Feb 22, 2016

Don't


"Don't mistake my silence for ignorance,
my calmness for acceptance
and my kindness for weakness."
- Unknown -

Don't mistake my smile for childish personality. Do smile instead. Don't mistake my fluffy sweater for a soft character. Do put on something that you like. Don't mistake my mini dress for showing off my body. Do love and take care of your body instead because you're not getting a new one. A picture might say more than a thousand words, but things are not always what they seem.

Esp
No confundas mi sonrisa con una personalidad inftantil. Mejor sonrie. No confundas mi jersey suave con un carácter suave. Mejor ponte algo que te gusta a ti. No confundas mi vestido mini con mi deseo de presumir de la figura. Mejor cuida y quiere tu cuerpo. Es el único que vas a tener. Una foto puede decir más que mil palabras, pero las apariencias engañan.

Srp
Nemoj da misliš da je moj osmeh odraz detinjaste ličnosti. Bolje se nasmej i ti. Nemoj da misliš da je moj mekani džemper odraz mekanog karaktera. Bolje obuci nešto u čemu se ti osećaš dobro. Nemoj da misliš da je moja kratka haljina odraz moje želje za hvalisanjem. Bolje čuvaj i voli svoje telo jer je jedino koje imaš. Slika možda govori više od hiljadu reči, ali nije sve uvek onako kako deluje.



I wore:
Sweater: HERE
Shirt: Primark Men
Dress as skirt: Choies - HERE
Bag: gift
Boots: Tex
Glasses: The Fab Glasses - HERE
Bracelet: Soufeel
Lip pencil: Primark PS... 05
Nail polish: Deborah Milano 39
Share:

84 comments

  1. Predivna kombinacija!Crvena suknja I torbica su predobre.Učlanila sam se u tvoj blog,pa bili mi mogla uzvratiti?

    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. U pitanju je haljina ali ko još pa čita tekst ;)

      Delete
  2. In other words - don't look at other's plate, and be happy for yourself instead!
    Hello, lovely lady! You look so pretty, as usual. The red mini dress/skirt is sexy and red is definitely a colour you should consider wearing more often. I especially like the combination with the blue man shirt and white sweater. Have a sunny day ahead! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Exactly! I think we compare ourselves way too much and that's not the way. Thank you so much, dear. I do love red a lot but I wear it less these days than I used to. I love buying man shirts and sweaters (or borrow them from my husband :D) and wear them a bit oversized :) Have a sunny day, too! :)

      Delete
  3. very nice pics..i love red on you
    kisses

    ReplyDelete
  4. Cute outfit !you look great, especially like the skirt

    styleandchocolates

    ReplyDelete
  5. Bonitas palabras, si que engañan las apariencias y mucho!
    Te sienta genial el color rojo, la faldita me parece una
    monada.
    Besitos guapa,

    www.comparteilusion.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gracias, guapa! Engañan, sí, y sobre todo en este mundo virtual ;)

      Delete
  6. i love hoe you paired sweater over shirt and paired it with skirt
    Keep In Touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dress + shirt + sweater :p Glad you like it :)

      Delete
  7. Amazing look ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Beautiful Photos and interesting blog =)
    I am now following you via GFC. hopw you will follow back :)
    http://ohladymania.blogspot.com/

    .

    ReplyDelete
  9. Preslatka kao neka devojčica! :)

    ReplyDelete
  10. jako mudre riječi, ljudi se danas zamaraju svim i svačim, stalno kritiziraju jedni druge, a uz to se i stalno uspoređuju jedni s drugima i skoro svatko se čini s nečim/nekim/sobom nezadovoljan. Mene osobno zavist uvijek nekako najviše iživcira jer ne razumijem kako netko može biti nesretan jer je netko drugi sretan...e to nikad neću razumijeti, a vidim jako puno zavidnih ljudi.

    Ova kombinacija mi je jedna od najboljih dosada, čim sam je vidjela na instagramu odmah sam se njome oduševila. Sada kada vidim da to u stvari nije suknjica nego haljinica još mi se više dopada. Ta košulja u kombinaciji s džemperom je genijalna...obožavam ovakvo proljetno slojevito odijevanje...kada nam je već proljeće ranije stiglo, zašto ga ne bi iskoristili?

    Predivno izgledaš, a osmijeh je crta na i...i kao što kažu najbolji modni dodatak....p.s. fenomenalne čizme!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Napokoooon neko ko razmišlja kao i ja. Nekada se pitam da li sam jedina osoba koja se raduje tuđem uspehu, koja ne upoređuje svoj život sa drugima i koja jednostavno gleda svoja posla. Meni ulepša dan kad vidim da je neko zgodan, pametan, talentovan ili šta god bio njegov uspeh i vrlina. Takvi ljudi mogu samo da me inspirišu da i sama budem bolja u nečemu. Nažalost većina ljudi ne zna da se nosi sa svojim problemima i najlakše im je da okrive tuđi uspeh za svoj neuspeh, koliko god to bilo nebulozno. Negativnost, zavist i mržnja kao vrhunac su pojmovi koje ne mogu da razumem.
      Baš mi je drago da ti se sviđa toliko :) I hvala ti što ne komentarišeš sunkju koja to nije (malo sam besna koliko su ljudi površni). Slojevito oblačenje je kao dušu dalo za ovo dane koji više liče na proleće tako da ideje dolaze same :)
      Slažem se, bez osmeha ne treba ni ići nikuda :) Čizme su ostale jedne jedine snižene 90% i baš u mojoj veličini :)

      Delete
    2. da, oni koji se ne znaju radovati tuđem uspjehu propuštaju puno u životu, jer što ima ljepše nego biti sretan zbog nečijeg uspjeha i radovati se nečijoj sreći...osim toga jedino tako i učimo, jer kada se nekome divimo i poštujemo onda od njega učimo i bez da se posebno trudimo.

      Meni je jasno naprimjer da su moj nećak i nećakinja ljubomorni jedno na drugo, jer njoj je jedna, a njemu pet, to je normalno jer oboje žele tu pažnju i pozornost odraslih...ali da odrasle osobe budu stalno ljubomorne i imaju neke ispade, to mi nikako nije normalno...a najgore je što se ljudi danas ni ne trude prikriti ljubomoru i zavist, to je kao postalo normalno i prihvatljivo.

      Što se tiče "suknje", izgleda da će ući u legendu:)Mislim da nije problem kada poneko ostavi neki površan komentar, jer puno ljudi zna biti i umorno i neregistrirati što je napisano (čak i kada čitaju), ali problem je što sada svi to rade i što je postalo uobičajeno u blogosferi ostavljati isključivo takve nekakve komentare koji svakako nisu daleko od spama...to je ono : "Super si, posjeti moj blog." Nastavi li se tako, na kraju ćemo svi samo spamirati i to više neće imati smisla...tako da je dobro da si odgovorila kako jesi na neke komenatare:)

      Delete
    3. Baš tako. Treba da se ugledamo jedni na druge i međusobno podržavamo, a ne da širimo negativnost jer nam je uvek neko drugi kriv za naše probleme i neuspehe, i to obično onaj ko je u nečemu dobar. To kod dece je potpuno normalno i slatko, ali je tužno kad odrasle osobe tonu u ljubomoru i zavist koje baš ništa pozitivno ne mogu da donesu.
      Suknja je hit haha! :D Naravno, znam i sama kako sve ovo ide, ali što kažeš, nekada stvarno sve gubi smisao :/ Teško je u toni takvih komentara shvatiti da nije baš sva publika takva, da se nekome sviđa sve ovo i ceni svaku reč i detalj, a da možda nikada nije ni ostavio komentar niti će. Komentari su zapravo postali besmisleni (čast izuzecima, naravno).

      Delete
  11. Suknjica je super ;) Hahahaha! Genijalni su mi tvoji komentari na ekipu koja nije procitala da je rijec o haljini! :) Uostalom,ako se malo bolje pogleda, vire ti crveni rukavi ispod kosulje pa se namece samo od sebe da rijec o haljini aliiiii dobroooo :) Joj, jednom sam umrla od smijeha kada sam vidjela na jednome blogu... curka je napisalo post o nekoj slavnoj fashionistici tipa Taylor Tommasi Hill (nije nila ona ali kuzis poantu) a u komementaru je pisalo kako joj je super stil i to... bas bude stvarno smijesno... mislim, mene te stvari nekada bas izbace iz takta :/ Glupo od mene, ali ja stvarno ne volim licemjerje i laganje pa bas uvijek poludim na neke mozda glupe sitnice... Sjecam se da mi je razrednica u osnovnoj skoli rekla da moram prestati biti Don Quijote jer mi nece biti dobro u zivotu :)

    No, da se vratim na tvoju "suknjicu" koja to nije te temu o kojoj pises... da, tuzno je vidjeti zene koje se sa trideset i kusur usporedjuju s drugima i ne shvacaju da u tom grmu ne lezi sreca... govorim za zene jer mi se cini da su muskarci puno jednostavnija bica po tom pitanju te se ne zamaraju toliko sitnicama kao mi... Eto, ja vidim tvoje divne noge te sam jos odlucnija da nastavim vjezbati i dobijem tako lijepu definiciju a necu sad biti kivna i jadna jer ti imas super noge a ja svoje ne volim... primjera radi! :) Sreca je stvarno u glavi i samo od tuda treba krenuti.
    Kombica mi je prekrasna jer jako volim te girly a opet slampave kombinacije a i stvarno volim tvoje noge pa budem sretna kada god ih serviras ovako lijepo! :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha :D carice! Znaš, totalno je mi je više nebitno ko šta kaže, i ovde je ekipa kao i u stvarnom životu, tek jedan mali procenat zaslužuje pažnju ;) Ja stvarno razumem da je ovde većina zbog spamovanja i slično, ali brate mili, dokle više i mora li baš skoro svako :/ Bar svako ko čita ove komentare o suknji a pritom vidi da se ne radi o istoj, može makar malo da se nasmeje :D A za takve duše i pišem ;)

      E to stalno viđam, kad neko piše o drugoj osobi, bilo poznatoj ili sestri npr. a komentari se ređaju kako autorka posta super izgleda, kako joj je dobar stil. Ma koma! Eh, i ja sam ti Kihot ali samo takva i mogu da budem ;)

      Užasno je bezveze. Mislim da mi je i došla ova tema u glavu jer stalno viđam te poglede, tu ljubomoru, da, da, žensku. Mada veruj mi, gadni su mi i ovi muški što sa pivskim stomacima misle da zaslužuju vitke noge pored sebe, a naročito pogledi muškaraca koje vidim u drušvu žene/devojke i dece. Bljak :( Ali da, oni (mislim ovi normalni) su generalno jako jednostavna bića i primer kako se ne treba baviti tudim životima. Hvala ti za nožice hihi, ma treba i ja još mnogo više da vežbam ali makar sam ponovo ušla u rutinu i strašno mi prija, kako fizički, tako i psihički :) Ustvari nekad mislim da je moj problem što ja volim sebe i svoju figuru čak i kad ne vežbam jer je meni uvek to to :D A kombinacija je ono kad odbijaš da obučeš jaknu pa ispod džempera stane svašta nešto. Čak i rukavi od suknje hahaha :D <3

      Delete
  12. You are clearly the queen of red!! I love how you played with the words do and don't. I love the layering on your outfit. You look stunning my dear and the photo of you near the bicycles is my favorite.
    www.fashionstylemogul.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks so much, dear :) I do like red and I used to wear it a lot before. Glad you like the text, too. As always, your feedback means a lot! :)

      Delete
  13. Love this outfit and how you paired it especially that its actually a dress underneath noone would actually know unless you tell them. Always have great and amazing content Tijana
    tweetykel.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, unfortunately, 90% here is pure spam and I'm sick of it. Thank you for your lovely words, Kerona. The same goes for you ;)

      Delete
  14. Such an amazing look.I can't get enough of those shoes.I really love how the colors blend as well
    sophieatieno.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, dear! :) Yes, I love those boots, too :) Glad you like how I mix everything :)

      Delete
  15. The red skirt is gorgeous!

    xo

    www.dylanasuarez.com

    ReplyDelete
  16. I love the red skirt :)

    http://checkinonline.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  17. Me gustan los looks con rojo, si te favorece ese color, como es tu caso. Te queda genial con ese toque que le has dado con las botas camperas.

    un besito desde http://contaconesenlaciudad.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muchas gracias! Me pareció una mezcla interesante y me alegra que te haya gustado el resultado :)

      Delete
  18. The post is fantastic! I love it so much:)
    Have a nice day!

    www.theprintedsea.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Bonitas palabras. Me encanta tu look. Y el rojo te sienta fenomenal
    Besitos

    ReplyDelete
  20. Predivno <3 Crvena boja ti savrseno stoji, a tvoj najlepsi modni dodatak jeste upravo tvoj prelepi osmeh :) :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, Vesna :) Šta god obukla, bez osmeha ne idem nikuda ;)

      Delete
  21. Odlican outfit,crvena se bas istice :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ReplyDelete
  22. Hi girl, nice post, Love your blog!
    My new post is up, please check it out, I followed you so if you want to return it would be great, if you already did it Thank you! :D <3
    http://missbabybluelove.blogspot.rs/2016/02/black-and-white.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Miss Baby Blue, čini mi se da si ostavila već isti komentar pre neki dan ;)

      Delete
  23. Preslatka si, poput razigrane i vesele devojcice! Sve se super uklopilo, kako haljinica (da ne kazem suknjica hahaha), tako i mekani dzemperak, cizmice, frizura i fantazija od lokacije. Posebno mi se dopadaju fotke sa crvenim biciklama.

    Budi nam uvek tako pozitivna i inspirativna,
    Ljubim te puno

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, bar smo se nasmejali malo :D Hvala ti puno! Da, grad je prepun tih crvenih bicikli i baš su dobra pozadina za fotografisanje :)
      Trudim se da svakim postom budem sve bolja i inspirativnija i srećna sam što ipak ima dosta onih koji to stvarno i cene :) <3

      Delete
  24. Great outfit, love the skirt/dress for the feminine look.
    Oh, Barcelona...
    xoxo

    ReplyDelete
  25. Awesome! I absolutely had fun reading this. Have a fun-filled day!

    xoxo;
    STYLEFORMANKIND.COM
    Facebook
    Bloglovin

    ReplyDelete
  26. I love your boots! :)

    xx
    Kat

    www.teastoriesblog.com

    ReplyDelete
  27. So pretty! love the skirt, makes it so feminine!

    Hope you're having an awesome day! Kisses,
    BLOG | Taislany

    ReplyDelete
  28. I really like your post, it's really motivating to love and take care of the body we have(instead of complaining, let's love each part of it!). :) And you look really pretty in your outfit, I love the colors of your set,especially red with white and blue makes perfect combo :) Especially I like your fluffy sweater, Tijana :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, dear :) Of course, we're usually take it for granted and the fact is that without it, without taking care of it and loving it, we're left with nothing. I knew you would notice the sweater hehe, it's so "us" :)

      Delete
  29. You look gorgeous and your smile is beautiful!

    xo
    http://thepinkporcelaindoll.blogspot.it

    ReplyDelete
  30. Estas guapisima, me encanta el look y como lo has combinado. Estas preciosa
    bss

    www.mipiache.es

    ReplyDelete
  31. El vestido como falda es una preciosidad! Guapisima!

    ReplyDelete
  32. Beautiful words! You are radiant and a beauty in your smile. <3

    ~ Styleccentric Fashion' | BLOGLOVIN

    xo, Alyssa

    ReplyDelete
  33. sjajno izgledas dopada mi se to slojevito ovblacenje:)

    http://highheelpoodl.blogspot.r

    ReplyDelete
  34. You look really great :)

    Love the red skirt.
    Meme xx

    New Post:
    Beauty Blender Dupe//Avon Precision Make-Up Sponge
    www.thedayinthelifeof.co.uk

    ReplyDelete
  35. Beautiful words, beautiful outfit!! You look so amazing!

    PS You make me miss Barcelona!

    www.SHVETA.com

    ReplyDelete
  36. Super, ova crvena je divno legla na celu kombinaciju...potpuno je otvorila. Takodje pozadina je fenomenalna

    :* Adela Acanski

    ReplyDelete
  37. ¡Pero qué requete guapa! Adoro este look, me parece súper dulce y angelical. Y la mezcla de colores es genial. Un look de 10 :)

    Un besito preciosa ❤
    Melania | modeintechnicolor.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. lovely photos! love your whole look!

    http://chicglamstyle.com

    ReplyDelete
  39. Presladak outfit. Jako ti lijepo stoje kratke suknjice... Ovaj look me totalno podsjeća na školske uniforme :D
    jako si slatka!
    xx
    http://www.littlemisstwiggy.com/2016/02/white-elegance-2/

    ReplyDelete
  40. so girly and cute outfit, Tijana..

    http://jehanmohammad.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Its unfair :( Why I dont live in Barcelona?! You looks like... cake, cake which I want to eat :) VERY CUTE!

    blog minimalissmo

    ReplyDelete
  42. Moram prokomentirati jer a) kada sam ovaj outfit prvi put vidjela na IG htjela sam još i još i još...ne mogu ti objasniti koliko mi je famozan, bog zna da meni ne bi palo na pamet da ga ovako iskombiniram, a evo i nakon toliko ne mogu se odlučiti dal bi ti prije ukrala džemper, haljinu (koja na prvu privlači najviše pažnje) ili čizmice s kojima se haljina savršeno slaže.
    A moram prokomentirati i b) zbog same pozadine ovih tvojih par rečenica jer sam jedna od onih koja je alergična na kreiranje mišljenja "na prvu". Alergična na ljude koji kada vide super zgodnu, nasmijanu, odlično obučenu ženu kao što si ti prvo pomisle kako je u pitanju neka egoistična posvuduša koja sve što radi u životu je šopingira (ali naravno troši tuđe, nikako ne svoje pare) i licka se jer za takav izgled i takav stil danonoćno moraš jedino i samo raditi na njemu. Kada se spoje ljubomora i neznanje...opasna kombinacija.
    Uostalom, da se i hvališ nogama imaš i čime!! :))) <3 :*

    ReplyDelete
  43. Thanks for your informative writing.
    Get up to 30%-70% Discount from FZillion.com on all selected brands Women's Coats
    . USA Free shipping and free return. 75 days Return
    Policy.

    ReplyDelete

© Fashion Abejita | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig