Feb 3, 2017

Cold Weather Couture with JORD Wood Watches + Giveaway!


It's not a secret that very often a tiny accessory can make even the simplest outfit special and put together. One of those items has been my new JORD wood watch made of warmly toned sandalwood and cooling shade of mint. It's minimal, elegant, wearable, comfy on the wrist, perfeclty designed, it even smells so good (oh, I love sandalwood) and it just makes me feel special. When it comes to watches, I'm all about classic designs with a fun twist. I thought the watch would look nice with my outfit in black and especially with my dark green faux fur that makes the outfit a bit more glamourous. What I liked as well was a perfect wooden box that came with the watch. The box even has a little drawer that controls humidity level in order to maintain the watch in the best conditions. How cool is that? :) 

You can find my watch HERE and in case you're into other designes click HERE to check them out. If you're a male reader or someone who wants a perfect gift for a special guy in your life, HERE you can find men's watches.

GIVEAWAY! ONE PERSON will win a $100 gift code to use on any JORD watch and EVERY PERSON who enters the giveaway will receive a $25 discount code once the contest ends. All you have to do is click HERE and provide your name, email and your favorite watch.

$100 gift code expires on 26th of February 
$25 code expires on 30th of April

ESP

No es ningún secreto que los acesorios, joyas y pequeños detalles marcan la diferencia. Son capaces de convertir el outfit más simple en algo especial. Uno de esos acesorios especiales es mi nuevo reloj JORD hecho de madera. Combina los tonos cálidos de sándalo y tonos fríos de menta. Es minimalista pero diferente, elegante, muy ponible, cómodo, perfectamente diseñado y su olor a sándalo me hace sentir especial. Cuando se trata de relojes, me gustan los diseños clásicos con un toque especial. Pensé que el reloj quedaría bien con este outfit que combina las prendas negras y la bufanda de pelo sintético en color verde oscuro. Ese tipo de bufandas tan un toque de glamour a casi cualquier outfit de invierno. También quiero mencionar que me encantó la cajita de madera que venía con el reloj. Incluso tiene un cajón pequeño que sirve para controlar la humedad y así mantener el reloj en buenas condiciones. ¡Me encanta! :)

Si os ha gustado mi reloj, lo podéis encontar AQUÍAQUÍ podéis ver más diseños. Los relojes masculinos están AQUÍ

SORTEO! UNA PERSONA ganará $100 de descuento en compra de cualquier reloj de la marca JORD. CADA PERSONA que participa en el sorteo ganará $25 de descuento al final del concurso. Lo único que hay que hacer es entrar AQUÍ y dejar vuestro nombre, email y elegir el reloj que os gusta.

El descuento de $100 caduca el día 26 de febrero
El descuento de $25 caduca el 30 de abril.

SRP

Opšte je poznato da detalji, nakit i aksesoari generalno imaju tu moć da od najjednostavnije kombinacije naprave nešto posebno. Jedan od takvih posebnih detalja koji su me inspirisali ove zime je moj novi JORD drveni sat, koji spaja tople tonove sandalovine i hladnu nijansu mente. Sat je minimalitički, a unikatan, krajnje nosiv i udoban na zglobu, savršeno dizajniran, a miris sandalovine čini da se osećam posebno. Kada se radi o satovima, volim klasičan dizajn sa nekim neočekivanim detaljem. Sat me je inspirisao da nosim kombinaciju koja je zasnovana na crnoj boji i tamno zelenom veštačkom krznu koje na jednostavniji mogući način daje notu glamura skoro svakoj zimskoj kombinaciji. Ono što bih izdvojila je i predivna drvena kutija u kojoj je sat došao. Šta da vam kažem kad ima čak i malu fioku koja kontroliše vlažnost vazduha i time garantuje dugoročnost sata. Takvi detalji prave razliku.

Ako vam se dopada moj sat, možete ga pronaći OVDE. Ako želite da vidite i neki drugi dizajn, kliknite OVDE. U slučaju da ste zainteresovani za muške satove, kliknite OVDE.

NAGRADNA IGRA! JEDNA OSOBA će osvojiti vaučer u vrednosti od $100 na kupovinu bilo kojeg sata marke JORD. SVAKA OSOBA koja učestvuje u nagrađivanju će po završetku nagradne irge osvojiti vaučer od $25. Sve što treba da uradite je da klinkete OVDE i uneste vaše ime, email adresu i odaberete sat koji vam se dopada.

Šansa da osvojite vaučer od $100 važi do 26. februara
Vaučer od $25 dolara možete da iskoristite sve do 30. aprila.



I wore:
Jacket: Stradivarius
Turtleneck: Sfera
Skirt: Miss Ditfl
Bag: non branded
Boots: Zara
Sunglasses: Primark
Faux fur scarf: Pull & Bear
Watch: JORD - HERE
Luxury Wooden Watch
Share:

68 comments

  1. evo prijavila sam se za darivanje! Jord satovi su mi se uvijek sviđali, volim to što rade s drvom i prirodnim materijalima. Vidjela sam ih na dosta blogova i uvijek se lijepo uklope u neku kombinaciju. U tvoju su se super uklopili i sviđa mi se ovaj što si izabrala, tamno drvo i ultaplava pozadina za sat...baš zanimljivo. Ovaj šal od umjetnoga krzna se isto odlično uklopio sa satom...stvarno prekrasna kombinacija!!!!

    ReplyDelete
  2. i ti naravno fantastično izgledaš!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! Drago mi je što si se prijavila i želim ti sreću :) Jeste, JORD satovi su stvarno posebni, drugačiji i to što su prirodni materijali u pitanju je veliki plus. Da, kombinacija boja je neobična i prvo sam mislila da ću morati više da pazim uz koje boje ga nosim (kao na slikala), ali nosila sam ga i u drugim kombinacijama i zaista ide uz skoro sve :) Drago mi da ti se i šal sviđa. Ta nijansa zelene mi je posebno lepa i dobra alternativa crnoj... :)
      <3

      Delete
    2. da, doista je sjajna alternativa crnoj. Zimi mi je posebno drago vidjeti boje.

      pozdrav<3

      Delete
  3. Great post my dear!!! I entered this giveaway :-) Your watch is really beautiful and is making perfect combo with your outfit.I love your fur scarf!! Happy weekend Tijana :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. That's awesome! Thank you for participating! :) I'm glad you like my watch and outfit <3

      Delete
  4. Love the color faux fur stole you look amazing

    ReplyDelete
  5. Savršeno mi je kako si sat iskombinirala uz ovaj krzneni šal, tako da se divno te dvije nijanse nadopunjuju! A ti mi savršena ko uvijek <3 <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno draga moja! Baš mi je drago da ti se sviđa :)

      Delete
  6. charming look! I love the touches of green here so much! very chic watches! I wish I had them myself

    Lyosha
    Inside and Outside Blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much! If you enter the giveaway, you're one step closer ;)

      Delete
  7. You look amazing Dear. That fur scarf is just gorgeous. And the watch..WOW!!
    I have been seeing a lot of these watches on social media, and I must say I am loving them. Can't wait to have one for myself. Loved today's post.

    xo
    www.thepositivewindow.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much, dear! :) I really can't recommend enough this brand. If you think about purchising it, the giveaway offers some nice discounts ;) I'm glad you enjoyed. That makes my day <3

      Delete
  8. Sad je zvanicno, zavisnik sam od ovog tvog cuda, zvanog blog :D Mnogo mi se dopadaju sve tvoje odevne kombinacije. Sto se tice odabira boja, ukusi i misljenja nam se u potpunosti poklapaju. Zaista nemam reci kako da izrazim svoje odusevljenje, bez laznog laskanja.
    Fotografije su predivne, svaka cast na dobrom oku, tvom muzu puzu :D
    Prelepa si kao i uvek :)

    Tvoja verna citateljka :)

    missymj.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Milice, ja ne znam ni kako da ti se zahvalim na tako divnim rečima :) Beskrajno mi je drago što ti se blog sviđa i što nam se ukusi poklapaju. Hvala ti najlepše na predivnim zapažanjima. Osetim i sama kada su nečije reči iskrene, a kada ne ;)
      Nadam se da ćeš i dalje uživati u mom sadržaju i dalje da ćemo se družiti još više. Zaista mi deluješ kao divna i draga osoba :)
      Hvala ti i u ime muža puža :D
      <3

      Delete
  9. You look so chic with the black and emerald combo. The watch is such a great accessory.

    Amy Ann
    Straight A Style

    ReplyDelete
  10. Divna si mila, baš kao filmska diva! Predivno ti stoji ova zelena nijansa, a krzno zaista pruži instant glam dodir svakoj zimskoj odevnoj kombinaciji.
    Sat je izuzetan i ne samo lep, već i od drveta, a to mi se baš dopada i da ne časim časa idem da se prijavim na ovaj sjajni giveaway :-)
    Uzivaj u vikendu :-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala mila moja! Tako divan kompliment mi je još draži kad dolazi od tebe koja si prava dama ;) Da, stvarno je predivan u svakom smislu. Želim ti sreću u izvlačenju :) :* <3

      Delete
  11. Nice and warm look!
    The wristwatch is so cool...
    http://dimplekhadi.blogspot.com/2017/02/no-pain-no-gain.html

    ReplyDelete
  12. Hola mi niña !! Antes de nada agradecerte tus palabras en mi página. Yo tambien me siento muy aforunada de haberte descubierto por aquí !! Eres maravillosa y aunque no te conozca en persona estoy segura de ello por todo lo que transmites :)
    Me gusta mucho el reloj y pienso que encaja mucho contigo y tu estilo !!! Bonitas fotos y conjunto. Millones de besos y cariño :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, de nada! :) Sabes que lo pienso de verdad y que tú también me transmites muchas cosas postivas y maravillosas :) Gracias, bonita! Me alegra que te guste el reloj y todo :) Besitos <3

      Delete
  13. Gorgeous look! I love the watch, the jacket and the fur skirt
    www.alessandrastyle.com

    ReplyDelete
  14. me encanta el color de la bufanda de pelo y el reloj es precioso
    un beso

    ReplyDelete
  15. Gorgeous selection!
    Have a nice week-end!
    Gil Zetbase

    ReplyDelete
  16. Love the colour contrast of the robins egg blue with the mahogany, great post!

    Gabrielle Isabella x

    ReplyDelete
  17. Odevne kombinacije su ti super, svaka caat na odabiru ,3

    https://aandymm.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  18. I love love this outfit!
    You look so glamorous, dear!
    www.recklessdiary.ru

    ReplyDelete
  19. This color is just so perfect for you! Looking stunning :)
    xx Elisa
    Francine's Place | Diy & Lifestyle Blog

    ReplyDelete
  20. Jord have amazing watches I gotta say that, I love the color you choose, it represents your warm vibrant personality, am sure if the had the yellow color you'd choose it too,lol! I love the outfit ensemble especially the scarf which harmonizes the color of the watch. You are oozing to much fabulosity dear.
    Love you!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, you can bet I would :D Glad you like the watch, dear. As always, your compliments and sense of humor make my day ;)
      Love you, too! <3

      Delete
  21. Hi Tijana! :) First of all, I really like your new watch, it's really special and looks so good so I decided to participate in this giveaway and guess what? As my favourite watch from this store, I chose the same one :P In my opinion brown goes perfectly with mint, so I totally fell in love with your choice, dear :)
    Have a lovely evening, dear :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, that's just incredible :D I mean, I know we agree in general but this is getting better and better :D Good luck my dear and thank you so much for participating and your lovely words :)

      Delete
  22. I love that shade of blue green dear and your Jord watch is stunning! Baci, Valeria - Coco et La vie en rose FASHION & BEAUTY

    ReplyDelete
  23. You look amazing, love the watch☺

    ReplyDelete
  24. Love the green going on in your outfit.

    Bernie, xx
    The Style Fanatic

    ReplyDelete
  25. Sat je presladak i baš mi se dopada. Nažalost, ja ne mogu da učestvujem u ovom Givawey-u ali bih poželela svima srću koji učestvuju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se sviđa :) Nema problema, možda neki sledeći put ;)

      Delete
  26. Your watch so precious my dear I really want it you are beautiful
    A big hug

    ReplyDelete
    Replies
    1. In that case, hope you entered the giveaway ;) Thank you so much!

      Delete
  27. Wow...it look super amazing...thx for sharing honey...:-)

    ReplyDelete

© Fashion Abejita | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig