Oct 24, 2013

El Campello

ENG
I'm back from beautiful Paris and as usual cannot get used to the idea that I'm not on the vacation anymore. I have to prepare a tone of photos we took these days and in the meanwhile I'm posting the pictures from a small town, El Campello, only 20 minutes far away from Alicante. We went there before our trip to Paris, the weather is still so nice here as you can see, so perfect for a long walk near the sea. So, let's see the photos, shall we? :)
ESP
Acabo de volver de precioso París y como siempre me cuesta acostumbrarme a la idea de que ya no estoy de vacaciones. Tengo que organizar un montón de fotos que hicimos estos días y mientras os dejo con las fotos que hicimos antes de nuestro viaje a París, en El Campello, un pueblo sólo a 20 minutos de Alicante. El tiempo sigue siendo bonito como podéis ver así que fue un día perfecto para pasar horas paseando por el largo paseo marítimo. Aquí están las fotos! :)
SRP
Vratila sam se iz prelepog Pariza i kao i uvek, teško mi je da se naviknem na činjenicu da se putovanje završilo. Treba da organizujem gomilu slika a u međuvremenu koristim priliku da objavim slike sa malog izleta na koji smo išli pre Pariza. U pitanju je gradić El Kampeljo, samo 20 minuta udaljen od Alikantea. Kao što vidite, vreme je ovde i dalje lepo tako da smo iskoristili taj dan za obilazak ovog mesta i dugu šetnju pored mora. Slike govore same za sebe :)


























Photos by Ulises & me :)

I wore:
Shirt: H&M
Shorts: Sabrina
Bag: Bershka
Boots: from local store
Sunglasses: MiniInTheBox
Necklace: Peacocks
Bracelet: MiniInTheBox
Nails: China Glaze - To Yacht To Handle
Share:

87 comments

  1. Savršeno, kao i uvek <3
    Uživala sam u slikama! Lidija

    ReplyDelete
  2. Deseando ver las fotos de Paris :D
    Besitos Kela
    Hoy hay nuevo post, un vestido lencero, no te lo pierdas!
    Estamos de sorteo de tarjetas para gastar en Itunes! Participa!!!! Hoy es el último día

    ReplyDelete
  3. Love your outfit, you're gorgeous!
    www.thebeautifulessence.com

    ReplyDelete
  4. Me encanta el look!!! Quebonitas las botas.
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  5. Welcome back sweetie :)
    I've seen that shirt on the store, but I wasn't sure about it. But it looks gorgeous on you :D

    mykindofjoy.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. r: You really are the sweetest girl :)
    I wish we had found a portuguese restaurant too :p hehehe
    I don't think I saw you, but I'm kind of blind, so that's not strange :)

    I hope you had an awsome time and that your anniversary went just as you had planned!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :))) thanks honey!
      I bought it months ago and I didn't wear it before as it was too hot until now :D
      I really had a great time and I hope we can see each other on some other trip as I'm pretty sure we'll plan the same location! :D ;)

      Delete
  7. Me encanta la frescura del look, preciosas las fotos.

    Besos

    http://www.thetrendysurfer.com/

    ReplyDelete
  8. Your look is gorgeous, I love the boots and the shorts so much <3 I wait to see your photos from Paris. Kisses

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much, dear! :)
      I'll upload the photos from Paris next week! ;)
      xx

      Delete
  9. Tvoje fotografije uvek raspamete! :)
    Predivna mi je kosulja! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno, baš mi je drago da to čujem! :)

      Delete
  10. U potpunosti te razumijem, ja sam se vratila prije tri sedmice i jos uvijek nisam izbacila sve postove iz Pariza, tek sam na pola :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa da, ja kad odem negde i samo na jedan dan imam previše posla oko slika :D
      Radujem se ostalim postovima i ovaj put prepoznavanju lokacija :)

      Delete
  11. Divne fotke :)

    I kod nas je prelepo, gotovo letnje vreme :)
    Jako mi se svidja kosulja i prelepo ti stoji ;)

    Lep ti je lakic <3 :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :)
      Pa izgleda da je bilo hladno samo dok sam ja bila tamo :D
      A lakić obožavam, kao i sve ostalo iz paketića ;) :*

      Delete
  12. Najteze je sa odmora doci kuci. Prelepe slike. Zavidim na toplom vremenu. Ovde pado sneg:).

    LoveofCuteness

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :)
      Da, ali dobro, ne može se putovati non stop ;)
      Ju, sneg!? Wow! :D

      Delete
  13. el tiempo que esta haciendo es increible!! me encanta la camisa

    besos

    ♥Nshantel By Tamara♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sólo espero que siga así jeje!
      Gracias, me alegro que te guste! :)

      Delete
  14. Moram se sloziti sa vecinom prethodnih komentara... ja takodjer uistinu uzivam u tvohim fotkicama, uvijek su tako vesele i tople i divna priroda i ti :-)
    Cizmice su mi preslatke i super u ovoj ulozi :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno! To mi je možda i najveći kompliment jer upravo to želim i da prenesem ovde, uopšte se ne radi samo o odeći ;)
      I da, čizmice su za ovu neku prijatnu temperaturu :)

      Delete
  15. Mačići i mačka :D
    Šortc je savršen!!!

    ReplyDelete
  16. looks like so much fun!
    www.vworldrocks.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. ohhh love your boots!!!
    and the cats!!!lovely!!!
    kisses
    mavi

    i followed you back on GFC!!!

    ReplyDelete
  18. Divno. Mint nijansa ti feeeenomenalno stoji :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! :) Moraću češće da je nosim izgleda ;)

      Delete
  19. Boli tebe briga, ti si uvijek na moru :D nisam imala prilike da idem u ta manja španjolska mjesta, obišla sam sve veće gradove ali mi je uvijek ostala želja da odem u neka sela i ove gradiće na moru. outfit je super, ti si mi prelijepa i vidi se da si sretna, što mi je drago :DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, pa da, tako to ja :D
      Uh, pa Španija je stvarno ogromna, skoro deluje nemoguće obići i sva poznata mesta, a kamoli još i manja, ali da, ako se zadesiš u nekom, nećeš pogrešiti :)
      I baš mi je drago da odajem taj utisak :D Uostalom tako je :)

      Delete
  20. Me han encantado las botas , estan hermosas y las has combinado perfecto, y estoy de acuerdo contigo cuesta un poco de tiempo hacerse a la idea que se han acabado las vacaciones.
    Ya te estoy siguiendo , estamos en contacto,
    http://modakezava.blogspot.mx/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muchas gracias! Me alegro que te gusten!
      Y claro, estamos en contacto! :)

      Delete
  21. Qué preciosas imágenes!
    Me ha encantado la camisa y las botas!
    Besos

    ReplyDelete
  22. Lovely photos! I love your white boots! They are perfect and they match the crochet on your shorts. Very nice choice. You look fabulous as always. I love the little kitty too. Elcampello seems very nice. Also, I'm glad you enjoyed your Paris trip, I'm waiting for those photos :) I love Paris, who doesn't right!

    noradulce.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much, dear. I'm really glad you like all that you mention. And of course, we all love Paris ;) I'll start with the Paris posts next week ;)

      Delete
  23. Hola preciosa!!!!, no imagino que las fotos y el viaje a Paris sera inolvidable, yo estuve hace años en el campello me encanta. Que linda y estupenda como siempre. Adoro tu short y las botas son una maravilla.

    Encantada como siempre de las fotos que hace tu pareja. Lindos los dos.

    Feliz finde cari

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hola! :) Sí, París es tan especial, tengo muchas ganas de enseñaros un poco de ese ambiete por aquí y lo haré la semana que viene.
      Muchísimas gracias por tus palabras! :)

      Delete
  24. divne su ove ljetne čizme u ovoj kombinaciji:) baš sam se jednom pitala u kakvim bi kombinacijama dobro izgledale pa evo odgovora. Fotografije su divne kao i uvijek, ova mala mediteranska mjesta uvijek su posebna i puna ugođaja...ona jedna mačka je preslatka:)

    p.s. Hvala na odgovorima...ne znam zašto, ali nešto sam imala osjećaj da imamo sličan ukus u knjigama:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se sviđaju! :) Ja volim da ih nosim i uz letnje haljine u kombinaciji sa nekim džemperićem ili teksas jaknom kad je nekih 20-ak stepeni, i naravno kad ne pada kiša ;)
      Ja ne znam da li postoji neko mesto na Mediteranu koje nije posebno ;)
      I nema na čemu, bilo mi je zadovoljstvo, i uopšte me ne čudi to što kažeš za knjige jer sam i sama imala isti osećaj ;)

      Delete
  25. que monada de botas!

    Of course, now is one of my favorite fragrances, so thank you very much.
    If you want to get back to work on reviews, do not hesitate to contact me again.

    ReplyDelete
  26. Uh, kako mi se svidja ta kosulja, boje su prelepe :)

    ReplyDelete
  27. i love the kittys! so cute! great boots! (i've got similar:))

    ReplyDelete
  28. Thank you dear! Have a wonderful weekend!

    noradulce.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. svida mi se taj outfit :) jedva cekam vidjeti tvoje slike iz pariza.

    xx Vivi
    http://frostedpearl.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. These photos are so beautiful, the setting is great. I like your pretty pastel plaid shirt.

    ReplyDelete
  31. A ciiiiicikeeee! Ti si kao ja izgleda, kad god vidis macku-slikaj! :D Lep je outfit mada ja ne podrzavam letnje cizme niti prihvatam njihovo postojanje. Cizma je za zimu. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, pa da, samo da si me videla, mislim da sam ih pola sata lovila, ali sam se ipak susdržala i nisam ubacila sve njihove slike :D
      O pa dobro, ne sviđa nam se svima sve ;)

      Delete
  32. Wow! What can I say? ... intimidates me! Plots look!
    You have a figure like a model! And just as you pose!
    Great post! I congratulate the ability and talent to curiosity to me!
    I will always be coming back for more: *


    Regards,
    Katherine Unique


    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much for your lovely words!! :) I really appreciate it! :)

      Delete
  33. Hey,

    I am inviting you to enter my Mignon Mignon Giveaway..
    http://www.beingbeautifulandpretty.com/2013/10/mignon-mignon-sunglasses-giveaway.html
    last day to enter and win sunglasses..
    Kisses,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    ReplyDelete
  34. Me encanta la camisa con los shorts ,preciosas fotos !!! Esperaremos lo de Paris !!! besos

    ReplyDelete
  35. Kosulja je fenomenalna! Slike su predivne! :**

    ReplyDelete
  36. Wow! Great photos full of happiness! Love your outfit!
    You've got such a nice blog! Would you like to follow each other on gfc? Please let me know ;)
    xx
    http://elationofcreation.blogspot.ru/

    ReplyDelete
  37. Great photos! :)

    Would you like to follow each other?
    Tell me what you think :)
    http://astbakay.blogspot.ru/

    ReplyDelete
  38. cizme i sorc su prelepi :) sve pohvale :)
    http://fashiondiseaseeee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Neponovljiva, odlicnaa kosulja, ma sve je na svom mestu! :) ;***

    ReplyDelete
  40. Prelijepa si :) a i ove mackice na slikama su mi medene <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno! :) Da, nisam mogla da odolim a da ih ne uslikam :)

      Delete

© Fashion Abejita | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig