Jan 29, 2016

Golden winter


Guys, my mind is so exhausted because this week I've had a lot of work going on, so I can't really tell you something smart this time. The only thing that I can say is that this warm golden winter is making me really happy, and not just because I'm saving money that I would normally spend on heating. I guess the people from the gas company aren't so thrilled though :p The other good thing is that I can wear all my sweaters just like that, without hiding them with coats and jackets. So here is one of those outfits.

Esp
Chicos, tengo la mente saturada por todo el trabajo que se me ha acumulado esta semana, por lo cual no se me ocurre deciros algo inteligente o interesante. Solo os puedo decir que este invierno cálido y dorado me hace muy feliz, y no solo porque estoy ahorrando el dinero que normalmente gastaría en la factura de gas jaja! Supongo que los señores que me mandan la factura no están tan ilusionados como yo :p Otra cosa que me gusta de este invierno es el hecho de que puedo salir con un jersey y llevarlo tal cual, sin ocultarlo debajo de abrigos y chaquetas. Este es uno de esos outfits.

Srp
Dragi moji, volela bih kad bih imala da vam saopštim nešto pametno ili zanimljivo ali je ove nedelje moj mozak došao do usijanja zbog svog posla kojeg sam imala ove nedelje. Samo mogu da vam kažem kako sam jako srećna jer je ova zima divna, blaga i zlatna, i ne samo zato što tako štedim novac koji bih inače potrošila na grejanje. Pretpostavljam da vlasnik moje gas komapanije nije baš nešto oduševljen haha :p Zahvaljujući prijatnim temperaturama, mogu da izađem samo u džemperu koji ne moram da skrivam iza jakni i kaputa. Ovo je jedna od tih kombinacija.


I wore:
Sweater: Primark
Skort: Stradivarius
Bag: Mango
Boots: Zara
Sunglasses: C&A

Share:

86 comments

  1. Dear, as usual, you look fantastic :D
    In love with these boots :D

    NEW REVIEW POST | Catrice Liquid Camouflage
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ReplyDelete
  2. znam nekad nam je mozak premoren pa nam i nije do pisanja, ali meni je i tvoja današnja poruka slatka. Ovdje nije toliko toplo za hodati samo u džemperu, ali je svejedno jako toplo za ovo doba godine i ja se nimalo ne žalim, ni slučajno!!!

    Fenomenalno izgledaš, strašno mi se sviđa ova kombinacija, džemper je divan i kao stvoren za te suknja- hlačice, a čizme su šlag na torti. Jako mi se sviđaju i fotografije, baš su pune neke topline i zlatne svjetlosti....pozdrav<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, bukvalno sam bila na ivici da ne otvorim laptop danas jer sam premorena, ali dobro, ne bunim se jer radim ono što volim :) Ovde je haos sa vremenom, kiša nije pala već skoro 4 meseca a suvo lišće je još uvek na granama!
      Hvala ti! Baš mi je drago što ti se sve sviđa :)

      Delete
    2. I ovdje još ima lišća na granama...jedna jako neobična zima u najmanju ruku.

      Delete
  3. Dzemperic je presladak :)

    http://jfashionlover.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  4. the sweater is adorable :)
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    ReplyDelete
  5. Joooooj, divna ti je zima u svim tim bojama i na svim tim lokacijama. Ne, uopće nisam ljubomorna. :D
    A s kombinacijom ne da sam oduševljena nego - WOW!!! Evo ako ne bih umrla od miline kada bih stala pred tvoj ormar. U stilu - I've died and gone to heaven. :D Sve čekam kad će biti barem neki detalj koji mi nije nešto poseban, ali ti se ne daš, samo me svaki puta dodatno oduševiš. <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa mogla si da podužiš do mene :D Drago mi je da si opet ovde :)
      Haha, ja ne mogu da verujem da se baš toliko poklapa. To mi se retko sa kim desi. Volela bih da i ja osećam isto ushićenje kad je moj orman u pitanju. Mislim ne bunim se ali nekad "stvarno" nemam šta da obučem :D

      Delete
  6. The golden winter does look beautiful from your pictures.Nice warm look there.Have a great weekend ahead
    sophieatieno.com

    ReplyDelete
  7. Your sweater is really beautiful :) Nice photos and place
    kiss
    NP: http://sarameirelesthesnowwhite.blogspot.pt/2016/01/the-right-lingerie_29.html

    ReplyDelete
  8. very nice outfit..i like your sweater and skirt
    kisses

    ReplyDelete
  9. great post Tijana, looking great as always

    ReplyDelete
  10. Lucky you! As much as I am praying for snow, I wouldn't mind wearing my sweater without a jacket on it, enjoying a warm sunny day! Actually it was just like this today. You look so pretty in this outfit. The second photo is my favourite, it screams "freedom". Have a nice weekend! :)

    ReplyDelete
  11. Kombinacija ovih boja mi je bas vrh i ne mogu biti nego odusevljena ovim divnim cizmicama ili pak prevelikim comfy dzempercicem... jos uz te tvoje duge, krasne nozice! Prekrasna si mi i samo naprijed, ne daj se! :)
    Ovdje je vrijeme ludo... vjerojatno ti mama prica... jedan je tjedan zima pa jedan proljece... vise ni sama ne znam sto bi radje :/ ljubim :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, mila :) Znam, da. Ma ova zima nije normalna uopšte :S <3 <3

      Delete
  12. Me encanta éste sweater!
    Estás preciosa,
    Emma
    www.emmalovesfashion.com

    ReplyDelete
  13. Qué bonita es Barcelona, justamente ayer estuve ahí, y es que nunca me canso! Un look precioso y unas fotos preciosas también. Es la primera vez que me paso por aquí pero no será la última! Por cierto, una pasada que hables tan bien tres idiomas! ya me gustaría a mí... jajaja un beso guapa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sí, Barcelona es una maravilla :) Muchas gracias por tus palabras! La verdad es que me hace muy feliz cuando alguien nota algo más de la ropa. En cuanto a los idiomas, son mi punto fuerte jeje! Bueno, nunca es tarde ;) Otro besito para ti, Lucía :)

      Delete
  14. You look so cozy :3

    Ana ♥
    http://aruivablog.blogspot.pt/ N/POST

    ReplyDelete
  15. Hola Tijana, tienes razón, este invierno es un invierno dorado y eso nos permite llevar prendas que normalmente no usamos por el frio. Qué bonito es tu jersey y que bien lo has combinado. Por cierto me encantan tus botas y el bolso.Un besito

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sí, y en Alicante se tiene que notar más incluso ;) Muchas gracias, Carmen!

      Delete
  16. Such beautiful pictures, lovely outfit too.

    ReplyDelete
  17. Your sweater and bag are very cute. Great location and beautiful look.
    http://fashionablyidu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Joj zavidim na vremenu. Kad nije pretoplo a ni prehladno, jer kod nas je jedan dan - a drugi 15 stepeni, tako da nikad ne znas na cemu si
    Kombinacije je odlicna i fotografije. Dzemper je presladak!

    Ugodan vikend Adela Acanski

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj, znam, ta naša klima nije normalna. Ovde makar nema takvih naglih promena ali bi isto tako trebalo da bude oko 5 stepeni, a ne ovako. Mada ne bunim se :) Hvala ti puno!

      Delete
  19. I love the boots and i really like the sweater!

    Can we follow each other ? Follow me and i'll follow you! Byeee :)

    ReplyDelete
  20. Amazing look! I love the sweater and the booots!
    www.alessandrastyle.com

    ReplyDelete
  21. Sweater is adorable! :)

    gingerebelq.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. You are looking super gorgeous and outfit is lovely.
    GlamupGirls

    ReplyDelete
  23. Me gusta muchisimo tu estilo, el jersey y las botas son una pasada <3
    besitos
    http://rockmyboots.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  24. Your sweater is so cute and I absolutely love your hair color! So stunning!

    - Cielo
    Mermaid in Heels

    ReplyDelete
  25. Me encanta el outfit, me gusta mucho! sobre todo las botas!!

    muchaaak xx

    Andrea | CON SOMBRERO Y A LO LOCO

    ReplyDelete
  26. Ajme kužim te, ja sam zadnjih tjedana toliko pretrpana poslom i sad me ulovio strašan umor tako da naprosto jedva imam snage za blog. Ali preslatka si mi na fotkama, ovaj džemperić mi je savršen, i sama bi ga tako rado nosila! :) Ovdje je također zima dosta blaga (izuzev par groznih dana), ali nema sunca uopće i to me baš ubija u pojam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :) Da, ja sam celu prošlu zimu bukvalno provela u njemu ali je sad tek došao da red i ovde :) Zima nije normalna :D

      Delete
  27. Me encanto el sueter! Estas guapisima! tu cabello esta increible!!! las botas le quedan perfecto!

    www.goodselfie.com.mx

    ReplyDelete
  28. Lol!! You don't need to say something something, what is in your mind is already smart. Am happy that the winter is warm thus not costing you much. I absolutely love you feather knit sweater, it looks so cute, stylish and cozy. I love how you styled it with those edgy boots and chic leggings. You are such a vision dear.
    www.fashionstylemogul.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, thanks! Your comments always make my day ;)

      Delete
  29. Preslatka kombinacija! Dzemper me je bas odusevio :-)Zima je i ovde jako cudna, ali moramo se prilagoditi. Do pre par dana bio je minus, a sada preko 10 stepeni :-)
    Barsa je divna i jako fotogenicna. Jako mi se dopada arhitektura i nacin na koji pravis fotografije. Bas uzivam gledajuci ih.
    Cmok

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :) Pa da, ko nas pita ;) Jeste, ovde je zaista svaki deo grada toliko fotogeničan što sve ovo čini lakšim i zanimljivijim :)
      :*

      Delete
  30. Preciosa, el sweater es una monada. Guapisima!

    ReplyDelete
  31. I wish that the winter was the same in my country - so warm and perfect to wear sweater, without any coats / warm jackets ;) You look so pretty in this sweater, Tijana, it has pretty print, perfect for coming Valentine's Day :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, I can imagine :) But it will not last forever so you will do the same soon ;) Thanks so much, dear :)

      Delete
  32. Las botas son una preciosidad. Me encanta como las has combinado
    Espero tu opinión en mi último post, besitos ;)

    ReplyDelete
  33. I ja sam totalno izgubila inspiraciju za pisanje propratnog teksta :)) Prava si zgodnica!

    ReplyDelete
  34. You look stunning!!!
    I love your pics!!

    http://itzytrendy.blogspot.mx/2016/02/coat.html

    ReplyDelete

© Fashion Abejita | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig