May 27, 2016

Santorini, Greece #4: Volcano



ENG

There's no much point in visiting a volcano island without seeing the actual volcano, right? I fell in love with this type of landscape when I visited one of my favorite locations (HERE), and I was very excited because our Santorini trip meant not only seeing places as perfect as postcards, but it allowed us discovering the dark side of the island, a wild, raw, black and impressive side, impressive in another way. 

We're going to cross the sea, leave behind Santorini main island of Thira and make our shoes dirty while hiking through almost too hot ground of Nea Kameni (New Burnt), a small island where the actual volcano craters are. This island was formed with the eruption from the 16th century which is pretty much young in geological terms. It's still active but don't be scared, the only activity you might see is smoke. At least for now because with the nature you never know...

ESP

No hay mucho sentido en visitar una isla volcánica sin pisar la tierra hecha de la magma. Yo me enamoré de ese tipo de paisajes cuando estuve en uno de mis sitios favoritos (AQUÍ), por lo cual estaba super emocionada porque este viaje a Santorini no solo significaba visitar unos lugares paradisíacos, sino descubrir su cara más oscura, algo salvaje, intacto y negro, también impresionante pero de otra manera. 

Vamos a dar un paseo en barco, dejar atrás la isla principal de Santorini, ensuciar los zapatos con la tierra caliente y volcánica y andar por la isla de Nea Kameni (La Nueva Quemada), el sitio donde se encuentran los cráteres de nuestro volcán. La isla se creó con la erupción del siglo 16 por lo cual es bastante joven en los términos geológicos. El volcán sigue activo, pero no os preocupéis, la única actividad que podéis ver es el humo. Por lo menos de momento porque con la naturaleza nunca se sabe...

SRP

Posetiti vulkansko ostrvo i ne zagaziti samo vulkansko tlo, nema mnogo smisla, zar ne? Ja sam se zaljubila u takvu vrstu pejzaža kada sam posetila jedno od mojih omiljenih mesta (OVDE), a činjenica da sam ponovo mogla da osetim vulkansko tlo pod nogama je učinila ovo putovanje na Santorini još uzbudljivijim. 

Danas pravimo pauzu od rajskih pejzaža nalik razglednicama i otkrivamo tamnu stranu Santorinija, divlji, vulkanski pejzaž u različitim nijansama crne, takođe impresivan ali na jedan drugačiji način. Sedamo u brodić, napuštamo Tiru, glavno ostrvo Santorinija, i prljamo obuću dok koračamo vrelim tlom ostrva Nea Kameni (Novo Izgorelo ostrvo), mestom gde se nalaze vulkanski krateri. Ovo ostrvo je formirano tek nakon erupcije u 16. veku što ga čini poprlično mladim u geološkom smislu. Vulkan je još uvek aktivan, ali bez brige, jedina "aktivnost" koju možete da vidite je dim. Bar za sada jer se sa prirodom nikada ne zna...




I wore:
Cardigan: Bershka
Top: Dresslink - HERE
Pants: H&M
Bag: Paco Martínez
Sneakers: Converse
Sunglasses:Vannali
Share:

74 comments

  1. Ugh, these pictures are gorgeous! Love 'em! Xx

    www.thefashionfolks.com

    ReplyDelete
  2. Predivna si i ovo mjesto izgleda fenomenalno! Odlične fotke ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Lovely post dear

    I wish you a happy week! <3
    Kisses
    x Isabelle | Outfit Van De Dag.be
    Facebook: @outfitvandedag
    Instagram: @outfitvandedagblog
    Twitter: @outfitvandedag

    ReplyDelete
  4. So many beautiful pictures! Santorini is very nice :p :)
    Greetings
    Lara

    http://laraasophiie.blogspot.de/

    ReplyDelete
  5. ovo mi je mjesto kao stvoreno za snimiti neki film o grčkoj mitologiju....mogu ovdje zamisliti Atenu, Afroditu, Zeusa i ostale bogove kako se šetaju i raspravljaju o svemu i svačem...kad ono ovaj otok nastao tek u šesnaestom stoljeću...da, stvarno je jako mlad. Nisam znala za to, kad gledaš to stvarno nije davno. Zamisli kako je bilo ljudima u šesnaestom stoljeću kada im se odjednom stvorio novi otok nakon erupcije...i to koji otok! Oduševile su me fotografije...čarobne boje....prekrasni krajolici.

    Ti u bijelom baš se ističeš u ovom pustome i neobičnome, a opet tako živom i posebnom krajoliku! Vulkanski pejzaž je stvarno nešto posebno, a vas dvoje ste ga predivno prenijeli i podijelili s nama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš tako. Deluje kao neko mesto iz grčke mitologije a zapravo je tu tek 5 vekova. Kad pogledaš to je relativno bilo skoro, stvarno kako li je bilo. Zamisli da se sad stvori tako nešto i da si svedok takve promene. Mora je nestvarno i zastrašujuće!
      Hvala ti :) Znam da i sama voliš vuklanski pejzaž. Iako na prvi pogled deluje sumorno i mračno, u isto vreme je tako živopisno i baš neobično, makar nama koji ne viđamo tako nešto svaki dan :)

      Delete
    2. svakako, meni su baš ove vulkanske boje posebno zanimljive...nekako more i nebo dolazi više do izražaja uz tamnu pozadinu, a i te različite nijanse kamenja, smeđa, crvena, žuta...meni je sve to neizmjerno zanimljivo i baš mi je drago što sam ovaj mlađahni otok imala prilike vidjeti virtualno kod tebe na blogu.

      Sigurno je bilo zastrašujuće, mada su ljudi u šesnaestom stoljeću bili dosta obrazovaniji nego što su neki i danas (ja se često čudim kada čitam neke stara djela pa se pitam jesmo li zapravo napredovali ili nazadovali u tom pogledu), ipak im je neki takav događaj morao izgledati nadrealno i strašno, kada se krajolik posve izmjeni...eto mi smo ljudi navikli misliti da samo mi oblikujemo zemlju a zapravo je naš utjecaj poprilično površan.

      Delete
    3. Slažem se, svaka se još više ističe zahvaljujući kontrastima,a vulkanski predeo zapravo nije uopšte dosadan, iako na prvi pogled može da deluje tako.
      Da, da, mislim da je i jedno i drugo u pitanju ali tako neki događaj će uvek biti šok za čovečanstvo. Mi se tu nešto pravimo važni, a zapravo iz čista mira može svašta da se desi. Nadam se da ipak neće :)

      Delete
    4. prirodne katastrofe su uvijek strašne, tu nam tehnologija baš i ne pomaže tako da ih se dosta bojim, no uvijek treba gledati pozitivno i ne brinuti se o stvarima na koje ne možemo utjecati. Valjda se ljudi koji žive u blizinu vulkana nekako i naviknu na njega. Etna je na primjer isto aktivni vulkan pa me nije bilo nimalo strah kada sam bila u njenoj blizini, ali sam zato nervozna i zbog najmanjega potresa i ne bi nikada mogla živjeti u Japanu ili nekom tako mjestu gdje su jako česti.

      Delete
    5. Da, stvarno je uzalud brinuti o tako nečemu. Mene vulkani isto ne plaše toliko koliko zemljotresi. Uh, naježim se na samu pomisao ali me upkros tome Japan jako privlači. Da, Etna se baš aktivirala pre neki dan kad sam objavila ovaj post :D Koliko god bih volela da vidim i lavu, ipak mi ne bi bilo svejedno ;)

      Delete
  6. Que belleza de fotos! Me has hecho viajar contigo.

    ReplyDelete
  7. Qué paisaje tan inhospito y que belleza de fotografias. Me ha recordado a la isla de Tenerife, yo fui super emocionada y me quedé un poco extrañada con este tipo de paisaje. Veo que te encanta viajar igual que a mi, creo que es lo que más te puede aportar en la vida. Tu look tambien me ha gustado ehh! Un besito

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sí, es algo tan diferente, raro pero precioso. Uff, sí, para mí viajar es algo tan importante y como dices, realmente es lo que más puede aportar en la vida. Sé que me entiendes ;) Muchas gracias :)

      Delete
  8. Cool comfy outfit! I love white outfits. :)

    ReplyDelete
  9. Odličan post jako mi se sviđa tvoj blog <3
    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se (uzvraćam) <3
    https://doroty4.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  10. Unas fotos preciosas. Tu outfit me encanta
    Besos y feliz finde

    ReplyDelete
  11. Hola! Me encanta tu estilismo y la belleza de los paisajes que tan bien reflejan las fotografías. Un besote!

    ReplyDelete
  12. Ftografije su toliko fantastičnee.. da ono.. ne znam, bez teksta sam!
    Svaki put kad udjem na tvoj blog i vidim tvoje tekstove na tri jezika ja se postidim same sebe što sam lenja i jedva i na srpskom pišem. I stalno počnem sa tim engleskim, i posle nekog vremena me smori.. Ne znam kako tebi uspeva sve ovo vreme da budeš istrajna na tom polju pisanja jedne te iste stvari na 3 jezika, divim ti se :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :) Drago mi je kad neko ceni moj trud i u tom smislu. Kod mene glavnu ulogu igra to što je prevođenje nešto što jako volim, bukvalno živim na ta tri jezika kako privatno, tako i poslovno i to što sam u prevodilačkim vodama jako dugo, takođe pomaže. Isto tako, kako sam iz Srbije, a živim u Španiji, a pritom imam publiku iz celog sveta, ne bih mogla da se odlučim za samo jedan jezik. Savetujem ti da ne forsiraš nešto što ti ne ide već da posvetiš pažnju nekom drugom segmentu koji voliš i koji ti ide od ruke, a vidim da ti toliko toga polazi za rukom ;)

      Delete
  13. There are lot of volcano spot here in Indonesia, maybe you should add to your vacation list :) By the way, your hair is so beautiful and also you always look great in white outfit <3

    xoxo,

    |CHELSHEAFLO NEW POST|

    |INSTAGRAM|

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, trust me, Indonesia is definitely on my bucket list! :) Thank you so much, dear :)

      Delete
  14. Es impresionante!! unas fotos preciosas, que maravillosas vistas :)
    Y tu estabas preciosa!
    Te sigo! Te invito a pasarte por mi blog :)

    ReplyDelete
  15. i hope i'll visit Santorini in few years;) great photos!;)

    ReplyDelete
  16. A ti sva u bijelom u tom tamnom okolišu, ma može li savršenije? Ja bi se totalno vratila sva prljava da sam bila na tvom mjestu i u tvojoj kombinaciji, naprosto mi u takvim situacijama nema pomoći :)) Baš sam uživala i u ovoj tamnoj strani Santorinija, krajolik je fantastičan i sad ga samo još više želim posjetiti! Želim ti sjajan vikend! :***

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi, a ja se retko kad uflekam negde, ali zato kod kuće i naročito sa čokoladom, ludim više od same sebe :D Drago mi je da ti se svideo i ovaj drugačiji deo Santorinija :) :*

      Delete
  17. Hello Tijana :) It's really great to have chance to see that raw and totally different (but I'll be wrong if I said that isn't as much special as views from your previous posts) part of Santorini, sounds like you and Ullises had great time while hiking and discovering these spots nearby vulcano. And actually, these landspaces remind me the ones from Lanzarote, but maybe it because the fact that that Spanish island is also created by vulcano:) What's more, I love your white top, it's very summery ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm glad you like it :) It was really such a nice and easy way to see something different and if you go to Santorini, I really recommend this mini trip to the volcano. Of course, I guess all the volcanic islands are similar and I can't wait to discover more of them ;) Thanks! Yes, I can't wait to wear it on the beach or something like that :)

      Delete
  18. Već same tvoje fotkice ovoga mjesta sa IG su me oduševile jer mi izgleda kao da je riječ o nekome drugome planetu. Ne mogu da primjetim da si ti jedna od rijetkih koja nam je pokazala i ovakva mjesta odnosno - ostali većinom fotkaju plave kućice i poglede (koji su predivni, naravno), a preko tebe smo stvarno upoznali i neku drugu stranu Santorinija. Nadamo se da će vulkan ostati miran i tih još neki vrijeme... :)
    Kombica je bijela i čista i povovno u skladu s lokalitetom koji je suprotnost... sporty a opet tako lijepa i stylish! Ne možeš razočarati! :****

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, ako je ono glavno ostvro neka druga planeta, ovo je tek :) Stvarno je nešto posebno i nimalo sumorno kako to možda deluje na prvi pogled. Da, drago mi je da si to rekla jer koliko god se ja divila onoj plavo beloj lepoti, morala sam da vidim šta još ostrvo nudi. Ima tu još svašta što nisam stigla da vidim, ali vratiću se već nekada :D Hvala ti, mila :) <3

      Delete
  19. Loved reading this! Please check out my latest SS16 trend-inspired lookbook.

    Kisses xo | From Aliona With Love

    Instagram @alionawithlove

    Twitter @alionawithlove

    ReplyDelete
  20. The photos are really beautiful. I love your total white outfit:)
    xxM
    http://sunstreetbymonica.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Ti se tako lako svuda uklopiš, tvoja ličnost, tvoje poze, tvoj outfit, uvek se savršeno uklope uz mesto gde se nalaziš. Ne znam da li to radiš namerno, ali uspeva ti, bar ja to tako vidim :)
    Sve je fenomenalno, sramota me je više da se ponavljam :D
    Nikada nisam gazila po takvom tlu, ali verujem da je osećaj vrh :)

    P.S.: Imaću nekih noviteta na blogu, pa ako te ne mrzi, skokni da pogledaš :)

    NEW POST -----> LITTLE BOX OF HAPPINESS <-----
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi, hvala ti puno! :) Ne znam, stvarno ne radim ništa namerno. Na silu radim samo nešto što se baš mora, a ovde to svakako nije slučaj ;) Sve ovo sam ja 100% :)
      Da, prosto dok ne kročiš tamo, ne znaš. Neki je osećaj kao da si na drugoj planeti. Veličanstveno je :)
      Naravno! Idem odmah :)

      Delete
  22. Let's just say I could not notice you all the beauty in the landcape and the volcano because of you all white outfit which look amazing! You look so angelic from head to toe. I nominated you for a leibster award on my site, I couldn't help it. Lots of love dear!
    www.fashionstylemogul.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks a lot, dear! :) You always make my day ;)

      Delete
  23. Its good you are showing us a variety of views in Santorini. I am used to seeing the perfect white buildings so this post is unique. I love your top.x
    www.stephylately.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm glad you noticed because yeah, the white houses are perfect but Santorini is more than that and at least I'm a kind of person who just has to go everywhere and see everything :) Thanks!

      Delete
  24. Nice shots! And ı like your white combine :)

    ReplyDelete
  25. Que pasada de outfit. Me encantan el estilismo y las fotos. Un besito bonita.Te invito a visitar mi blog.
    Lassietemaravillasdeamanda.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Hey Tijana! No dejas de sorprenderme con tus anécdotas de viaje y sobre todo con tus fotografías tan cautivantes, bueno creo que ya te he dicho esto muchas veces pero las imágenes de verdad que podrían estar en National Geographic... ¡son tan bonitas! *_*

    Y qué pasada el volcán, en México tenemos uno muy activo y siempre está a punto de hacer erupción (no lo ha hecho por suerte, jaja!) Supongo fue una gran experiencia subir hasta ahí y disfrutar de las vistas que parecen sacadas de una película muy épica. Al final tu post me recuerda que una de las mejores cosas en las que se puede invertir el dinero es en viajar :D Ya te diré si en algún momento me apunto para ir a Santorini, que con esta serie de posts me he quedado más que encantando.

    Ahora sobre el outfit... ¡me encanta que sea tan Santorini y el blanco predomine! Te queda muy bien este color. Y también me gusta que hayas viajado cómoda pero aún así el outfit no deja de ser chic y cuando veas las fotos en unos años no te arrepentirás de como ibas vestida. A veces yo veo a turistas en Barcelona en tacones y padeciendo la cuesta que sube a Parc Guell, jaja!

    Un beso!
    Pablo
    Fungi Express blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muchísimas gracias! Ojalá jaja :D De momento solo están aquí ;)
      Pues sí, subir al volcán es algo tan único y especial, siempre que no esté muy activo, eso sí :D La verdad es que yo gastaría casi todo el dinero en viajes. Hay tantos sitios por descubrir que me entra como pánico cuando pienso que es imposible verlo todo :/ Pero sí, es de las mejores cosas en el mundo :)
      Me alegra que te guste el outfit. Jaja, me ha hecho mucha gracia tu comentario :D Pues sí, a mí ni se me ocurre llevar tacones cuando viajo, a no ser que se trate de una cena o algo así cortito :D

      Delete
  27. Fotografije na tvom blogu me uvek oduševe i prosto ne znam šta da kažem. Dizajn bloga mi se mnogo sviđa, tako sveden, a opet predivan. <3 A što se natpisa na majici tiče, kokosovo ulje se danas za sve koristi, ne bi verovala gde mu ljudi sve nalaze primenu. :P

    http://couturecase.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti najlepše :D Drago mi je da ti se dopada i dizajn :) Haha, znam, kao što kaže ona reklama, u sve se meša :D Ja ga imam ali nekako uvek zaboravim da ga koristim :p Poslednje što sam čula je da čak beli i zube :D :D

      Delete
  28. Lepo je videti i drugu stranu carobnog Santorinija. Odusevljena sam fotografijama, zaista impresivni prizori.
    Kombinacija je svedena, casual, mladalacka i trendy. Jos na Insti si me odusevila sa ovom super cool majicom :-)
    Cmok

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, draga moja :) Da, i meni je majica mnogo slatka i prosto priziva leto :)

      Delete
  29. que fotos mas bonitas, me encanta!
    Muchas gracias por tu comentario en mi blog tesoro, te espero por mi nuevo post, mil besos!
    http://patriciasanchezstylestreet.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  30. Qué pasada de fotos y de viaje! Seguro que te lo pasaste en grande!
    Me encanta el total look en blanco!
    Besos guapa

    Te espero en www.lapetitekitty.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sí, fue un viaje ideal. Te lo recomiendo :) Muchas gracias!

      Delete
  31. That's exactly what I'd do, if I have the chance to be on a volcano island - to visit the volcano itself. Well, it sounds a bit scary that it is still active, but nature is nature, and as you said - you never know. The photos turned out great, especially the one where the sea is visible, as it makes such an impressive contrast. I love the last photo, Tijana! And I really enjoy reading about your Santorini trip!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah, I mean, it's active but as long as you don't see anything, it's totally ok and not scary at all :D I agree, those photos are my favorite, too. You actually realize how blue the sea is. Thank you so much! I'm really happy that you've been enjoying these Santorini posts :)

      Delete
  32. Lovely post Tijana your photos are always amazing
    I launched the new blog just a few minutes ago with my first post, would love it if you could check it out and follow me
    www.mssparkleandglow.com
    Have a great day

    ReplyDelete
  33. I followed you #511 Have a lovely week

    ReplyDelete
  34. Amazing post! Very entertaining.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    ReplyDelete
  35. Hope you're having amazing evening, Tijana :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. <333 such amazing pictures!

    love your t-shirt babe!

    Karolina Gespucci

    ReplyDelete
  37. Stunning photos. You definitely had a great time.


    www.tegaenai.com
    xoxo..

    ReplyDelete
  38. Perfect background :) And I love that you chose a total white look!

    MY KIND OF JOY

    ReplyDelete
  39. Amazing pictures!!!
    Chiara
    http://www.chiaraangiolino.it/

    ReplyDelete
  40. Beautiful place. I love this photos.
    Hej, poświęcisz chwilkę i zagłosujesz na moje zdjęcie (jeśli Ci się podoba)? http://welcometabs.com/w/583281 Będę bardzo wdzięczna:)

    ReplyDelete
  41. Y are so cute <3
    http://sekymorrison8.blogspot.mk/2016/05/everywhere-blue.html

    ReplyDelete
  42. I really like this photo I returned
    You are nice in white
    To me new post

    ReplyDelete
  43. Joj istina, istina, ima nešto u hodanju po vulkanskom tlu, iz tog sam ti razloga i preporučila da ne propustite ovaj izlet. ;) A ti vulkanu još fino prkosiš ovako sva u bijelom...to se zove moć. :D
    Fotografije po običaju +10, vidim da je vrijeme taj dan bilo baš čudljivo, ali ovo nebo na zadnjoj *-* <3 <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa da, opet ti kažem, kad si mi rekla za vulkan, znala sam da ćemo završiti i tamo i nisam se uopšte pokajala :D Da, vreme je bilo potpuno blesavo ali nije smanjilo doživljaj. Haha, ma ja sam rešila da pokažem vulkanu ko je gazda haha :D <3

      Delete

© Fashion Abejita | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig