Jan 13, 2016

Postcards from Belgrade


Being back in Belgrade, Serbia, my hometown and my parents' house always brings me a cocktail of emotions. There is a cup of happiness, a teaspoon of euphoria and a pinch of melancholy all mixed up with me just being so confused. 
     I didn't even plan to publish this post as all the photos were taken just with my phone but I needed to. I guess this has been my shortest visit ever. Not really short but too short to do all the things I wanted to, to see all the people that I'm looking forward to seeing. You know, somewhere in between catching up with family and friends, I also need time for myself. A lot of it actually. Being a "child" again feels confusing but good, it feels good not having to worry about anything and it feels amazing when I go back to Barcelona and my real life. All that new energy is just priceless.
     So here are the photos that I gathered up together on my way to different places. They aren't the typical places that every traveler needs to see, but random ones. From the oldest candy shop that dates to 1936, to street graffiti and Ada lake near my home. Ulises (aka hubby) and I are planning to be here together in spring or summer, so I'll be showing you new and better photos and guides of my country :) If you missed my older posts from Serbia, you can find them HERE, HERE and HERE.

Esp
Volver a Belgrado, Serbia, mi cuidad natal y la casa de mis padres siempre me provoca un cóctel de emociones. Una taza de felicidad, una cucharra de euforia, un pincho de melancolía. Cuando mezclamos todo eso, se crea una confusión total. 
     No tenía planeado publicar este post ya que todas las fotos las hice solo con el móvil, pero lo necesitaba. Creo que esta ha sido la visita más corta hasta ahora. No tan corta pero demasiado corta para hacer todo lo que quería, para ver a toda la gente que quiero ver. Entre el tiempo con la familia y amigos, también necesito estar sola. Necesito aceptar a esa niña que fui y que vuelve a aparecer cada vez que estoy aquí sin tener que preocuparme por nada. Es una sensación confusa pero agradable. Así renuevo la energia y cojo mi rutina en Barcelona con más ganas. 
     Aquí os dejo con las fotos que hice estos días. No son los típicos sitios que necesitáis ver si visitáis Belgrado, pero cositas que me llamaron la atención, cositas como la tienda de dulces del año 1936, el arte callejero, el lago Ada que esta al lado de mi casa aquí. Ulises y yo tenemos planeado volver juntos en primavera o verano, así que os podré enseñar mejores fotos y guias :) Si queréis ver mis antiguos posts de Serbia, los tenéis AQUÍ, AQUÍ y AQUÍ.
Srp
Kad god se nađem u Beogradu, mom rodnom gradu i u kući mojih roditelja, doživim pravi koktel emocija. Njegovi sastojci su obično šoljica sreće, kašičica euforije i prstohvat melanholije. Sve se to lepo pomeša u meni i vodi ka jednoj opštoj zbunjenosti. 
     Nisam uopšte ni planirala da objavim ovaj post jer su sve slike uslikane mobilnim telefonom ali mi je potrebno da sve ovo kažem i ovako javno. Mislim da je ovo bila moja najkraća poseta do sada. Ne tako kratka ali prekratka za sve stvari koje sam želela da uradim i za ljude koje želim da vidim. Sa druge strane, ovde mi je nekako potrebno takođe da budem sama jer odjednom sam ja kao opet mala i ne moram da brinem ni o čemu. To je zbunjujući ali ipak prijatan osećaj zbog kojeg se posle vratim u Barselonu i svoju ruitnu sa nekom novom energijom. Taj osećaj nema cenu. 
     Ostavljam vas sa slikama koje sam skupila ovih dana. To nisu mesta koja morate da vidite ovde ako ste turista, već stvari i trenuci koji su meni značili nešto. Od najstarije prodavnice bombona iz 1936. preko uličnih grafita, do jezera Ada u blizini moje kuće ovde. Na proleće ili leto planiram dolazak sa Ulisesom (mojim mužem) pa vam dugujem i neke nove i bolje fotografije i putopise :) Ako ste propustili moje stare postove iz Srbije, kliknite OVDE, OVDE i OVDE.


Share:

56 comments

  1. divne fotografije...Dolazak u rodni grad u kojem više ne živiš je uvijek mješavina osjećaja, sreće i nostalgije. Ja sam u Splitu svako malo, pa mi je opet svaki dolazak posve drugačiji....

    Ove su fotografije baš posebno...i sviđa mi se što si uhvatila mjesta koja tebi osobno nešto znače....meni su osobno neke od najdražih fotografija uslikane mobitelom, tako to ponekad ispadne u životu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, to može da razume samo onaj ko je u našoj situaciji. Ja ipak uopšte ne osećam nostalgiju ovako generalno jer nisam u Australiji ili negde daleko, a nikad se nisam ni osećala vezano za jedno mesto, ali ipak ne mogu da se naviknem na te odlaske i dolaske. Kao da živim u paralenloj stvarnosti ;)
      Baš mi je drago da su ti se dopale fotografije. U pravu si, nekad mobilni uhvati to nešto spontano što se ovako ne vidi. Hvala ti! :)

      Delete
    2. da, ponekad je to stvarno kao u paralelnoj stvarnosti..nekad mi se lini da nisam nikad ni otišla.

      Mobitel stvarno nekad nešto uhvati na neki više spontani način, a sada smo i vidjeli da nije samo muž talentiran za fotografiju:)

      Delete
    3. Baš tako!
      Hvala ti puno. I ja sam veliki ljubitelj fotografije, imam još toliko toga da naučim ali radim na tome polako :)

      Delete
  2. Oh, I've been to Belgrade once - to celebrate my b-day last year. It was a beautiful spring in the city, the trees were just blossoming. It's really different to see it covered with snow. I can imagine how hard is to manage to catch up with your family and friends in just a couple of days. But hope you had some nice memories to take with you back to Barcelona!

    Sun and Sany - Bulgarian Travel and Leisure Blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, I'm so glad you liked my city :) Spring is definitely the best time to visit it and now in winter everything's just different. Thank you so much for your lovely words :) I had a great time that flew by but I have all the energy and motivation that I need back in Barcelona :)

      Delete
  3. Your hometown is too beautiful.The pictures are amazing
    sophieatieno.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Wow!!! You are from Serbia!! Your home town is very beautiful and full of authenticity. I love the different things happening yet it's in the same town, the photos of the chairs in the water look so cool. Your phone took amazing photos!
    www.fashionstylemogul.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, yes, I'm from Serbia but I live in Spain :) I'm so happy you like my city and appreciate all the authenticity as you said. Every part is different due to the centuries of many cultures mixing together and in the end it has its own vibes and atmosphere. Thank you so much! :)

      Delete
  5. Such amazing pictures and the place is absolutely beautiful.
    GlamupGirls

    ReplyDelete
  6. Beautiful clicks xx

    Great Post. Lovely Blog. Really loving your blog.
    Keep in touch, Will feel proud to see you on my blog. xxx
    beautydrugs.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. These photos are beautiful Tijana great post

    ReplyDelete
  8. what a beautiful place it is, a white pretty winter wonderland
    keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    ReplyDelete
  9. ¡Pero qué bonita es tu ciudad! Debe ser una sensación fantástica volver allí aunque sea por unos días. Las fotos no pueden ser más bonitas, me encantan este tipo de posts ya que gracias a ellos puedo ver las maravillosas ciudades que tiene este mundo. Espero que hayas disfrutado un montón :)

    Un besito Tijana ❤
    Melania - Mode in Technicolor

    ReplyDelete
    Replies
    1. Me alegra que te haya gustado tanto! :) Tienes razón, con estos posts podemos descubrir sitio nuevos y hay taaaantos :) Me lo he pasado genial :) Muchas gracias!

      Delete
  10. Gorgeous pics! I have never been in Belgrade but I surely will *_*
    kisses

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! I totally recommend it and not just because it's my hometown :)

      Delete
  11. The pictures are just amazing:)
    Have a nice week!:)
    kisses
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. WOWWWWWWWWWWW....love all the pictures so much...

    http://jehanmohammad.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Wow, zaista i mi kroz ove bozanstvene fotografije kao da možemo doziveti koktel emocija :-) prava zimska idila Beograda!
    Cmoook

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš mi je drago ako je tako naročito kad takav kompliment dolazi od osobe koja i sama poznaje Beograd ;) Hvala ti puno, draga! :*

      Delete
  14. Replies
    1. Thank you so much, Elisa :) Yes, I enjoyed it a lot :)

      Delete
  15. Pa eto, nije samo Uli talentiran za fotografiju :P Ovakvo nesto je neprocjenjivo i uistinu, kao da mogu osjetiti emociju svake slike. Draga, Beograd izgleda carobno kroz tvoje oci i sada ga imam jos vecu zelju posjetiti. Najljepse je grad upoznati preko osobe koja tamo zivi ili je zivjela a ne sa vodicima :) Definitivno sam uzivala u ovoj setnji Beogradom s tobom :***

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :) Pored Ulija je nemoguće ne naučiti sve te stvari mada me čeka još duuug put ;) Baš mi je drago da si dobila još veću želju da ga posetiš :) Znaš da te čekam i ovde i u Bcn hihi ;) U pravu si, poseta bez vodiča je stvarno prava stvar ;) <3

      Delete
  16. Perro que bonito es todo. No conocia nada sobre tu pais, tiene que ser precioso, en cuanto ttenga tiempo me meto en los post que indicas. Por cierto, tienes un movil magnifico, porque las fotos siguen siendo espectaculares!! Un besito y disfruta

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muchas gracias, Carmen! Me alegra que te haya gustado tanto :) Entiendo que es un país que mucha gente no conoce todavía y estoy aquí para hacer que eso cambie un poquito ;) Mi móvil hace buenas fotos, sí, es LG G3 por si te iteresa, pero como estoy acostumbrada a mejor calidad en el blog, pues no estaba segura...

      Delete
  17. I love this! All the photos are just great! <3
    Http://Beyondthose-eyes.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Uživala sam u ovom malo drugačijem postu, super su ti ispale fotografije i uopće nema veze što su uslikane mobitelom, bilo bi šteta da ih nisi pokazala ovdje na blogu :)
    I potpisujem svaku riječ o dolasku doma u grad u kojem više ne živiš, to je jedan tako specifičan koktel emocija i ja se svaki put kad dođem u Šibenik (što je realno jako rijetko) osjećam kao klinka i srednjoškolka, pogotovo kad se usidrim u svoju sobu koja mi je i danas jedno od najdražih prostora na svijetu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, baš mi je drago još naročito kad taj komentar dolazi od tebe fotografa ;) Ipak sam navikla na bolji kvalitet ali nekako sam morala da napravim izuzetak :)
      Da, i ti si u sličnoj situaciji... Ma to je haos, i iako je lep osećaj nekad me prosto zbuni i više ne znam ni gde sam, ni šta sam, ni gde živim :D

      Delete
  19. Oh, home, sweet home :)First of all, even I'm still living in my parent's home, I think that I know what you felt when you visited this place. And I have to add that your phone takes nice photos, so don't worry about quality at all. Belgrade looks like beautiful city, Tijana :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yesss, home sweet home :) I'm glad you can understand me despite of living with your parents :) Thank you so much, dear! I really appreciate your feedback as always and I'm happy you like my hometown :)

      Delete
  20. Que hermosas fotos! me gustaria ir alla algun dia <3
    http://stargazershia.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Odlične su slike, nema veze što su slikane telefonom, ne primećuje se. Potpuno te razumem, ja se evo već par nedelja radujem što ću krajem meseca do Beograda i što ću videti roditelje, mada mogu ostati samo za vikend.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :) Da, to je taj neki univerzalni osećaj nas koji smo vezani za različita mesta. Nekada možda baš te kratke posete iskoristimo više i bolje jer znamo da nema mnogo vremena...

      Delete

© Fashion Abejita | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig