Mar 9, 2016

Not a Queen. A Khaleesi


Khaleesi, Indiana Jones. Tomb Raider. Olives. Jungle. City. Maxi. Safari. Fringes. Green. Movement. Brown. Flow. Oasis. Streets. Sunday. Words that are coming from my brain, popping out like those little speech balloons in comics. What else? This dress/shirt (HERE) which is the queen of my wardrobe. Well, not the queen. A Khaleesi ;)

Esp
Khaleesi. Indiana Jones. Tomb Raider. Aceitunas. Jungla. Ciudad. Maxi. Safari. Flecos. Verde. Movimiento. Marrón. Flujo. Oasis. Calles. Domingo. Las palabras que se me mezclan en mi mente y casi salen en forma de globos de los comics. ¿Qué más? Este vestido/camisa (AQUÍ), la khaleesi de mi armario ;)

Srp
Kalisi, Indijana Džons. Tomb Raider. Masline. Džungla. Grad. Maksi. Safari. Rese. Zeleno. Pokret. Braon. Tok. Oaza. Ulice. Nedelja. Reči koje se prepliću u mojoj glavi i iz nje izviru nalik oblačićima u stripovima. Šta još? Ova haljina/košulja (OVDE), "kalisi" mog ormana ;)


I wore:
Dress/Shirt: Dresslink - HERE
Pants: Zara
Boots: Tex
Sunglasses: H&M
Scarf: non branded
Belt: Sabrina
Share:

78 comments

  1. Wow..this is a Great post and you look amazing...xo, Neha

    http://www.theinstylejournal.com/

    ReplyDelete
  2. Čudno & neobično ali dopadljivo u isto vreme :D L.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Valjda to treba da shvatim kao kompliment :D

      Delete
  3. Oh my gosh so stunning doll! I love those boots btw, so chic x

    Florals&Smiles

    ReplyDelete
  4. Prekrasna si! Jedva cekam da pogledam fotografije s kompjutera.

    ReplyDelete
  5. Predivna si Tijana! Čizmice mi se jako svidjaju, a ti si preslatka! ♥

    Senny

    ReplyDelete
  6. You look gorgeous in this outfit. Love your boots.
    Nina
    http://www.ninasstyleblog.com

    ReplyDelete
  7. Draga moja, kao i uvek - fenomenalno :)
    U poslednje vreme baš volim da nosim te dve boje, a volim i da ih vidim na nekom drugom, na tebi posebno, jer su slike odlične, kao za neki magazin :)
    Ljubim te!

    -----> littleboxofhappiness.blogspot.rs <-----

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno! :) Daaaa, mislim da su te dve boje kao stvorene jedna za drugu. Drago mi je da ti se sviđa sve :) :*

      Delete
  8. Awesome styling, love those boots!!
    Have a lovely day :)
    Rosanna x
    Rose's Rooftop

    ReplyDelete
  9. Wow, this dress/shirt is absolutely gorgeous! I saw the first photo on FB and I felt in love with it! And all other photos are wonderful and you are posing like a model! The whole outfit is very nice, hat's off, Tijana!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aww, thank you so much, Sany :) I'm happy that you like everything so much :) Your words mean a lot :)

      Delete
  10. Ma sveeeeeee! Ma prava kraljica modne Barcelone! Prekrasna si i nemam ali stvarno nemam rijeci da opisem koliko mi se ovo svidja! Prekrasna si ljube! Kosulja je sve a jos u kombinaciji s ovim cizmicama... VRH! ODUSEVLJENA SAM! LJUBAV! :****

    ReplyDelete
    Replies
    1. I kako sad da ti se zahvalim :) Baš mi je drago da ti se toliko sviđa sve. Moram da priznam da je meni ovo jedna od najdražih kombinacija koje sam ikada nosila, i iako znam da nije za svakoga, drago mi je da je i neke od vas toliko osvojila. Hvala ti! <3

      Delete
  11. You look very beautiful:) Nice shoes:)
    Have a lovely day!:)
    kisses
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. evo me ponovo:) dokopala sam se kompjutera konačno...lijepo je vidjeti ove fotografije na velikom ekranu, prava divota! Mislim da bi te najradije vidjela u još većom formatu, onom preko cijele zgrade jer su ove fotografije baš kao iz nekoga modnog editorijala.

    Ta košulja haljina je fantastična, a ti si je ponijela kao prava Khaleesi! čizme su isto divne, baš su mi upale u oko ( na dobar način naravno!!!) i sjajno se slažu s ovom kombinacijom.

    Što joj da kažem? Remen se odlično slaže s čizmama, a i šal je jako upečatljiv...boje su usklađene idealno...ti sva zračiš nekom pozitivnom energijom i izmamila si mi osmijeh na lice, a to je danas pravi poduhvat.

    Izgledaš svjetski!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ti si meni izmamila osmeh ovih komentarom, tako da je obostrano :) Verovatno nema većeg komplimenta nego to što si spomenula za zgradu. Hvala ti od srca! Ja mnogo volim rese i dugo sam tražila čizme sa njima pa sam skoro našla na rasprodajama ove braon i plave koje sam nosila skoro i ovde. Sada sam podmirila potrebe :)

      Delete
    2. i ja volim pronaći nešto...možda je i slađe kada se malo potrudimo.

      Delete
  13. Gorgeous!!

    Hope you're having a great day so far, doll! Kisses,
    BLOG | TAISLANY

    ReplyDelete
  14. Sjajno ti stoji ova maxi košulja, obožavam takve lepršave komade koji svaku kombinaciju dignu u nebesa. Sjajno! :)

    ReplyDelete
  15. Love your look! So cute :3

    Ana ♥
    http://aruivablog.blogspot.pt/ N/POST

    ReplyDelete
  16. lovely look Tijana
    tweetykel.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. followed #474! amazing look Tijana X
    http://www.therunwhy.com/

    ReplyDelete
  18. Obozavam military pogotovo sa resama i braon nijansama. Pun pogodak!

    poljubac Adela Acanski

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, Adela. Drago mi je da ti se sviđa :)

      Delete
  19. Fantástico outfit. Las botas son preciosas
    Besos

    ReplyDelete
  20. Hola cielo :) Estás super guapa hoy! Me ha gustado mucho como has descrito el look
    con esas palabras salidas de viñetas de comics jaja. Siempre tan alegre y sonriente en tus
    fotografías. He hecho cambios en el blog por eso estuve más ausente esta temporada.
    Pero vuelta a la carga a ver si te gustan las novedades. Un besito enorme desde,

    www.comparteilusion.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hola bonita :) Muchas gracias! Sí, jaja, la verdad es que mi mente no descansa y auqnue intenté decir algo normal, pues me salió así jeje :D Ahora me paso por tu blog ;) <3

      Delete
  21. Such a fabulous street style outfit! love your boots <3
    http://www.rakhshanda-chamberofbeauty.com/

    ReplyDelete
  22. Love the movement in the pictures! The booties are gorgeous!
    Thestyletune.com

    ReplyDelete
  23. Hola. me encantan los botines. Un look fabuloso.

    ReplyDelete
  24. Tijana, wow, you look amazing, great photos.
    Hugs!
    Dusana :-)

    http://wonderfullifeasmom.blogspot.fr/

    ReplyDelete
  25. Predivna kombinacija, cizme sa resama su moj veliki favorit, vec dugo sam u potrazi za njima :) Ceo outfit je divan <3 :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam ih dugo tražila, pa sad otkad ih imam, skoro ne nosim ništa drugo :) Hvala puno, Vesna! :)

      Delete
  26. Este look está identificado totalmente con todas esas palabras que enumeraste. ¡Me encanta y estás impresionante! La camisa es genial, queda súper guay en cámara con la caída que tiene :)

    Un besito preciosa ❤
    Melania | modeintechnicolor.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muchas gracias, Melania :) La verdad es que tenía 0 inspiración para el texto (cosa que me pasa por primera vez creo, porque se me da muy fácil escribir) pero me alegra que te haya gustado también en esa forma :) Sí, lo mejor de la camisa es la caída y hace que cualquier foto quede espectacular ;)

      Delete
  27. Wow, obozavam tvoje postove. Pored divnih fotografija uzivam i u svakoj napisanoj reci. Sjajne su mi tvoje asocijacije i zapazanja.
    Maslinasta kosulja/haljina je bozanstvena i ti si je jako dobro iskombinovala sa maramom i cizmicama sa resama. Svidja mi se sto jako lepo nosis razlicite stilove, nekad skroz damski outfit, nekad poput devojcice, nekad pravi trendy street style...divna si nam u svim opcijama :-)
    Hvala ti na divnom komentaru na mom blogu. Nazalost, desava mi se u poslednje vreme da mi neki komentari nestanu i onda ne mogu da direktno odgovorim na njih. Ali, srecom svi mi stignu na mail tako da ih obavezno procitam. Da li ti se nekad desavalo ovako nesto sa komentarima? Bas cudno, nadam se da je neki problem do Blogger-a i da je samo trenutno stanje.
    Veliki pozz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :) Moram da priznam da baš nisam znala šta da kažem ovog puta jer mi se nekad mozak toliko usija da bih rekla svašta i ništa, pa sam se bukvalno vodila asocijacijama i drago mi je da se nekima od vas dopalo i taj način pisanja :)
      Hvala ti puno na komplimentima :) Meni je smešno nekad što imam 30 godina i toliko lutam u stilovima, da mi se čini da pokrivam skoro sve, mada je to zapravo neka mešavina stilova koje si navela, a koji dolaze više ili manje do izražaja u zavisnosti od rasploženja. Makar mi nije dosadno :D
      Nema na čemu, ne brini za odgovore. Ne znam stvarno. Meni se nekada desi da mi komentar ne dođe na mejl, a pojavi se na blogu. Možda ako probaš da promeniš format komentara, stvarno ne znam. Nadam se da ćeš naći rešenje uskoro.
      Pozdravljam i ja tebe! :*

      Delete
  28. me quedo con tom raider e indiana jones jejejej total ehh, parece sacada de esas pelis ehhh me encanta :D estas guapisima , te mando besitos bella :D
    Nuevo post: HEALTHY HAIR
    www.lupescolors.blogs.elle.es

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jajaj, qué gracioso! :D Muchas gracias, Ruth!

      Delete
  29. Un look ideal y super divertido. Te invito a mi blog bonita y si te gusta te suscribas. Un besazo.
    http://lassietemaravillasdeamanda.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  30. Super cool outfit! Love the boots xx

    MoorizZLA

    ReplyDelete
  31. That shirt dress is a Khaleesi indeed, you look like a fierce goddess in it and the color is pure bliss! I love how you styled it by tying a fringe belt and added a fringe pair of booties for more edge. The shoot location is perfect because it blends in with the outfit, you look flawless my dear!!
    www.fashionsytylemogul.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks so much, hon! :) Your feedback means a lot!

      Delete
  32. Que pasada de look, estas realme te espectacular. Besos

    ReplyDelete
  33. I really like the way how you styled your dress/shirt, this outfit looks like from some photoshooting, where the main subject was urban jungle ;) And when I look at your shoes I want to sing: "these shoes are made for walking" :D They're terrific! :) Hope you're having great day, Tijana ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. You made me smile :) Thank you so much, my dear! :)

      Delete
  34. Ti si čudo, draga moja! Znaš mene i sve nijanse smeđe, teško se nalazimo, ali kada ih vidim na tvojim kombinacijama privlače me koliko i nijanse bilo koje druge boje. *-* Košulja/haljina je strašna...u najpozitivnijem smislu. :))
    Taman sam bila super zadovoljna čistkom u ormaru, onda dođem ovdje k tebi i odjednom mi baš tako nešto fali...ubijaš me. ;) :D
    <3 :**

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha :D Ništa, tako se počinje :D Mislim da sam ti rekla već da ja nisam ljubitelj braon ali stvari kao čizme, jakne, kaiševi itd. su druga priča. Zavidim ti na ormanu, koliko puta i sama uradim isto ali se odjednom nagomila, a ni moja neodjučnost ne pomaže nikako. U svakom slučaju, kad bih morala da izdvojim jednu stvar bez koje više ne mogu, to je upravo ova košulja/haljina. Skroz je ja :) :*

      Delete
  35. ovo mi je jedan od najboljih tvojih outfita...
    xx
    http://www.littlemisstwiggy.com/2016/03/teddy-is-the-new-black/

    ReplyDelete

© Fashion Abejita | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig