Mar 7, 2016

Faux


Faux. A French word that means false, made in imitation, artificial. Faux means that we can imitate, borrow, pretend and fake. Although faking certain things is not the best idea, some are actually quite the opposite. I want to fake fur, in order to save an animal. I don't want to fake smiles, food, friendships, relationships and life in general. They say that if you want something to change, you should be that change. I'm wearing a faux fur coat hoping that maybe, just maybe you could do the same. You and me can change something. Even if it's tiny. Even if it's tiny and big like saving an animal. I hope it does. Whenever I wear this coat (HERE), I feel good because not only it's too gorgeous, soft, light and fluffy, but it reminds me that I'm standing behind the changes I want to see. After all, wearing real fur is not only bad for our moral and planet, but it's so prehistorical and we've evolved from that period, haven't we?

Esp
Faux. Una palabra francesa que significa falso, imitación, artificial. Faux significa que podemos imitar, prestar y copiar. Hay cosas que no queremos que sean artificiales. No quiero falsas sonrisas, amistades, relaciones, comida, no quiero que mi vida sea una imitación. Dicen que si queremos ver un cambio, tenemos que ser ese cambio. Con esa idea en la mente, espero que este abrigo de piel sinténtica puede hacer que alguien haga lo mismo. Vosotros y yo podemos cambiar algo, aunque se trate de algo muy pequeñito o muy grande como salvar a un animal. Eso espero. Cada vez que me pongo este abrigo (AQUÍ), me siento bien no solo porque me encanta, porque es suave y ligero, sino también por lo que representa. Me dice que lo estoy haciendo bien. Además, llevar pieles auténticas de animales no es solo una idea mala, sino también es algo tan prehistórico y se supone que hemos evolucionado, ¿no?

Srp
Faux. Francuska reč koja označava nešto lažno, veštačko, imitaciju. Iako pretvaranje i laž nisu sjajna ideja kada se radi o nekim stvarima, nekada su najbolja opcija koju imamo. Ne želim lažne osmehe, prijateljstva, hranu, ne želim život zasnovan na laži, pretvaranju i imitaciji. Sa druge strane, želim da nosim bundicu od veštačkog krzna, a ne od pravog. Želim život životinji čije krzno odbijam da nosim. Kažu da ako želimo da vidimo neku promenu, mi sami moramo da postanemo ta promena. Zato ja nosim veštačko krzno ne bih li makar jednu osobu podstakla da učini to isto. Vi i ja ipak možemo da promenimo nešto, makar to bilo sitnica ili nešto značajano kao život jedne životinje. Kad god nosim ovu bundicu (OVDE), osećam se dobro. Nije u pitanju samo činjenica da je lepa, mekana i lagana kao pero, već je simbol nečega većeg, ideje iza koje stojim. Uostalom, nošenje pravog krzna nije samo loše sa moralne i ekološke strane, već je i deo preistorije. Mislim da smo ipak evolurali u međuvremenu, zar ne?



I wore:
Coat: Sammydress - HERE
Turtleneck: Tex
Jeans: H&M
Bag: H&M
Boots: Zara
Sunglasses: MiniInTheBox
Share:

75 comments

  1. Looking gorgeous Tijana, have a blessed week, and yes I do support you with your fault fur in saving an animal or two.
    tweetykel.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Najviše me nervira kad uđem na nečiji blog i posle par rečenica me udavi cela priča koja nema smisla, a kod tebe pročitam dve reči i već znam da si napisala nešto jako dobro, jer ko zna-zna :) S druge strane, pouka cele priče je jako humana i svaka čast na tome, da je više ljudi sa takvim razmišljanjem... gde bi nam kraj bio :)
    Džak da obučeš, savršeno bi ti stajao, jer pleniš harizmom i uopšte nije bitno šta si obukla(bar meni), jer sam ja očarana svakim tvojim postom i tobom kao osobom :)

    Novi post je na mom blogu -----> littleboxofhappiness.blogspot.rs <-----

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, razumem te, ima ljudi koji stvarno ne shvataju poentu ;) Naravno, suludo je očekivati da se ono što ja pišem i radim, svidi svima, ali stvarno sam presrećna kad znam da ima vas koji me čitate i pratite jer vam se sviđa :)
      Da, što kažeš, gde bi nam kraj bio ;)
      Hvala ti od srca! Stvarno si mi ulepšala dan ovim divnim komentarom :) Ja često govorim da kad me neko osvoji kao osoba, može da priča i o kamionima (primer teme koja me ne interesuje uopšte :D) ja ću biti i dalje očarana :)

      Delete
  3. I cannot agree more with you, Tijana. It's not only prehistorical, but also I find it a bit flashy which is not my style. Your faux fur coat is gorgeous. I really like the combo with the high knee boots (btw I have similar). And the photos are really nice, especially the first one which is my favourite. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, flashy too and totally "too much" in every aspect. I'm glad that we agree once again :) Thank you! Yeah, the boots are great, I've been wearing them so much since I bought them few months ago :)

      Delete
  4. Love your faux fur jacket! <3

    XOXO,
    Eleonora
    www.it-girl.it

    ReplyDelete
  5. totally love the look, so classy
    Keep In Touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    ReplyDelete
  6. Cool!! Have a good week doll!!

    Use my coupon: marymaria
    You will get 20% on any of ASOS products!! ♥

    •♥• Mary María Style •♥•

    ReplyDelete
  7. Preslatko ti stoji bundica, baš jako volim ovako jednostavne svakodnevne kombinacije :) I potpisujem sve rečeno po pitanju nošenja krzna, mislim da u današnje vrijeme kad već imamo toliko varijanti koje ne moraju uključivati ubijanje nedužnih životinja kako bi se mi osjećali posebno i luksuzno je zaista suludo odlučiti se na pravo krzno. Brrr.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :) Da, sa jednostavnim stvarima je teško pogrešiti. Baš tako! U današnje vreme stvarno nema opravdanja. Drago mi je da se slažemo ;)

      Delete
  8. So beautiful dear :) I really like your coat!

    ARedLip&Love

    ReplyDelete
  9. Svdija mi se draga kako si iskombinovala celu odevnu kombinaciju i ja planiram da kupim ovaj odevni komad od veštačkog krzna....Divnaaaa! Kiss

    ReplyDelete
  10. sjajno ti stoji ova bijela jaknica od eko krzna i jako mi se sviđa kako si je ukombinirala...ja sam danas dosila nešto slično, traperice i jednu staru jaknu od eko krzna i baš mi se sviđa kombinacija jeansa i eko krzna, to mi je nekako ležerno, ali uz malo glamura...ono što ja volim zvati urban glam.

    Ti kao i uvijek fenomenalno izgledaš...a fotografije su odlične...uvijek. Znam da se ponavljam, ali eto:)

    Što se tiče nošenja pravog krzna, nisam protiv toga (iako ne mogu zamisliti da ga ja osobno nosim)...mislim da postoje neke iznimke kada je u redu nositi krzno, kao npr. reciklirane i vintage budne, draže mi je da ih netko spasi, kupi, uredi pa onda nosi nego da završe na otpadu gdje će opet biti na teret ekologiji...

    Mada moram reći za ovu našu klimu nije nikako pravo krzno...meni je komično vidjeti nekoga u našoj regiji kako nosi pravo krzno. Razumijem da pravo krzno nose ljudi u Sibiru i Kanadi, ali u Europi je to više hir nego potreba. Kada vidim nekoga u Splitu u pravom krznu, počnem se smijat...što drugo? Umjetno krzno je danas dostupno i povoljno...a mogu ti reći da me ugodno iznenadila (zasada) kvaliteta stvari od umjetnog krzna koje sam naručivala preko internetu, ne ispada nimalo, a sve su to jako povoljne stvari.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste, to je baš taj neki spoj koji i ja volim, sa stilom a opet sa akcentom na udobnosti i opuštenosti :) Hvala ti! Da, baš sam zadovoljna bundicom :)
      Haha, e pa da, još jedan razlog zbog kojeg je suludo nositi ih, makar što se naše klime tiče. U ostale kulture i potrebe ne bih da ulazim, niti mene iko šta pita, ali sam izrazito protiv nekog novokomponovanog pomodarstva i statusa koji podrazumeva rast te idustrije koja je danas pored tako lepih i kvalietetnih kopija, po mom mišnjenju, nepotrebna. Ali dobro, na kraju svako radi onako kako misli da treba. Ja imam 3 bundice od kojih je jedna sa interneta, a ove dve sam kupila ovako i uopšte im ne vidim ni jednu zamerku ;)

      Delete
  11. Great post!! I really like your coat!! :)

    carolandvero.blogspot.com



    ReplyDelete
  12. Que abrigo tan ideal, además cortito es perfecto para entretiempo. Besos!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sí, es justo lo que quería decir y se me olvidó jeje! :)

      Delete
  13. Hello Tijana :) Again, you're wearing one of favourite trend: faux fur coat :) I really like yours, it looks so soft and cozy and it has great color (white is versatile, so it's always great option) :) What's more,I love that sentence from your post: "they say that if you want something to change, you should be that change". Can't agree with it, especially when it comes to animals, because I also think that wearing real furs is immoral nowadays!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Our tastes are so similar :) Thanks, dear! I'm sure it would look great on you, too ;) I'm happy that we agree :) And yes, I love that sentence and think a lot about it. Many people want something to be different yet they don't take the action...

      Delete
  14. Hahahaha!! Tell that to the celebrities who wear real fur because they can apparently afford it but forgetting the animal they are killing in order to wear it. Faux fur is amazing after all. I love your faux fur coat, you have styled it perfectly!! The color is also amazing , who doesn't love white??? And I agree that somethings should not be faux. XOXO!
    www.fashionstylemogul.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. As you can tell, I would be a terrible celebrity haha ;) Absolutely! Especially nowadays when there are so many options. White is always a good idea, if you ask me! ;) Thanks, hon!

      Delete
  15. you are more and more beautiful day by day!! love your coat.

    kisses dear
    www.aprendiendoaquererme.com

    ReplyDelete
  16. This is such a wonderful post, I love both your outfit and the message behind it. I, too, prefer and only wear faux fur pieces. There are so many lovely faux pieces out there to choose from. Thanks so much for sharing and I hope you have a great week ahead!

    XO,

    Jalisa
    www.thestylecontour.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for your lovely comment :) I'm so happy to see that I'm not the only one. Today those faux pieces look so real, that buying a real one would be not only bad because everything that we agree about, but it's a waste of money, too!

      Delete
  17. You look pretty!
    Nice fur coat...
    http://dimplekhadi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Me encanta tu outfit. El abrigo es precioso
    Besos

    ReplyDelete
  19. Your coat is lovely and I love how you styled this outfit! Beautiful photos! =)

    - Cielo
    Mermaid in Heels

    ReplyDelete
  20. i love this style-so cool and relaxed..love the faux fur...

    http://jehanmohammad.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Slažem se sa svakom napisanom rečenicom, bravo!
    A što se fotografija tiče, predivno izgledaš, kao i uvek, fantastičan outfit. :)Poljubac :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da nisam jedina :) Hvala puno, Vesna! :)

      Delete
  22. Hello from Spain: I really like your faux coat. Feel great on you. Fabulous pics. keep in touch

    ReplyDelete
  23. You are looking awesome <3
    http://ohladymania.blogspot.com/

    .

    ReplyDelete
  24. Sto se tice moga pogleda na pravo vs.umjetno krzno, ne mogu reci da sam kategoricki protiv pravoga. Mislim da zbog klimatskih uvjeta u nekim djelovima svijeta stvarno nuzno dok kod nas... ne bi bas rekla. Nikako ne podrzavam istrebljenje neke zivotinjice radi bunde ali volim vjerovati da se takvo sto vise i ne radi. Tuzno mi je vidjeti tipa uzgoj cincila radi krzna ali mi je isto tako tuzno vidjeti i one jadne kokosi na onim mega farmama gdje su njih 100 u metar prostora. Mislim da ukoliko do toga vec dolazi da e bita neka doza humanosti a ne da se svodi na mucenje i patnju. Osobno, necu se narogusiti na nekoga tko nosi pravo krzno ali meni osobno ne predstavlja ni potrebu a ni luksuz. Volim umjetne bunde i ne vjerujem da bi kupila pravu cak i da si je mogu priustiti. Isto tako, ne vidim smisao onih sprejanja od strane drustva za zastitu zivotinja jer mislim da time ne postizu nista... vec samo neki veci bunt... vise vjerujem u moc edukacije i osvjescivanja problema.

    Sto se tice tebe... awwww... blago ti zavidim na kolekciji bundica koju imas! Ona crvenkasta iz Venecije mi je bas zapela za oko iako je i ova prekrasna pogotovo u scenariju koji nam ovdje si prikazala. Pravi pariski bezvremenski chick i divna si mi od glave do pete. Ova bundica je bas pravi pokazatelj koliko dobar kaput/jaknica moze cijelu kombinaciju dici na jedan jako visoki nivo i da u takvom slucaju ne bude ni bitno ostalo! Ma vrhunska :*****

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa na to mislim, o svakoj nehumanosti prema životinjama. Ne želim da zvučim kao neki zaluđenik, niti sam vegeterijanac npr. ali sve što se odnosi na stvari kao ubijanje životnija radi krzna i mučene kokoške u kavezima, nehumano je i potpuno nepotrebno ako se ja pitam. A čak i ako izuzmemo tu stranu, ja bih pre otišla u Njujork npr. nego kupila bundu ;)
      Hvala ti puno! :) Plus imamo i onu našu zajedničku koju btw, ne znam zašto još nisam nosila ove godine... Da, mislim da takvi komadi idu uz nešto jednostavno i skoro neprimetno :) :***

      Delete
  25. Beautiful post dear! I like this a lot.


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!

    LATEST POST:
    Kevyn Aucoin Medium Sculpting Powder Review and Swatches



    BEAUTYEDITER.COM
    Subscribe to my YouTube Channel

    ReplyDelete
  26. U potpunosti se slazem, lazno krzno da, ali lazan zivot (prijateljstva, hrana, ljubav...) nikako! Bundica je preslatka, u divnoj beloj boji, mekana i moze se super kombinovati. Svidja mi se sto je ostatak outfit-a jednostavan, to je i neophodno da bi bundica izbila u prvi plan :-)
    Divan tekst sa vise nego znacajnom poukom, kao i uvek do sada odusevila si me.

    Srecan 8 mart i veliki pozdrav

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je :) Tako je, zna se šta treba, a šta ne ;) Da, baš može da ide uz svašta i nije od onih velikih koje "pojedu" ostatak odeće. Hvala ti puno! <3

      Delete
  27. Great style, I love your boots the most, thank you for sharing, you look pretty!!!

    xxx

    www.noragouma.com

    ReplyDelete
  28. Love the fur. Looks amazing on you!!

    Happy Women's Day! Kisses,
    BLOG | Taislany

    ReplyDelete

  29. Super chick and stylish dear ♥

    I hope you're having a lovely day so far!
    XOXO

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    If you, however, my blog and my work is like, we are returning to it and want to support me, you can vote for me here → http://www.blogerroka.sk/2015/nikolaknazikova/

    ReplyDelete
  30. Hope you're having great and sunny day, Tijana :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Like this coat ;)

    XX

    Mónica Sors

    MES VOYAGES À PARIS

    NEW POST: FLARED PANTS / ME ON LIVE TV!!

    ReplyDelete
  32. Love this fur on you, you look amazing.
    Nina
    http://www.ninasstyleblog.com

    ReplyDelete
  33. amazing look and photos :) follow via GFC?
    http://www.therunwhy.com/

    ReplyDelete
  34. estas guapisima,el abrigo es precioso,me encanta!
    Te espero por mi ultimo post guapa,un beso enorme!
    http://patriciasanchezstylestreet.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  35. Znaš i sama koliko volim tvoje kombinacije, malo je reći da sam zaljubljena u njih, a ove godine si ih podigla na još jedan nivo više, prema mom skromnom mišljenju, ali ono što me sve više oduševljava je ono što pišeš. Ma od točke do zareza se slažem s tobom sa svim što si napisala i na ovu temu, a stvarno postaješ majstor za upakirati ozbiljnu temu u niti malo sumoran i naporan post već taman po mjeri. Ma znaš što želim reći. :D Piši, piši.... :* <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, draga moja :) Baš mi je drago ako je tako. I još više mi je draže što se slažemo i oko ozbiljnijih stvari, a još vas pritom i ne smaram haha :D Ne filozofira mi se svaki dan, ali makar je uvek ono što pišem odraz trenutnog raspoloženja, misli, situacije, pa je od srca. Nekad je to nešto potpuno nebitno, nekada bih rekla svašta, zavisi. U svakom slučaju, pišem za vas koje me čitate i želim da imate i šta da pročitate :) <3

      Delete
  36. This look (and the previous one) is my favourite in last ones. Maybe therefore You look so... so.... "light" and cool! And friendly. Like very much! And super sunglasses, it gives You +50% cool :)

    I forgot about visit, but I will become better :)

    ReplyDelete
  37. Thanks for your informative writing.
    Get up to 30%-70% Discount from FZillion.com on all selected brands Women's Coats
    . USA Free shipping and free return. 75 days Return
    Policy.

    ReplyDelete

© Fashion Abejita | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig