, klasičnoj kombinaciji, a s ovim što si napisala od riječi do riječi se slažem. Koliko volim boje toliko volim i crnu i bijelu, ovisi o raspoloženju što prevlada, ali trudim se izbalansirati nekako i jedno i drugo.
    Volim te vidjeti u svim onim šarenim, razigranim kombinacijama, ali u ovom postu si mi baš nekako posebno krasna. :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvalaaaa :) Košulja je prava stvar i kad je na pranju mislim kako nemam šta da obučem :D
      Drago mi je da ti se sviđa :) Baš tako, zavisi od raspoloženja uglavnom ;) :*

      Delete
  3. Aw you look really beautiful!

    Ana ♥
    http://aruivablog.blogspot.pt/ N/POST

    ReplyDelete
  4. You look so beautiful !! I love your white blouse <3

    have a wonderful weekend dear !!
    kisses
    Joanna

    ReplyDelete
  5. Beautiful looks

    New post :
    www.miharujulie.com

    ReplyDelete
  6. Kao sto si napisala... boje su divne i ja te jako volim vidjeti u njima ali se mora priznati da gotovo jednako zablistas i u ovakvim, gotovo pa monokromnim kombinacijama. Kosuljica je divna i odmah bi je prisvojila ali mamina torbica mi je ukrala srce na prvu. Bas je poseban komad i dobro je cuvaj jer danas se vise takvo sto ne proizvodi :)
    Zlatni detalji su pun pogodak a tak kosa... divna kao i uvijek! Velikiiii lajk za friz! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja mislim da je jedina prednost živih boja to što bolje ispadaju na slikama ali ja u suštini volim sve boje i svaki put kad nosim neku, pomislim da je baš ta moja omiljena :) U pravu si za torbe :) Hvala ti puno na svim divnim rečima, a frizura mi ispadne najbolja kad se minimalno potrudim :)

      Delete
  7. Prva slika mi je top draga, ovako se Ja oblačim i za 3 minuta budem tip-top. Frizura ti je lepa i lepše je kada su ti šiške kraće. Kiss

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :) Ja ipak volim malo dužu varijantu ;)

      Delete
  8. very nice casual outfit..i like your bangles
    kisses

    ReplyDelete
  9. I ja volim boje, ali moramo se nekad od njih i odmoriti malo:) denim i bijela, to je uvijek dobitna kombinacija....S klasikom se ne može pogriješiti, a ova kombinacija je baš divna...te uske traparice ti stoje savršeno, a te srebrne baletanke su se odlično uklopile...crveni karmin i neuredna punđa su točna na i. Fantastično izgledaš!

    Zanimljivo je nekad usporediti što smo nosili i što je završilo na blogu...Ja nemam neki posebni plan za snimanje outfita, pa često i neki koji mi se sviđa izostane, sve ovisi o tome koliko mi slobodnog vremena muž ima, ako je on neki dan jako zauzet onda ništa od snimanja.

    Tvoje fotografije mi se uvijek jako sviđaju, uvijek se ponavljam, ali eto...Lokacija je za ove fotografije kao i uvijek vrhunska...Barcelona je stvarno poseban grad, a i model je za svaku pohvalu:)

    ReplyDelete
  10. i torba je preslatka...sve je gledam i gledam, a kada sam pročitala da je vintage jasno mi je zašto mi se toliko sviđa:)...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš tako, treba napraviti pauzu. Hvala ti puno :) Kod mene na blogu u suštini završe kombinacije koje nosim vikendom jer jedino tada smo u mogućnosti da se slikamo. Ali apsolutno se ne radi o nečemu smišljenom ranije, baš zavisi od trenutka i tako mnoge stvari koje nosim ovako svakodnevno možda nikad ni ne završe na blogu. Ali dobro, meni je to smisleno potpuno :) Barselona je toliko fotogenična da gde god da odem, savršeno se uklopi i ne može da mi dosadi jer je svaki dan otkrivam iznova i iznova :) Da, torba mi je posebno draga i retki su takvi komadi :)

      Delete
    2. razumijemo se:) Ja sam ove tople dane baš koristila za otkrivati Mostar i Split iznova i iznova:)

      Delete
    3. Tako i treba. Isti slučaj kod mene :)

      Delete
  11. Jako mi se sviđa košulja i generalno ova jednostavna kombinacija u kojoj sjajno izgledaš! :) I super mi je ova neuredna punđa, obožavam takve frizure i baš ti fino otvori lice i da dašak ležernosti čitavom outfitu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno! :) Da, morala sam da uradim tako nešto da ne delujem previše ozbiljno :D

      Delete
  12. You look so beautiful, love this laid back look! Also love your hair :)

    ARedLip&Love

    ReplyDelete
  13. white is one of my fav colors, its looks so elegant and classy
    i loved your basic yet chic outfit
    keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    ReplyDelete
  14. I love this outfit! Simply and classy <3
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. I love laid back looks! You look stunning still and I just love the hairstyle x

    Florals&Smiles

    ReplyDelete
  16. Que guapisima estas con el pelorecogido. Besos guapa.

    ReplyDelete
  17. Que look más sencillo y más encantador! Muchas veces nos complicamos la vida rebuscando en nuestros armarios, cuando podemos ir fenomenal de esta manera. Me encanta el bolso y tus lindas bailarinas. El detalle de la casa Batlló
    es genial, tengo pasión por esta preciosa casa! Un besito y feliz finde!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muchas gracias, Carmen! Así es! Al final somos nosotras que nos complicamos la vida con la ropa jeje ;) La casa no deja de fascinarme, es una verdadera obra de arte :)

      Delete
  18. Muy guapa. Un outfit sencillo y cómodo. Te queda muy bien el pelo recogido
    Buen fin de semana y besitos

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muchas gracias, Nuria. Me alegra que te guste :)

      Delete
  19. Predivna kombinacija :)

    http://jfashionlover.blogspot.rs

    ReplyDelete
  20. Super fresco y casual el look Tijana !!!


    Besos


    http://www.thetrendysurfer.com/

    ReplyDelete
  21. Mamina torba, nemoj zezat! Tko bi rekao, predivno izgleda, baš kao i ti u ovoj svevremenskoj kombinaciji, a tek lijepa kosica i baš-me-briga-punđa <3 Ma skroz si mi će-će :) :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa da, te stvari koje imaju dosta godina su neuništive, a ne kao ovo danas ;) Hvala ti puno, draga moja :*

      Delete
  22. Brzinske kombinacije uvek dobro izgledaju a pogotovo kada je rec o firzuri
    Ugodan vikend

    Adela Acanski

    ReplyDelete
  23. looks gorgeous !

    http://chicglamstyle.com

    ReplyDelete

© Fashion Abejita | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig