Mar 11, 2016

Miss Piggy


Yup. My virtual self seems to have too many personalities, from Indiana Jones to Miss Piggy :p Very mature of me, I know, but I kind of have fun naming my posts and I just have these associations when I wear certain clothes. Today I present you Miss Piggy, a mix of girly chic outfit based on this summer dress (HERE). Crochet details, key ring with a fluffy pom pom, my beloved over-the-knee boots that I wear too often and a pink coat to cover things up, because it's not even spring yet. However, the day was just beyond beautiful. We went out for lunch, took these pictures and enjoyed the sunshine at Plaza Cataluña, one of the main squares in Barcelona, while dozens of pigeons flew above us. Everybody wanted just to soak up all that sunshine, the street vendors were trying to sell selfie sticks haha, and the wind was mixing with water drops from the nearby fountain. Miss Piggy was happy :)

 Esp
Sí, parece que mi parte virtual tiene muchas personalidades y tan variadas como Indiana Jones y Miss Piggy :p Es muy maduro de mi parte, lo sé jaja, pero cuando algo así me viene a la mente, no piensa irse. Hoy os presento a Miss Piggy, el personaje que asocio con este estilo femenino y dulce. Me apetecía mucho ponerme este vestido de verano (AQUÍ), pero lo llevé con mis botas altas que me he puesto demasiadas veces y el abrigo rosita porque aún no estamos ni en primavera. Lo que hace este outfit muy dulce y muy yo, es el encaje y llavero con pompón. El día fue precioso. Fuimos a comer, hicimos estas fotos y disfrutamos del sol, medio tumbados en Plaza Cataluña, mientras docenas de palomas estaban volando alrededor. Todo el mundo que estaba ahí, solo quería coger un poquito de sol mientras los vendededores no paraban de ofrecer sus palos selfie jaja, y el viento se mezclaba con las gotas de agua. Miss Piggy fue feliz :)

Srp
Da, ova virtuelna ja ima toliko različitih ličnosti, od Indijane Džons, do Miss Piggy :p Vrlo zrelo sa moje strane, znam, ali kada dobijem tako neku asocijaciju, nema šanse da to i ne podelim sa vama. Zašto Miss Piggy? Ima nečega u današnjoj kombinaciji što me podseća na nju, pre svega roze detalji kao mekani privezak za tašnu. Tu je i crna čipka, detalj sa haljinice koja je zapravo letnja (OVDE), ali koju sam prilagodila trenutnim vremenskim uskovima, pa sam je nosila uz roze kaput i čizme iz kojih praktično ne izlazim. Dan je bio prelep. Išli smo na ručak, napravili ove fotografije i uživali na suncu koje je preplavilo jedan od glavnih trgova u Barseloni, dok su iznad nas leteli golubovi. Bio je to savršeno opušten trenutak. Svi su samo želeli da upiju što više sunca, ulični prodavci da prodaju po koji selfie štap haha, a vetar je raznosio kapljice vode sa obližnje fontane. Miss Piggy je bila srećna :)


I wore:
Coat: H&M
Dress: Dresslink - HERE
Bag: Primark
Boots: Zara
Sunglasses: H&M
Scarf: New Yorker
Key ring: H&M
Share:

82 comments

  1. Miss Piggy, hahaha, vrtim slike, tražim sličnost ali ne nalazim :D
    Preslatko ti stoji sve što si obukla a ja jedva čekam sunce i lepo vreme kod nas. Proleće nikako da dođe :( L:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa ne znam kakvu sličnost tražiš. To je samo moja asocijacija, a ne apsolutna istina :p Hvala ti. Ovde zima nije ni dolazila. Srećom :)

      Delete
  2. So beautiful, Tijana! If miss Piggy looked this way, she would have been a happy woman ;) The crochet details go perfectly with the high-knee boots, and pink is definitely your colour. One thing really grabbed me and this is your hairstyle! Such a nice idea, I have to try it. Oh, a day spent like this sounds really nice. I can imagine how sunny Barcelona is! Happy Friday, Tijana! xo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, I'm sure she's happy anyway :D Thank you so much, Sany :) I'm glad you like everything and the hairstyle is a perfect solution when you need/want to do something with the hair and it's so quick and simple ;) Yes, it's sunny almost every day and just perfect! :)

      Delete
  3. Como Miss Piggy sabrá este look me gusta mucho mucho! Esa chaqueta y bolso rosa son
    amor! Viva las personas que mantienen "viva" una pequeñita dosis de infancia jajaja
    Me gusta cada detalle: el toque de encaje, el pompón, tus gafas...Espero que disfrutaras
    mucho de ese día! Ójala el sol se quede pronto con nosotras jaja
    Por cierto gracias por tus palabras en mi post, me hicieron mucha ilusión, porque
    sé y se nota cuando una persona aunque sea a través de la red escribe algo de verdad!!
    Besitos cielo que tengas un finde de 10 !!!!

    www.comparteilusion.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeje, yo ya puedo intuir si algo te va a gustar o no ;) Me alegra que te hayan gustado los detallitos que mencionaste.
      Sí, la verdad es que es mucho mejor mantener un poco de infancia y así ser más feliz. Ser maduro no significa perder la sonrisa y los pequeños detalles que nos ilusionan :)
      Oh, qué linda eres! De nada, Natalia. Es un placer. Creo que ya sabes que me caes muy bien y que me identifico contigo en muchas cosas. En cuanto a la sinceridad, yo prefiero decir nada que decir algo por decir, sobre todo contigo y con personas como tú.
      Gracias a ti, eres maravillosa!
      Muchos besitos! <3

      Delete
  4. NICE PINK
    http://www.melodyjacob.com/

    ReplyDelete
  5. Great styling and colours. I love the coat!!
    Have a lovely weekend :)
    Rosanna x
    Rose's Rooftop

    ReplyDelete
  6. Prekrasna kombinacija (koliko vidim, malo cu duze komentirati kad je vidim na kompjuteru jer ovako na ekranu od mobitela i ne vidim bas najbolje)...no svakako mi je drago da si uzivala.

    ReplyDelete
  7. Miss Piggy je prelepa, kao i uvek, ali 7. slika... Pa ja ne mogu... Koliko bih volela da sam sada tamo, ispred te fontane, ovog cveća... Prelepo, svaka čast onome ko je bio iza fotoaparata :)
    Nadam se da mi nećeš zameriti jer sam pažnju posvetila toj slici, ali znaš da je ipak to moje interesovanje, a outfit i ne toliko :)

    Novi post je na mom blogu -----> littleboxofhappiness.blogspot.rs <-----

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, to mesto je uvek savršeno, a naročito sada kada ima novog cveća, sija sunc itd. Moj muž je uvek iza fotoaparata, pa hvala i u njegovo ime :)
      Naravno da ne zameram. Ja ovde pokrivam različite teme, kako tekstualno, tako i slikovno, pa ko voli nek izvoli :) Uostalom, normalno je da svi imamo različita interesovanja ;)

      Delete
  8. E draga moja, svaka čast na prošloj kombinaciji, ali to koliko te volim vidjeti u vedrim, pastelnim bojama se ne može opisati...ma okrenula bi se za tobom na ulici bez pardona. :D Ne znam kako uspijevaš, ali ova kombinacija je savršen spoj te neke djetinje note koliko i profinjenosti, barem u mojim očima. Svaka čast. :)
    Uopće me ne čudi što čizme ne skidaš, stoje ti kao da su rađene baš za tebe, a i ne sumnjam da imaš još neke kombinacije u glavi uz njih koje nam tek trebaš predstaviti. ;)
    Inače, zavidim ti na ovako lijepom vremenu, ovdje je kod nas danas bilo baš pravo ledeno...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, ne znam,ja volim taj neki spoj girly stvari i elegancije, a opet mora da bude i udobno i opušteno, pa nekako spontano to izađe iz mene :) A što se boja tiče, iako sam ogroman ljubitelj veselih i pastelnih, poslednjih par meseci najviše naginjem neutralnim (živela crna :p). Valjda sam u takvoj fazi ;)Ovde je konstantno isto vreme, osim što je pre par dana kao sat vremena pala kiša posle 4 meseca i to je to :D

      Delete
  9. Really pretty look :) Love the colour of the coat :)

    http://checkinonline.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  10. Love the outfit :3

    Ana ♥
    http://aruivablog.blogspot.pt/ N/POST

    ReplyDelete
  11. Coat is so cute. Lovely rose-black outfit!

    ReplyDelete
  12. Ovo je savršena proljetna kombinacija. Ta proljetna haljinica s čipkastim rubom se tako lijepo uklopila s tim rozim kaputom i čizmama preko koljena da je to prava divota. Kaput je baš klasičnog kroja, ali roza boja čini ga manje strogim i nekako se baš slaže s boho štihom te haljinice. Jako zanimljiv spoj, a i roza torba i šal su se odlično uklopili u priču...roza i crna se sjajno nadopunjuju...Što još reći? to je baš onakva ženstvena kombinacija kakve najviše volim!

    Slike su fantastične, pune sunca i pozitivne energije (kod nas je stvarno previše kiše u zadnje vrijeme, ali iskoristila sam dobro svaki sunčani trenutak tako da trenutno imam i previše fotografija). Barcelona je uvijek divna pozadina i sviđa mi se kako uvijek uključiš i fotografije mjesta i detalja, ulica i ljudi...tako uvijek imam osjećaj da očima čitam neku priču...iako mi je naravno odjeća zanimljiva, drago mi je vidjeti i tu neku dubinu u tvojim postovima.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :) Eto, iako je haljinica za proleće i leto, uklopila se i o ove malo hladnije dane. I ja mislim da se te dve boje slažu jer crna tako nije stroga i dosadna, a opet roze nije previše detinjasta :)
      Tad je baš bio idealan dan za slikanje i upijanje sunca, a znaš i sama da je Barselona tako puna života i ima neku posebnu energiju :) Hvala ti što primećuješ i ceniš sve detalje. Iako je često fokus na kombinaciji, mislim da je lepo "razbiti" celu priču i drugim detaljima. Na neki način je pozadina i sama deo cele kombinacije :)

      Delete
  13. Odlicno si nam prenela lepotu tog dana, kako tekstom, tako i fotografijama :-)
    Vidi se da si uziva i zaista ti divno stoji ta boja <3

    NEW POST !
    VISIT & FOLLOW MY BLOG PEOPLE :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/03/unicorn-tears.html

    ReplyDelete
  14. OMG loving the pink and black combo <3 it. you look awesome dear =)

    http://ohladymania.blogspot.com/

    .

    ReplyDelete
  15. Odlicna kombinacija za rucak. Volim kad odem na dorucak ili rucak sa meni dragim osobama, i onda budem ispunjena i inspirisana da zabelezimo par fotografija..tako da te potpuno razumem. Prelep osecaj

    poljubac Adela Acanski

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, nema lepšeg načina da se običan dan pretvori u poseban :) Hvala ti!

      Delete
  16. Miss Piggy is so stylish... I just love this pink outfit and those boots are stunning.

    I just follow you. Can you follow me back?
    elogiosamislocuras.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. You look amazing on this! Kisses dear
    http://www.therunwhy.com/

    ReplyDelete
  18. Prelepo, u taj bebi roze kaputic sam zaljubljena. :D
    Savrseno ti stoji, kao i cela kombinacija, idealna je za odlaak u restoran i uzivanje sa dragim osobama. Zelim ti lep vikend. :) :*

    ReplyDelete
  19. Divna kombinacija, uvek me odusevis :)


    Fashion Lover

    ReplyDelete
  20. Hola Tijana, estamos todas deseando que llegue el calorcito, y en cuanto atrapamos un rayito, todo para nosotras. Me encanta es look, efectivamente es muy tu, muy dulce y se nota que fuiste muy feliz esa tarde viendo las palomas. Un besito

    ReplyDelete
  21. You are adorable, love all the pinks in this look :)

    ARedLip&Love

    ReplyDelete
  22. Svidja mi se kombinacija, pogotovo ova bebi pink boja. :*

    ReplyDelete
  23. loving you pale pink jacket, you good dear
    http://www.melodyjacob.com/

    ReplyDelete
  24. Tako divan outfit, i zaista to mislim. A tek slike..♥♥ Stvarno se vidi da se trudis i uzivala sam gledajuci slike. Svaka cast! I jos jednom cu reci da je divno to sto pises na 3 jezika.♥♥

    Na mom blogu je novi posto o tome kako devojke razmisljaju pa pogledaj.:) I uclani se ako mozes, ja jesam u tvoj blog. :)
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti najlepše! Takvi komplimenti uvek prijaju :)

      Delete
  25. Hi Tijana, I love your photos and your outfit, such a nice combination. You look beautiful as always.

    We have sunny days as well (finally) I'm hopping it will stay like this :-)
    Have a wonderful Sunday!

    Hugs,
    Dusana :-)

    http://wonderfullifeasmom.blogspot.fr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks a lot! :) Yes, I hope it won't leave us ;)

      Delete
  26. Really stunning photo's :) I love miss piggy she has such an attitude she doesn't take no sh**t!

    Meme xx

    New Post:
    Avon First Look: Urban Safari Jumpsuit
    www.thedayinthelifeof.co.uk

    ReplyDelete
  27. Love this pink coat! So feminine babe!

    Hope you’re having a Fabulous Sunday! Kisses,
    BLOG | TAISLANY

    ReplyDelete
  28. predivni detalji... jako elegantna kombinacija...
    xx
    http://www.littlemisstwiggy.com/2016/03/teddy-is-the-new-black/

    ReplyDelete
  29. Ainsss!! Me súper encanta este look :D

    ¡Besos mi ChicAdicta!
    www.piensaenchic.com

    ReplyDelete
  30. Loving the look!!
    Great coat!
    Dora www.BangsBang.com

    ReplyDelete
  31. Tu look es espectacular! Todo un acierto guapi
    Espero tu opinión en mi último post, besitos!

    ReplyDelete
  32. Wow! I love that gorgeous pink coat of yours :D
    Very nice inspiration :)

    xoxo,
    7 Ways to Enjoy Being a Woman and Traveling Solo

    ReplyDelete
  33. estas preciosa, no puede gustarme más el look, me encanta el rosa palo!
    Muchas gracias por tu comentario en mi blog, te espero por mi nuevo post preciosa, mil besos!
    http://patriciasanchezstylestreet.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  34. I totally feel the Spring in Barcelona, Tijana :) You look super pretty in your dress with lace details and I really like the way how you styled it :) Baby pink is one of my favourite shades so far, so you couldn't pick better color to mix it with black. Especially, I adore your bag from Primark, hope that this store will be opened in Poland soon :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks a lot, sweety :) Yes, I hope it's coming soon although this winter was on existent :D I'm glad you like the outfit and the colors :) I hope that, too! There's a lot of bargains and cute stuff :)

      Delete
  35. Konacno stigoh da prokomentarisem post :-) Odusevila si me, kao i obicno. Preslatka roze-crna kombinacija koja se jako dobro uklopila sa osuncanom prolecnom Barselonom. Cipkani detalj me je kupio skroz,kao i roze naocare i kaputic. Slatko si me nasmejala sa Miss Piggy, kako si se samo nje setila :-)
    Nadam se da ce biti i post iz Zaragoze :-) Fotke na Insti su vise nego savrsene.
    Cmok

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, Ivanice :) Drago mi je da se i tebi sviđa :) Ne znam, skoro uvek imam te asocijacije koje dođu spontano :D
      Biće uskoro i to. Uvek mi treba mnogo više vremena da pripremim postove sa putovanja tako da ne mogu da ih objavim istog trenutka ;) Hvala ti! <3

      Delete
  36. sin duda muy inspirador el look!! lo copiaría entero aunque esa clase de botas no me están bien...como siempre perfecta.

    un beso enorme princesa
    www.aprendiendoaquererme.com

    ReplyDelete
  37. You look pretty!
    Nice coat dear....
    http://dimplekhadi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Miss Piggy!! You always have the most fascinating names for your posts...Indiana Jones, hahaha!!! Pink and black---check!!! I love the combination of these two colors and you have done that in the right amount of proportion!! You look flawless! I hope you already have a selfie stick since it seems you didn't buy any from the street vendors!
    www.fashionstylemogul.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, yeah, I can't help it :p At least I made you laugh :D Thanks, dear! Yup, I bought one ages ago ;)

      Delete
  39. Lovely boots and slip. Love that you added the powder pink to the look!
    http://www.anicheberry.blogspot.co.za/2016/03/ootd-polka-dots-and-laced-flats.html

    ReplyDelete
  40. You're so pretty! Love the boots <3

    http://ayeshasglam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Moram priznati da me nisi podsjetila ni asocirala na dotičnu gospođicu Piggy... meni je ta baby roza uvijek asocijacija na Barbie i zato te razumijem kako ti asocijacije toga tipa mogu pasti napamet! :) Zbog crne ipak nisi ni Barbie (iako proporcije odgovaraju ) ali si predivna mlada žena koja se savršeno stapa svojom ljepotom u onu Barcelone! Oduševljavaš me tom svojom suptilnom ženstvenošću i meni je tako nešto pojam lijepe žene!

    ReplyDelete
    Replies
    1. A meni nikada Barbie ne bi pala na pamet je skroz piggy boja :D Ali nebitno, svakom mozak drugačije funkcioniše ;) Hvala ti, mila moja <3

      Delete
  42. Thanks for your informative writing.
    Get up to 30%-70% Discount from FZillion.com on all selected brands Women's Coats
    . USA Free shipping and free return. 75 days Return
    Policy.

    ReplyDelete

© Fashion Abejita | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig