Jun 8, 2016

Inappropriate?


ENG

Although it already smells like summer, there are these days that feel like something else and dear Murphy manages that all the cold and rain come exactly on weekends, when I have time to shoot, animating another bored driver on the traffic lights or a random person passing by, not really caring who is watching and what must be thinking while I'm spinning on the photos, probably a big no-no according to some female magazines because you know, I'm 30 and I should be obsessing about the wrinkles or something :p Well, maybe in some parallel universe where I actually care about that stuff. And there I am spinning carefree like a child, happy and slightly more extroverted than I really am, telling Murphy to go away because he's not welcome around here. Thanks to him I can show you another outfit with trench coat which you probably don't want to see, but you know it's not my fault, it's because of him :p

ESP

Aunque ya huele a verano, hay unos días cuando nuestro querido Murphy interactua con el termómetro y trae la lluiva y frío y como no, decide hacerlo justo durante los findes cuando tengo tiempo para hacerme fotos, animando a algún pasajero suelto aburrido en su coche, mientras ya no me preocupo si alguien me está mirando y que estrará pensando. Me encanta girarme en las fotos, me encanta hacer todas esas cosas que seguro que están prohibidas en alguna revista femenina, porque tengo 30 años y debería preocuparme por las arrugas que me van a salir o algo. Quizá en algún universo paralelo donde esas cosas me importan. No en este :p Y aquí estoy, dando vueltas y saltando como si tuviera 20 años menos, feliz y contenta, un poco más extrovertida de lo que realmente soy. Le estoy diciendo a Murphy que se vaya, que es verano, y que nadie quiere ver otro outfit con el trench. Así que ya sabéis, no es mi cupla, es de él :p

SRP

Iako vazuh već miriše na leto, zadesi se i poneki dan kada zaluta po koji pljusak praćen hladnijom vazduhom, a naš dragi Marfi se potrudi da to bude baš vikendom kada imam vremena da se slikam i pritom animiram još jednog smorenog vozača na semaforu i slučajnog prolaznika koji se pita ili ne zbog čega li se vrtim, a ja ne mogu više da se opterećujem da li me neko gleda i šta li misli. Vrtim se i smejem, skačem, radim sve ono što verovatno nije primereno mojim godinama prema nekom inteligentnom ženskom časopisu, jer kako mi je 30-a, verovatno treba da danonoćno brinem o borama koje me čekaju. Možda u nekom paralelnom univerzumu gde mi je stalo do tih stvari :p I tako se slikanje nastavlja, srećna sam i delujem verovatno za dlaku ektrovertnije nego što to zapravo jesam i poručujem Marfiju da ode odavde jer nije ni vreme ni mesto, a vi drage dame (i gospodo?) verovatno ne želite da vidite trenč kaput u sred juna, ali nisam ja kriva, on je :p



I wore:
Trench coat: Stradivarius
Shirt: Mango
Pants: H&M
Bag: Primark
Shoes: Zara
Sunglasses: Vannali
Necklace: Jane Stone
Share:

59 comments

  1. Such a chic outfit, love your trench coat! Xx

    www.thefashionfolks.com

    ReplyDelete
  2. I am loving this outfit Tijana!!!
    Always on point with everyting. lovely post, and i hope Murphy goes away soon!!
    www.mssparkleandglow.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Than you, dear! :) Actually it's gone. I just hope he doesn't come back this weekend :D

      Delete
  3. Haces bien en saltar y todo lo que se te ocurra! A alguien se le ocurrió decir
    que esas cosas eran solo para niños...pero yo no me lo creo tampoco :) Me gusta
    mucho el conjunto, sobretodo los pantalones y el abrigo que llevas! Estas muy
    guapa. Ah!! y los complementos son una preciosidad! Te mando un super beso desde
    mi blog.

    Comparte Ilusión.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Claro que sí! Ya sé que piensas igual :) Me alegra que te gusten las cositas que llevo :) Otro besito para ti <3

      Delete
  4. Anda ya ¡¡ Los treinta son los nuevos veinte :DDDD Yo soy de tu misma quinta y me siento super joven :DDDD

    https://myblondieway.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  5. Ako se pita mene, neprirodnije bi bilo da se ti uslikaš smrknuta nego što je neprimjeren i neprirodan taj kaput pred sam početak ljeta. :) Ti koji misle da čovjek mora okrenuti ploču nakon 30. i prestati uživati u životu pa i kroz glupiranje...ustvari ih žalim, nisu bili mladi niti kada su bili djeca. Da jesu, ne bi se toga željeli riješiti. I uvaljivati svima svoje "savjete".
    Uostalom, na takve vremenski prevrtljive dane ima li što bolje nego odgovoriti im smijehom, skakanjem, veseljem?
    Čin-čin za sve takve kao mi, silly i awesome bez obzira na godine. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Te slike kad sam ja smrknuta nikada ne izađu ne videlo (srećom pa se ne dešava često :D) jer nervozu i sva mračna raspoloženja ne volim da širim dalje, pogotovo ne ovde gde bar imam kontrolu nad događanjima :D Ma rekle smo svašta na tu temu, ali ova tvoja rečenica koja kaže da takvi ni kao mladi nisu bili deca je definicija cele te priče. Niti bih se vratila u 20-e, niti me brinu 40-e ili koje god godine ali stvarno mi je dosta pokušaja svrstavanja u neke kalupe i ograničenja. Jeste, ima jedna španska izreka koja kaže "al mal tiempo, buena cara" i to je to. Još kad se dan završi bioskopom i giant kokicama pogotovo :D Čin, čin, darling! ;)<3

      Delete
  6. So amazing look!

    http://marylyl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Great outfit. Love your sunglasses, trench and flats.
    LaToya
    www.toyastales.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. What wrinkles???? Dear please......I see no wrinkles on you and you are caring about the right things hunnay! You look amazing, I love those pants and the way you have styled the whole outfit!! You are always a vision mrs Dominguez!!
    www.fashionstylemogul.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, no, of course! I'm too young lol :D But you know, I'm just saying that I have more important stuff to do then worry about those things, especially now when I'm only 30 ;) But the society is constantly pushing us to do this, do that, bla bla :D Thanks, hon! :)

      Delete
  9. Looking so fabulous. And love the trench coat.
    xoxo
    Liza
    http://lizacorner.blogspot.co.id/2016/06/when-im-feeling-blue-shein-review.html

    ReplyDelete
  10. your trench coat is beautiful !! :)

    http://www.carolinapinglo.com/

    ReplyDelete
  11. Such a stunning look!! The complete outfit is flawless....love everything about the pics....love your coat and your shoes...You are one stunning beauty....Always feel so good seeing your outfits and pictures:)
    Hugs
    Epsita

    New Post: http://www.thepositivewindow.com/2016/06/how-best-to-live-day-and-your-life.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aww... thank you so much, dear! You're always so sweet and kind :) <3

      Delete
  12. Ti, draga moja, izgledaš kao da si tek zakoračila u dvadesete, tako da mislim da ti isti koji te gledaju kako se vrtiš sigurno misle "Ma, neka uživa u njenim najboljim godinama" :)
    Najbitnije je kako se ti osećaš iznutra, a očigledno je da si ispunjena i voljena :)
    Fotografije su odlične i baš mi se sviđaju te pantalonice iz H&M-a, moraću da ih potražim, ako ih imaju u junu :D

    NEW POST -----> LITTLE BOX OF HAPPINESS <-----
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, možda :D Hvala ti, izmamila si mi veliki osmeh :) Ma godine su potpuno nebitne i svako treba da se vodi nekim svojim unutrašnjim osećajem. Samo ne volim kako nas na sve strane bombarduju da sa 20 treba ovo, sa 30 ono itd. Ne moramo mi ništa i možemo sve ;)
      Hihi, čisto sumnjam da ćeš ih naći sada :D Eto mi kad je vreme ludo pa vam dajem nerealne ideje :D Šalim se, verujem da će biti sličnih modela za jesen. Stvarno su prava stvar :)

      Delete
  13. Wow! Amazing inspirations

    http://starlingdays.blogspot.com/2016/06/fashion-brand-madeos-made-with-love.html
    https://www.instagram.com/mira_shpak

    ReplyDelete
  14. So cool! Great pants and shoes :)


    xoxo
    www.bellezzefelici.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Hello Tijana! Oh, dear, you have no wrinkles, so please, don't bother about that "problem", it's better to be carefree about issues like this one, because each of us is getting older and older, it is inevitable ;) And it's better to have wrinkles than use a lot of botox and to look artificially and plastic ;) What about your outfit, I really like it, it's totally in my style - these leather trousers go SO well with the rest of your look, dear, you look chic and classy! :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, I don't worry about them at all and honestly, I think I don't have them actually :D But, I'm just want to avoid that social pressure and things like 30's are new 20's or 30's are the end of the world :D Oh, and no, I'll definitely skip botox and such. I believe in balanced lifestyle as a cure for everything :) Yes, I can imagine you with the very same outfit :) The trousers are my favorite, too :)

      Delete
  16. Gorgeous hair and omg your outfit is perfect!
    http://lifestylefinesse.com/3061-2/

    ReplyDelete
  17. Divno, zaista! Kaputić mi se baš dopada. Fotke su odlične. ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. ¡Me ha encantado tu look de hoy! Una combinación genial... ¡Me quedo por aquí para leerte más a menudo :)!
    Un besito desde www.justforrealgirls.com

    ReplyDelete
  19. Great look! Cool pants) Have a nice day) www.elationofcreation.com

    ReplyDelete
  20. These pants are so badass! Love them!

    XoXo,

    Tamara - LoveofMode.com

    ReplyDelete
  21. vrijeme je ludo, ali mi ne ludimo:) slažem se sa svime što si napisala...ni ja se ne volim slikati smrknuta, a ne znam bi li i mogla...većinom kad se slikam me muž nasmijava pa sam valjda i zato stalno nasmijana na slikama.

    Isto tako ne pada mi na pamet brinuti se o starenju jer takva briga je ono što nas čini starim. Treba misliti o nekim drugim stvarima u životu, a i ne znam kako ljudi danas imaju vremena toliko misliti o vanjskom izgledu, kad je svima situacija dosta teška i svi smo u nekoj strci (osim valjda 2 % bogatoga stanovništva), mislim da su ljude tu dosta isprogramirale reklame i agresivni savjeti, pa ih to baca u još dodatnu depresiju koja im stvarno u životu ne treba.

    Osim toga, ja nekako i volim nasmijane slike i ne da mi se na blogu pisati o negativnostima niti opterećivati ikoga sa svojim problemima....nije da pokušavam širiti sliku da živim neki jetset life, ali opet ako je blog nekakav moj hobi zašto ne bi bio pozitivan i neko mjesto gdje ću pisati o stvarima koje me vesele?


    Kombinacija je predivna, te kožne hlače su za deset...a i trench i cipelice su mi za savšeni. Fenomenalne slike, prekrasna ti....sve savršeno!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bolje vreme nego mi :) Haha, da, isti slučaj :) Ma tako i treba!
      Ma naravno da ne treba brinuti o tome, nema u tome ništa loše, a da ne govorim što ovo stvarno i nisu neke godine. Zaista ne bih opet bila tinejdžer već svakom godinom osećam kako sam jača, ispunjenija, sigurnija, srećnija. Sve dolazi iz mozga, a kako kažeš sama briga o starenju je ona koja čini da se ljudi osećaju i izgledaju starije. Meni izgled jeste bitan ali kao i sve ostalo, ali se ne opterećujem tim stvarima. Uostalom, sve se na kraju svodi na potrošnju jer je društvo takvo i navođenje da nam je potrebno baš to i to da bismo bili zdravi, mladi, šta god, pa tako u nedogled. Uvek sam mrzela svrstavanje u kalupe i šta treba raditi u kojim godinama. Svako je priča za sebe i nema univerzalnog pravila...
      Pa da, kao što sam već rekla više puta, makar je ovaj deo života onaj koji kontrolišem ja i samo ja, a samo mi treba da se i ovde posvetim problemima i manje lepim suucaijama koje imamo i ti, i ja, i bilo ko drugi, pa čak i 2% bogatog stanovništva koje spominješ. Uostalom, meni samoj ovo dođe neki vid terapije i čisto sumnjam da neko želi da se bavim nekim depresivnim temamama o kojima uostalom ne volim ni da pričam jer sam neko ko voli da rešava svoje muke u 4 zida, a i na taj način ne dozvoljavam negativi da se širi i da dobije još veću moć. Što zračiš to i privlačiš, prema tome... ;)
      Hvala ti! Iskreno, nisam ni znala da li da je objavim sada kada se ne uklapa previše, ali onda sam pomislila, ma kakve veze ima ;)

      Delete
    2. tako je, nekad je i ljudski malo se požaliti i podijeliti nešto što nas muči, ali u nekoj mjeri...danas mi se čini nekako da se najviše žale oni koji imaju najmanje problema...mislim da svi mi koji smo barem relativno zdravi već u startu imamo puno toga na čemu trebamo biti zahvalni....naravno da i ono 2 posto stanovništa ima svoje probleme, mislila sam na to da se nekako podrazumijeva da nikome nije lako, a vidim puno ljudi koji misle da je svakome dobro osim njima....no dobro to je neka druga tema.

      I ja imam još dosta skoro pa zimskih kombinacija i vjerojatno ću ih objaviti jer nemam vremena za slikanje u zadnje vrijeme...nema veze, imam još neke od prije par mjeseci koje nisam objavila...osim toga, nije svugdje ljeto....čak i u Europi je na dosta mjesta još hladno.

      Delete
    3. Baš tako! Ali kao što kažeš, to je tema za sebe...
      Ma ako. Imam i ja nekoliko prikupljenih postova, zapravo mi je nekako najstresnije kad se slikam juče da bih objavila post danas. Retko se i desi, ali treba pratiti neki svoj ritam. Uostalom, sve ovo i ovako oduzima previše vremena. Ja se svakako neću buniti da vidim šta god kad je tvoj blog u pitanju :)

      Delete
  22. I super love your sandals Tijana! :D

    Stay in Style
    Karen @ Lookbook Store Blogspot

    ReplyDelete
  23. ¡Pero qué guapa! Hasta hace unos días, el trench era mi gran aliado, refrescaba mucho por la tarde. Te favorecen muchos estos tonos y el toque de esas bailarinas es genial. ¡Estás ideal, como siempre! :)

    Un besito preciosa ❤
    Melania | modeintechnicolor.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sí, la verdad es que me lo he puesto mil veces durante los últimos meses. Aunque me encanta, ya me apetece algo más veranigeo jeje. Muchas gracias, guapa! <3

      Delete
  24. I really love your sandals there so cute.

    ReplyDelete
  25. Beautiful!!!!
    Chiara
    Www.chiaraangiolino.it

    ReplyDelete
  26. Always appropriate dear :-) Zaista si prava majstorica u prilagodjavanju odevnih komada ludom, promenljivom vremenu. Izgledas bas chic i bez nijanse ti stoje kao salivene. Jako mi se dopada tvoj optimizam i poletnost kao u devojcice. Samo tako nastavi i ma kakve godine pih, zivot nam tek sada zapravo pocinje :-)
    Cmok

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja se nadam da je to to, sad mi se nosi nešto letnje :D Hvala ti puno! Pa da, kakve crne godine, svaki period je divan na svoj način :) Cmok <3

      Delete
  27. Me encanta tu forma de ser y pensar!!!! yo también estoy por los 30 y sigo disfrutando así como tú de cada cosa, hay que sentirse niño y más cuando llueve. Te ves preciosa me encanta el outfit aunque te veo y me muerooo de calor,, aquí en el sur si que llego el verano, pero bieeeen llegao :) miles de besos preciosa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Como tiene que ser! Además, no me extraña ya que se nota que eres una chica super positiva y alegre :) Jaja, ya imagino! :D Por eso decía que no era lo que más apetecía ver, pero es lo que hay jaja ;) Un besazo!

      Delete
  28. Have a great evening, Tijana :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. You are classy and formal with a trench
    Have a good day ⊙_⊙

    ReplyDelete
  30. And looking afabulous and chic will doing so!

    ReplyDelete
  31. Me encanta el outfit, los zapatos son preciosos.

    Te invito a visitar mi blog :) http://onelastwhim.blogspot.com.es/

    Besitos!

    ReplyDelete
  32. E ja bi komotno mogla otvoriti jedan meteo blog s obzirom koliko me ovo prevrtljivo vrijeme već totalno izluđuje tako da me trench nimalo nije iznenadio, dapače, toliko ga volim vidjeti u različitim kombinacijama da mi ne bi smetao ni u sred ljeta na plus 40! :) Super izgledaš (kao i uvijek uostalom) i to tvoje vedro raspoloženje je tako nevjerojatno zarazno, ne mogu ti opisati kako je lijepo doći svaki put iznova ovdje i pronaći komadić vedrine i pozitive koja ti odmah izmami osmjeh na lice - širiš optimizam kao malo ljudi u blogosferi! :* <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, e baš vala! :D Ako ti je potreban saradnik, tu sam :D
      Drago mi je da nisam baš toliko omanula jer meni samoj je na momente vrućina samo kad se vidim u trenchu, ali već koji sat kasnije je taman jer da, vreme se opet pokvari :p I ja mnogo volim trench i mislim da sam ga ovog proleća nosila više nego bila šta drugo.
      Joj, srce si! Ja uvek kažem kako se trudim da makar ovde držim stvari pod kontrolom i da se posvetim pozitivnim stvari koje verujem prijaju većini, a ako nekome izvučem osmeh usput, onda je to to! Ovo je definitivno jedan od najlepših komplimenta koje sam dobila i hvala ti na tome :) :* <3

      Delete
  33. Da, smiješne su te nvine i te isprazne reportaže i članci... blago ženi kojoj su bore jedina "briga" :) Ti si prekrasna i oduševljena sam spojom elegantnog trencha i kožnih hlača... eleganacija s onim nekin edgy dodirom... Ma molim te, uvijek budi nasmijana i vrti se i veseli... kako je naisala Matea, ti si oaza sreće u ovim internetskim bespućima ... pusam te :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma idi :D Ranije su makar davali konkretne savete a sad te pravo šalju u reklamu i centre koji rešavaju baš tvoj problem :p
      Taj outfit je nešto što sam nosila bezbroj puta poslednjih meseci, zamalo i da ga ne uslikam, ali eto, spoj komada koji su laki za kombinovanje i meni jako dragi :) Ma razmaziću se totalno sa vama! :) :* <3

      Delete
  34. Haha, I know that feeling. You prepare for the weekend, get excited, here it is and baam - it's raining and the weather is gloomy. But I always tell to myself "better days are coming, so there's nothing to worry about". This time I don't agree you should be obsessing about the wrinkles, etc. You are a person full of joy, and I can see that only looking at your photos, Tijana. And no, I am not bored by the trench coat, I like it!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, yes, exactly! It happened again and from what I've senn it will happen the next weekend as well :P But as you said, the better days are coming ;) Thank you so much, Sany! I'm glad you see me like that and it's certainly a characteristic that I try to manifest daily and don't worry about unimportant stuff. Glad you like the trench, too :)

      Delete
  35. Cool outfit! I like absolutely everything in it!

    Your blog is pretty cool! Would be so happy if you could follow each other. Please let me know if you do so I can follow you right back ;)
    ☆My blog "Demilla". Welcome!☆

    ReplyDelete

© Fashion Abejita | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig