Nov 27, 2015

Park Güell


Tomorrow we will do beautiful things - said Antoni Gaudí to his college. This simple yet powerful quote full of hope describes exactly how I feel about living in my beautiful Barcelona, my home for these 2 years. It's the feeling of joy and gratefulness that permits me going to Park Güell for example, as if it were my own backyard, the backyard that I don't have. I wrap this city around me, its colors, its corners, its cosmopolitan vibe, just as I wrap this scarf around me, as if it were a little blanket. It's a beautiful autumn day and I'm heading to see what Gaudí's been up to these days ;)
     Gaudí was hit by a tram the very same day he said those words and died 3 days later. Imagine what this city would have become if he had lived more. On the other hand, he is very much alive. Just look at this park. Take a walk. At least a virtual one. Imagine that mind of his...
     Have you visited Park Güell? Which park do you recommend me to visit in your city? :)

 Esp
Mañana venid temprano, que haremos cosas muy bonitas - dijo Gaudí a su colaborador. Esta frase tan simple pero llena de optimismo es algo donde me identifico cuando pienso en mi bonita Barcelona, mi casa durante los últimos 2 años. Esa sensación se puede interpretar de mil maneras y una de ellas es por ejemplo el hecho de que puedo ir a Parque Güell y pasar un rato ahí como si fuera mi patio, el patio que no tengo. Me pongo mi pañuelo favorito, como si fuera una mantita. Es un día precioso de otoño y voy a ver que tal está Gaudí estos días ;)
     Gaudí fue atropellado por un tranvía el mismo día cuando dijo su frase famosa y murió 3 días después. Imaginad como sería esta ciudad si hubiera vivido más. Por otra parte, él está muy vivo. Es suficiente pasaer por este parque para darnos cuenta. Imaginad esa mente suya...
     Habéis estado en Parque Güell? ¿Qué parque me recomendáis visitar en vuestra ciudad?

Srp
Sutra dođite ranije, pravićemo nešto lepo - rekao je Antoni Gaudi svom kolegi. Ova naizgled jednostavna rečenica na mene utiče jako pozitivno jer upravo nju vezujem za moju lepu Barselonu, grad kojim zovem svojim već 2 godine. To je npr. osećaj sreće i zahvalnosti što živim u gradu u kojem mogu da šetam Parkom Guel kao da se radi o mom dvorištu, dvorištu koje nemam. Upijam ovaj grad oko sebe, njegove boje, ćoškove, kosmopolitski duh bez kojeg nikada nisam mogla. Oblačim topao šal i pravim se da je malo ćebe. Divan je jesenji dan i idem da vidim šta radi Gaudi ovih dana ;)
     Gaudija je udario tramvaj istog tog dana kada je izgovorio svoju čuvenu rečenicu. Umro je 3 dana kasnije. Zamislite kakav bi tek ovo grad bio da je živeo malo duže. Sa druge strane, on je i više nego živ. Dovoljno je da pogledate ovaj park, da prošetate njime. Makar ovako virtuelno. Ne mogu ni da zamislim šta je bilo u njegovoj glavi...
     Da li ste već bili u Parku Guel? Koji park mi preporučujete da posetim u vašem gradu? :) 


I wore:
Scarf: Primark
Sweater: Primark
Pants: H&M
Bag: Twin-Set Simona Barbieri (gift from my dear Ivana)
Sneakers: Zign via Zalando
Sunglasses: Firmoo
Nails: Rimmel - Pillow Talk
Share:

61 comments

  1. Qué preciosidad el parque Güell!!! Estoy deseando volver a visitarlo!! Las fotos son preciosas y tu outfit perfecto :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Espero que vuelvas a visitarlo pronto! Muchísimas gracias! :)

      Delete
  2. Preciosa tú y preciosas las fotos. Estás guapisima! Besos

    ReplyDelete
  3. I love Barcelona and you look gorgeous!!!

    xo
    http://thepinkporcelaindoll.blogspot.co.at/

    ReplyDelete
  4. Ovo je definitivno najpoznatiji i najposećeniji park na svetu. Veličanstven je! :)
    Sada sam ga doživela iz jednog potpuno drugačijeg ugla, iako sam pogledala milion slika sa maturskih ekskurzija....on je definitivno na spisku želja za posetiti. L.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, skroz je nešto posebno :) Drago mi je da si videla nešto novo i nadam se da ćeš nam doći u posetu ;)

      Delete
  5. Fantastic the photos :)

    ReplyDelete
  6. Bila sam poslom u Barseloni i nisam stigla do parka i zato mi je neizmjerno zao. Medjutim to znaci da moram opet doci :) Bas lijepa jesenja kombinacija! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovde ima toliko toga što je vredno pažnje da mislim da je nemoguće videti sve prilikom jedne posete. Čak i ja koja živim ovde i stalno negde idem i istražujem, imam toliko toga na listi što čeka na svoj red. Da, moraš da se vratiš ;) Hvala ti puno! :)

      Delete
  7. such a cool place, and i love your bag
    Keep in Touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    ReplyDelete
  8. Hola Tijana, tienes razón Barcelona es preciosa, yo viví muy cerca y voy muy a menudo. Claro que conozco el parque y desde que leí LA SOMBRA DEL VIENTO de Ruiz Zafón, aun me gusta más porque puedo recrear al personaje. Tu look como siempre impecable y las fotos maravillosas. Yo lo llamaría glorioso atardecer. Un beso

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sí, yo estoy incluso más enamorada de Barcelona desde que leí ese libro. Muchas gracias, Carmen :)

      Delete
  9. Love the look, super cute :3

    Ana ♥
    http://aruivablog.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  10. You look fantastic in this pastels <3 I love your pictures from traveling, always intresting and beautiful!!
    I love Gaudi <3

    Have a wonderful weekend dear,
    kisses

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks! Well, I didn't travel this time but living in Barcelona certainly feels like vacation every time I go out :) Gaudí is the best ;)

      Delete
  11. Unas fotos fantásticas y tu muy guapa. Tengo ganas de conocer Barcelona
    Buen fin de semana y besos

    ReplyDelete
  12. I like your scarf, dear))) Have a great day=))

    arcticraspberry.ru

    ReplyDelete
  13. You look gorgeous! Love these photos so much ♥

    summerdaisy.net

    ReplyDelete
  14. Lovely photos, everything is perfect. I like your outfit and hair.
    Followed you, please check mine and hopefully you can follow back.
    xoxo

    www.thestyleberry.com

    ReplyDelete
  15. Amazingly beautiful. You look stunning.
    http://fashionablyidu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. preslatka si:) divna je ova jesenska kombinacija i taj šal je savršeni modni dodatak. Bijele rebatinke i patike su se odlično uklopile...baš me je oduševio ovaj park i fotografije. Barcelona ima tako prekrasnih dijelova, a sigurno ima i taj neki kozmopolitski duh koji je i meni jako drag.

    Istina je da arhitekti žive i nakon smrti na neki poseban način....ja sam ih uvijek doživljavala kao umjetnike...i građevine su mi jako bitan dio nekoga grada. Recimo moj kvart u Splitu, takozvani Split 3 i Trstenik...vidi se da su ih radili pravi arhitekti jer su mislili na sve, na to gdje će ljudi šetati s djecom i slično, pa čak i na kućice za ptice. Možeš cijeli dan šetati, a da se praktički ne približiš cesti jer su prolazi između zgrada i mali trgovi tako dobro napravljeni. Meni je prijateljica prodala staru obiteljsku kuću na Mejama (koje su kao neki elitni kvart u Splitu) i kupila stan ovdje jer joj je puno lakše s djecom tu.

    I da odgovorim na pitanje...U Splitu preporučila bi Sustipan...od svih splitskih parkova on je najljepši i ima najbolji pogled... u Mostaru bi rekla gradski park (mislim da nema neko drugo ime, tako ga svi zovu) koji se nadovezuje na španjolski trg koji je jako lijepo uređen, pogotovo je divna stara gimnazija koja mi je najljepša zgrada u Mostaru.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno :) Da, ovde stvarno ima toliko toga da nikada nije dosadno :) Sigurna sam da su i Split, i Mostar divni, kao i ti parkovi. Pa ko još misli na kućice za ptice! :) Preslatko stvarno! Isto mislim da arhitekte i jesu umetnici i da bez te umetničke crte ne bi ni bili arhitekte...

      Delete
    2. ma da, taj splitski arhitekt koji je radio Trstenik je sve zaustavio kada je shvatio da nije ostavio prostore u zgradama za ptice i onda su doslovno sve ispočetka crtali i projektirali...to mi je bilo baš slatko pa sam upamtila kada sam gledala dokumentarac o njemu...također je projektirao i velike kaveze za ptice u sklopu matematičke gimnazije i građevinske škole u Splitu....usred škole na stotine ptica...baš zanimljivo.

      Delete
    3. Nemam reči! Kad svi poklanjali toliku pažnju detaljima, gde bi nam kraj bio... Stvarno je zanimljiva priča i hvala ti što si je podelila ovde :)

      Delete
  17. Ajmeeee što je divan, nagledala sam se toliko slika parka i općenito Barcelone, a nikako da je dobijem priliku konačno posjetiti...no promijeniti ću ja to kad - tad :D I ti si mi ovdje tako posebno lijepa i opuštena, baš sam uživala u postu, taman mi je uljepšao ovo mirno subotnje poslijepodne :)
    Želim ti divan vikend! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa da, nadam se da hoćeš :) Hvala ti puno na divnim rečima! Meni je srce puno kad znam da nekome ulepšam dan makar na trenutak :) :*

      Delete
  18. I wish I was you right about now.I love love love these pictures.Barcelona is perfect.So breathtaking,so beautiful.I just love everything I see
    sophieatieno.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Amzazing look! I love the scarf!
    www.alessandrastyle.com

    ReplyDelete
  20. Stvarno velika je sreca sto zivis u tako lepom gradu. Imala sam prilike pre par godina da posetim i Barselonu i cuveni Guel park. Gaudi je bio veliki umetnik i izuzetno vest covek, njegova dela su divna kao i skice. Slazem se, tacno ne bi znala sta bi sve uradio da je duze ziveo.

    Adela Acanski

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onda znaš i sama kako je :) Da, meni i dalje deluje nestvarno gde živim. Ne bih menjala Barselonu ni za jedan drugi grad na svetu :)

      Delete
  21. El parque es una preciosidad !!! me encanta el toque de la capa en el look.


    Besotes


    http://www.thetrendysurfer.com/

    ReplyDelete
  22. Queee guapaa y unas fotos genialesss un beso te espero por mi bloggg besitooooss
    http://miglamouryyo.blogspot.com.es/2015/11/winter-is-coming.html

    ReplyDelete
  23. wuaooo very nice place,beautiful photos.
    http://lavidaloka.com/

    ReplyDelete
  24. Totally agree with you, Tijana, this park is just magical, like everything what was designed by famous and really inspiring Antoni Gaudi :) And yes, you're so lucky that you live in the beautiful and sunny Barcelona :) What's more, I really like your scarf, it looks so cozy and stylish as well. In (nearly, but maybe some day...?:)!) "my" city, in Wroclaw I recommend you South Park (I'm not talking about this cartoon, of course:P), because it's marvelous too :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for your words, dear. I'm glad you like everything :) Thanks for the recommendation, too :) I'll definitely go to Wroclaw one day and the fact that you live there gives me a good reason to visit it ;) I still haven't been in Poland but I will! :)

      Delete
  25. Ne mogu ti opisati koliko sam sretna što uživaš u torbici. Čim sam vidjela da je nosiš, ma ne mogu ti opisati koliko mi je bilo milo... znala sam je da ćeš je znati nositi na tisuću načina, a ovo je jedan baš po mom guštu. Sportska elegancija koju ti uvijek tako divno nosiš, a pogotovo u ovim pastelnim nijansama. Barcelona je divna i stvarno se nadam da ću je imati priliku posjetiti jednog dana, a pogotovo da ću se susresti s tobom tamo. To bi bio vrhunac sreće. Sad mi se plaće... ne smijem ovo pisati u komentarima :P Koja sam ja... Ma <3 Sve znaš... znam da znaš! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nosim je često zaista i savršena mi je. Ni sama je ne bih bolje izabrala i činjenica da nosim nešto tvoje me nekako približava tebi još više :) Hvala ti puno :) Stvarno je kao stvorena za milion kombinacija. Awwww, vidi je, sad ću i i ja da plačem :Ma znam breeee, a doći će i taj dan nekada, ne brini ;) <3

      Delete
  26. Such a pretty look, I love this mix of colors!

    Rue de Tres Chic


    ReplyDelete
  27. Doslovno mi dah zastaje od pogleda na ovaj park.. nešto tako faaantastično i čarobno se ne može više nikad i nigdje ponoviti. Nadam se da će Primark jednog dana stići i do nas, jer toliko sam već njihovih lijepih stvari vidjela kod tebe.. obožavam ovakve dekica-šalove, mekane i tople, mmm.. istopit ću se :) A torbica je med, ma Ivana zna i točka <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, skroz je nešto drugačije a ja ni sama još uvek ne verujem da mi je tako nešto dostupno kad kod poželim :) Ja obožavam Primark i uvek nađem nešto, sam odlazak tamo mi je kao vid psihoterapije haha ;) Da, Ivana je pogodila pravo u centar :) :*

      Delete
  28. I love this place, I also have a photo on this bench=))))

    arcticraspberry.ru

    ReplyDelete
  29. Oduševljena sam fotografijama! Bila sam pre nekoliko godina u Barseloni i to jako kratko , tako da nisam stigla da posetim ovaj čuveni i predivni park. Bas mi je zao zbog toga, ali sledeci put obavezno :) Sal je super chic i odlično si ga uklopila sa ostatkom outfit-a.
    Veliki pozdrav
    http://bambolai.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš mi je drago da ti se sviđaju :) E pa onda moraš da dođeš ponovo ;) Čak i ja koja živim ovde nisam videla sve. U suštini ovde ima toliko toga da stalno ima nečega novog što treba posetiti :) Drago mi je da ti se sviđa i kombinacija :)
      Pozdravljam i ja tebe :*

      Delete

© Fashion Abejita | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig